Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.02.2023 în toate secţiunile

  1. Mai exista si un termen diff. pressure offset pe acolo (sa ii spunem valoare de calibrare sau decalaj impus), depinde la cât a fost setat și dacă a fost in sus sau in jos, functie de asta pot apărea valori negative. Offtopic: Una peste alta... de-aia ultima mașina am ales-o pe benzina, mai am si alte lucruri de facut decât sa urmăresc un dpf.
    3 points
  2. Si amu sa ma laud! Cine are Haion nou, OE? Se vede entuziasmul? eu zic ca da
    3 points
  3. Asa merg si eu (nu sunt autostrazi la Bacau ),de peste 13 ani ,cu 4 masini diferite ,toate cu dpf ,una cu 345.000 km si ghici ce ? la niciuna nu sa aprins niciodata martorul dpf . Cea de 345.000 a fost de curand pe la mine ,a ajuns la aproape 400.000 ,nici o problema cu dpf-ul ,regenerari la oras peste 400 km. Toate masinile care au ajuns la mine cu probleme la dpf aveau probleme la motor ,ignorate ,ascunse,carpite….etc
    2 points
  4. Asta e altceva ,offser-ul este tot timpul cu minus cand senzorul iese din plaja de lucru. Valabil si pentru un diesel intretinut corespunzator
    2 points
  5. Ma bucur ca a ajuns la cineva pasionat!
    2 points
  6. Am luat-o pana la urma pe o Varta 70Ah AGM. Pret 800 lei cu montaj si garantie. Fara codare (am facut-o eu). Am avut vreo 16 erori dupa demontarea bateriei vechi si montarea celei noi. Noroc ca stiam ce o sa apara altfel ma panicam maxim 🙂 Pentru AGM am codat "Fleece". Merci!
    1 point
  7. Omul cat traieste...face prostii. Am cumparat pentru un prieten un buton mai special de passat b5.5 ( incalzire parbriz) iar vanzatorul avea ceasurile cu maxidot. Nu m-am abtinut ... si le-am cumparat.
    1 point
  8. 700 lei cu montaj si garantie incluse, fara codare. Ca idee AGM tot pe acolo era ca pret.
    1 point
  9. @Xman_ghio vezi ca el a pus EFB nu AGM. Din ce vad pe e-piesa, o Varta EFB de 70Ah e 600 de lei, AGM-ul 750
    1 point
  10. MIB-ul masinii nu are legatura, toata treaba o face telefonul. Ai mai jos configuratia la tot:
    1 point
  11. Automatele au personalitatea lor...dureaza ceva timp pana sa va intelegeti unu pe altul... Eu de 4 ani incerc sa ne imprietenim si inca mai avem momente cand ea vrea sa dea superioara si eu sa franez 😂 Pana la urma ai tras linie? La ce suma ajunge conversia totala?
    1 point
  12. @EEXCALADE perfect de acord. In general lumea nu se gandeste cand cumpara o masina la "use case-urile" respective: daca merg 80% din timp in oras, drumuri scurte, etc nu are rost sa imi iau un Diesel. Isi cumpara diesel ca sa simta cuplu in cele 1-2 concedii pe an. In rest functioneaza bara-la-bara in oras si omoara DPF-ul. La benzina totusi sunt alte temperaturi, altfel arderea carburantului, si personal mi se pare ca un DPF trebuie "sa faca fata" unor factori de stres/poluare mai mari.
    1 point
  13. Te salut! Nu recomand absolut nimic inafara de ultima revizie OE care este disponibila. Eu am pus distributia OE, nu va mai zgarciti, deoarece tot pe voi o sa va coste mai devreme sau mai tarziu. Intotdeauna am recomandat OE. Si daca lantul este alungit, schimba-l cat mai rapid pentru a nu ajunge sa distrugi motorul cand nu te astepti. Este pacat sa distrugi un motor care cel mai probabil daca este intretinut corespunzator sa duca pana la 200K, tu avand doar 135K, mai ales daca spui ca nu consuma ulei, ai grija de el cum trebuie. Sincer, daca avea 200K si consuma ulei, iti spuneam sa il lasi asa, pana cand inevitabilul se intampla, cand oricum trebuia sa remediezi problema cu consumul de ulei care devenea insuportabil sau ceda motorul, si in aceelasi timp faceai si distributia. Asa ca, fuga pe OE cu distributia, remediaza scurgerile de ulei, pune-i niste bujii bune, bobine noi, fa-i o revizie si bucura-te motor. E pacat sa nu il intretii cum trebuie la km aia mai ales, cand inca te mai poti bucura sa zicem aproximativ 100K km de el fara mari probleme. Spor.
    1 point
  14. Presiunea diferențială (!) este diferența dintre presiunea măsurată la intrarea în DPF (dinspre galerii/turbo) și cea măsurată la ieșirea din DPF (spre evacuare) - sunt, practic, doi senzori. Cum ar putea să fie negativă?! 😕
    1 point
  15. Sau sa o auzim live cand se mai incalzeste Felicitari pentru alegere! Cu siguranta te vei distra cu ea.
    1 point
  16. Salut, Golf 7.5 GTI manual (stage 1), consum oras (Targoviste) ~9.6l/100km, consum exterior intre 7 si 8l/100km in functie de stilul de condus. Consumul la un GTI il faci in functie de greutatea piciorului. Este foarte usor sa il dai peste cap daca te dai la el.
    1 point
  17. Prima saptamana, prmele probleme. Se aburesc farurile. Nu am mai avut pana acum o masina noua careia sa i se abureasca farurile. E ceva normal la vw in perioada rece? Spal masina, se aburesc, merg cu masina cu farurile stinse se aburesc extrem, o las in soare, se aburesc. Inteleg ca e frig si ca sunt diferente de temperatura, dar ma uit pe strada la loganuri si nu vad faruri aburite la niciunul
    1 point
  18. Deoarece in ultimii ani am mers foarte mult in oras pe drumuri scurte DPF-ul a inceput sa isi faca regenarari dese ,adica la fiecare 200/300 km. Am mers cu masini cu DPF anulat si nu mi-ar placea sa scoata fum si sa am baraiel si alte fasaieturi. Dupa 2 luni de studiii am decis sa al dau jos sa verific fizic starea lui. Demontarea nu e foarte dificila (la passat b6) deoarece nu trebuie demontata puntea.A fost nevoie sa demontez doar planetara dreapta fata doar de pe cutie. Dupa demontare am scos senzorii care i-am curatat.Am taiat carcasa (img 4) si am scos DPF-ul.Protectia izolatoare s-a faramitat( img 8) si la montare am inlocuit-o cu material din fibra ceramica rezistenta pana la la 1790 grade. Ca sa verific gradul de depunere din faguri am introdus o sarma otelita in mai multe gauri in partea afumata.Dupa cum se poate vedea in imaginile 5,6,7 fagurii nu sunt infundati.Daca acestia ar fi fost infundati pe jumatate atunci proiectul ar fi decurs altfel si as fi aplicat planul „B”. Cautand modalitati de curatare am realizat ca firmele mari (din germania,america...etc)nu spala DPF-urile cu solutii chimice, ci doar le sufla in sens invers cu aer fiebinte si aplica tratamente bazate pe temperatura . Solutiile chimice ataca platina si oxizii de aluminiu care ajuta la catalizare.In plus cand am curatat carcasa de metal cu solutii chimice am abservat ca depunerile nu se dizolva ci se transforma intr-un fel de gelatina care ar infunda porii DPF-ului. Cartusul DPF pe partea gazelor(img 10) era negru si pe cealalta parte (img 9) era foarte curat. Sufland cu presiune de aer in sensul gazelor am observat ca aerul trece greu si sufland in sens invers aerul trece foarte usor.Asa ca l-am suflat cu presiune in sens invers aprox 1 ora pana nu a mai iesit pic de negreala. Am refacut izolatia si l-am montat invers(cu partea curata la turbina,img 13) in ideea ca restul porilor infundati se vor fi suflati la prima regenerare. Sudura a fost facuta in argon de un sudor profesionist.(Img 12)Cartusul DPF a fost indrodus inainte de a suda capacul din spate.Daca al bagam inainte ,cand sudam portiunea pe lungime ,argonul ar fi ars materialul izolant. Daca inainte de demontare presiunea diferentiala era de 28.5 dupa curatare/inversare presiunea a scazut la doar 2.5. La Adaptation ,Channel 12 , Ash Mass aveam 90 si am pus valoarea 0 ,valoare care se pune odata cu montare unui DPF nou. Nu am apucat sa fac multi km dupa acest truc,dar pot spune ca performanta a crescut impresionant. Nu vreau sa renunt la acest DPF si din acest motiv acum lucrez la planul „B” To be continued....
    1 point
  19. Filtrul NU se infunda singur ,NICIODATA,cel putin pana la 500 mii km . Intotdeauna e infundat de motorul care nu functioneza corespunzator sau din cauza unor erori care anuleaza regenerarile. De ce cumparati masini cu defectiuni ?
    1 point
  20. @D-A-N Ai omis ce era mai important ,si anume cauza colmatarii filtrului.Aici se termina meseria si .......ajungi la anulare
    1 point
  21. Dupa 19 luni si 18 mii km.Ultimii 1500 km rulati prin tara.
    1 point
  22. Eliminarea DPF-ului e cea mai simpla metoda ,dar am decis ca atata timp cat am o idee sa o probez pe masina si banii mei si sa o impart cu voi.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!