Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.02.2023 în toate secţiunile
-
6 points
-
Va multumesc pentru mesaje. M-am uitat in spatele farurilor insa nu se puteau scoate capacele. Ca o paranteza, dupa 24 ore de stat in garaj, farurile par a fi curate. Cu siguranta daca o scot la plimbare, cu faruri aprinsse sau nu, sau daca spal masina se aburesc din nou. O sa astept sa se mai incalzeasca afara sa vedem cum se comporta, daca nu isi revin, o sa merg la garantie. Inchid aici discutia despre faruri, in cazul in care mai am intrebari ma mut in aria tehnica. Bun, acum despre masina. Imi place, parca ma simt mai tanar cand o conduc, imi aduc aminte de vremurile in care conduceam tfsi-urile si imi pierdeam noptile pe forumurile cu si despre TFSI + modificari. Masina a venit cu garantie 5 ani, pentru moment nu am in plan sa o modific. Suspensia este foarte misto, setarile pe 15 niveluri de duritate iti permit sa o faci exact cum iti doresti. Scaunele imi plac mult, in special combinatia de culori. Sunt foarte confortabile si ofera sustinere suficienta, sa le vedem si pe circuit la vara. Anvelopele - a venit cu hankook ventus evo3 din fabrica, am in plan sa trec la cup2 sau PS4s. Sistemul multimedia - aici nu mai zic nimic, insa nu mi-e dat sa inteleg de ce trebuie sa apas 7 comenzi pe display pentru a dezactiva ESP-ul. Lipsa butoanelor fizice o gasesc ca cel mai mare minus al masinii pana acum. Evacuarea Akra - inca sunt uimit ca o masina cu evacuare din fabrica poate sa pocneasca si sa se auda asa bine. Mega happy, este unul din punctele forte ale masinii. Nu cred ca este evacuare activa, insa se schimba setarile in soft astfel ca devine mai zgomotoasa + pop and bangs cand o treci pe sport. Un deliciu, cum ziceam, ma simt tanar din nou. Franele inca nu am apucat sa le testez, momentan o iau mai usor primii 1000 km, masina are oricum anvelopele de vara si nu o sa mai circule pana cand se incalzeste afara. Dar arata bine, optic Cand ma sui in M340i, parca le simt putin mai responive, sunt cele brembo in 4 pistonase vs 2 pistonase la gti. Credeti ca sunt suficiente cele stoc pentru cateva ture de circuit? Masina are 1500 kg fix O sa revin cu impresii pe masura ce mai adaug km.3 points
-
Problema mea și cum am rezolvat-o. Astăzi am observat că numai bagă căldură în partea din spate. Am dat jos motorașul care pe schemă are codul v137. Pe el scrie Denso 5q0907511a. Potentiometrul e bun, însă când am alimentat motorașul, am văzut că nu pleca în turație, ci se mișcă stânga-dreapta, câteva grade. Prima dată am crezut că este motoraș pas cu pas (deși dacă ar fi fost așa, nu mai avea nevoie de potențiometru), însă după ce l-am desfăcut am observat că este un banal motoraș în curent continuu, mai prost făcut decât cele chinezești. Nu are lagăre, nu are rulmenți, nu are cărbuni, ci niște lamele care presează pe colector. Problema a fost la magneții cu rol de stator, care s-au desprins de carcasa din tablă și s-au deplasat de pe poziție. Pentru că a ieșit din câmpul magnetic rotativ, rotorul nu mai lua turație. Cred că asta este problema la majoritatea, când rămân blocate. Nu sunt blocate mecanic, ci ieșite din câmp. Am pus magneții în câmp (nu e chiar ușor, pentru că o rotire de câteva grade în plus sau în minus poate face ca rotorul să se învârtă invers sau deloc), l-am lipit de carcasă, am montat rotorul la loc și am testat. Funționează. Montarea la loc a fost chinul de pe lume, pentru că trebuie să nimerești la fix. Greșeala a fost că nu am demontat și tabla care este prinsă vertical în două șuruburi. Dacă o demontam, aveam mai mult loc. Abia după ce am prins motorașul am dat mocheta puțin la o parte și am văzut că tabla nu este sudată, ci prinsă în șuruburi. La final, am rămas cu mirarea că de atâția ani, puse pe atâtea mașini, în cele mai nasoale locuri posibile, după atâtea probleme VW încă montează porcării din astea. Măcar de le-ar monta în locuri mai accesibile. De exemplu, pe cel de astăzi, cu un ax de 5 cm, l-ar fi putut monta imediat după capacul din plastic. Ar fi mers schimbat cu o singură mână. Mai jos sunt 3 poze cu motorașul.3 points
-
Salutare, Va prezint noua mea masinuta, un golf gti clubsport edition 45. Ea va fi masina mea de “joaca” pentru sezonul 2023. Fabricatie 2022.08, 100 km momentan in bord Eu sunt utilizator bmw, dupa un m2 competition si un m340i 2022 in prezent, as putea spune ca sunt putin dezamagit de calitatea interiorului si a faptului ca are greierasi prin bord inca de la 0km. pro: evacuarea akrapovic suspensia dcc trapa panoramica iq lights fata/spate Sper sa isi atinga scopul pentru care a fost cumparata si sa intoarca zambete pe circuit in acest sezon. Cateva poze mai jos:1 point
-
1 point
-
Daca dezactivezi SS-ul din buton, iti apare mesajul acela scris cum ca "SS has been deactivated" si pe urma nu mai ai nici un A taiat. Faza cu A-ul taiat apare atunci cand ai dezactivat SS-ul cu testerul, adica ai setat acel undervoltage si ce mai e de facut si atunci practic masina te tot anunta ca SS-ul nu e pregatit/nu e functional. Pt ca si SS-ul asta daca vrei sa il folosesti, incepe sa isi faca treaba de la anumiti parametri atinsi in sus, de genul: timp de functionare de la pornire, nivelul de incarcare al bateriei, ce consumatori ai pe masina, temperatura exterioara etc etc. In alta ordine de idei, in link-ul de mai jos puteti gasi in functie de masina toate procedurile ce se pot face cu testerul, in mod manual. Functioneaza si cu Vag-Com si cu OBD11 daca nu aveti sau nu doriti sa va consumati din credite. http://ilovecarmods.com1 point
-
1 point
-
1 point
-
Iti pot spune din VAG-COM, dar din ce stiu este la fel si pe OBD11 (l-am butonat un pic si pare-se ca ii la fel pe partea de module): Select control module - 19 CAN Gateway - Adaptation 10 - Din drop down list: IDE08348 - Start/Stop voltage limit : la new value pui 12,2V. O sa stea in bord non-stop A-ul taiat dar nu mai ai SS activ. Daca vrei sa faci inpoi pui valoarea initiala de acolo si aia e. Vezi pe youtube: "How to switch off start/stop VW/AUDI with VCDS"1 point
-
Salut, Superba masina, sa o stapanesti sanatos. Poate reusesti sa incarci un video cu sunetul evacuarii. Sunt tare curios cum se aude.1 point
-
Dupa mai bine de jumatate de an de cand am venit cu noutati, recent am recurs la revizia de ulei + filtre. In rest, toate bune si frumoase, masina a adunat km si deocamdata nu mi-a oferit surprize neplacute. Sper sa fie tot asa si pe mai departe. Ca fapt divers, undeva prin octombrie anul trecut am renuntat la tavita de cauciuc din portbagaj. Ma exaspera ca era dintr-un cauciuc relativ gros si era extrem de grea (era modelul acela de vine cu forma masinii imprimata pe covoras; poate mai au si altii genu asta deci poate stiti). Si zilnic sa tot ridic tavita asta + podeaua portbagajului, sa tot scot lavete sa sterg prin masina, deja eram exasperat. Asa ca am luat un covoras original, cel care are 2 fete. Adica o parte capitonata si o parte cauciucata. Si este genial. Usor, subtire, parca nu mai rapeste din inaltimea portbagajului, nu il face sa para mai mic. Si arata si portbagajul frumos si curat, pt ca se aspira sau se curata cu peria ca orice covoras textil. Si la nevoie, cand am de carat chestii care poate lasa mizerie sau pot aluneca, pun partea cauciucata si e perfect. Si in curand trebuie sa imi ajunga un mic retrofit, adica un cablaj ce se monteaza sub butonul de start&stop si care retine ultima pozitie a butonului. Adica odata oprit S&S-ul, asa ramane la fiecare repornire a masinii. Am acest sistem dezactivat cu testerul insa din obisnuinta, cand ma urc in masina, continui sa tot apas pe butonu ala. E ceva descoperit recent si este facut pt intreaga platforma MQB, deci se potriveste la mai multe modele.1 point
-
Poate e mai bine ca nu am gasit OEM. (Cica nu se mai fabrica). Daca le gaseam sigur nu dadeam 681 de lei pentru 2 bucati de cauciuc. 😁 Am mai cumparat de la vika si produsele mi se par excelente.1 point
-
Felicitari pentru jucarie, s-o alergi cu placere si fara evenimente neplacute! Problema cu aburitul farurilor am avut-o si eu (si multi altii) la G7. Rezolvarea in cazul meu a fost destul de simpla, si gasita tot aici pe forum: cu masina parcata intr-un garaj / intr-o parcare subterana, ideal incalzita si cu cat mai putina umiditate, scoti capacele farurilor si o lasi sa stea ceva timp, 12h-24h. Poti eventual sa repeti o data la vara. Eu am facut operatiunea o singura data, dupa aceea nu s-au mai aburit. Sper sa te ajute.1 point
-
@marius1982.11 Super multumesc. Chiar o sa incerc asta. Am optiunea asta si pe Passat si am avut-o si pe Golf (anterior)de fabrica dar acum dupa retrofit nu mi-am dat seama de ce nu merge. Pana la mesterit si vreme mai calda , mi-au venit furtunele de combustibil si garnitura de pompa parbriz. Faza tare : am comandat de pe autodoc furtunele. Pe aplicatie apare clar : conducta combustibil si doar 1 bucata in poza. Comand 2 bucati. Dupa 2 saptamani ma trezesc cu 2 seturi.🙄 Noroc ca am cui sa ii le plasez.1 point
-
Si pentru ca iarna se apropie, iar in ultima postare masina are rotile de iarna, zic sa mai pun macar o poza cu rotile de vara... Fara schimbari la masina, doar kilometri adunati cu spor. Am ajuns la aproape 50.000 km, saptamana trecuta m-am oprit la Nurvil pentru schimbul de ulei (al treilea in putin peste 2 ani, facut dupa 18.000 km si 11 luni). La inspectia de service nu au identificat probleme, ba chiar tipul de acolo m-a intrebat daca am schimbat placutele de frana pentru ca par noi. Tot ulei OEM 0w20 am folosit si de data aceasta, a fost ok pana acum. La urmatorul schimb de ulei va trebui schimbat lichidul de frana si bujiile. In continuare multumit de consum (in poza este consumul din concediu pe ruta Bucuresti - Sofia - Salonic - Parga si retur) pe care l-am crescut din OBD11 cu 10% pentru a se apropia de valoarea reala (masurata anterior la pompa). Grecia tot acolo, partea de vest mi se pare mai interesanta, iar autostrazile fac destinatiile accesibile. In rest, iesiri de weekend prin tara. Mii de kilometri fara probleme sa avem!1 point
-
Ca tot a venit primavara (intr-un final) am zis ca e vremea pt inca un retrofit, ce pentru mine se va dovedi util. In ideea in care mai punem cate un telefon/tableta in spate, pentru asta mica, pai sa si avem niste curent, la un drum mai lung cu masina. Si cum reducerile de costuri sunt la mare arta, normal ca la G7 deja nu s-o mai gandit sa puna o priza/bricheta pt zona spate. De porturi USB ce sa mai zicem, chit ca e o generatie de masina aparuta destul de recent, in vremuri cand porturile USB deja prindeau contur tot mai mult. Noroc cu "chinejii" si ofertele lor. Instalat relativ usor varianta de aeratoare pentru locurile spate, cu porturile USB de rigoare. Potrivire perfecta. In rest, masina aduna km si deocamdata totul e in regula, nu ma pot plange de nimic iesit din comun.1 point
-
Salutare! La mulți ani! Asa este, ne-am întâlnit, ne-am și salutat. Nimic nou sub soare, am trecut de 34.000 km, totul ok. Mă tot bate gândul la un stage 1, desi nu as avea neaparat nevoie de extra putere. Totuși, cuplul de 300 Nm îmi face cu ochiul… Am in plan trecerea la AID, modelul de stopuri cu semnalizarea dinamica montate pe faceliftul din 2021 sau panoul cu touch pentru clima. Crome delete pentru exterior ar mai fi o schimbare pe care o am in plan. Asadar, ușor-ușor vin si update-urile. Mii de kilometri fără probleme sa avem!1 point
-
Am sa încerc mâine cu mufa scoasa de la Egr. Ieri am pățit iar. La ora 11, erau 2-3 grade, epc a apărut, am facut un drum de 20km `batraneste`. Am ajuns la destinație, făcut cumpărături, se făcuseră 7-8 grade afara. La întoarcere nu a mai apărut Epc. Eu nu mai înțeleg nimic. O sa curat Egr și conducta care duce spre clapeta de accelerație. Dacă tot asa se intampla, curat și clapeta și ma pregătesc de schimbat Egr. Ideea e ca și pe gaz face la fel cu Epc, apare mai târziu decât pe benzina, eu crezând ca gazul arde cu mai curat. Fiind Egr pornit tot timpul, clapeta mea de accelerație primește mereu o parte din gazele nearse. La motorul 1.6 16v AUS, clapeta de accelerație necesita adaptarea cu Vag com? Sau se face singura? Ca dacă ar fi sa o curat, nu am în zona pe cineva cu asa tester. Sau s-ar putea curata cu un spray de curățat carburatoare fără sa ii misc poziția clapetei?1 point
-
Un mic update asa la 2 luni de cand am luat masina (ieri au fost 2 luni mai exact): - am inmatriculat masina cu tot ce a insemnat acest proces cap-coada - am montat becuri de avertizare in usi - am montat lumini la picioare fata-spate - am pus folie de protectie pe praguri - rezolvat cu usile spate, respectiv cu difuzoarele spate care incepusera sa lase apa pe praguri - cumparat tavita de cauciuc pt portbagaj + covorase de cauciuc pt sezonul de iarna - schimbat becurile pe faza scurta cu un set Philips White Vision (diferenta notabila). Ce mai astept momentan sa imi ajunga, ar fi cateva componente pt un facelift al cheii de contact. Respectiv partea de jos a cheii (unde se prinde brelocul) + laterala (cea opusa zonei unde intra lama) din metal. O sa vad cum o sa imi placa mai mult cheia, cu ambele componete sau doar cu partea de jos inlocuita. In rest, masina aduna km, si nu ma pot plange de nimic pana acuma. Consum super ok, utilitate de nota 20. Sper sa raman tot asa de multumit si pe viitor si sa nu ma trezesc cu cine stie ce dezamagiri.1 point
-
0 points
-
Chiar daca este deja codat, te uiti pe codari si vezi daca trebuie modificat ceva. Oricum trebuie facut basic setings. daca nu e codat se codeaza pe masina si apoi basic settings si first run pentru comresor.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00