Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.02.2023 în toate secţiunile
-
2 points
-
De DSG ce pot sa povestesc.... Merge bine. DAR nu e gata integrarea dpdv software si uneori se simte. EDC16 cu care lucreaza DSG, e Torque based ECU. iar EDC 15 nu e torque based. De aici, uneori nu stie ce sa faca. Pleaca cu treapta a 2-a de la 8-9 kmph uneori. Daca mut pe manual sau pe Sport (alte plaje de turatii) - merge perfect. Urmeaza sa vad acum si cum rezolv asta ca de mers pana in Buc special pentru asta nu prea as vrea sa merg (la Adi Mazilu). Sau poate mai prind vreun drum la Buc la birou si asa poate dau o fuga si la Adi sa imi faca adaptarea software. DAR overall, so far so good. Nu ma mai intorc la cutie manuala...si daca trebuie sa mai schimb o cutie DSG. (Doamne fereste)2 points
-
Salutare, Va prezint noua mea masinuta, un golf gti clubsport edition 45. Ea va fi masina mea de “joaca” pentru sezonul 2023. Fabricatie 2022.08, 100 km momentan in bord Eu sunt utilizator bmw, dupa un m2 competition si un m340i 2022 in prezent, as putea spune ca sunt putin dezamagit de calitatea interiorului si a faptului ca are greierasi prin bord inca de la 0km. pro: evacuarea akrapovic suspensia dcc trapa panoramica iq lights fata/spate Sper sa isi atinga scopul pentru care a fost cumparata si sa intoarca zambete pe circuit in acest sezon. Cateva poze mai jos:1 point
-
Salut , din cate stiu trebuie tinut maneta peste 2-3 sec si dupa porneste la mk4 si la passat b5.51 point
-
Salutare oameni buni, zâmbetul mi-a revenit și fruntea sa mai descrețit după rezolvarea problemei. După cum ați văzut și în postarile anterioare căldura în partea din față nu mai exista. Am verificat pompa auxiliară de la Eberspacher, funcționa perfect. Am început să desfac bordul între timp motorașele cu pricina îmi venise dar am descoperit cu stupoare din nou că motorașul funcționa și pe stânga și pe dreapta de vină era începutul clapetei era rupt, crăpat. Aș fi recunoscător dacă m-ați ajuta cu un cod pentru flaps. Am pus bordul înapoi. Furtunele atât cel care intra în radiator cât și cel care ieșeau era umflate și sus cald jos rece, am schimbat și Termostatul care atenție, la CRCA vine complet cu filtrul de ulei care are rol de a răci pe de altă parte și uleiul, l-am schimbat și tot nimic,frig în față cald în spate. Următorul pas, pompa de apă,cu toate că ultima pompă am schimbat-o în urmă cu 2 ani și vreo 3 luni, Hepu. Schimb și pompa de data asta pun GK. Surpriza mare a fost și căldura sa lăsat așteptată, am aerisit motorul prin toate părțile, plus șurubul desfăcut sus la EGR 😄 după vreo 2 ore de mers cu motorul mai sportiv, afară fiind -3°C mă uit în oglindă și văd pe țeava de eșapament puf-uri de abur rezultat din aer, condens și antigel fierbinte a început să bage în sfârșit cald, în tot acest timp antigelul nu a atins temperaturi astronomice, nivelul de antigel l-am stabilizat în cele din urmă. Mulțumesc tuturor celor care s-au implicat cu un sfat și nu numai. Sănătate și toate cele bune.1 point
-
Si nivelul lichidului trebuie sa nu fie la minim ca sa iti actioneze pompa pentru faruri.1 point
-
Da, e montat. Am luat tot ce se putea lua de pe donator: instalatia propriu zisa de spritiere si furtunuri, cablaj, releu. Am testat cu luminiile aprinse dar nimic. Daca are legatura directa cu faza de initializare a xenonulu , acolo mai am de munca. Faruriile inca nu isi fac " jocul de inceput" dar curios e ca nu am eroare.1 point
-
Ai montat si releul care e pt masina cu spalator far? farurile trebuie sa fie pornite ca ele sa functioneze.1 point
-
Rezultat constatare: s-a verificat distribuția, cureaua de accesorii, rolele, tot, a intrat ceva mizerie sub capacul de distribuție undeva și aia suna. Au curățat tot, all good.1 point
-
nenorocirea de vas de 5.5 litri are accesul foarte dificil la pompe... M-am luptat mult cu el sa nu curga - s-a potolit cand am schimbat pompe de la parbriz (a venit cu garnitura) insa random, cand este frig in special, mai face o balta de 2-3cm diametru dupa ce opresc masina. Am fost foarte aproape de a renunta si a pune vas de 3 litri fara spalare faruri si senzor nivel... Dar mi-ar fi parut rau sa renunt la o optiune OE a masinii In orice caz, te felicit pentru evolutia proiectului! Poate ne vom intalni, mi-ar face mare placere sa vad un mk4 GTI in showroom condition.1 point
-
Dacă doar a fost o constatare verbală, fără măsurători sau diagnoze (și dacă nu are zornăieli la pornire), eu aș lăsa distribuția în pace.1 point
-
daaa, vorbit deja cu omu' il iau eu Deci, m-am facut cu haion nou, original. Thanks!1 point
-
Cum pe la inceput de martie se apropie itp-ul era necesar sa ajung la rar la voluntari pentru omolagare gpl. In drum spre rar azi dimineata am facut si un numar de km rotund iar la rar spre surprinderea mea foarte multa liniste, in 45 min am plecat cu treaba rezolvata intr-un mod civilizat si absolut normal, totul ok cu masina la verificare instalatie si noxe chiar si inginerul a zis ca uite si golf 5 benzina care merge cum trebuie. In rest saptamana trecuta am schimbat toba intermediara deoarece aparusera cateva gaurele in toba respectiva si capatase un sunet prea sportiv pentru ce stie ea sa faca. Am pus toba intermediara noua bosal plus 2 coliere noi la ambele prinderi pe traseu. 2-3 poze si gata pentru ziua de azi, la sfarsit de luna urmeaza itp si asigurare noua. Am prins poza in hala langa un golf 7 si se vede destul de bine diferenta intre becurile stock si cele de la PHILIPS Xtreme Vision PRO150, mult mai puternice iar diferenta era si de nuanta dar in fotografie nu se vede asa de bine, cele de la philips un alb mult mai placut.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da,e si ceasul pe o lista ,dar momentan starea tehnica impecabila e prioritara . Piwis ,vcds-ul e foarte limitat la Porsche .1 point
-
Asa arata masina dupa aprox. 1 luna. Cost piese : 9700 lei. Cost manopera : 5000 lei. Multe ore petrecute la desfacut, spalat si curatat. Masina porneste binisor ( urmeaza bateria ) , trage bine ( proba scurta in curtea service-ului din lipsa de itp si asigurare). Rezultatul e peste asteptari. Mai am mult de lucru dar toate astea se vor face cand vremea o va permite. Urmeaza neaparat franele, jantele + anvelope si puntea spate curatata.1 point
-
Asa cum a intuit foarte bine @Emy D, am curatat si compartimentul motor. Era pacat sa nu fac asta. Inainte: Dupa: Planetarele un pic obosite. Una din ele era chiar moarta. Am curatat si planetarele si inlocuit 1 capat mort de planetara. In acelasi timp am reparat si capacul de plastic al motorului. Acesta avea o gaura in partea superioara ( unde am pus dopul de cauciuc). Asa ca am scos dopul, am decupat o forma care sa asigure lipire corespunzatoare, am adaugat bucata de plastic, finisat, gaurit si apoi vopsit local zona perforata. Pana gasesc alt capac in stare mai buna, consider ca a iesit bine si asta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00