Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.02.2023 în toate secţiunile
-
Salutare, Va prezint noua mea masinuta, un golf gti clubsport edition 45. Ea va fi masina mea de “joaca” pentru sezonul 2023. Fabricatie 2022.08, 100 km momentan in bord Eu sunt utilizator bmw, dupa un m2 competition si un m340i 2022 in prezent, as putea spune ca sunt putin dezamagit de calitatea interiorului si a faptului ca are greierasi prin bord inca de la 0km. pro: evacuarea akrapovic suspensia dcc trapa panoramica iq lights fata/spate Sper sa isi atinga scopul pentru care a fost cumparata si sa intoarca zambete pe circuit in acest sezon. Cateva poze mai jos:6 points
-
Fragmente din utilizarea curenta in orasul devenit o mare parcare... poti lasa masina sa astepte in coloana pe banda 2 si tu sa intri la kaufland. Sedan-ul supradimensionat e o oaza de calm si liniste, cotiere incalzite, materiale calitative, iti vine sa iti pui degetele peste tot. Imediat ce iesi din oras vezi cum incepe sa isi intinda picioarele lungi... Da, e un love story. Poti face pasiune pentru fiarele astea. Sotia e usor speriata de ce poate domnisoara... in special cum urca de la 100 la ora in sus, dar asa a venit tratamentul doctorului si inca nu i-am dat peste 5000 de ture. Mai jos in poze: - interfata noua la Android Auto (cred ca este Coolwalk, trebuie sa vad cum ii fac split screen cu youtube music) - coasting in mod electric - am tot testat confort si efficiency, valoric nu sunt mari diferente pe combustibil, pe efficiency motorul e mai domol, nu o ia razna asa repede si este mai practic pentru oras (si mai prietenos cu punctele pe permis). In efficiency electricul se activeaza ceva mai des iar modul 4 cilindri e mai doritor sa intre in lucru. In prima postare am scris gresit, modul 4cyl e activ permanent chiar si pe modul Dynamic (Sport). Pe langa Active Noise Cancelling mai sunt si amortizoare active de motor... mai mult material in pdf-ul atasat. 4.0 engine cylinder on demand.pdf - am activat google maps pe AID, este interesant dar nu e wow, datele vin prin conexiunea eSIM a masinii, zici ca vezi harta din drona, poti face zoom sa fie mai aproape; poate o realitate augmentata suprapusa cu traficul real ar fi urmatorul pas, puterea de procesare exista - ceva cifre pe ecran referitoare la kerosen, cel mai mare consum pe care l-am vazut pana acum... utilizare in aglomeratie, trasee scurte, ploaie multa, persoane dragi de dus, ajungeam mai repede cu bicicleta. - un model prefacelift ce apare in drive-select, care a ramas ne-editat de producator, in rest au modificat peste tot. - ODO actual 3882km si rulaj estimat pana la revizie inca 16600km (e pe flexibil, dar o sa ii fac la 15k). Per total e o masina cu multa tehnologie, setari multe, conexiuni, desi interfata e foarte simpla masina este orientata clar catre tech-freaks unde sunt in elementul meu dar nu vad multe persoane aflate acum la 70+ sa aiba suficienta atentie, rabdare sa utilizeze infotainmentul la ce stie, poate cel mult sa o conduca ca pe oricare alt vehicul cu pedale si volan. Astia de 40+ inca putem, deocamdata.3 points
-
daaa, vorbit deja cu omu' il iau eu Deci, m-am facut cu haion nou, original. Thanks!2 points
-
2 points
-
Am adus masina acasa.Au m-ai fost schimbate : cutia de sigurante si bateria. Am montat cutia mare de baterie dar acum regret. Mai bine o tineam pe cea mica. O sa modific cand se face mai cald. Impresii pozitive: masina trage foarte bine si se aude fain. Impresii negative: la gropi mi se pare destul de zgomotoasa (desi am primit confirmarea ca bucsiile arata bine) si inca curge lichide de parbriz (a fost schimbata chiar si pompa ).2 points
-
Au fost 58 de repere printre care: cuzineti, suruburi,prezoane, senzori, bujii,distributie,curele, role, garnituri( f multe), volant+ambreiaj, suporti motor, furtunuri, capat planetara, filtre, uleiuri,lichide etc. S-au refacut 6 filete distruse in elemente de Al. Unele s-au gasit usor, altele mai putin. Ca ex: un simplu furtun in forma de z. Nu se mai fabrica si nu l-am gasit nicaieri in tara, doar in Germania. Cost 14 lei, transport 50 lei, durata livrare : 1.5 saptamani.😁2 points
-
@Emy D Salutare, vezi ca este un hayon original si nou in aria de vanzari la un pret decent si negociabil.1 point
-
Cam asa se termina sezonul 2 : motorul. Astept sa se incalzeasca vremea , sa demontez puntea spate si franele (fata,spate) Incerc o sablare/curatare, vopsire si inlocuirea tuturor garnituriilor apoi frane noi. Dupa aceasta operatiune o sa urmeze jantele + cauciucuri. din pacate, nici google si nici alte site-uri nu recunosc codul asta. Am gasit asa ceva:1 point
-
Asta înseamnă ca tre sa incerc sa l scot pe ala întreg sa cumpar un denso si sa l montez? Cred ca e ceva NRF ca a venit cu niste oringuri verzi care erau un pic mai groase decat cele originale . O greșeală pe care nu o sa o mai repet in viata mea1 point
-
mda. deci, o data la 4-5 ani, alt haion. bleah... Mi-e scarba de el. De-aia ma bate gandul sa imi fac unul de fibra de carbon/fibra de sticla. Si din fibra de sticla e bun. Dar ... nah, nu e chiar asa simplu. Sunt anumite elemente de prindere care trebuie obligatoriu integrate. Sau reparat asta cu fibra de sticla complet in zonele unde rugineste constant (manerul de deschidere, becuri numar, colturi....). As incerca si cu un alt haion. Mai fac o data schimbul. DAR ...e 1200 lei unul prin dezm. si daca ajung sa schimb 2 bucati, ajung la pretul unuia nou original (2500 lei). calcule...calcule...calcule.1 point
-
Dacă după regenerare ai valori la diferentiala așa mari ai filtrul înfundat... O curățare ar fi indicat. Vezi la Odorheiu Secuiesc... Sau senzorul indica valori aiurea... La mine după regenerare e 6-7... Cu motorul pornit bineînțeles... Mai auzeam pe unii ca opreau motorul...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da,e si ceasul pe o lista ,dar momentan starea tehnica impecabila e prioritara . Piwis ,vcds-ul e foarte limitat la Porsche .1 point
-
Retrofituri da ,de exemplu side assist,faruri led....etc Modificari/tuning la motor/soft EXCLUS. Franele par normale ,etrierii nu sunt vopsiti/inlocuiti ,asa au venit. Sunt culoare gri ,si daca erau de culoare rosu ,negru...le faceam eu gri1 point
-
Asa arata masina dupa aprox. 1 luna. Cost piese : 9700 lei. Cost manopera : 5000 lei. Multe ore petrecute la desfacut, spalat si curatat. Masina porneste binisor ( urmeaza bateria ) , trage bine ( proba scurta in curtea service-ului din lipsa de itp si asigurare). Rezultatul e peste asteptari. Mai am mult de lucru dar toate astea se vor face cand vremea o va permite. Urmeaza neaparat franele, jantele + anvelope si puntea spate curatata.1 point
-
1 point
-
Multumeeesc! Well, planuri de viitor, sigur: Am luat un caine cu bara fata si acum trebuie sa schimb un suport de bara + vopsit bara. Trebuie sa refac tapiseria la scaunul sofer Motor refacut + HP (undeva la 170 e suficient pentru ca nu vreau sa umblu la evacuare). Am de schimbat usa sofer (a dat rugina in partea de sus). Nu merita refacuta, mai degraba schimbata cu una in stare buna. Si.... Pana in Toamna sper sa refac pragurile (incepe sa se decoloreze in anumite zone, deci, clar incepe sa dea rugina in praguri. Ma bate un gand sa fac complet haionul din fibra de carbon ca m-am saturat de rugina la haion. Au astea o boala acolo - prost proiectate. Dupa ce nu mai e masina de familie, posibil o reglabila. dar nimic in "Afara legii". Deocamdata avem drumuri naspa si pline de sare...1 point
-
@zidanne Are ceva range... un mixt de 550-600km la alimentari de 70-72 de litri, inca ma obisnuiesc cu miscarea dupa 20 de ani de TDI. Rezervorul are 82 litri, deci sper ca nu e drojdie. Fun fact: pe capacul rezervorului scrie in romana benzina min. 95, dar sub folie are alta eticheta pe care zice 98 cu minim 95. Am pus doar 98 sau peste. @acidone77 Pana la urma este doar un fier, potrivit pentru criza celor la 40 de ani. Cred ca asa se tratează de fapt... 4.0 e indicat pentru 40+ ani. Și dacă nu la 40 și ceva de ani, atunci când? La 60+ cand abia o sa ne urcam în ele? Eu cautam 55tfsi dar nu găseam o mașină cum trebuie, fie era plina de piano black, fie avea tapițerii culori deschise, fie nu era laser matrix (la pre facelift)... nu se alinia nimic. Am avut câteva zile sa accept oferta, apăruse masina și era tot ce trebuie dar cu motorul mai mare, motor v8 pe care nu stim cat timp îl vom mai găsi, deja vad 2.0 cu 4cyl la cei cu steaua în 3 colturi, asa ca mi-am zis hai... asta e, mergi pe v8 sau astepti cine stie cat (deja asteptam și ma gândeam de peste 6 luni). Oricum ma uitam la S8 D4... deci dacă nu era A8 era S8 d4, deși multe erau foarte rulate și cam rupte în blană. Tiguanul bitdi rămâne. Este foarte polivalent și util în multe activități, are și toate sistemele de asistență, e o masina bună, acum înțelegi de ce ziceam ca nu il tunez, urma altceva. A8 este un power cruiser, cam incognito uneori, zici ca e un A4 mai mare, dar la 5,19 metri vezi ca e altceva. Numărul de A8 vândute este de 3500-5000 exemplare anual în Europa, din care marea majoritate sunt 50 tdi, 55tfsi și 60tfsi e (plug-in hybrid). Un 60 tfsi v8 este ceva rar în sine, nu indraznesc sa zic "colectible" ca e masina de volum, dar daca in viitor vor elimina motorizările mari, atunci va tinde spre ceva și mai rar, vom vedea.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00