Fragmente din utilizarea curenta in orasul devenit o mare parcare... poti lasa masina sa astepte in coloana pe banda 2 si tu sa intri la kaufland.
Sedan-ul supradimensionat e o oaza de calm si liniste, cotiere incalzite, materiale calitative, iti vine sa iti pui degetele peste tot.
Imediat ce iesi din oras vezi cum incepe sa isi intinda picioarele lungi...
Da, e un love story.
Poti face pasiune pentru fiarele astea.
Sotia e usor speriata de ce poate domnisoara... in special cum urca de la 100 la ora in sus, dar asa a venit tratamentul doctorului si inca nu i-am dat peste 5000 de ture.
Mai jos in poze:
- interfata noua la Android Auto (cred ca este Coolwalk, trebuie sa vad cum ii fac split screen cu youtube music)
- coasting in mod electric - am tot testat confort si efficiency, valoric nu sunt mari diferente pe combustibil, pe efficiency motorul e mai domol, nu o ia razna asa repede si este mai practic pentru oras (si mai prietenos cu punctele pe permis). In efficiency electricul se activeaza ceva mai des iar modul 4 cilindri e mai doritor sa intre in lucru. In prima postare am scris gresit, modul 4cyl e activ permanent chiar si pe modul Dynamic (Sport). Pe langa Active Noise Cancelling mai sunt si amortizoare active de motor... mai mult material in pdf-ul atasat. 4.0 engine cylinder on demand.pdf
- am activat google maps pe AID, este interesant dar nu e wow, datele vin prin conexiunea eSIM a masinii, zici ca vezi harta din drona, poti face zoom sa fie mai aproape; poate o realitate augmentata suprapusa cu traficul real ar fi urmatorul pas, puterea de procesare exista
- ceva cifre pe ecran referitoare la kerosen, cel mai mare consum pe care l-am vazut pana acum... utilizare in aglomeratie, trasee scurte, ploaie multa, persoane dragi de dus, ajungeam mai repede cu bicicleta.
- un model prefacelift ce apare in drive-select, care a ramas ne-editat de producator, in rest au modificat peste tot.
- ODO actual 3882km si rulaj estimat pana la revizie inca 16600km (e pe flexibil, dar o sa ii fac la 15k).
Per total e o masina cu multa tehnologie, setari multe, conexiuni, desi interfata e foarte simpla masina este orientata clar catre tech-freaks unde sunt in elementul meu dar nu vad multe persoane aflate acum la 70+ sa aiba suficienta atentie, rabdare sa utilizeze infotainmentul la ce stie, poate cel mult sa o conduca ca pe oricare alt vehicul cu pedale si volan. Astia de 40+ inca putem, deocamdata.