Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.02.2023 în toate secţiunile

  1. Salutare, Va prezint noua mea masinuta, un golf gti clubsport edition 45. Ea va fi masina mea de “joaca” pentru sezonul 2023. Fabricatie 2022.08, 100 km momentan in bord Eu sunt utilizator bmw, dupa un m2 competition si un m340i 2022 in prezent, as putea spune ca sunt putin dezamagit de calitatea interiorului si a faptului ca are greierasi prin bord inca de la 0km. pro: evacuarea akrapovic suspensia dcc trapa panoramica iq lights fata/spate Sper sa isi atinga scopul pentru care a fost cumparata si sa intoarca zambete pe circuit in acest sezon. Cateva poze mai jos:
    10 points
  2. Fragmente din utilizarea curenta in orasul devenit o mare parcare... poti lasa masina sa astepte in coloana pe banda 2 si tu sa intri la kaufland. Sedan-ul supradimensionat e o oaza de calm si liniste, cotiere incalzite, materiale calitative, iti vine sa iti pui degetele peste tot. Imediat ce iesi din oras vezi cum incepe sa isi intinda picioarele lungi... Da, e un love story. Poti face pasiune pentru fiarele astea. Sotia e usor speriata de ce poate domnisoara... in special cum urca de la 100 la ora in sus, dar asa a venit tratamentul doctorului si inca nu i-am dat peste 5000 de ture. Mai jos in poze: - interfata noua la Android Auto (cred ca este Coolwalk, trebuie sa vad cum ii fac split screen cu youtube music) - coasting in mod electric - am tot testat confort si efficiency, valoric nu sunt mari diferente pe combustibil, pe efficiency motorul e mai domol, nu o ia razna asa repede si este mai practic pentru oras (si mai prietenos cu punctele pe permis). In efficiency electricul se activeaza ceva mai des iar modul 4 cilindri e mai doritor sa intre in lucru. In prima postare am scris gresit, modul 4cyl e activ permanent chiar si pe modul Dynamic (Sport). Pe langa Active Noise Cancelling mai sunt si amortizoare active de motor... mai mult material in pdf-ul atasat. 4.0 engine cylinder on demand.pdf - am activat google maps pe AID, este interesant dar nu e wow, datele vin prin conexiunea eSIM a masinii, zici ca vezi harta din drona, poti face zoom sa fie mai aproape; poate o realitate augmentata suprapusa cu traficul real ar fi urmatorul pas, puterea de procesare exista - ceva cifre pe ecran referitoare la kerosen, cel mai mare consum pe care l-am vazut pana acum... utilizare in aglomeratie, trasee scurte, ploaie multa, persoane dragi de dus, ajungeam mai repede cu bicicleta. - un model prefacelift ce apare in drive-select, care a ramas ne-editat de producator, in rest au modificat peste tot. - ODO actual 3882km si rulaj estimat pana la revizie inca 16600km (e pe flexibil, dar o sa ii fac la 15k). Per total e o masina cu multa tehnologie, setari multe, conexiuni, desi interfata e foarte simpla masina este orientata clar catre tech-freaks unde sunt in elementul meu dar nu vad multe persoane aflate acum la 70+ sa aiba suficienta atentie, rabdare sa utilizeze infotainmentul la ce stie, poate cel mult sa o conduca ca pe oricare alt vehicul cu pedale si volan. Astia de 40+ inca putem, deocamdata.
    4 points
  3. Asa arata masina dupa aprox. 1 luna. Cost piese : 9700 lei. Cost manopera : 5000 lei. Multe ore petrecute la desfacut, spalat si curatat. Masina porneste binisor ( urmeaza bateria ) , trage bine ( proba scurta in curtea service-ului din lipsa de itp si asigurare). Rezultatul e peste asteptari. Mai am mult de lucru dar toate astea se vor face cand vremea o va permite. Urmeaza neaparat franele, jantele + anvelope si puntea spate curatata.
    2 points
  4. Superba masina, motor, tehnologie.. felicitari! Enjoy the ride
    1 point
  5. Au fost 58 de repere printre care: cuzineti, suruburi,prezoane, senzori, bujii,distributie,curele, role, garnituri( f multe), volant+ambreiaj, suporti motor, furtunuri, capat planetara, filtre, uleiuri,lichide etc. S-au refacut 6 filete distruse in elemente de Al. Unele s-au gasit usor, altele mai putin. Ca ex: un simplu furtun in forma de z. Nu se mai fabrica si nu l-am gasit nicaieri in tara, doar in Germania. Cost 14 lei, transport 50 lei, durata livrare : 1.5 saptamani.😁
    1 point
  6. Multumeeesc! Well, planuri de viitor, sigur: Am luat un caine cu bara fata si acum trebuie sa schimb un suport de bara + vopsit bara. Trebuie sa refac tapiseria la scaunul sofer Motor refacut + HP (undeva la 170 e suficient pentru ca nu vreau sa umblu la evacuare). Am de schimbat usa sofer (a dat rugina in partea de sus). Nu merita refacuta, mai degraba schimbata cu una in stare buna. Si.... Pana in Toamna sper sa refac pragurile (incepe sa se decoloreze in anumite zone, deci, clar incepe sa dea rugina in praguri. Ma bate un gand sa fac complet haionul din fibra de carbon ca m-am saturat de rugina la haion. Au astea o boala acolo - prost proiectate. Dupa ce nu mai e masina de familie, posibil o reglabila. dar nimic in "Afara legii". Deocamdata avem drumuri naspa si pline de sare...
    1 point
  7. Ceva mai ok si nu scumpe, sunt Stabilo. De regula cele originale, sunt produse de ei
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!