Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.02.2023 în toate secţiunile

  1. Fragmente din utilizarea curenta in orasul devenit o mare parcare... poti lasa masina sa astepte in coloana pe banda 2 si tu sa intri la kaufland. Sedan-ul supradimensionat e o oaza de calm si liniste, cotiere incalzite, materiale calitative, iti vine sa iti pui degetele peste tot. Imediat ce iesi din oras vezi cum incepe sa isi intinda picioarele lungi... Da, e un love story. Poti face pasiune pentru fiarele astea. Sotia e usor speriata de ce poate domnisoara... in special cum urca de la 100 la ora in sus, dar asa a venit tratamentul doctorului si inca nu i-am dat peste 5000 de ture. Mai jos in poze: - interfata noua la Android Auto (cred ca este Coolwalk, trebuie sa vad cum ii fac split screen cu youtube music) - coasting in mod electric - am tot testat confort si efficiency, valoric nu sunt mari diferente pe combustibil, pe efficiency motorul e mai domol, nu o ia razna asa repede si este mai practic pentru oras (si mai prietenos cu punctele pe permis). In efficiency electricul se activeaza ceva mai des iar modul 4 cilindri e mai doritor sa intre in lucru. In prima postare am scris gresit, modul 4cyl e activ permanent chiar si pe modul Dynamic (Sport). Pe langa Active Noise Cancelling mai sunt si amortizoare active de motor... mai mult material in pdf-ul atasat. 4.0 engine cylinder on demand.pdf - am activat google maps pe AID, este interesant dar nu e wow, datele vin prin conexiunea eSIM a masinii, zici ca vezi harta din drona, poti face zoom sa fie mai aproape; poate o realitate augmentata suprapusa cu traficul real ar fi urmatorul pas, puterea de procesare exista - ceva cifre pe ecran referitoare la kerosen, cel mai mare consum pe care l-am vazut pana acum... utilizare in aglomeratie, trasee scurte, ploaie multa, persoane dragi de dus, ajungeam mai repede cu bicicleta. - un model prefacelift ce apare in drive-select, care a ramas ne-editat de producator, in rest au modificat peste tot. - ODO actual 3882km si rulaj estimat pana la revizie inca 16600km (e pe flexibil, dar o sa ii fac la 15k). Per total e o masina cu multa tehnologie, setari multe, conexiuni, desi interfata e foarte simpla masina este orientata clar catre tech-freaks unde sunt in elementul meu dar nu vad multe persoane aflate acum la 70+ sa aiba suficienta atentie, rabdare sa utilizeze infotainmentul la ce stie, poate cel mult sa o conduca ca pe oricare alt vehicul cu pedale si volan. Astia de 40+ inca putem, deocamdata.
    2 points
  2. Au fost 58 de repere printre care: cuzineti, suruburi,prezoane, senzori, bujii,distributie,curele, role, garnituri( f multe), volant+ambreiaj, suporti motor, furtunuri, capat planetara, filtre, uleiuri,lichide etc. S-au refacut 6 filete distruse in elemente de Al. Unele s-au gasit usor, altele mai putin. Ca ex: un simplu furtun in forma de z. Nu se mai fabrica si nu l-am gasit nicaieri in tara, doar in Germania. Cost 14 lei, transport 50 lei, durata livrare : 1.5 saptamani.😁
    2 points
  3. Fals, mesajul respectiv poate aparea din mai multe cauze, iti scriu cateva : - baterie slabita, are nevoie de incarcare iar in acest caz nu va opri motorul la semafor - pornita incalzirea/clima, are nevoie in continuare de mentinerea motorului pornit pentru a asigura temperatura habitaclului - etc
    1 point
  4. Daca motorul e sanatos ,depaseste de trei ori valoarea ,si tot bine merge
    1 point
  5. Cam asa arata motorul de sub masina. Totul curat. Duminica trecuta am montat busci bara stabilizare si curatat/vopsit un pic. Am schimbat si rezervorul de antigel ( cu unul mult mai curat si alb) si noua revizie de capac ( negru).
    1 point
  6. Multumeeesc! Well, planuri de viitor, sigur: Am luat un caine cu bara fata si acum trebuie sa schimb un suport de bara + vopsit bara. Trebuie sa refac tapiseria la scaunul sofer Motor refacut + HP (undeva la 170 e suficient pentru ca nu vreau sa umblu la evacuare). Am de schimbat usa sofer (a dat rugina in partea de sus). Nu merita refacuta, mai degraba schimbata cu una in stare buna. Si.... Pana in Toamna sper sa refac pragurile (incepe sa se decoloreze in anumite zone, deci, clar incepe sa dea rugina in praguri. Ma bate un gand sa fac complet haionul din fibra de carbon ca m-am saturat de rugina la haion. Au astea o boala acolo - prost proiectate. Dupa ce nu mai e masina de familie, posibil o reglabila. dar nimic in "Afara legii". Deocamdata avem drumuri naspa si pline de sare...
    1 point
  7. Am profitat de ocazia elevatorului si am refacut inbinarea evacuarii( sudat 5 cm teava - sa se inbine fara conector) si am inlocuit dopuriile de sub masina. In prima faza am pus ce am avut, ulterior cumparat rezivia noua( cauciuc si silicon pentru cele rotunde). A urmat montarea motorului : Am refacut si cablul alternatorului. Problema stiuta la G4/ Bora. Am pus cablu mai gros.
    1 point
  8. Vorbiți de lifetime de parcă ați vorbi de speranța de viață a unui om. Mașinile au o durată de viață normată de 7-10 ani (trendul e descendent, din păcate).
    1 point
  9. Masina merge perfect de cand o am nu am asa ca nu prea am ce sa scriu pe aici in afatra de ce mai schimb prin bord.😎 Cat despre consum ,nu am mai contorizat de mult. Pur si simplu o incarc, bag benzina si ma bucur de condus.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!