Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.02.2023 în toate secţiunile
-
Am profitat de ocazia elevatorului si am refacut inbinarea evacuarii( sudat 5 cm teava - sa se inbine fara conector) si am inlocuit dopuriile de sub masina. In prima faza am pus ce am avut, ulterior cumparat rezivia noua( cauciuc si silicon pentru cele rotunde). A urmat montarea motorului : Am refacut si cablul alternatorului. Problema stiuta la G4/ Bora. Am pus cablu mai gros.4 points
-
Asa cum a intuit foarte bine @Emy D, am curatat si compartimentul motor. Era pacat sa nu fac asta. Inainte: Dupa: Planetarele un pic obosite. Una din ele era chiar moarta. Am curatat si planetarele si inlocuit 1 capat mort de planetara. In acelasi timp am reparat si capacul de plastic al motorului. Acesta avea o gaura in partea superioara ( unde am pus dopul de cauciuc). Asa ca am scos dopul, am decupat o forma care sa asigure lipire corespunzatoare, am adaugat bucata de plastic, finisat, gaurit si apoi vopsit local zona perforata. Pana gasesc alt capac in stare mai buna, consider ca a iesit bine si asta.3 points
-
Imi place foarte mult ce vad, progrese mari aici! Keep it up! Data viitoare cand mai umbli pe la frane / caranaje, iti recomand sa cureti tot si sa dai cu un mastic de la CTK (CTK Soundproofing mastic). Am facut si eu operatia asta. Ajuta si la insonorizare, si protejeaza de rugina.2 points
-
P0087 in general se refera la: - LPFP (pompa noua OE + modulul OE ultima revizie) - HPFP (pompa noua OE + upgrade VIS Motorsport) - Senzor rampa (nou OE) - verificat conducte sa nu fie strangulate (am verificat, sunt in perfecta stare) Presiunea masurata inainte de HPFP este corecta tot timpul, chiar si in momentul cand pica... de aceea mai studiez HPFP si dupa vad ce fac... Si mai exista un zvon despre axa cu came... am desfacut pompa de vacum si am verificat lob-ul de la axa, este impecabil, la fel si tachetul... de aceea ma gandeam, in caz ca nu gasesc o solutie, sa desfac motorul sa verific pe traseu... Masina a inceput sa faca probleme inainte de soft si pana la remediere merge pe fila stock deci nu are treaba cu soft-ul, la fel si turbo... masina a mers perfect un an de zile de la swap deci... Va multumesc mult pentru sfaturi iar pentru cei care nu inteleg de ce am facut aceste modificari in loc sa iau alta masina sau 3.6... nu sunt fan 3.6 iar alta masina nu vreau petnru ca pasiunea mea este legata de CC, nu de alt model...2 points
-
2 points
-
Daca motorul e sanatos ,depaseste de trei ori valoarea ,si tot bine merge1 point
-
1 point
-
@cristy2009 DPF-ul "moare" la 80g de oil ash. Tu ai 89.6g. Trebuie sa rezolvi cu el cumva...1 point
-
Multumeeesc! Well, planuri de viitor, sigur: Am luat un caine cu bara fata si acum trebuie sa schimb un suport de bara + vopsit bara. Trebuie sa refac tapiseria la scaunul sofer Motor refacut + HP (undeva la 170 e suficient pentru ca nu vreau sa umblu la evacuare). Am de schimbat usa sofer (a dat rugina in partea de sus). Nu merita refacuta, mai degraba schimbata cu una in stare buna. Si.... Pana in Toamna sper sa refac pragurile (incepe sa se decoloreze in anumite zone, deci, clar incepe sa dea rugina in praguri. Ma bate un gand sa fac complet haionul din fibra de carbon ca m-am saturat de rugina la haion. Au astea o boala acolo - prost proiectate. Dupa ce nu mai e masina de familie, posibil o reglabila. dar nimic in "Afara legii". Deocamdata avem drumuri naspa si pline de sare...1 point
-
Salut. Atat cat ma pricep eu : - presiune diferentiala mare + oil ash mare ( masina are in jur 300.000 km ? ) => filtru incarcat - diferenta mare intre soot calculated si measured, soot measured creste foarte repede => motorul genereaza mult fum care incarca filtrul.1 point
-
@mirceateodor, da, cu pensula. Intentionez si eu sa fac toata podeaua. Dar mai am cateva upgrade-uri pe lista pana acolo1 point
-
Mersi fain. Mai pastrez din ele deoarece am "convins" pe cineva din familie sa cumpere inca un gti. Fratele meu are unul cumparat recent. 😄. Asa ca acum sunt 2🚙🚙.1 point
-
Felicitari pentru proiect... Cu piesele ramase ce faci?Le bagi la vanzare sau pe pastrezi? Sa stiu daca ma abonez si eu la una alta😀1 point
-
1 point
-
1 point
-
#longPost Salutare! 1 an de la ultima postare... ce trece timpul... Nu am mai postat mare lucru in ultimele luni, deoarece doar m-am bucurat de masina, nu i-am mai facut nimic, pana recent.. Masina s-a comportat exemplar in tot acest timp, mergea bine, insa faptul ca rulam cu 2.65 bar pe un bloc motor stoc, neumblat in el niciodata, isi spune cuvantul. Au aparut si primele semne de oboseala si anume gaze de carter mai accentuate + uzura in chiulasa la locasul injectorului 2. Vesnica problema a PD-urilor 8v, o singura prindere la injectoare. In ciuda acestor mici probleme, Superbul merge si se comporta foarte bine. Insa, pentru a fi totul impecabil cum imi si doresc sa fie la masina asta, stiam ca e nevoie de "engine rebuild". Eh, si aici ajung din nou la o rascruce de drumuri.. zic asta deoarece in ultimii ani, apetitul pentru "diesel power" a scazut drastic, in schimb a aparut o placere tot mai mare pentru benzinare, mai ales cele de cilindree mare. Bun, aveam practic 3 solutii: 1. Refac motorul, si continui cu masina asa 2. Dezmembrez Skoda, si imi fac un alt proiect benzinar 3. Fac Superbul benzinar Evident ca merg pe varianta 3 Intre timp a aparut si un cumparator la tot setupul actual de TDI cu care discutam de mult si am ajuns la un acord, asa ca am cumparat un 3.2 vr6 (practic R32), cod motor BMV, 241 cp, complet cu tot cu accesorii, de pe un Touareg. Iar odata ce vine clientul si imi ia motorul, ma pot apuca de swap. Asta s-a intamplat prin Iulie anul trecut Pentru swap aveam nevoie de o gramada de piese de pe un Passat 2.3 vr5, iar Passat vr5 sunt foarte rare mai ales in tara. M-am pus pe cautat dupa fiecare in parte, insa fara mult succes.. singura solutie era sa iau o masina intreaga pentru piese. Si atunci am zis sa fac altceva.. de ce sa nu il fac si 4 motion? Stiam ca exista B5.5 2.3 vr5 4 motion, iar daca tot iau una intreaga, sa iau si 4 motion. (Superb 1 4 motion nu este de fabrica). M-am pus pe cautate iar 2 luni mai tarziu, gasesc fix la Buzau, un Passat b5.5 2.3 4 motion. Sus pe avion, dupa el, si acasa. Problemele au aparut cand le-am pus pe amandoua pe elevator sa studiem situatia. Difera absolut tot.. intarituri lonjeroane prinderile la punte, la amortizoare.. nici o treaba.. chit ca sunt platforme comune. Solutii am gasit dar implica mult flex, multe taieturi din caroserie asa ca am renuntat la ideea de 4 motion. Buun, ne-am apucat de motor, cam asa arata inainte: A durat cam 3 luni. Motivul pentru care ne-am intins a fost faptul ca nu am vrut sa arunc motorul acolo si gata, job done. Am vrut sa fac ceva frumos, la nivel de detaliu. Iar detaliile iti iau din timp, cateodata chiar mai mult decat te astepti.. Si de aici incepe distractia. - Curatat tot compartimentul motor, - Curățat motorul in sine, Suporti, alternator, termoflot etc. - Vopsit bloc si capac culbutori, traversa, trager, (capacul a trebuit sa iau de pe un r32 transversal deoarece la cel lognitudinal, nu se inchidea capota de la buson). - Comandat corpuri de apa noi, furtune noi de apa, distribuție, bujii, bobine, suporti, sonde lambda etc etc. Suporti motor: cel drept de Phaeton 3.2, cel stang de Passat vr5. Placa adaptoare de pe Passat vr5 mi-a permis sa pun cutia mea de TDI. Ambreiajul l-am folosit de pe 2.3, masa dubla cu disc normal. Pe partea de alimentare m-am dus pe o pompa de la Walbro, capabila de 450 cp in caz in care ma tenteaza ulterior de o conversie la turbo. Am folosit rezervorul meu, poze mai jos before and after. Instalatia electrica.. sfarsitul lumii.. am avut nevoie de 3 scheme, cea de la 1.9le de pe Superb, cea de vr5, si cea de 3.2 vr6. Am folosit instalatia de vr5 si adaptata in asa fel incat sa se potriveasca la vr6, iar toti pinii de la mufele intermediare au trebuit modificati pentru a comunica corect cu restul instalatiei ce aveam pe masina de fabrica. Am respectat si lungimea celei de pe 1.9, pentru a nu avea fire prea scurte sau lungi. Imbracata toata instalatia ulterior.. Si ca sa raspund preventiv la intrebarile ce se gandesc multi: 1. Ce faci cu itp / rar? - Ce am facut si pana acum. 2. De ce atata stres / munca / bani pentru ca la final sa ai power mai mic? - Oricine a experimentat un 1.9TDI 8v cu duze Firad o sa ma inteleaga. Fum mult, boost mare = nu prea tine nici o garnitura fie ea oem = ulei peste tot, trepidatiile specifice PD. Practic ai 300+ cp de care te poti bucura doar pe autostrada cand nu ai pe nimeni in spate. Nu sunt genul sa afum pe nimeni si niciodata nu mi-a placut asta. Mi se pare lipsa de respect pentru ceilalti participanti la trafic. - 1.9 tdi la 300+cp e deja dus la extrem pentru interne stoc. Iar only diesel maxim 400 cp si aia cu mult mult fum si turbo lag imens. R32-ul e un motor ce tine 550 cp foarte safe pe interne stoc, cu o conversie la turbo aferenta, nu ai fum - Sunetul de Vr6. Anywayz.. cam asta a iesit.. vezi procesul descris pe scurt si cu cateva poze mai jos. O sa las si un link catre un album cu mai multe poze din timpul swapului (si in calitatea originala) deoarece sunt limitat aici de cei 4mb upload max. https://photos.app.goo.gl/cd3tC4fBimH7KTix7 Revin curand si cu video de pe dyno si cu sunetul ce il scoate ala e cel mai mare farmec al acestui swap. step 1: bye bye TDI Compartiment motor before / after: (vezi pozele din album, acolo se vad detaliile mai bine). Dar a fost enorm de multa mizerie Step 3: Reconditionarea motorului (curatat, vopsit bloc, spalat baie ulei, inlocuit mufe corpuri de apa, distributie, role, curatat galerii evacuare, vopsit capac culbutori etc. etc. (mai multe poze in album)) Step 4: Montat motor definitiv pe masina Step 5: Montat ventilatoare in fata radiatoarelor. Nu imi vine acuma in cap firma dar au venit din U.S., conducte clima custom, traseu apa custom Step 6: Partea de fueling - curatat rezervor, montat pompa Walbro si traseul de benzina (mai multe poze in album) Step 7: Evacuarea. Avand in vedere ca vor fi si niste flacari, am hotarat sa ii pun 2 tipsuri. Nimic wow, am vrut ceva cat mai discret. Am pus o intermediara si o finala. Astfel, nu e nici silent dar nici deranjant. Si se aude foarte bine acel sunet al motorului specific VR6. Step 8: Instalatia (vezi poze in album) Step 9: Motorul in versiunea finala. Am venit cu o galerie de admisie de Audi, deoarece era in stare foarte buna, a necesitat doar curatata. Cea de Touareg a avut gaz pe ea deci nu o mai puteam folosi. Mare feedback nu pot sa dau momentan, trebuie sa o conduc mai mult, sa ma obisnuiesc cu ea. Momentan inca mai avem cateva mici detalii de pus la punct dar curand e 100% gata. Oricum, ce pot sa zic, e faptul ca adio trepidatii specifice TDI la interior, motorul din fata e foarte silentios. Sunetul e ... wow, si... no smoke !! Motorizarea asta nu este pe Superb de fabrica. Nu exista Superb mk1 cu VR6 pe el. Desi nu pun accent pe lucruri de genu, DAR posibil sa fie singurul Superb mk1 VR61 point
-
Te salut! In primul rand, felicitari pentru proiect, posibil cel mai modificat CC benzinar de pe acest grup. Sincer iti spun, la ce proiect ai, ma depaseste si cred ca pe majoritatea de aici ne depaseste problema, fiind vorba de multi factori, mai ales ca masina este Stage 2. Din ce descrii tu, parerea mea este posibil sa fie o problema de soft. Iti recomand cu toata caldura sa ajungi cu ea la Dop Motorsport, cel mai bun in modificari, dar si pe reparatii pe TSI din punctul meu de vedere din Romania. Daca se ajunge sa refaci motorul, iti recomand sa il faci la FRM Garage, poti vedea cate motoare de acest gen a refacut, este as pe ele. Eu am un 1.8 TSI, cu motorul refacut la FRM Garage, si sunt super multumit de motor, avand aprox. 30.000km facuti cu noul motor, 0 probleme. Pe partea de soft am la Dop stage 1 facut, iarasi, super multumit de rezultat. Sper ca am putut sa te ajut macar 1% cu informatiile pe care am putut sa ti le ofer, si inca o data, felicitari pentru ce ai si sa nu o vinzi curand, este un proiect unic.1 point
-
De obicei e simptom de alimentare insuficientă. Filtrul de benzină?1 point
-
Faptul ca nu mai merge de la 4000RPM cum ar putea fi explicata prin ceva din internele motorului? Hai sa o luam asa...1 point
-
Nu cred ca un motor care merge corespunzator pana in 4000 rot , porneste, etc, are probleme interne Tot din electrica, electronica , soft trebuie sa fie Sau din nesincronizarea unor anumite transplanturi1 point
-
Breaking News... Alaltaieri am constatat cu stupoare ca aveam ITP expirat inca din octombrie anul trecut. Aveam notat in “Notes”, dar NU era activata atentionarea. Ieri m-am dus glont sa-l fac. Toate bune si frumoase merg la service, bag masina la tehnicianul ITP, face tot ce trebuie si cand sa plec a venit "STOP ca vine RAR la verificat"…or fi vazut anul 2003 si credeau ca-i un cazan ceva. Au venit si au verificat cap coada toata masina, era toata țambal. La final au vazut stikerele de ITP la RAR si au inteles ca au de aface cu o masina corecta. M-au felicitat pt cum o intretin, au pus stiker nou pe talon, am achitat si am plecat! Pana la anul stam linistiti! PS: De data acesta m-am asigurat ca este activat clopotelul in Notes ca sa fiu anuntat! LE: Iubesc masina asta!!!1 point
-
Salutare! 14000 km de cand am pus DSG. Cand am facut 14000? ca nici eu nu stiu? Am facut si prima alergare 0-100 kmph. A scos 10s, cu motor stock, extra greutate (DSG e mult mai greu) , frane mai mari (discuri mai mari = greutate mai mare la roata), si roti pe 17 de iarna. Not bad! Consumul a ramas tot pe acolo. As zice ca e chiar ok acum ca mai vede si 4400 RPM (in sport) Mai las niste poze si niste video. Winter setup. Poza de la 14000 de dupa DSG. Ador cum arata cu jantele astea. Si stau si fara griji ca nu mai am distantiere 0-100: Nightdrive Daydrive Din pacate, in ultimul video se simte duritatea combinatiei Eibach + bucsele pline si jante pe 17 + idiotii de la DRDP care au asfaltat si au "refacut" rosturile mai prost decat inainte - fapt pentru care ei NU isi asuma nimic si nu sunt raspunzatori de nimic. Una peste alta... La multi ani cu sanatate tuturor si drumuri bune tuturor! 2023 sa vina cu piese putine de schimbat si combustibil ieftin!1 point
-
Bai fratilor nu raspundeti,ne lasati pe mana ageamiilor ? Vrem si noi un service bun care sa ne schimbe uleiul la dsg cu oem ! Verificat si cu preturi decente in Bucuresti. La treaba baieti si multe multumiri.1 point
-
Te inteleg, referitor la senzatii :offtopic: dar, cand vorbim de coeficienti de frecare, ne referim la natura suprafetelor in contact. Cauciucul este in ambele cazuri, cel putin asemanator (ca este totusi cauciuc) pe cand asfalt uscat este altceva fata de zapada, gheata, asfalt umed,mazga,etc. Daca exista argumente care sa contrazica spusele mele, le astept. (Cat traim invatam :angry:1 point
-
Foarte faina masinuta. Felicitari ! Am vazut-o in decembrie in zona M.Viteazu , stadion. Faina albastrica. 😁0 points
-
Foarte interesant proiectul, felicitari ! Curat, retrofituri interesante, mai ales DSG-ul !! Planuri pe viitor?0 points
-
Decodarea. WVGZZZ5NZFW041216.pdf WVWZZZ1KZ5W211202.pdf WVWZZZAUZKW210734.pdf0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00