Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.02.2023 în toate secţiunile

  1. Multumesc! Ca fapt divers ,prima data am facut garajul si apoi casa
    5 points
  2. Intre timp m-a luat iarna prin "surprindere" In asteptarea anvelopelor de iarna masina a stat in garaj,la caldurica. Am spalat impecabil jantele pe interior si am dezlipit plumbii si urmele de adeziv. Azi le-am montat,au fost echilibrate pe aparat hunter wheel balancer,plumbi vopsiti la culoare ,gri. Tinand cont de iernile actuale,drumuri...etc am ales Kumho ,clasa medie,dot 2022 ,made in Korea. Asteptam urmatoarea zapada .
    5 points
  3. La asa masina era musai un garaj ,(poate chiar incalzit )
    3 points
  4. Blocul si chiulasa. Inainte: Dupa: Turbo. Inainte: Dupa: Cutia de viteze. Inainte: Dupa: Plus efectiv toate celelalte componente curatate; fie ca vb de suporti, furtune, galerii, clapeta..
    2 points
  5. Am revenit la grupul Vag. Dupa aproximativ un an petrecut cu Mazda CX5 2016 sa votat sa ramanem la un suv . Am pus pe lista GLC,X4,SQ5 si Macan care a fost castigator.
    1 point
  6. Felicitari pentru imbunatatirile aduse masinii !
    1 point
  7. Cu zgomot de fond! Pare mai nervos bitdi, până te uiți la vitezometru. Îmi plac ambele, ma simt bine cu fiecare. Cum sa ii zicem la v8? Bi-tfsi? A venit masina mai repede decat trebuia! E în aprobare unul cu mai multe locuri, dar merg greu hârtiile la autorizări, zici că ridic Peleșul din nou! Am căutat sa închiriez prin decembrie, nu am găsit ceva aproape iar lângă vedetele moto nu mai am loc. Thug life! @EmilianPop mulțumesc!
    1 point
  8. Face ca mine, se duce cu 4 serii de sasiu
    1 point
  9. Pana la poze mai consistente cu tot motorul, adaug cateva detalii. Am reconditionat electromotorul, alternatorul, pompa auxiliara de aer si cablajul motorului. Aveam mufe rupte , cablul era deteriorat in anumite locuri si plin de ulei.
    1 point
  10. Imi pare rau de incident.. Sper sa rezolvi relativ repede si fara mari batai de cap. Foarte interesante retrofiturile, chiar azi am reusit sa ma uit peste topic. De la un Passat normal ai reusit sa il transformi in ceva foarte fain si dotat. Felicitari !
    1 point
  11. Na asta da! Foarte tare jucaria.. sau vaporul sa ai parte de ea !
    1 point
  12. Wow....munca de chinez! 😮 multi ar fi bagat spuma activa inainte la compartiment motor si jet la greu. Altii iau piesa cu piesa...cm cu cm. Super evolutie. asteptam cu interes episodul (postarea) de maine ! PS: imi place proiectul ptr ca si eu m-am gandit si inca ma gandesc sa fac asa ceva in anii urmatori. Platforma aleasa este ideala. Piesele de retrofit, consumabilele si piesele SH se gasesc usor si sunt ieftine.
    1 point
  13. Efecte termice... Imi amintesc de masini mai vechi in vremuri trecute, cand la pornirea motorului in frig "chitaia" cureaua unora (accesorii probabil) de se auzea printre blocuri. Si dupa ceva timp zgomotul se atenua/disparea. Probabil ca la frecarea prin alunecare cureaua (si/sau rolele) se mai incalzesc, poate contribuie si ceva caldura emisa de motor si astfel se modifica niscavai proprietati (e.g. elasticitate, aderenta) la materialele implicate in producerea acelui zgomot.
    1 point
  14. Pentru bloc , cutie am petrecut minim 5 ore de curatat per element. Celelalte piese au fost curatate in " grupuri". E mult de munca si treaba e destul de " mizerabila" dar satisfactia rezultatului e maxima.
    1 point
  15. Cum e trecerea la bitdi dupa V8? 🤣
    1 point
  16. Da, pare zgomot de curea accesori sau rolă. Totuși, cati km are mașina de au apărut astfel de zgomote?
    1 point
  17. 1 point
  18. Mulțumesc! Nici ca puteai sa o zici mai bine. Abia aștept zilele cu vreme mai bună... încă nu savurez cât mi-am propus. @Alexutzy @Emy D Mulțumesc! In alta ordine de idei... deocamdată staționăm cu anvelopele din poză. Nu am am avut timp si nici nu am găsit jante pentru look-ul adecvat. Până la vremea mai bună... sa fie bitdi!
    1 point
  19. #longPost Salutare! 1 an de la ultima postare... ce trece timpul... Nu am mai postat mare lucru in ultimele luni, deoarece doar m-am bucurat de masina, nu i-am mai facut nimic, pana recent.. Masina s-a comportat exemplar in tot acest timp, mergea bine, insa faptul ca rulam cu 2.65 bar pe un bloc motor stoc, neumblat in el niciodata, isi spune cuvantul. Au aparut si primele semne de oboseala si anume gaze de carter mai accentuate + uzura in chiulasa la locasul injectorului 2. Vesnica problema a PD-urilor 8v, o singura prindere la injectoare. In ciuda acestor mici probleme, Superbul merge si se comporta foarte bine. Insa, pentru a fi totul impecabil cum imi si doresc sa fie la masina asta, stiam ca e nevoie de "engine rebuild". Eh, si aici ajung din nou la o rascruce de drumuri.. zic asta deoarece in ultimii ani, apetitul pentru "diesel power" a scazut drastic, in schimb a aparut o placere tot mai mare pentru benzinare, mai ales cele de cilindree mare. Bun, aveam practic 3 solutii: 1. Refac motorul, si continui cu masina asa 2. Dezmembrez Skoda, si imi fac un alt proiect benzinar 3. Fac Superbul benzinar Evident ca merg pe varianta 3 Intre timp a aparut si un cumparator la tot setupul actual de TDI cu care discutam de mult si am ajuns la un acord, asa ca am cumparat un 3.2 vr6 (practic R32), cod motor BMV, 241 cp, complet cu tot cu accesorii, de pe un Touareg. Iar odata ce vine clientul si imi ia motorul, ma pot apuca de swap. Asta s-a intamplat prin Iulie anul trecut Pentru swap aveam nevoie de o gramada de piese de pe un Passat 2.3 vr5, iar Passat vr5 sunt foarte rare mai ales in tara. M-am pus pe cautat dupa fiecare in parte, insa fara mult succes.. singura solutie era sa iau o masina intreaga pentru piese. Si atunci am zis sa fac altceva.. de ce sa nu il fac si 4 motion? Stiam ca exista B5.5 2.3 vr5 4 motion, iar daca tot iau una intreaga, sa iau si 4 motion. (Superb 1 4 motion nu este de fabrica). M-am pus pe cautate iar 2 luni mai tarziu, gasesc fix la Buzau, un Passat b5.5 2.3 4 motion. Sus pe avion, dupa el, si acasa. Problemele au aparut cand le-am pus pe amandoua pe elevator sa studiem situatia. Difera absolut tot.. intarituri lonjeroane prinderile la punte, la amortizoare.. nici o treaba.. chit ca sunt platforme comune. Solutii am gasit dar implica mult flex, multe taieturi din caroserie asa ca am renuntat la ideea de 4 motion. Buun, ne-am apucat de motor, cam asa arata inainte: A durat cam 3 luni. Motivul pentru care ne-am intins a fost faptul ca nu am vrut sa arunc motorul acolo si gata, job done. Am vrut sa fac ceva frumos, la nivel de detaliu. Iar detaliile iti iau din timp, cateodata chiar mai mult decat te astepti.. Si de aici incepe distractia. - Curatat tot compartimentul motor, - Curățat motorul in sine, Suporti, alternator, termoflot etc. - Vopsit bloc si capac culbutori, traversa, trager, (capacul a trebuit sa iau de pe un r32 transversal deoarece la cel lognitudinal, nu se inchidea capota de la buson). - Comandat corpuri de apa noi, furtune noi de apa, distribuție, bujii, bobine, suporti, sonde lambda etc etc. Suporti motor: cel drept de Phaeton 3.2, cel stang de Passat vr5. Placa adaptoare de pe Passat vr5 mi-a permis sa pun cutia mea de TDI. Ambreiajul l-am folosit de pe 2.3, masa dubla cu disc normal. Pe partea de alimentare m-am dus pe o pompa de la Walbro, capabila de 450 cp in caz in care ma tenteaza ulterior de o conversie la turbo. Am folosit rezervorul meu, poze mai jos before and after. Instalatia electrica.. sfarsitul lumii.. am avut nevoie de 3 scheme, cea de la 1.9le de pe Superb, cea de vr5, si cea de 3.2 vr6. Am folosit instalatia de vr5 si adaptata in asa fel incat sa se potriveasca la vr6, iar toti pinii de la mufele intermediare au trebuit modificati pentru a comunica corect cu restul instalatiei ce aveam pe masina de fabrica. Am respectat si lungimea celei de pe 1.9, pentru a nu avea fire prea scurte sau lungi. Imbracata toata instalatia ulterior.. Si ca sa raspund preventiv la intrebarile ce se gandesc multi: 1. Ce faci cu itp / rar? - Ce am facut si pana acum. 2. De ce atata stres / munca / bani pentru ca la final sa ai power mai mic? - Oricine a experimentat un 1.9TDI 8v cu duze Firad o sa ma inteleaga. Fum mult, boost mare = nu prea tine nici o garnitura fie ea oem = ulei peste tot, trepidatiile specifice PD. Practic ai 300+ cp de care te poti bucura doar pe autostrada cand nu ai pe nimeni in spate. Nu sunt genul sa afum pe nimeni si niciodata nu mi-a placut asta. Mi se pare lipsa de respect pentru ceilalti participanti la trafic. - 1.9 tdi la 300+cp e deja dus la extrem pentru interne stoc. Iar only diesel maxim 400 cp si aia cu mult mult fum si turbo lag imens. R32-ul e un motor ce tine 550 cp foarte safe pe interne stoc, cu o conversie la turbo aferenta, nu ai fum - Sunetul de Vr6. Anywayz.. cam asta a iesit.. vezi procesul descris pe scurt si cu cateva poze mai jos. O sa las si un link catre un album cu mai multe poze din timpul swapului (si in calitatea originala) deoarece sunt limitat aici de cei 4mb upload max. https://photos.app.goo.gl/cd3tC4fBimH7KTix7 Revin curand si cu video de pe dyno si cu sunetul ce il scoate ala e cel mai mare farmec al acestui swap. step 1: bye bye TDI Compartiment motor before / after: (vezi pozele din album, acolo se vad detaliile mai bine). Dar a fost enorm de multa mizerie Step 3: Reconditionarea motorului (curatat, vopsit bloc, spalat baie ulei, inlocuit mufe corpuri de apa, distributie, role, curatat galerii evacuare, vopsit capac culbutori etc. etc. (mai multe poze in album)) Step 4: Montat motor definitiv pe masina Step 5: Montat ventilatoare in fata radiatoarelor. Nu imi vine acuma in cap firma dar au venit din U.S., conducte clima custom, traseu apa custom Step 6: Partea de fueling - curatat rezervor, montat pompa Walbro si traseul de benzina (mai multe poze in album) Step 7: Evacuarea. Avand in vedere ca vor fi si niste flacari, am hotarat sa ii pun 2 tipsuri. Nimic wow, am vrut ceva cat mai discret. Am pus o intermediara si o finala. Astfel, nu e nici silent dar nici deranjant. Si se aude foarte bine acel sunet al motorului specific VR6. Step 8: Instalatia (vezi poze in album) Step 9: Motorul in versiunea finala. Am venit cu o galerie de admisie de Audi, deoarece era in stare foarte buna, a necesitat doar curatata. Cea de Touareg a avut gaz pe ea deci nu o mai puteam folosi. Mare feedback nu pot sa dau momentan, trebuie sa o conduc mai mult, sa ma obisnuiesc cu ea. Momentan inca mai avem cateva mici detalii de pus la punct dar curand e 100% gata. Oricum, ce pot sa zic, e faptul ca adio trepidatii specifice TDI la interior, motorul din fata e foarte silentios. Sunetul e ... wow, si... no smoke !! Motorizarea asta nu este pe Superb de fabrica. Nu exista Superb mk1 cu VR6 pe el. Desi nu pun accent pe lucruri de genu, DAR posibil sa fie singurul Superb mk1 VR6
    1 point
  20. @Catta83 Eu realistic as face stage1 minim la orice motor are turbina, pe orice e el pus (si pe drujba daca e) si probabil orice om care a facut asta la o masina vreodata (si nu a avut vreo experienta proasta) ar face la fel. Personal mi se pare ca primesti foarte mult pentru un cost foarte mic, daca e bine facut esti perfect safe in limitele constructorului. Discutiile din topic de genu "unde ii folosesti / limite de viteza" etc nu cred isi au rostul dpmdv cand in discutie este o masina cu motor de 4L benzina !!! ... adica daca e sa ne luam dupa criteriile unde folosesti caii si ce limite de viteza ai... ne-am lua toti 1L GPL ca na, si cu ala ajungi la aceleasi limite de viteza superioare, si cu un consum bun. Treaba asta cu "imi sunt de ajuns, oricum e rapida, etc" tin o perioada la multi oameni, pana cand zic "fuck it, ia sa incerc un soft" sau "oare cum ar fi tras in depasirea asta cu soft" .. samd . Avantajele nu sunt doar pe partea de putere/cuplu ci si la dinamica motorului si a cutiei, cum sunt schimburile de viteza, delay la pedala scazut, de multe ori si consumul scade fiindca AFR-ul este mai optimizat etc. Anyway, nu mai aprofundez in subiectul asta, just my 2 cents nu am nimic cu persoanele care nu vor sa auda de asa ceva, evident, traim intr-o lume libera Sunt sigur ca masina este un norisor plutitor si isi face treaba foarte bine
    1 point
  21. Am pus covorase de iarna ,OE
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!