Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.01.2023 în toate secţiunile

  1. Asa cum spunea @Stefan.DFS, intr-o postare mai sus ,referitor la sezon, se pare ca ne apropiem de sfarsitul acestuia. Practic anul 2022 s-a terminat cam asa : au venit alte jante Santa Monica ( 3 impecabile,1 un pic oxidata) si anvelopele doar de vara - Kumho R17( 5 bucati). Vreau sa pun pe masina 5 jante ( 4+1) , toate aliaj. Adaug ultimele poze de interior ,anul 2022.
    6 points
  2. A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat asa ca o sa spicuiesc repede ce am mai facut la masina. Am mai reparat in urma diversilor "mesteri" care au lucrat la masina gen , inlocuit niste furtune si colere care nu au fost prinse cum trebuie si s-au deteriorat , filtrul de aer vandalizat si care nu mai tragea aer normal , conductele de frana fata care nu erau prinse cum trebuie si atingeau in roata , am schimbat uleiul la cutie din caua ca pierdea ulei , la fel si uleiul de la motor ( se pare ca e nevoie de facultate ca sa schimbi un filtru si sa il stangi cum trebuie) , am schimbar bucsele poliuretanice de la bara stabilizatoare ( cineva a pierdut suporturile de tabla corecte si a pus unele cu diametru mai mic asa ca s-a distrus totul pe acolo ) , am schimbat mufa de la maf care era sparta si indesata la locul ei "frumos" ... si era sa uit , am vrut sa fac proba la webasto inainte sa intram in iarna si am descoperit ca nu mai merge ( am descoperit ca nu mai gasesc firul de curent care alimenta unitatea ) dar si ca am oscurgere de antigel ( aici o sa ii comand un kit de revizie cu garnituri noi , dupa ce am rezolvat cu firul buclucas am reusit sa il pornesc). Acum imi e si frica sa mai merg la service . dar sa trecem peste Ca si plusuri am reusit sa refac softul masinii si am masurat 267 cp si 409 nm , asa ca sunt multumit. Apoi am plecat in concediu in Grecia unde am reusit sa ma bucur de noul comportament al masinii. dupa mai mult de 200km am facut un calcul si a rezultat un consum mediu de 8.2l . Si tot in Grecia am avut parte de niste emotii - clapeta de acceleratie a decis sa se defecteze. Am avut noroc sa dau de oameni dispusi sa ajute si m-am intors cu bine in tara si cu doar 50 eur in minus . In ultimele zile am zis sa ma ocup putin de compartimentul motor si sa ii redau aspectul OEM. Aproape am terminat . Urmeaza apoi etapa de curatenie imi mai lipseste un suport de la capacul motorului care s-a ratacit la ultima revizie cand nu aveam capacul montat. Am tot cautat in dezmembrari dar nu am gasit. Apoi mi-am adus aminte ca exista si varianta de a comanda o piesa noua. Am dat comanda - 49 ron Cam atat acum , urmeaza o noua etapa de reparatii in primavara ( pragurile si eleronul au fost lipite cu scuipinol cred pentru ca au inceput sa se desprinda. )
    2 points
  3. @mirceateodor ma bucur ca am putut fi de flos cu ceva. era doar o sugestie. tu selectezi ce iti place. uite codul pentru switchul de lumini - 6R0941531 F p.s -pentru schimbator exista si varianta cu 6 trepte - mai exista si varianta de R Line dar nu prea se mai gasesc ( cred ca tocmai am gasit ceva dar costa 840 ron ) - uite si poza cu varianta finala a schimbatorului la mine. am renuntat la rama nichelata si am refacut husa in piele naturala.
    1 point
  4. Consumul e irelevant, prefer să merg uneori mai sportiv decât să am alte probleme mai târziu. În medie 12-13 scot în oraș, dar nu e București, e oraș mai mic și foarte mult merg pe centură, prefer să ocolesc tot orașul cu ACC-ul pornit decât să tai prin oraș unde e mai scurt dar mult mai enervant și mai aglomerat. Și până la urmă mașina o iei să te folosești de ea, dacă consumul e o parte importantă, poate un SUV nu e cea mai bună alegere. Și eu am calculat bine înainte, să știu la ce mă bag, impozit, consum, service, etc. Personal nu mă plâng, am văzut mașini mai proaste cu consum mai mare sau la fel.
    1 point
  5. Foarte frumoasa masina, felicitari! pot sugera 2 idei pentru interior ? switchul de lumini de polo 6r si schimbatorul sport edition. cred ca ar completa frumos ce ai facut pana acum
    1 point
  6. Buna, ce parere aveti despre valorile pe care le am la injectoare si la DPF si daca binevoiti sa imi spuneti care sunt valorile normale pentru un filtru de particule, spre exemplu -oil ash -difference pressure Multumesc
    1 point
  7. @dkmg33 Solutia ta ar fi fost buna atunci cand m-am apucat de curatat. Acum interiorul e finalizat si nu cred ca o sa fac alte interventii, cel putin de curatirea plasticelor. In vara planific schimbarea radiatorului interior si refacerea buretiilor de pe clapetele de clima. Cam atat la interior. @mad_kat Imi place RCN. Se aude bine. Stiam problema unitatiilor aftermarket si am urmarit vreo 2 zile dupa instalare sa vad daca am probleme cu bateria. La masuratori nu " fura" nimeni curent. Alt update: curatat si schimbat chederele externe. Donatorul avea niste chedere mai bune plus ca in interiorul acestora am introdus un cheder suplimentar ca sa il aduca cat mai aproape de " forma initiala".
    1 point
  8. Nu , miroase putin iarna , asta e , o sa te obisnuiesti E mai bine cu incazire auxiliara decat fara , e masina mare diesel care are nevoie de timp sa incazeasca interiorul si asta o ajuta Daca nu ai graba si o setezi la incazit 10 minute inainte sa pleci , va merge mai frumos motorul
    1 point
  9. Superba masina, motorul, prezentarea! Felicitari!
    1 point
  10. Absolut superba masina! Felicitari pentru achizitie!
    1 point
  11. Audi A8 cu motor V8 poate fi sportiva. Depinde de sofer Felicitari! Spor la kilometri, si sa ne povesti cat mai des despre experienta cu masina. Nu toti avem ocazia sa savuram un V8.
    1 point
  12. Consumul e irelevant in Bucuresti la 7P Consumul e irelevant cand opresti si pornesti de la semafor de multe ori , la fel cand franezi de 100 de ori si apoi accelerezi Azi prinzi trafic , maine liber si tot asa , deci care e consumul si ce relevanta are ? Eu cand plec dimineata imi arata consum de 40L/100 si pe masura ce se incalzeste masina si merg mai mult scade Plec de acasa si merg spre Sibiu sa zicem , ca e drumul cel mai frecvent facut de mine Consumul scade sub 10L/100 de abia dupa 5-6km iar sub 7L/100 de abia dupa Brezoi deci dupa minim 35 km doar daca e drum liber Mergi pe autostrada legal cu viteza maxima admisa de lege => turatie 2200 in viteza 8 pe D si consum instant de 9.5 L/100 Apare un deal , creste , apare o vale , scade , etc Daca mergi cuminte la 110 ( si merg multi asa , nu ma refer la suv-uri ) ai consum foarte mic pe autostrada Daca mergi cu viteza maxima legala cu masina asta doar extern ai un consum mediu de 8 L/100 daca faci jumatate pe autostrada sau 7.5 L/100 daca mergi doar pe drumuri nationale Daca insa te crezi la curse si te lipesti de cel din fata , cu 100 de frane nervoase si cu 2 roti pe contrasens nu inteleg de ce te intereseaza consumul .. Important e sa scapi si sa scape si ceilalti Nu merge nimeni la consum cu 7P Exista multi oameni normali care merg normal , nu la consum cum inteleg unii , ca nu aduna nimeni motorina de pe streasina cu galeata cand ploua ca sa se uite la virgule , toti facem plinul la statii Peco Multi inteleg gresit ca daca ti-ai luat o masina de un anumit fel trebuie sa mergi intr-un anumit fel , altfel de ce ai luat-o ? In ziua noastra normalitatea a ajuns anormalitate in acceptul majoritatii , nu e ok sa faci ce trebuie , e de neinteles Azi un cocalar valcean cu BMW ( specia dominanta in zona adiacenta orasului ) m-a claxonat ca am semnalizat si am incetinit sa intru la benzinarie , l-am deranjat , probabil se grabea sa scoata capra la pascut Faceti un experiment si purtati masca intr-o zi intr-un mall , o sa se uite toti la voi ca la circ pentru ca omul prin natura lui are memorie scurta ca sa stearga tot ce e neplacut din trecut si sa se protejeze mental de stres
    1 point
  13. inca nu am ajuns sa fac noul soft pentru ca mai am de remediat ceva pe la motor. si mi-a mai venit o idee.... sa aduc compartimentul motor la aspectul "de fabrica". asa ca am cautat o carcasa oem pentru filtrul de aer cu maf de 80mm. dupa ceva cautari am descoperit ca audi TT cu cod motor APX are carcasa de carea aveam nevoie. asa ca am facut rost de una. filtrul va fi de la ITG ( cred ca si cel de la VWR este tot ITG ) am montat si celalalt set de faruri ( provizoriu , pentru ca va trebui reparat si la astea motorasul de regla , m-am grabit si nu am mai verificat inaintej). farurile vechi au fost si ele reconditionate ( la farul din stanga am refacut instalatia electrica si am schimbat motorasul de reglaj iar la cel din dreapta am schimbat tot . am si revopsit interiorul pentru ca incepuse sa se cojeasca ( cel ce a vopsit initial interiorul a dat vopsea direct , fara sa matuiasca macar oglinda)
    1 point
  14. Vaaai cum arata jantele astea… Unde, cum, cat si ce trebuie sa fac sa le pun pe e-Golf?
    1 point
  15. Am curatat in baie ultasunete injectoarele din VW Passat 1.4 TSI ecofuel (cod motor CDGA) demontate la Rune - Mechanicus. Super profi. S-a efectuat curatarea pe bancul de reglaj injectie directa pana la echilibrarea debitelor celor 4 injectoare. Diferente pozitive evidente in mersul motorului, consum reglat, eliminare rateuri.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!