Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.01.2023 în toate secţiunile

  1. Intr-un final am terminat si interiorul. Fetele de usi au fost refacute de 3 ori pana la un rezultat aproape perfect. Priceperea si indemanarea cere antrenament. 😁 Sunt multumit de cum a iesit. Pentru o "baba" de 20 de ani consider ca a iesit ok.
    10 points
  2. Ce sa zic... mai am agregate prin curte, din alea cu doua roti... unul din ele lasa in urma un RS6 C8. L-am exploatat la maxim pana la redline, m-am dat cu agregatul pe circuit la Adancata, acceleratii, balans, rev-matching, trail-braking pe viraj... nu duc lipsa de adrenalina si tentatia e mare dar incerc sa ma calmez. A doua motocicleta e un Goldwing din 2022... toti zic in gluma ca e autobuz, cursa de eforie/mamaia, etc... pana le dau sa mearga cu ea si efectiv sunt blocati, nu le vine sa creada ca nu vibreaza nimic, faci 1000km intr-o zi si te urci cu bucurie pe ea a doua zi . De la ea mi s-a tras catre A8, am vazut diferenta de confort fata de clasele celelalte. Pe hartie un V8 de 460cp nu suna a indemn la calm, dar pachetul intreg este atat de bine antifonat incat chiar nu te face sa ii dai jar in stil barbar. Si chiar cand biciuiesti caii, tot nu percepi ritmul ca fiind unul de racing ca nu asta iti transmite. Aici e mai mult despre de joie-de-vivre.. de a te bucura in liniste de experienta, de a petrece niste secunde in plus in masina, de a asculta piesa favorita in masina preferata, nu are legatura cu gasirea timpului minim intre A si B, nici cu consumul ideal, nici cu faptul ca ai putea sa ii alergi pe toti de pe strada. La toate masinile m-am gandit la un moment dat sa le fac soft, dar in cazul asta, cu ce ar face mai buna experienta? In plus, este o masina cu o vechime de doar 3 luni de zile, complexa de la galeriile de motor la gurile de ventilatie, si-asa garantiile sunt cu mari semne de intrebare, parca nu le-as da motive. Trebuie mers cu masina, abia dupa aceea vezi ca altele sunt punctele forte ale ei.
    3 points
  3. Am scimbat eu la un cayc 1.6 la 300.000. E ceva de munca. Trebuie data baia jos si inlocuit obligatoriu si simeringul de la vilbrochen la remontare. Cureaua era imbatranita , gen coapta de ulei, cu crapaturi pe ea si foarte casanta, in rest nu avea altceva. Am schimbat-o preventiv.
    2 points
  4. @Stefan.DFSDa, interiorul arata ca nou si bordul de Bora cu grilele aduc un plus mare. Imi place ce a iesit. Sincer iti spun am tot cautat un MFD1 dar pretul m-a tinut departe. Din pacate, cum ai spus, unitatea e un pic depasita. Singura mea nevoie ar fi un bluetooth si ceva stick mp3. Pe "teava" am asa : jante si anvelope, revizie completa motor, partea de bucsaraie, tot sistemul de franare reconditionat... Unele din ele sunt in curs de finalizare sau finalizate.
    2 points
  5. Update 185.000 km: - am schimbat cureaua la baia de ulei ca am vrut sa scap de acel zgomot specific cand motorul e cald si sta - am schimbat capacul din lateralul motorului (simering cu flansa) pe unde scapa ulei.. problema tipica passat b8 - daca tot am umblat la baia de ulei si la capac motor... am schimbat si tot ce tine de distributie (kit, pompa apa, curea transmisie etc) chiar daca nu am mult timp / multi km de la ultimul schimb cand am cumparat masina; detaliile pentru toate piesele le gasiti aici - am vopsit bara fata ca vroiam sa scap de niste zgarieturi mici si punctele facute de pietre - am efectuat revizia cu piese OEM + inlocuit lichid frana + ulei 0W30 Masina zici ca e noua si cei din service au ramas impresionati de intretinerea ei, zgomot placut, dotari. Nu simt nevoia de o schimbare, masina ma multumeste asa cum e si vreau sa o tin inca o perioada buna de timp.
    2 points
  6. @Catta83 Eu realistic as face stage1 minim la orice motor are turbina, pe orice e el pus (si pe drujba daca e) si probabil orice om care a facut asta la o masina vreodata (si nu a avut vreo experienta proasta) ar face la fel. Personal mi se pare ca primesti foarte mult pentru un cost foarte mic, daca e bine facut esti perfect safe in limitele constructorului. Discutiile din topic de genu "unde ii folosesti / limite de viteza" etc nu cred isi au rostul dpmdv cand in discutie este o masina cu motor de 4L benzina !!! ... adica daca e sa ne luam dupa criteriile unde folosesti caii si ce limite de viteza ai... ne-am lua toti 1L GPL ca na, si cu ala ajungi la aceleasi limite de viteza superioare, si cu un consum bun. Treaba asta cu "imi sunt de ajuns, oricum e rapida, etc" tin o perioada la multi oameni, pana cand zic "fuck it, ia sa incerc un soft" sau "oare cum ar fi tras in depasirea asta cu soft" .. samd . Avantajele nu sunt doar pe partea de putere/cuplu ci si la dinamica motorului si a cutiei, cum sunt schimburile de viteza, delay la pedala scazut, de multe ori si consumul scade fiindca AFR-ul este mai optimizat etc. Anyway, nu mai aprofundez in subiectul asta, just my 2 cents nu am nimic cu persoanele care nu vor sa auda de asa ceva, evident, traim intr-o lume libera Sunt sigur ca masina este un norisor plutitor si isi face treaba foarte bine
    2 points
  7. Titlu alternativ: când pasiunea bate rațiunea. Aterizez si eu cu avionul personal aici, de data asta am pastrat intro-ul cat mai scurt. Intrebarea “Eu ce masina imi iau?” a parcurs mai multe stadii in ultimele 6-8 luni de zile si filtrele de selectie s-au tot rafinat, in final au ramas cateva aspecte nediscutabile: - Doar berlina/wagon, fara SUV - Benzina neaparat, minim 6 cilindri - Dotari minime: HUD, trapa si scaune ventilate In final se pare ca “recomandarea doctorului” pentru toate simptomele de mai sus a venit sub forma unui 4.0 V8 intr-o caroserie de A8. Trecând direct la miezul problemei, pentru mine ca visator la Challenger-ul american si la V8-uri supraalimentate masina asta este o bijuterie, un adevarat “DreamCar” dar cu pedigree european, echipat cu un V8 la 90 de grade cu doua turbine montate in interiorul V-ului, valori oficiale de 460cp (338kw @ 5500rpm) si 660Nm (1850-4500rpm) si cuplat la o cutie ZF 8HP cu convertizor. Cutia are integrat un motor electric de 8,4kW (aprox 12cp) cu care mașina merge în mod full electric un maxim 45 de secunde între viteze 30-160 km/h (mild-hybrid) când vrea ea, nu e selectabil nimic. Recuperarea energiei se face prin frânare către bateria de 48V. Oficial la cele 2120kg (inclusiv sofer de 70kg) face sprintul 0-100 in 4,4 secunde iar youtube arata un 100-200 in 11,5s dar practic nu am incercat niciuna din ele, pot zice ca o urcare pana in 4000 rpm pare ca intinde scaunele pe spate. Motorul are codul CXYA și este un EA825 de 3996cc produs de Porsche si dat fratilor de la Audi; ca particularitate tehnica pentru pasionații de motoare, motorul este de tipul "square" bore-to-stroke ratio este 1,00: cursa si alezajul sunt egale la 86mm. Motorul a fost introdus in 2017 si este prezent in diferite nivele de putere pe Audi SQ8, SQ7, RS6, RS7, RSQ8, Panamera GTS, Panamera Turbo, Cayenne Turbo, Bentley Flying Spur, Lamborghini Urus. Motorul de 3996cc este diferit de V8-ul anterior produs de Audi (3993cc) care echipa modelele S6 C7 si S8 D4 cu arhicunoscuta problema de oil-starvation a turbinelor datorita sitelor de ulei imbacsite ce limitau debitul de ulei catre turbo probabil suprapus si cu uleiuri supracontaminate folosite la intervale prea mari de revizie. Motorul 4.0 de pe D5 nu are pana in prezent identificata vreo problema majora in afara de cunoscuta fisurare a blocului motor la cilindrul 6 pe sarjele turnate pana in noiembrie 2020 care au fost inlocuite ca motoare complete de catre producator (in USA cel putin), eveniment dupa care s-a introdus in fabrica verificarea endoscopica completa a cilindrilor la inceputul lui 2021. La data scrierii acestor randuri, limuzina este iesita de la detailing, unde s-au facut: - decontaminare completa; - tratament nano-ceramic cu Gtechniq Crystal Serum Ultra - tratament hidrofob cu Gtechniq Exo v4 - tratament nanoceramic pentru piele si trim-uri la interior - infoliere faruri si senzorul central din bara - infolierea celor doua ecrane centrale cu touch La dotari mentionez doar o parte, lista cu descrierea completa are 11 pagini. Extra: - All-wheel steering - Bang & Olufsen Sound System 3D - Faruri Digital Matrix LED - Geamuri duble antiacustice - Head-up display - Incalzire cotiera centrala fata + cotiere usi fata, volan incalzit - Lumini de citit Matrix – LED - Pachet confort scaune individuale spate - Pachet de asistenta plus; remote parking (te dai jos si o parchezi din telefon) - Camere video 360 - Airbaguri suplimentare pentru cap si intre sofer/pasager fata - Tot feluri de assists: intersectie, rear traffic, etc… - Rear seat remote - Scaune confort in fata, piele perforata Valcona - Pachet piele Nappa extins (consola centrala, usi, decoruri, volan) - Pachet plafon microfibra Dinamica (un fel de alcantara) - Scaune ventilate, incalzite si cu masaj, fata si laterale spate - Trapa - Incalzire stationara Standard: - quattro 60-40% (spate-fata) - Adaptive air suspension - Cruise control adaptiv, lane assist, pre-sense front/rear - Virtual cockpit - Lumini spate OLED - Keyless - Directie progresiva - Jaluzele electrice spate si luneta - Navigatia de fabrica - Smartphone interface (android auto...) - Pachete lemn, lumini ambientale - Scaune incalzite fata si spate - Side assit, exit warning - Alarma Deocamdata e prea devreme sa ii fac un review pe categorii, incă sedimentez informațiile în baza utilizării, momentan am adunat 3000km si ceva maruntis. Impresiile de până acum cat si experienta de-a întregul este fără cuvinte, este liniste in masina, vorbesti normal la orice viteza, puterea este suficienta pentru strada, auzi un mormait de v8 cand motorul prinde viata, urca bine la viteze de autostrada inca din modul confort si are un mers din ala relaxat de tânără sigura pe ea, in mod curent nu e necesar sa treci de 2500rpm iar faptul ca mai ai disponibil pana la 6700rpm, pur si simplu... efortless. Pot zice doar ca e greu sa ma decid cu sunetul: pe de o parte imi vine sa dau volumul mai tare ca muzica se aude foarte clar din difuzoare dar în același timp dau pe mute la orice accelerare cât de mică sa aud simfonia de sub capota. In timp o sa raspund si la intrebarea de pe buzele tuturor.. “cat consuma halatul?” dar nu se va intampla astazi. Mai departe las pozele sa continue povestea.
    1 point
  8. Whoaaa! Unde ai gasit mufele de Xenon? Caut si eu sa trec la Xenon (sunt alt nivel) si o sa am nevoie de mufe, clar! Daca poti lasa un link sau codul pt kit ar fi superb!
    1 point
  9. normal ar fi durat 2 zile, la mine a durat mai mult din cauza unei încurcături cu codurile de la senzori, dar în condiții normale, 2 zile
    1 point
  10. Cateva mici update-uri: inlocuire suruburi false din janta ,inlocuire amortizoare capota /haion si inlocuire mufe faruri xenon( clemele rupte). Ultimul update se va face mai pe caldura anului 2023.
    1 point
  11. Eu am doua variante cand sunt sub 4 grade afara Ori programez 10 minute incalzirea si ma sui in masina dupa ce trec cele 10 minute Ori merg cu masina 6-7 minute si am grija sa nu prind blocaje , ca altfel tot mirosul intra in masina daca stai pe loc cu motorul pornit Temperatura in interior setata cat mai mica , crescuta progresiv
    1 point
  12. @ssergiu14tu nu ai nici o problema ...fumul sau mai bine zis aburul este de la incalzirea auxiliara, teava de evacuare pt eberspächer este fix acolo unde ai descris tu, poti sa te uiti sub masina si o sa vezi asta. mai multe info gasesti in topicul dedicat: Bafta
    1 point
  13. Impresionanta munca depusa si nivelul de atentie la detalii. in poze arata ca noua, banui ca realitatea este la fel. Dupa gustul meu ar fi mers un navi MFD1. Chiar daca nu ai avea navi propriuzis, ar da un alt aspect interiorului fiind tot OEM. ce mai ai pe "teava"?
    1 point
  14. Complet de acord, A8 nu e o masina sport, pentru ca, indiferent cati cai putere ar avea ramane foarte lunga si foarte grea, iar puterea acelui V8 e arhisuficienta. E mai degraba un GT, gandit sa infulece multi kilometri fara a baga in seama agitatia din jur.
    1 point
  15. Un mic update la partea de manare: iluminare. Stiu ca nu e Golf OEM dar e Audi OEM.
    1 point
  16. Singurul lucru "nasol" la toata masina e dpmdv volanul. Puteau sa gandeasca unul in 3 spite ca alea Sline/RS. Ajung 460cp sau simti nevoia de mai multM
    1 point
  17. salut scuza ma de deranj poti trimite o poza unde ti o trecut in talon marimea de 225/50/16? in privat
    1 point
  18. Update 182375 km: - schimbat telescoape spate OEM pe garantie cu Sachs 318 202 + rulment sarcina amortizor spate - schimbat bucsa brat si partea din fata si patea din spate.. vroiam sa ma asigur ca am totul schimbat pe fata - schimbat placute spate - Textar. Deci dupa 10.000 km s-au dus cele de pe spate ATE. Nu va uitati la discuri ca masina sta in ploaie de 2 zile - schimbat capac vas expansiune antigel cu ultima editie ( 2Q0 121 321 A ).. cred ca nu l-am deschis de la distributie si acum cand s-a facut frig am vrut sa mai completez putin si l-am scos foarte greu pe cel vechi. Am pus in paralel capacele sa vedeti diferentele. Urmeaza sa refac directia. \ Mi-am dat seama ca nu mai am nicio poza cu masina v-am pus doar chestii tehnice. Asta e din vara:
    1 point
  19. O vezi in poza...cea albastra... In poza mea, deja am bagat pinii la o camera...la pin 6 si 12
    1 point
  20. Felicitari pentru masinuta. Ti-am " furat" idea cu capacul de antigel. 😁
    0 points
  21. Ai nevoie de Abrites, vvdi, etc...pt a putea face adaptarea. Daca nu esti in domeniu, te sfătuiesc sa apelezi la cineva care se ocupa cu asa ceva. Nu e f simplu si ai nevoie de scule dedicate
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!