Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.01.2023 în toate secţiunile
-
3 points
-
Peste 90% din drumurile țării au viteze maxime legale de 100 km/h sau mai mici. Care e problema?2 points
-
2 points
-
Capacul centurii din spate (cel nevopsit) era imbracat in material textil negru. A fost facut de proba. Dupa ce am vazut problema cu plafonul am trecut la alcantara. Posibil sa fie buretele materialelor. Acesta e diferit pentru cele 2 : textil negru si alcantara. Adezivul a fost acelasi: spray textil tesa. Pentru vopsire: un smirgel de 800 (cat sa le iau "fata"), degresat, primer transparent de plastic (cel mai important) si vopsea spray. Cam asa arata toate doar ca nu am poze individuale.2 points
-
1 point
-
Am vazut mai sus viteza de 100km/h pe autostrada , consumuri la viteze mici si voi vorbiti de soft?1 point
-
1 point
-
Foarte misto masina cat si motorul, pare a fi ce trebuie. Intrebarea mea este una clasica... ce planuri ai pe viitor? Un simplu stage 1 te duce in zona de 550-580cp cu ~800nm, soft ce elimina si orice fel de lag al cutiei si transforma total masina si cum livreaza puterea. S-o stapanesti sanatos!1 point
-
trebuie sa gasesc si eu un donator pt Golful meu Faina treaba faci! Spor in continuare!1 point
-
1 point
-
Carport-ul este cumva Rojaplast? Cum ti se par calitatea materialelor si soliditatea asamblarii? Multumesc anticipat!1 point
-
1 point
-
Buna intrebare, legat de faptul daca mai porneste sau nu regenerearea activa, cred ca la intrebarea asta va trebui sa ne raspunzi chiar tu dupa ce mai aduni KM. Eu zic ca va functiona, dar e doar o supozitie. Distanta intre regenerari creste cel mai probabil datorita faptului ca stand cu EGR-ul inchis tot timpul, masina produce mai mult NOx, dar mai putin soot. NOx si soot-ul se bat cap in cap si sunt un compromis ingineresc cu care proiectantii se pot juca in mare parte din cantitatea de gaze recirculate.1 point
-
Te astept cu drag la surubarit si dau si o bere reve. Inca nu e gata.. Asa m-a apuca nostalgia de fiecare data cand vedeam un G4 pe strada. Eram tot cu gandul la vechiile GTI avute. Acum merg inainte si ma opresc doar cand e gata. 😁1 point
-
1 point
-
Peste tot unde am citit, cam toata lumea spune de lag ul cutie zf la audiuri. Cel putin fata de BMW unde zicese ca ansamblul motor+cutie e mult mai rafinat si sprinten. Cel putin setarea cutiei e mai buna si mai rafinata. Dar pana la urma cred ca nici nu mai conteaza cand iti pui fundul intr un asemenea avion Compenseaza aia 460cp1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am revenit cu achizitia Alltrack-ului de mai sus Dupa ceva asteptari si chestii birocratice am reusit sa iau masina si sa merg aprox 1000 de km din 5 Ianuarie. Asadar, masina este ok per ansamblu, a necesitat un detailing interior si urmeaza polish-ul. Cine a condus-o inainte a mers pe la tara cu ea, ca am gasit chiar si fan/paie in portbagaj, mici zgarieturi fine, ma rog...sunt chestii rezolvabile. Pe partea tehnica, motorul trage foarte bine, toate butoanele functionale, insa pe parte de frane a trebuit sa ii schimb imediat placutele pe spate si urmeaza si discurile fata ( la viteza peste 90-100 km/h) se cam simte o ovalizare la discuri. Ar mai fi si un scartait pe fata stanga (pe partea soferului) cand trec peste bumperele care sunt peste tot acum pe stradute. Ramane sa investighez. Ar mai fi si un scartait al consolei centrale, parca se aude de sub navigatie, in partea pasagerului dar nah, poate gasesc o solutie. In rest, masina este ce trebuie, scaunelele m-au impresionat, sunt comode si pielea aia nu e chiar asa de greu de trait cu ea....vedem la vara cum va fi. Am descoperit cand am intrat in posesia ei ca are keyless entry si portbagaj easyopen (din acela cu 2 butoane) foarte util cel de al doilea buton. Ce mi se pare interesant este modul de condus eco, care chiar functioneaza, in sensul ca scade consumul daca conduci relaxat. Cand iei piciorul de pe acceleratie masina nu franeaza (frana de motor) ci merge mai departe ca si cum ai scos-o din viteza, parca se decupleaza si cutia de motor...😃 Am reusit sa scot consum prin oras, pe drumul meu, chiar si cu 1 litru mai putin. Inca o chestie interesanta este cat de repede se incalzeste motorul (cel putin asa arata ceasurile din bord). In cateva minute deja apa este pe la 50-60 grade. Vin de pe Ford, unde margeam si 20 minute si apa nu se ridica la 70 grade. Urmeaza revizia cu uleiuri, filtre, etc.1 point
-
1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00