Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.01.2023 în toate secţiunile

  1. Mersi fain. Dupa multa "mataraie" am ajuns in punctul asta. Farurile si sistemul de spalare montate. Urmeaza decuparea barii pentru capacele.
    3 points
  2. Peste 90% din drumurile țării au viteze maxime legale de 100 km/h sau mai mici. Care e problema?
    2 points
  3. Daca si la asta trebuie soft… O masina cu adevarat frumoasa! Superba.
    2 points
  4. Capacul centurii din spate (cel nevopsit) era imbracat in material textil negru. A fost facut de proba. Dupa ce am vazut problema cu plafonul am trecut la alcantara. Posibil sa fie buretele materialelor. Acesta e diferit pentru cele 2 : textil negru si alcantara. Adezivul a fost acelasi: spray textil tesa. Pentru vopsire: un smirgel de 800 (cat sa le iau "fata"), degresat, primer transparent de plastic (cel mai important) si vopsea spray. Cam asa arata toate doar ca nu am poze individuale.
    2 points
  5. Foarte tare proiectul, felicitari! Ce mai urmeaza sa ii faci?
    1 point
  6. Am vazut mai sus viteza de 100km/h pe autostrada , consumuri la viteze mici si voi vorbiti de soft?
    1 point
  7. Nu trebuie sofr, dar daca se poate... 🤣
    1 point
  8. Foarte misto masina cat si motorul, pare a fi ce trebuie. Intrebarea mea este una clasica... ce planuri ai pe viitor? Un simplu stage 1 te duce in zona de 550-580cp cu ~800nm, soft ce elimina si orice fel de lag al cutiei si transforma total masina si cum livreaza puterea. S-o stapanesti sanatos!
    1 point
  9. trebuie sa gasesc si eu un donator pt Golful meu Faina treaba faci! Spor in continuare!
    1 point
  10. Multumesc frumos inca odata pentru informatii!
    1 point
  11. Carport-ul este cumva Rojaplast? Cum ti se par calitatea materialelor si soliditatea asamblarii? Multumesc anticipat!
    1 point
  12. Buna intrebare, legat de faptul daca mai porneste sau nu regenerearea activa, cred ca la intrebarea asta va trebui sa ne raspunzi chiar tu dupa ce mai aduni KM. Eu zic ca va functiona, dar e doar o supozitie. Distanta intre regenerari creste cel mai probabil datorita faptului ca stand cu EGR-ul inchis tot timpul, masina produce mai mult NOx, dar mai putin soot. NOx si soot-ul se bat cap in cap si sunt un compromis ingineresc cu care proiectantii se pot juca in mare parte din cantitatea de gaze recirculate.
    1 point
  13. Te astept cu drag la surubarit si dau si o bere reve. Inca nu e gata.. Asa m-a apuca nostalgia de fiecare data cand vedeam un G4 pe strada. Eram tot cu gandul la vechiile GTI avute. Acum merg inainte si ma opresc doar cand e gata. 😁
    1 point
  14. Mersi frumos. Da, motorul a suferit dar nu dezvalui prea multe acum.(Plin de ulei, curs tot si cu ceva improvizatii).V-a tin in "suspans" si pun pozele la momentul oportun. Pana atunci pun doar atat si v-a dati voi seama.
    1 point
  15. Peste tot unde am citit, cam toata lumea spune de lag ul cutie zf la audiuri. Cel putin fata de BMW unde zicese ca ansamblul motor+cutie e mult mai rafinat si sprinten. Cel putin setarea cutiei e mai buna si mai rafinata. Dar pana la urma cred ca nici nu mai conteaza cand iti pui fundul intr un asemenea avion Compenseaza aia 460cp
    1 point
  16. Cateva poze in sezonul de iarna. Din pacate, e mai mult o toamna tarzie si prelungita.
    1 point
  17. Update electric: - Instalare tempomant. - Tras fire pentru grile - Refacut si izolat fire taiate de vechii proprietari. Cu ocazia asta bordul a fost dat jos.
    1 point
  18. Am revenit cu achizitia Alltrack-ului de mai sus Dupa ceva asteptari si chestii birocratice am reusit sa iau masina si sa merg aprox 1000 de km din 5 Ianuarie. Asadar, masina este ok per ansamblu, a necesitat un detailing interior si urmeaza polish-ul. Cine a condus-o inainte a mers pe la tara cu ea, ca am gasit chiar si fan/paie in portbagaj, mici zgarieturi fine, ma rog...sunt chestii rezolvabile. Pe partea tehnica, motorul trage foarte bine, toate butoanele functionale, insa pe parte de frane a trebuit sa ii schimb imediat placutele pe spate si urmeaza si discurile fata ( la viteza peste 90-100 km/h) se cam simte o ovalizare la discuri. Ar mai fi si un scartait pe fata stanga (pe partea soferului) cand trec peste bumperele care sunt peste tot acum pe stradute. Ramane sa investighez. Ar mai fi si un scartait al consolei centrale, parca se aude de sub navigatie, in partea pasagerului dar nah, poate gasesc o solutie. In rest, masina este ce trebuie, scaunelele m-au impresionat, sunt comode si pielea aia nu e chiar asa de greu de trait cu ea....vedem la vara cum va fi. Am descoperit cand am intrat in posesia ei ca are keyless entry si portbagaj easyopen (din acela cu 2 butoane) foarte util cel de al doilea buton. Ce mi se pare interesant este modul de condus eco, care chiar functioneaza, in sensul ca scade consumul daca conduci relaxat. Cand iei piciorul de pe acceleratie masina nu franeaza (frana de motor) ci merge mai departe ca si cum ai scos-o din viteza, parca se decupleaza si cutia de motor...😃 Am reusit sa scot consum prin oras, pe drumul meu, chiar si cu 1 litru mai putin. Inca o chestie interesanta este cat de repede se incalzeste motorul (cel putin asa arata ceasurile din bord). In cateva minute deja apa este pe la 50-60 grade. Vin de pe Ford, unde margeam si 20 minute si apa nu se ridica la 70 grade. Urmeaza revizia cu uleiuri, filtre, etc.
    1 point
  19. Am scos totul din cele doua Golfuri. Am spalat mocheta donatorului, husele scaunelor (care si acestea erau pline de mucegai), tetierele, polita spate.
    1 point
  20. Racitorul de aer , tevile de la AC cat si scoaterea rezonatorului au condus la graficul de mai jos La multi ani
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!