Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.01.2023 în toate secţiunile

  1. Am adaugat nuca de schimbator de pe vechiul Audi A4 B7 (Cred ca a avut cel mai frumos interior); in situatia data se potriveste excelent. Toate plasticele curatate de vopseaua cauciucata si revopsire cu negru mat.
    5 points
  2. Noul volan cu piele perforata se asorteaza perfect cu un nou bord de Bora , cel fara capac si cu textura. Imi place maxim.
    5 points
  3. Este, este Am cochetat si cu ceva din afara marcii dar am ramas tot aici se pare Las aici un spoiler, incerc sa-mi fac timp zilele astea pt o prezentare cum trebuie.
    4 points
  4. Titlu alternativ: când pasiunea bate rațiunea. Aterizez si eu cu avionul personal aici, de data asta am pastrat intro-ul cat mai scurt. Intrebarea “Eu ce masina imi iau?” a parcurs mai multe stadii in ultimele 6-8 luni de zile si filtrele de selectie s-au tot rafinat, in final au ramas cateva aspecte nediscutabile: - Doar berlina/wagon, fara SUV - Benzina neaparat, minim 6 cilindri - Dotari minime: HUD, trapa si scaune ventilate In final se pare ca “recomandarea doctorului” pentru toate simptomele de mai sus a venit sub forma unui 4.0 V8 intr-o caroserie de A8. Trecând direct la miezul problemei, pentru mine ca visator la Challenger-ul american si la V8-uri supraalimentate masina asta este o bijuterie, un adevarat “DreamCar” dar cu pedigree european, echipat cu un V8 la 90 de grade cu doua turbine montate in interiorul V-ului, valori oficiale de 460cp (338kw @ 5500rpm) si 660Nm (1850-4500rpm) si cuplat la o cutie ZF 8HP cu convertizor. Cutia are integrat un motor electric de 8,4kW (aprox 12cp) cu care mașina merge în mod full electric un maxim 45 de secunde între viteze 30-160 km/h (mild-hybrid) când vrea ea, nu e selectabil nimic. Recuperarea energiei se face prin frânare către bateria de 48V. Oficial la cele 2120kg (inclusiv sofer de 70kg) face sprintul 0-100 in 4,4 secunde iar youtube arata un 100-200 in 11,5s dar practic nu am incercat niciuna din ele, pot zice ca o urcare pana in 4000 rpm pare ca intinde scaunele pe spate. Motorul are codul CXYA și este un EA825 de 3996cc produs de Porsche si dat fratilor de la Audi; ca particularitate tehnica pentru pasionații de motoare, motorul este de tipul "square" bore-to-stroke ratio este 1,00: cursa si alezajul sunt egale la 86mm. Motorul a fost introdus in 2017 si este prezent in diferite nivele de putere pe Audi SQ8, SQ7, RS6, RS7, RSQ8, Panamera GTS, Panamera Turbo, Cayenne Turbo, Bentley Flying Spur, Lamborghini Urus. Motorul de 3996cc este diferit de V8-ul anterior produs de Audi (3993cc) care echipa modelele S6 C7 si S8 D4 cu arhicunoscuta problema de oil-starvation a turbinelor datorita sitelor de ulei imbacsite ce limitau debitul de ulei catre turbo probabil suprapus si cu uleiuri supracontaminate folosite la intervale prea mari de revizie. Motorul 4.0 de pe D5 nu are pana in prezent identificata vreo problema majora in afara de cunoscuta fisurare a blocului motor la cilindrul 6 pe sarjele turnate pana in noiembrie 2020 care au fost inlocuite ca motoare complete de catre producator (in USA cel putin), eveniment dupa care s-a introdus in fabrica verificarea endoscopica completa a cilindrilor la inceputul lui 2021. La data scrierii acestor randuri, limuzina este iesita de la detailing, unde s-au facut: - decontaminare completa; - tratament nano-ceramic cu Gtechniq Crystal Serum Ultra - tratament hidrofob cu Gtechniq Exo v4 - tratament nanoceramic pentru piele si trim-uri la interior - infoliere faruri si senzorul central din bara - infolierea celor doua ecrane centrale cu touch La dotari mentionez doar o parte, lista cu descrierea completa are 11 pagini. Extra: - All-wheel steering - Bang & Olufsen Sound System 3D - Faruri Digital Matrix LED - Geamuri duble antiacustice - Head-up display - Incalzire cotiera centrala fata + cotiere usi fata, volan incalzit - Lumini de citit Matrix – LED - Pachet confort scaune individuale spate - Pachet de asistenta plus; remote parking (te dai jos si o parchezi din telefon) - Camere video 360 - Airbaguri suplimentare pentru cap si intre sofer/pasager fata - Tot feluri de assists: intersectie, rear traffic, etc… - Rear seat remote - Scaune confort in fata, piele perforata Valcona - Pachet piele Nappa extins (consola centrala, usi, decoruri, volan) - Pachet plafon microfibra Dinamica (un fel de alcantara) - Scaune ventilate, incalzite si cu masaj, fata si laterale spate - Trapa - Incalzire stationara Standard: - quattro 60-40% (spate-fata) - Adaptive air suspension - Cruise control adaptiv, lane assist, pre-sense front/rear - Virtual cockpit - Lumini spate OLED - Keyless - Directie progresiva - Jaluzele electrice spate si luneta - Navigatia de fabrica - Smartphone interface (android auto...) - Pachete lemn, lumini ambientale - Scaune incalzite fata si spate - Side assit, exit warning - Alarma Deocamdata e prea devreme sa ii fac un review pe categorii, incă sedimentez informațiile în baza utilizării, momentan am adunat 3000km si ceva maruntis. Impresiile de până acum cat si experienta de-a întregul este fără cuvinte, este liniste in masina, vorbesti normal la orice viteza, puterea este suficienta pentru strada, auzi un mormait de v8 cand motorul prinde viata, urca bine la viteze de autostrada inca din modul confort si are un mers din ala relaxat de tânără sigura pe ea, in mod curent nu e necesar sa treci de 2500rpm iar faptul ca mai ai disponibil pana la 6700rpm, pur si simplu... efortless. Pot zice doar ca e greu sa ma decid cu sunetul: pe de o parte imi vine sa dau volumul mai tare ca muzica se aude foarte clar din difuzoare dar în același timp dau pe mute la orice accelerare cât de mică sa aud simfonia de sub capota. In timp o sa raspund si la intrebarea de pe buzele tuturor.. “cat consuma halatul?” dar nu se va intampla astazi. Mai departe las pozele sa continue povestea.
    3 points
  5. Carportul isi face treaba excelent. Macar asa am scapat de curatatul masinii iarna. 😁
    3 points
  6. Da, LR dual motor. Cu acceleration boost teoretic ajunge la fix acelasi 0-100 ca si RS-ul. Va zic in cateva zile, momentan d-abia de maine voi avea CASCO asa ca n-am umblat cu ea, doar am venit babeste cu ea din Ploiesti pan-acasa si-am pus-o in curte. E si destul de greu sa judeci cum sunt G-urile in sine pentru ca experienta e dominata de urletul masinii, e o cu totul alta experienta.
    2 points
  7. Nu am mai putut sa modific mesajul anterior,asa ca scriu altul.Stiu ca nu toata lumea are la dispozitie scule specializate,dar cu timpul,mai citesc si altii pe aici,si tot cu timpul isi face omul un mic atelier acasa si isi rezolva o parte din probleme,ma refer la particulari,mecanicii banuiesc ca au de toate la indemina. Ca sa probati o pompa de injectie common rail,aproape de orice tip,aveti nevoie de o trusa de ,,dopuri" false care imita forma exterioara a regulatoarelor de presiune/debit montate pe o pompa de injectie.Nu stiu care este denumirea in engleza,si nici in romana,asa ca in acest caz va poate ajuta Google,si nici nu voi face publicitate la vreo marca anume. Rolul acestori dopuri false,este sa oblige pompa de injectie sa bage toata presiunea ,maxima,pe care o poate produce, in rampa.Odata montat,dopul nu mai lasa motorina sa iasa pe returul pompei,nu mai exista reglaj de debit(sau presiune) in functie de unde se monteaza.Unele pompe au regulator de debit la intrare,altele au regulator de presiune la iesire,si unele le au pe ambele. Ce se verifica cu aceste dopuri false? In primul rind nu va speriati,pompele sint dotate cu o valva de siguranta mecanica,si aceasta nu va permite ca presiunea sa ajunga la nivele periculoase (in teorie bineinteles,daca valva este intepenita,bagati copiii in casa) Daca pompa este bine din punct de vedere mecanic,cu dopul montat,presiunea va urca in rampa la vreo 900 bar..in functie de model (teoretic minim 1050 bar orice pompa).De aici rezulta ca aveti probleme cu regulatorul si il veti schimba. Daca pompa nu ajunge la un minim de 1050 bar,cu motor pornit la relanti,are o problema,trebuie desfacuta si analizata. Este de preferat sa aveti montat pe furtunul de intrare de combustibil in pompa un manometru oarecare cu scala de 10 bar aproximativ,maxima in acest punct trebuie sa fie vreo 5..6 bar si minima nu mai putin de 2,5 bar...cu toate ca...in fine. Acuma sa presupunem ca pompa este bine,are dopul fals montat,masina porneste,dar turatiile motorului nu sint constante,urca si coboara dupa bunul plac,sau motorul se opreste,apoi daca dati la cheie porneste fara probleme. Verificati daca retururile injectoarelor sint egale(cu aproximatie) intre ele. Daca da,atunci masurati pe firul din mijloc,si masa, al senzorului de presiune dupa rampa,valoarea in volti.Tensiunea de alimentare este de 5v maxim,iar minimul acceptat este de 0,4...0,6v.Sub aceste tensiuni,senzorul este defect.Daca tensiunea este de 3,6v...4,5v maxim absolut,si nu oscileaza,presiunea este cea corecta,cea maxima. La 2,2v ar trebui sa aveti o presiune de aproximativ 900 bar,si la fiecare 0,1v in plus,inca 50 bar in plus,teoretic vorbind,pentru ca mai apar si variatii de tensiune a bateriei,pierderi,etc. Daca in schimb,un injector,va da retur sa zicem aproape dublu in cantitate fata de celelalte,atunci va trebui prima data sa remediati acel injector. Recomandari: Aceste probe sint viabile daca se respecta anumite conditii,nu sint mereu fiabile la 100% dar in cele mai multe cazuri va poate ajuta sa rezolvati diagnosticarea fara masina de diagnoza. -Motorina cu care se fac probele sa nu fie niciodata cea din rezevor,cumparati alta. -Filtrul de motorina nou. -Bateria bine incarcata. -Verificati sa nu aveti asapamentul,catalizatorul,filtrul de particule astupat,trebuie sa functioneze foarte bine si evacuarea,nu numai admisia. Daca toate sint bune,si totusi masina continua cu problemele,este posibil ca duza vreunui injector sa fie partial blocata,rupta,sau deschisa complet si asta e periculos,va poate topi pistonul.Pentru asta mergeti la pompangiu SAU,scoateti injectoarele din chiulasa,puneti cite un bidon la fiecare,cum se face pentru verificare returului,numai ca de aceasta data verificam cum pulverizeaza duza,montati regulatorul sustituit inainte cu dopul,la loc,si dati la cheie,chemati un vecin,prieten,sa dea,si uitati-va pe cite orificii injecteaza fiecare injector,cit de omogen este combustibilul la iesirea din duza,si ce cantitate scoate fiecare in bidon,sa zicem in timp de 20 de secunde. Daca nici asa nu ajungeti la o concluzie acceptabila,mergeti la un mecanic cu masina,pot exista alte ,,N" cauze pentru ce vi se intimpla.
    2 points
  8. Fain rau RS5. Dar de ce i-ai taiat 2 usi din spate?
    2 points
  9. Normal ca e doar un fier, da pentru noi pasionatii, stim bine ca e mai mult decat atat Buna asta cu 4.0 pentru un 40+ Daca totusi cauti si un pic de comfort, 60TFSI e mai ok decat S8 oricum. Good choice!
    1 point
  10. deci... am un singur cuvant... e ala... cum ii zice... INVIDIE! Bijuterie. Cred ca ultimul tren pentru motoare de genul. Ai pastrat si BITDI-ul sau, ca parca erai si cu alte activitati mai sportive, carat, bicilcele, moto ( daca nu fac eu vreo confuzie la ora asta ) Pe langa cat consuma mai e si intrebare, e scumpa intretinerea la ele?
    1 point
  11. @ct_act intrebare corecta nu e “cat consuma” pentru ca e (zic eu) irelevant la nivelul asta ci cat ai autonomia ;)) La cat mai multe rezervoare umplute fara dureri de cap
    1 point
  12. Doar de 2 am avut bani Model 3-ul sotiei
    1 point
  13. Tu mai ai si alta viata sau te ocupi doar de Golf? BTW: Sunt tare interesat de upgrade-ul la carcasa de cheie De unde ai luat carcasa si ce modificari o avut nevoie?
    1 point
  14. Mai bine era fără spoiler, direct prezentarea. Ai pus benzina pe foc acum 🤣 așteptăm mai rapid detalii. Multi km fara probleme! Mișto jucăria.
    1 point
  15. Frumos upgrade. Statia de pe perete ce incarca?
    1 point
  16. Destul de completa informatia,un pic partinitoare in anumite cazuri,ma refer la dezavantaje metoda ultrasunete,si deduc ca cine a scris toate astea nu a luat toti factorii in calcul.Acolo unde nu patrunde lichidul,cum zice la dezavantaje ultrasunete,nu patrunde nimic,nici aer si nici altceva. Realitatea este undeva la mijloc,curatirea cu ultrasunete este o curatire chimic in realitate.depinde 100% de solutia folosita pentru spalare,iar ultrasunetele nu fac decit sa o puna in miscare prin ,,cavitation" cum o numesc astia in engleza,mici implozii pe suprafetele expuse. De fapt,toata smecheria pentru cei care comercializeaza masini de ultrasunete,consta in faptul ca dupa ce cumperi masina,iti vind produse ,,speciale" pentru curatat la niste preturi astronomice. Unde lucrez eu,astfel de masini se inchiriaza,daca esti atelier,iti aduc o masina noua,apoi prin contract te obligi sa cumperi solutii de curatire numai de la ei,iar cireasa de pe tort,iti spun ca de obicei solutia se schimba odata la 6 luni,si nu este adevarat,decit daca speli lucruri mici,si putin murdare. In decursul anilor eu am probat o singura solutie sa zicem excelenta,20litri la 320 eur bidonul,nu poti cumpara cu litrul.dar in ciuda eficientei,nu confera un profit suficient ca sa merite ca afacere,apoi am mai probat alte citeva solutii,zeci,poate sute,pina am reusit sa gasesc ceva decent si nu prea scump. Pe scurt,ultrasunetele fara partea chimica,nu fac treaba buna.Este ca in mecanica,poti avea cele mai moderne si mai sofisticate echipamente,daca nu stii sa le exploatezi la maxim,nu iti servesc decit pentru publicitate.
    1 point
  17. Daca nu ma inseala memoria,masinile care au fap,in timpul regenerarii,introduc o cantitate mai mare de combustibil in motor,altele direct in evacuare/filtru,pentru ca arderea acestuia sa produca ridicarea temperaturii in fap. Curios cum sint,ma intreb cum lucreaza un cuptor in care arzi un fap,in asa fel incit sa arzi resturile depuse in celulele cartusului,si in asa fel incit sa nu topesti filtrul. Daca s-ar introduce aer cald,in permanenta miscare,prin fap,as intelege ca este un proces care reproduce regenerarea filtrului pe masina,ceva asemanator,dar dupa mintea mea,asta inseamna sa ai gaz gratis de la rusi,ca sa iti poti permite un astfel de lux. Nu am gasit nimic pe internet despre procedeul folosit de baietii astia,are cineva un link ceva?Daca se poate pe PM ca sa nu facem publicitate.Prin sudul Europei,se foloseste sistemul ultrasunete,si un altul,care introcuce si recircula prin fap,un lichid(poate fi orice).Va las un link youtube sa vedeti la ce ma refer. @ionut10a se pare ca ai o problema cu injectorul de pe cilindrul 4,dar asta o poate interpreta mai bine un specialist in diagnoza,eu doar imi dau cu parerea.Despre cantitatea normala de injectie nu pot sa te ajut decit daca imi spui care este numarul de referinta al injectorului.
    1 point
  18. Mersi fain. 😉 Cat am mesterit au venit chestiile cumparate: - Set pedale - Drl bara - Radio Gama si CD Changer OEM.
    1 point
  19. Dupa curatarea la Odorhei filtrul meu a inceput sa scape funingine in sensul ca imi afuma tevile. Acum am montat pe masina un DPF din dezmembrari curatat chimic, dar cu catalizatorul taiat/demontat in timpul curatarii si este mult mai ok.
    1 point
  20. Update electric: - Instalare tempomant. - Tras fire pentru grile - Refacut si izolat fire taiate de vechii proprietari. Cu ocazia asta bordul a fost dat jos.
    1 point
  21. superb RS5 😍dar frumos e inca si S5 caruia sper sa i gasesti o casa buna .
    1 point
  22. Decodarea. TMBER6NH6J4578272.pdf WAUZZZF46JA102195.pdf
    1 point
  23. Adaugam carcasa chei tip G7 pentru G4.
    1 point
  24. Am trecut la ceasuri : schimbarea foliilor si geamului. Partea amuzanta e ca a trebuit sa lipesc inapoi 3 leduri : engine check, airbag si avertizare. Au fost smulse de pe placa, probabil cu ceva metalic( surubelnita? ). 😁
    1 point
  25. Mersi frumos. Interiorul fiind spalat am considerat necesar sa spal bine si centuriile. Urmatoarele puncte pe lista au fost : - toate incuietoriile refacute ( microswitchuri si curatat colectorii motoraselor) - urata si migaloasa treaba - incuietoarea haion - toate lamelele butucului de incuietoare erau blocate - desfacut si gresat motorasul stergatorului - burdufele de cauciuc schimbate ( usi si haion) - inlocuit difuzoare cu probleme si inlocuit garniturile de la tablele usiilor.
    1 point
  26. Si cand ne-o prezinti? sau nu e din VAG ?
    1 point
  27. In cursul zilei de ieri am reusit sa fac cateva remedieri la masina, restante de la sfarsitul anului trecut: - am schimbat distributia (pompa de apa a facut figuri la ultimul drum lung) cu un kit HEPU (contine curea Continental, role Ina, pompa Hepu cu rotor metalic) - am schimbat cureaua de accesorii si rola cu intinzator cu un kit Continental (rola facea zgomot dupa ce a fost bine spalata cu antigel la ultimul drum) - am schimbat arcurile de pe fata cu arcuri Sachs ( dupa ce am ajuns acasa am primit o poza de la ginerele meu cu ce a gasit pe locul de parcare al Passatului; am verificat si am constatat pe staga fata arc rupt in partea superioara) - a fost necesara si inlocuirea flanselor care s-au deteriorat la demontare - am pus SKF. Totul a decurs normal, masina are 170500 km, am liniste un timp.
    1 point
  28. Dupa spalarea huselor am schimbat buretii scaunelor. Avem la dispozitie 4 scaune identice si astfel am ales cei mai buni bureti din ce aveam. Ambele scaune au primit bureti " de dreapta" si suport lombar.Pe langa asta anumite zone mai sensibile au fost intarite si in cele din urma pe sezut am adaugat burete extra de 10 mm ( acesta nu e inca cuprins in poze).
    1 point
  29. Am scos totul din cele doua Golfuri. Am spalat mocheta donatorului, husele scaunelor (care si acestea erau pline de mucegai), tetierele, polita spate.
    1 point
  30. 2.0 gen4 a ramas cu norma 504/507 si astfel cu 0w30 chiar si cu OPF. 1.0 si 1.5TSI au norma noua cu 0w20. Topicul asta unde sunt aruncate absolut toate EA888 nu prea are sens si creaza mai multa confuzie. Familia de motoare EA888 a fost introdusa in 2007.
    1 point
  31. Fara suparare, eu nu am auzit in viata mea de asa ceva. Adica te referi ca in momentul cand pistonul coboara, apa ar fi supta in cilindru? Sa zicem ca este arsa garnitura intre cilindru si circuitul de racire. Apa intra acolo in cilindru si este in final evacuata pe esapament sub forma de aburi. Dar cand pistonul urca si are loc explozia care este cu multe ordine de marime mai mare decat "vacuum-ul", gazele ar trebui sa intre in circuitul de racire, presiunea sa creasca, furtunele sa fie tari ca piatra, lichidul sa refuleze din borcan, vaporii de ulei sa se vada depusi pe interiorul vasului de expansiune. Deci nici vorba de depresiune, este vorba de presiune. Nu inteleg ce zici. La toate masinile daca desfaci vasul de expansiune nivelul creste. Este ceva normal. Circuitul de racire lucreaza sub presiune, trebuie sa fie peste 1 atm. Daca nu ar fi asa ar fierbe apa la 90 grade daca am fi pe un munte inalt. Deci la o masina fara nici un defect instalatia este sub presiune, furtunele dilatate, radiatoarele la fel. Cand desfaci capacul de la vas presiunea dispare, furtunele se strang si nivelul apei creste.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!