Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.01.2023 în toate secţiunile

  1. Mersi frumos. Primul pas : refacerea zonelor prin care intra apa in masina: zona din spatele barii si garnituriile usiilor (asta s-a mai amanat mult). Al doilea pas: dezmembrare interior pentru a curata tot , inclusiv mocheta. Din pacate, am realizat ca e mult prea murdara si deteriorata pentru a fi salvata. Al-3lea pas: scos tubul de bas. Asa bine era legat ca mai aveam putin si luam foc. :)))
    4 points
  2. Cele mai faine dotari: - Toba goala prinsa cu sarma si fusta topita - Stickerele sa ascunda chestii - Capota valurita - Usiile care nu se inchid
    3 points
  3. Ai întrebat -de curiozitate- cât ar mai costa ACUM toată operațiunea la reprezentanța VW? Eu nu mai am curaj să-mi fac singur operațiunea deoarece multe piese de pe piață sunt fake. Am prieten care a luat de la magazin online și i s-a rupt distribuția după 500 km de la montaj (tot combinația Hepu-Dayco). S-a ales cu paguba... Revenind, și eu sunt foarte mulțumit de acest motor (pus pe ”fratele mai sărac”, am 310k rulaj). Îmi place cum îți bibilești mașinuța, drumuri line și să te poarte cu plăcere!
    2 points
  4. Saptamana trecuta am mai avansat - pierderea de antigel nu reuesesc sa o identfic, toate furtunele sunt uscate... Capacul de filtru l-am gasit dupa cod de piesa, zilele viitoare soseste, sper sa fie ok - pana la sfarsitul saptamanii cred ca o fac. Pana atunci niste poze de la tura pe care am dat-o dupa ce am facut "aroganta" de a o porni dupa o luna jumatate de pauza. Bateria si motorul s-au comportat cat se poate de bine.
    2 points
  5. 1 point
  6. Te felicit pentru curajul si mai ales timpul pe care il vei investi in masina asta. Un GTI merita sa fie salvat, probabil ca va iesi ceva deosebit. Este mult de munca, insa stiu prea bine cum te poti simti cand ies lucrurile asa cum iti doresti!
    1 point
  7. Ba apare eroare... missfire 🙂 Eu la 1.4 MPI aveam bobine individuale pe fiecare bujie (mai ieftin de eschimbat). Cred ca la 1.4 TSI este una singura pentru toate 4 (putin mai scumpa). De schimbat mie mecanicul mi-a zis la 60k km sau la nevoie. Tot el mi-a spus ca in caz de missfire se ia in ordine: bujii, bobine, injectoare. Daca missfire se muta aleatoriu as recomanda verificare bobine si fise. Problema cu depunerile de calamida pe supape/admisie este "clasica" la orice motor cu injectie directa (pentru ca nu mai "arunca" carburant pe supape ca sa le curete, ci arunca direct in camera de ardere/cilindru). In mod normal sub 100k km nu ar trebui sa ai probleme, dar daca se merge mult in oras (drumuri scurte, motor rece, etc) poate sa fie o problema. Am auzit la cativa cunoscuti (din Arad/Timisoara) exact de curatarea cu coji de nuci si a fost ok. Ideea este ca trebuie curatata fizic mizeria/calamida depusa ca nu merge chimic sau cu solutie. Oricum - oriunde ai merge cauta niste recomandari din localitatea ta si sa iti faca poze inainte-dupa curatare.
    1 point
  8. Pentru missfire ai verificat si bobina/bobinele de inductie? Cand le-ai schimbat ultima data?
    1 point
  9. 1 point
  10. Regulatorul de presiune dupa retur este ok daca mentine intre 8..10 bar,dar daca ai un manometru de presiune de orice tip,scala de vreo 15..20 bar,poti sa-l bagi in circuit si sa masori direct,faci o improvizatie ceva doar pentru cit faci masuratori,apoi scoti manometrul. Pentru presiune mai mare de 10 bar,poti avea 1 injector defect,sau mai multe,iar sub 8 bar,ai probleme cu toate injectoarele,(exclus pompa,rampa,etc) Scuza-ma ca insist,eu cred ca in realitate ai probleme cu injectoarele,pentru fumul ala de care vorbesti,nu injecteaza corect si ramine combustibil sub forma lichida in cilindri,nefiind bine pulverizat,sub forma de gaz. Oscilatiile de presiune din rampa,daca nu sint deosebit de variate,adica de peste 50bar minim,nu sint atit de importante,nici pe bancul de probe nu avem presiune perfect constanta,oscileaza cu variatii de 30...60 bar pe manometru digital,si uneori ajunge la 100 bar pe manometru analogic.Matematic vorbind,la fiecare 100 bar de diferenta de presiune,cantitatea de injectie creste sau scade aproximativ 1 ml/min la 1600 bar pe testul de maxima(4000 RPM pe masina) iar la testele de relanti si preinjectie nu ajunge la 0,3ml/min. Daca regulatorul de pe rampa ar fi defect,eu gindesc ca la relanti,cu o cantitate sub cea recomandata,ar trebui sa iasa pe esapament fum alb,si sa bata injectoarele,in schimb,daca presiunea din rampa ar creste peste valoarea recomandata(mai rar intilnit) atunci nu ar oscila si nici nu ar afecta cantitatea injectata,pentru ca asta depinde mai mult de impulsul electric decit de presiune(exceptie cind este mult sub parametri) Un regulator de presiune de obicei,cind este murdar,nu lasa sa treaca suficient combustibil spre retur,si automat creste presiunea in rampa.In cazul in care este blocat,pe deschis,semi deschis,pe traseu,masina nu porneste,sau dupa caz,presiunea variaza fara control. In cea mai mare parte din cazuri,un regulator de presiune este in modul normal deschis-lasa toata presiunea(la 0,4...0,6v care-i da la start masina,asigura intre 50...100bar) sa iasa pe retur.Cind dai la cheie,si motorul invirte,tensiunea pe regulatorul de presiune creste la minim 0,9v( PWM)care corespunde la o presiune de aproximativ 250 bar.La accelerare,regulatorul incepe sa se inchida,micsorind cantitatea de combustibil care iese pe retur,si in felul acesta se mareste presiunea in rampa(sau in pompa de injectie). La fiecare 0,1v de diferenta,presiunea creste sau scade aproximativ 47...50bar.
    1 point
  11. @razvancc cum am zis... ma pregatesc de viitor. Imi caut V6 ;)) LE: eu stiam cu e cu "eclectica" la drum lung, sotia nu prea. Acum a aflat. S-a dat si cu V6-le... nu vrea sa mai auda de chestii pe baterii ;))
    1 point
  12. 0 points
  13. Toarna-l direct in cutie, e pacat sa irosesti 100ml de ulei la cat costa 1litru.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!