Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.01.2023 în toate secţiunile

  1. Mulțumesc pentru ajutor! Am găsit din dezmembrări.
    1 point
  2. valoare depasita la filtrul de particule, banuiesc ca regenereaza des. In teorie, km sunt dati inapoi... avand in vedere valoarea oil ash
    1 point
  3. Interconectarea mașinilor și tot ce ține de digitalizare nu va putea fi oprită. Ne aflăm în mijlocul unei revoluții digitale, iar la fel cum a fost și la revoluția industrială sunt anumite categorii care se văd amenințate si protestează sau încearcă să saboteze. Sunt actori puternici cărora nu le convine să se renunțe la combustibilii fosili și încearcă prin toate mijloacele să împiedice ruperea dependenței față de ei. Dar dacă ne uităm de-a lungul timpului, vedem că evoluția nu poate fi oprită. Nu există niciun moment în istorie în care omenirea să fi regresat tehnologic. Din punctul meu de vedere, mașinile electrice actuale sunt undeva la nivelul motorului cu abur și există un potențial uriaș de dezvoltare, dar momentan mașina electrică este doar un produs de nișă.
    1 point
  4. Aceeasi problema este si la mine....Audi chorus se stinge dupa o ora. Totusi as vrea sa il montez pe masina si nu stiu ce pot sa adaptez ca sa pacaleasca cumva lipsa mufei CAN Bus.
    1 point
  5. Salutare baieti si multumesc pentru raspunsuri si ajutor, in special pentru Spido. Ne-am intalnit azi si schimband piese am descoperit vinovatul. Modulul de coloana 1K0 953 549 AQ. Stiu stiu, este highline si ar trebui sa mearga dar nu merge si am descoperit si de ce. Stiind acum ce caut am gasit cateva detalii pe care ar fi trebuit sa le stiu inainte sa ma apuc de cumparat. Ce am gasit raspunde si la intrebarile voastre in legatura cu 1K0 953 549 BC. De ce la unii merge si la altii nu merge. Ei bine este la fel ca la AQ si AL si cine stie la cate alte modele. Trebuia sa fiu atent la varianta hardware a piesei. Se gaseste pe eticheta si se vede si la scanare exact langa software. Mai exact trebuia sa fiu atent si la HW nu numai la SW. Astfel, nicio varianta de hardware HW 638 SW 0070 nu suporta cruise control. Desi din punct de vedere software se codeaza la fel (0070), hardware nu merge. In speranta ca informatia ii va ajuta pe altii, mai jos o sa citez o parte din informatiile pe care le-am gasit (un citat este chiar de la un membru ross tech). O zi buna si atentie mare. "Important thing to bear in mind is the HW or SW as a 0070 638 won't work with cruise regardless of what the part number is. which I suspect is the problem with yours. Yes, I've learned my lesson... How do I find out the hardware and software on my AQ? when you do an autoscan with vcds, you can see the 638 0070, it will also be on the sticker" "You can code it, but it won't work. this one no good Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl Part No SW: 1K0 953 549 BC HW: 1K0 953 549 BC Component: J0527 638 0070 Coding: 0000012 Shop #: WSC 00153 210 84930 VCID: 74E3DA046E3D No fault code found. this one is ok Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl Part No SW: 1K0 953 549 BC HW: 1K0 953 549 BC Component: Lenksäulenmodul 035 0070 Coding: 0000042 Shop #: WSC 00152 210 91233 VCID: 74E3DA046E20 No fault code found. I have to agree with Niels here, there are certainly some part numbers where the software version is identical but the actual CCS support isn't exactly clear. That said, it isn't always 100% certain that those 3 digits before are actually the hardware version (as they are supposed to) or refelect the mounting scheme of the circuit boards. Some examples from my archive/collection... 1K0 953 549 AQ @ 035 0070 = Factory CCS 1K0 953 549 AQ @ 036 0070 = Factory CCS 1K0 953 549 AQ @ 636 0070 = Factory CCS 1K0 953 549 AQ @ 638 0070 = NO CCS 1K0 953 549 BC @ 035 0070 = Factory CCS 1K0 953 549 BC @ 036 0070 = Factory CCS 1K0 953 549 BC @ 636 0070 = Factory CCS 1K0 953 549 BC @ 638 0070 = NO CCS ...similar lists could be made for AP and BD. Even though this hints that 638 is the problematic one, I would NOT bet on that scenario and still double check the individual cases! That said, if one has a questionable module like this - always check if the pins are there and try to work with it. At this point I am pretty sure somebody messed up in production of these modules. They should have either received different part numbers (if they really didn't support CCS) or they should have supported it. I'm having a hard time believing this was intentional on the manufacturer side (whomever the supplier for these actually was... probably Kostal/KLO...) Another possibility is that they changed suppliers or whomever made them originally outsourced the unit. Plenty of possibilities, but in the end it doesn't matter - some part numbers aren't certain until you try them."
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!