Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.01.2023 în toate secţiunile
-
1 point
-
Ia in calcul si ca nu o mai poti tine pornita pe loc ,pute de te intoxici . 1.6 nu e motor de taxi ,nu e deloc econom pe termen lung ,dupa 200.000 km . Ia in calcul si 4 inj ,o sa cada.1 point
-
1 point
-
Da, am gast si asta intre timp: https://www.ross-tech.com/vcds/interfaces.php Am ales totusi hex-net ca diferenta era mica si e si oferta. Am instalat-o si configurat-o. Sunt multe tutoriale cu privire la acest aspect. Azi o pun un pic la treaba. Revin cu feedback. Partea buna e ca nu mai depind de cablu ala la log-uri in mers, merge si pe wifi.1 point
-
Ok,am inteles.Revenind la subiect,stiu ca este destul de scump,dar parerea mea este sa repari injectoarele,nu stiu insa daca vei gasi piese pentru ele,poate doar la chinezi,si alea nu prezinta garantie,si asa in trecere,schimba si motorina din rezervor,cu alta marca,fa o proba,cea veche o pastrezi si o folosesti in timp. Nu imi place sa ma repet,dar o fac foarte des,eu doar imi dau opinia,posibil sa ai alt fel de probleme cu masina,care afecteaza in egala masura injectia,si din acest motiv sa cheltui o gramada de bani,iar la final sa descoperi ca de fapt era vorba despre un furtun fisurat.Nu este totuna,sa ai masina in fata ta,cu reparatul prin intermediul internetului.1 point
-
La cum arata duzele,pariez ca ai probleme cu injectoarele. Ok,uite,in program zice asa,o sa pun doua poza dupa text,la relanti,injectorul tau trebuie sa injecteze intre 0,4 si 5,8 ml/min la o presiune de 250 bar cu un impuls de 525 microsecunde. Valoarea nominala,adica cea mai aproape de perfectiune ca sa o numim asa,zice ca trebuie sa fie de 3,1 ml in conditiile mai sus enumerate.Acuma, daca compari cu rezultatul iesit la diagnoza pe alte masini,care ,,merg bine" ce sa zic,alegerea este a ta,dar daca urmam sfaturile fabricantului,poate iese cum trebuie. si asa arata o duza spalata cu ultrasunete...1 point
-
Gresit, poate sa pun ceva coilover competent dar ca si putere este arhisuficienta 😂1 point
-
An nou fericit tuturor!Daca ne luam dupa manuale,o sa tot rupem masinile,pentru ca totul depinde de modul de folosire,si de calitatea materialelor care ni se ofera,filtre,uleiuri,distributii,etc. Pentru cine are bani,oricum nu costa cit ar costa repararea motorului daca se rupe,de preferat sa se schimbe inainte de ce recomanda fabricantul,cu siguranta nu veti face rau masinii. Mai nou,masinile cu filtre de particule,ca tot se discuta atit de mult pe forum,au nevoie de schimbruri de ulei cit mai dese,si datorita sistemelor de injectie piezo electrice,de schimburi de filtre de combustibil la fel de dese sau chiar si odata la citeva luni,bineinteles ca totul depinde. Mai vad uneori si comentarii,ca X si Y a schimbat si dupa ce a trecut termenul,si ca masina nu a dat probleme,sau ca a schimbat inainte,si chiar si asa a avut de suferit.Poate ne invatam sa nu mai ascultam la toata lumea,sa luam decizii personale si sa ascultam mecanicii mai mult decit decit youtuberii,in orice caz,sigur 100%,daca veti schimba distributia,ulei,filtre,etc,inainte de ce recomanda manualul,nu veti face rau,din contra,e doar o chestiune de logica.1 point
-
@zidanne manualul zice si revizii la 30k, schimb filtru combustibil la 90k, si tot asa. Ne luam dupa manual sau ne intretinem masinile corect? Eu am sugerat verificarea curelelor, accesorii, pompa apa de scurgeri etc si luat decizia schimbarii diatributiei. Nu inteleg de ce e asa panicata lumea de un schimb de distributie, e o consumabila pana la urma care nici macar nunare un cost asa mare. Costurile reparariilor in urma cedarii unei piese din kitul de distributie sunt mult mai mari. Fiecare decide pana la urma pentru buzunarul lui.1 point
-
Salutare! 14000 km de cand am pus DSG. Cand am facut 14000? ca nici eu nu stiu? Am facut si prima alergare 0-100 kmph. A scos 10s, cu motor stock, extra greutate (DSG e mult mai greu) , frane mai mari (discuri mai mari = greutate mai mare la roata), si roti pe 17 de iarna. Not bad! Consumul a ramas tot pe acolo. As zice ca e chiar ok acum ca mai vede si 4400 RPM (in sport) Mai las niste poze si niste video. Winter setup. Poza de la 14000 de dupa DSG. Ador cum arata cu jantele astea. Si stau si fara griji ca nu mai am distantiere 0-100: Nightdrive Daydrive Din pacate, in ultimul video se simte duritatea combinatiei Eibach + bucsele pline si jante pe 17 + idiotii de la DRDP care au asfaltat si au "refacut" rosturile mai prost decat inainte - fapt pentru care ei NU isi asuma nimic si nu sunt raspunzatori de nimic. Una peste alta... La multi ani cu sanatate tuturor si drumuri bune tuturor! 2023 sa vina cu piese putine de schimbat si combustibil ieftin!1 point
-
Am mai invatat ceva inainte sa se duca anul asta ... nu se merge cu masina pe ploaie ... no ca acum sunt mai destept datorita lui nea VW1 point
-
1 point
-
Salutare, a venit momentul asteptat de ceva vreme. Seatul meu de 8 ani jumate, a facut 100.000 km. Ca sa nu fiu chiar asa de scurt, am sa mai spun si ca sunt fantastic de multumit de aceasta masina, am mai detinut vreo 3 masini inainte, nici una nu a apucat 100000 la mine, toate mi-au placut, dar asta a fost cea care a tinut cu casa cel mai bine!!! Ca idee, in afara de consumabile, adica fluide si filtre, in 8.5 ani si 100000 de km am schimbat la ea urmatoarele: cateva seturi stergatoare fata, cateva becuri, la anvelope si la vara si la iarna sunt la al doilea set, un set de bujii, la baterii sunt la a 3-a, cea din cheie este inca originala, am schimbat pe fata un set de discuri si doua de placute, pe spate un set de discuri si placute... Asta ar fi lista, desi si astea sunt consumabile... Singurul lucru schimbat in plus ar fi un tampon motor, dar si ala sa defectat doar ptr ca am avut o piatra sparta, destul de mare intre doua brate, care a fortat in tampon pana a cedat... Consumul mediu exceptand lunile adevarate de iarna este undeva la 6.1 - 6.3 la suta de km, inclusiv acum! Nu consuma ulei, nu bate, nu troncane. Este masina mea de suflet, si desi acum vreun an am avut o tentativa de a o vinde, nu voi face asa o greseala, sper sa prinda si 200000 la mine.1 point
-
Salutare, Cum iarna a cam venit, am trecut la setup-ul corespunzator, cu jantele pe 20" si cauciucuri noi. Am decis sa iau niste cauciucuri allseason din mai multe motive, nu merg mult iarna, zapada la noi mai rar..., quattro, le pot folosi in caz de nevoie si in sezonul cald, am prins un pret de ocazie, etc. Am mers pe Goodyear Eagle Sport SoundComfort, nu exceleaza la aderenta pe ud din experimentele facute, pe uscat sunt ff ok, vom vedea pe zapada Intre timp s-a rupt si firul de cauciuc de la buson alimentare combustibil si l-am inlocuit cu altul nou. Rotile de vara au fost curatate temeinic si le-am bagat la iernat in magazie , am avut si un ajutor de nadejde in procesul de curatare. (sunt eu singurul nebun care le-a bagat in dus ? , am avut aprobare de la sotie, pe cuvant 🤣 ) Pentru mai multe poze/videos va astept pe pagina de insta a masinii: rs7diesel 🤩1 point
-
Eu oare ma intreb de unde naiba mai au atatea comenzi pentru Golf 8. Pentru ca dpmdv, in afara de situatia in care vrei neaparat un R/GTI, nu prea inteleg de ce te-ai mai uita la G8, nu mi se pare ca mai este o optiune atat de buna in piata.1 point
-
" Majoritatea is dau cu parerea din auzite si cred balarii , o masina neintretinuta si fara schimburi facute la timp poate sa fie ea aspirata sau cu turbo tot o sa aibe probleme. " -> referitor la afirmatia ta, am auzit placa asta la foarte multi care detin motoare problematice...cum ar fi 1.4 tsi 160 cp ca al tau, 1.8 tsi 160 cp si 1.4 tsi 122 cu problemele la distributia...ce mi se pare mie ca nu prea intelege lumea ( No offence ) este faptul ca sunt diferente mari intre o problema comuna de fabricatie, care se intampla DES, in MULTE cazuri concrecte, chiar si aici pe forum, si intre problemute generale, specifice oricarei masini..daca am fi cu totii obiectivi, nu am inclina nici in stanga, nici in dreapta, si nici nu ne`am contrazice inutil ; atat timp cat au fost foarte multe cazuri cu cilindrul 3, este o problema generala ; daca ai avut tu noroc sa nu ti se intample, nu inseamna ca nu exista ; este bine sa cunosti riscul la care te inhami ; cum 1.6 TDI are probleme cu injectoarele, pompa, egr`ul, si 2.0 tdi cu pompa ( span ), asa au majoritatea motoarelor VAG probleme ; daca o iei cum ai laut`o tu, cu gandul ca iti asumi o reparatie de 3000 euro, posibil o platforma, nervi si timp pierdut, pt o masina..e ok ; dar nu toti isi doresc asta. " Distributia in reprezentanta costa aprox 3000 ron cu piese originale si garantie si tine minim 100.000 km sigur, la diesel costa 1500e si tine max.60.000 deci nu e diferenta relevanta. " -> distributia la diesel nu costa niciodata 1500 euro..nu stiu de unde afirmatia asta ; la servisuri multimarca, o distributie pe curea costa ~ 1000-1200 lei cu manopera si pompa de apa, iar cea pe lant, in jur de 2500-3000 lei. " Motoarele aspirate sunt "puturoase" si "plictisitoare" de condus , plus consum ridicat. " -> fiecare suntem diferiti, daca pt el primeaza fiabilitatea, este de inteles ; poate are alte placeri si pasiuni in viata.1 point
-
Cam asa se aude și la mine . Am schimbat bielete antiruliu și amortizoare, degeaba ,din păcate nu am schimbat și flanșele din partea de sus a amortizoarelor spate (posibil sa fie de acolo zgomotul ) și din ce am cautat pe net ,unii au rezolvat prin schimbarea culiselor de la etrierele spate (sunt altfel decât la modele b6 și b7). Urmăresc cu interes subiectul este foarte enervant zgomotul , parca e căruță nu passat .0 points
-
S-a discutat mai în spate dar fără un răspuns plauzibil...nici la Robert și nici la mine, care am aproximativ aceeași problema. În viitorul apropiat plănuiesc sa dau jos catalizatorul, sa iau unul aftermarket și sa îl înlocuiesc iar când fac operația asta o sa sparg și precatalizatorul ăla pentru ca din cate am citit nu prea are rol în neutralizarea gazelor arse. Altceva nu mai am nici eu ce sa ii fac, iar dacă nici asta nu rezolva problema asa o sa o las, nu mai investesc nici un ban în ea0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00