Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.01.2023 în toate secţiunile
-
2 points
-
@alc2 eu am modelul EW900 eurway 944 946 pentru mine e primul suport de bicicleta, si din start am vrut pe carlig, pentru ca sus imi pun cutia de portbagaj. eu am cautat second hand ( preferabil cauta prin arad, timisoara, in zona aceea gasesti multe la pret bun, trec vama si se vand repede) nu m-au deranjat zgarieturile si intre 120-180 de lei iti iei set de incuietori noi noute peruzzo sau thule. ca sa montezi 2 bicicleta e foarte usor pe carlig, daca ai o masina mai inalta, te chinui sa le pui sus, eu am 1.70 inaltime, ma chinui sa le pun sus pe masina. Legat de parcare, sa tii minte ca il ai montat, calculezi cam inca 1 metru sa ai pe langa lungimea masinii, nu iti recomand sa circuli prin oras cu el montat, doar daca e cazul, eu am circulat cu el mult si in zone mai aglomerate, putin cam greu iesi dintr-o parcare oblica cu spatele intr-un bulevard aglomerat ( am testat la maxim ) daca nu uiti ca ai masina mai lunga decat deobicei, nu vei avea probleme. Depinde de la sofer la sofer/ conducator auto Etc Aseara veneam spre casa de la munca si am observat ca nu mai merge turatia la clima, nu intelegeam din ce cauza mi se abureau geamurile asteptam sa ajung acasa sa aduc laptopul sa vad ce are cum ajuns acasa apare martorul de la baterie😂 am zis e clar..ori s-a rupt cureaua...ori ceva s-a dus la compresor. concluzia a fost ca a cedat fulia si l-am inlocuit azi cu unul nou. nu a vrut sa mai tina pana incepe primavara 😩 am comandat DEPLHI, echiparea originala de pe masina, conform seriei si completat cu ulei PAG 46, iginenizare completare, ETC poze de la mecanic nu am din pacate, eu eram la munca de birou si nu am putut asista...Aspteptam caldura sa vedem cate grade avem in masina cu compresor nou, sper sa tina mult si bine bineinteles si curea de accesorii noua Contitech.1 point
-
Gresit, poate sa pun ceva coilover competent dar ca si putere este arhisuficienta 😂1 point
-
Si am incheiat anul curati si cu un nr rotund de km. Nimic nou de raportat, masina se misca in continuare foarte decent si silentios iar cu instalatia de gpl si economic. Anul acesta a parcurs undeva la 10000km ceea ce este decent. Ca mici probleme ce urmeaza a fi rezolvate, fasaie pe undeva evacuarea pe la toba intermediara se aude mai mult cand o pornesti la rece, i-am facut programare saptamana viitoare pt verificare. Iar scaunul soferului are o problema la rezistenta de incalzire, am cumparat rezistenta de carbon after market si trebuie sa ma programez la colegul Cristi pentru operatiune. As dori sa ii montez si o camera de marsarier, am rcd 510 delphi si are intrare de video, la fel sa vad daca gasesc ceva sa arata cat mai oem, la modelul break varianta oem este in manerul de la portbagaj. La multi ani si un an nou linistit!1 point
-
Salut, Nu am mai scris de multa vreme pe aici, am schimbat mai multe masini insa acum va pot impartasi cate ceva legat de experienta mea cu 1.0 TFSI. Din martie 2020 detin un Audi A3 2017 1.0 TFSI cu transmisie manuala, pe care l-am achizitionat din Germania la 27.000km. Este motorul fara filtru de particule. Prima revizie cu schimb de ulei l-a avut la 26.000km, in Germania, la o reprezentanta VW cu service Audi unde s-a pus Castrol 5w-30 LL3, 4 litri. Urmatoarele schimburi de ulei le-am facut la reprezentanta in Romania la 43.000km si 59.000km, tot cu Catrol 5w-30 LL3. La 61.000km am schimbat si bujiile, tot in reprezentanta. Ca idee, dupa ce vehiculul implineste 5 ani intra pe un discount de 30% la piese originale la ei, iar preturile sunt super ok unde merg eu (Scorpion Focsani). - schimb ulei si filtru de ulei ~540RON - schimb lichid frana ~220RON - schimb bujii + lichid frana ~800RON - inspectie tehnica la 2 ani ~230RON Filtrul de polen il schimb personal la fiecare 6 luni si folosesc MANN Frecious Plus. Filtrul de aer il schimb anual, tot personal, si am utilizat MANN, MAHLE si original VW. Ca idee, la calitatea constructiei si a detaliilor cel mai calitativ mi s-a parut MAHLE, cel original VW care e acum pe piata nu stii de ce brand e produs ci scrie doar made in italy pe el. Dealerul recomanda schimbul lui la 6 ani sau 90.000km, interval cu care nu sunt de acord. Cred ca il voi lasa si eu 2 ani la urmatoarele schimburi pentru ca e destul de curat cand il dau jos. In prezent am 65.000km si in tot acest timp nu am completat niciodata uleiul, de fiecare data cand am verificat joja nivelul acestuia era la optim, chiar si inainte de revizie, dupa 15.000km. Ca exploatare merg 20% in oras si 80% in exterior iar consumul mediu pe ultimii 20.000km este de 6.1l/100km. Ca extreme, pe un drum Tecuci-Bucuresti, seara, trafic liber am scos 4.4l/100km iar la cealalta extrema, pe autostrada, medie pe ~60km cu 170+ km/h am scos 8.1l/100km. In general, pe drumurile nationale media mea de consum este intre 4.8-5.6l/100km, la un mers energic dar constant sa-i spunem. Masina are suspensie sport S line si folosesc jante 225/40 R18 vara si 225/45 R17 iarna. Alimentez alternativ cu benzina de 95 de la Petrom, OMV si Rompetrol si din cand in cand cate un plin cu MaxMotion 100 de la OMV. De necesitate am alimentat de 2-3 ori si de la Mol si Lukoil cu benzina de 95 si nu am sesizat nicio diferenta in comportamentul motorului. As putea spune dupa aproape 3 ani de utilizare ca sunt foarte multumit de masina din punct de vedere tehnic. Nu am intampinat probleme, preturile reviziilor la reprezentanta sunt decente si nu consuma ulei, iar pentru stilul meu de consus sunt multumit si de performantele acestui motor. Daca va pot fi de ajutor si cu alte informatii imi puteti scrie. Am prezentat masina cu Luci Popa intr-un clip pe youtube daca vreti sa aflati mai multe detalii: https://www.youtube.com/watch?v=VWqpTH1UPMY&t=1447s1 point
-
Fumul alb (nu abur) si mirosul inseamna o pulverizare slaba a unuia sau mai multe injectoare. Picaturile de motorina injectate sunt mai mari decat ar trebui si, cand cilindrul e rece, acestea ard incomplet in cilindru. Verifica injectoarele. DPF nu retine mirosuri ci doar particule.1 point
-
Același producător care spune că uleiul din cutiile de viteze nu se schimbă? Sau care recomandă schimbarea uleiul din motor la 30tkm sau 2 ani?1 point
-
@mandelu au mai facut asta cu 1.8 TSI 180CP... tot 250Nm pe DQ200. PS nu mai stiu d'astea, am 2.0 TSI ;))1 point
-
au castrat intentionat motorul ala la automata punandu-i o automata care nu duce cuplu cat poate scoate motorul. a zice ca e penibil e putin spus. ar trebui dati in judecata. cum vine aia, dai bani in plus pe automata, si primesti un motor mai slab?????1 point
-
Am vazut si o gramada de masini diesel care n-au mai vrut sa porneasca iarna (le-au murit prea multe bujii incandescente). Si in unele cazuri a durat 2 saptamani pana a gasit loc liber pt programare in service. Am vazut si o gramada de masini pe benzina care n-au mai vrut sa porneasca iarna (le-a murit subit bateria). Asa ca promovarea acestor filme este flame bait. Din partea unui moderator...🙄1 point
-
1 point
-
Dupa VIN 2017 167000 Dotarile mai deosebite ar fi: - plafon negru - alcantara - SPORTS EXHAUST SYSTEM IN BLACK (evacuare activa) - MONOCHROME BLACK EXTERIOR PACKAGE (HIGH-GLOSS) - ACOUSTIC PACKAGE EXTENDED - WINDOW, HEAT-INS. GLASS W. TOP TINT - LANE DEPARTURE WARNING - ACC -AIR SUSPENSION WITH SELF-LEVELLING,RIDE-HEIGHT CONTROL AND PORSCHE ACTIVE SUSPENSION MANAGEMENT (PASM) (confort/sport/sport plus) Motor 3.0 TDI ,V6 ,258 cp Cutie PDK 7+11 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00