Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.01.2023 în toate secţiunile

  1. Am revenit la grupul Vag. Dupa aproximativ un an petrecut cu Mazda CX5 2016 sa votat sa ramanem la un suv . Am pus pe lista GLC,X4,SQ5 si Macan care a fost castigator.
    4 points
  2. Frustrant este ca sunt multe statii instalate, functionale tehnic dar inchise...
    2 points
  3. Revizie motor si alte comsumabile
    2 points
  4. Salutare! 14000 km de cand am pus DSG. Cand am facut 14000? ca nici eu nu stiu? Am facut si prima alergare 0-100 kmph. A scos 10s, cu motor stock, extra greutate (DSG e mult mai greu) , frane mai mari (discuri mai mari = greutate mai mare la roata), si roti pe 17 de iarna. Not bad! Consumul a ramas tot pe acolo. As zice ca e chiar ok acum ca mai vede si 4400 RPM (in sport) Mai las niste poze si niste video. Winter setup. Poza de la 14000 de dupa DSG. Ador cum arata cu jantele astea. Si stau si fara griji ca nu mai am distantiere 0-100: Nightdrive Daydrive Din pacate, in ultimul video se simte duritatea combinatiei Eibach + bucsele pline si jante pe 17 + idiotii de la DRDP care au asfaltat si au "refacut" rosturile mai prost decat inainte - fapt pentru care ei NU isi asuma nimic si nu sunt raspunzatori de nimic. Una peste alta... La multi ani cu sanatate tuturor si drumuri bune tuturor! 2023 sa vina cu piese putine de schimbat si combustibil ieftin!
    2 points
  5. Salut @ryoraul si la toti baietii si La multi ani !!! Din pacate nu am rezolvat nimic, m-am tot gandit si am cautat informatii despre capacul de chioulasa si axele de pe el ca le am de 1.4 16v AHW ca am cautat codul si cred ca de acolo ar fi problema, chioulasa in sine este de 1.6 16v dar axele cred ca sunt 100% de 1.4 16v pentru ca sigur ala care a avut masina in Germania i-a dat buleala la motor si l-a facut din bucati si o fi luat axe cu came de pe 1.4 16v ca de aia mi s-a si stricat si a trebuit sa-l refac complet si mai am sa verific distributia daca este pusa la punct sau nu dar luna viitoare ma ocup de ea ca acum trebuie sa-i fac uleiul si filtrele si nu sunt magnat sa am bani sa-i fac de toate odata , oricum o sa vin cu noi informatii mereu dupa ce o sa-i fac ceva, dar vad ca a zis @S3rial_thrilla de bobine, eu bobinele nu le-am schimbat niciodata doar bobina 3 ca se ardea mai mereu ca era aftermarket, nu scria nici o firma pe ea dar nu am nici o eroare pe ele, s-ar putea sa fie si de acolo sa nu mearga bine? eu cred ca nu din moment ce nu-mi da missfire dar astept si raspunsurile voastre... Cand plec de pe loc sau cand sunt in mers si schimb viteza si accelerez doar se tureaza motorul si turatia nu creste mai deloc, zici ca stau pe loc, oricum prima data cand accelerez imi da in nas, o zmuceste si apoi se accelereaza in orice treapta sau la plecarea de pe loc, trebuie sa rezolv neaparat cu ea ca numai suport sa consume ca la nebuni si sa nu traga, mi s-a luat sincer...
    1 point
  6. Nu stiu voi (posesori de electrice), dar eu incet incet incep sa simt nevoia (inca) unei masini pe benzina/diesel. It was fun while it lasted, dar ar fi fain sa nu te mai gandesti daca gasesti liber la statie sau nu cand te pornesti la un drum mai lung.
    1 point
  7. Am zis măcar să transmit învățătura și la alții... free knowledge! E in pregătire... dar mai curând e un tort întreg, ca de nuntă. Istoria arată ca până fac resoftarea deja trec la altă putere.
    1 point
  8. Doamne fereste ! Multumesc! Ar fi mers ,dar nu 2.0. Crede-ma ,si 3.0 CR are talentul lui .
    1 point
  9. 9000km si ne intelegem din ce in ce mai bine Ne-am pregatit de iarna cu anvelope noi, Michelin Pilot Alpin 5.
    1 point
  10. @dvidoe: scurt ca să nu poluăm topicul: cutia automată presupune întreținere ceea ce pentru mine înseamnă risc suplimentar: - la achiziția unui autovehicul SH, întrucât nu știi dacă cel de înainte a făcut reviziile corect și la timp; - când îl deții, trebuie o revizie în plus; - cost suplimentar la achiziția unui vehicul nou. Am condus, DSG, CVT și manual, valorile de trafic pe unde îmi fac eu drumurile nu îmi justifică cutia automată, iar la drum întins am CC. Același raționament îl aplic pentru trapă și 4x4 (costuri suplimentare și/sau întreținere deficitară la proprietarii anteriori).
    1 point
  11. Ihi ... ca nu discutam doar de cei care isi permit masina noua la fiecare 5 ani Ei sunt exceptia si sunt putini , regula e clara = nu iti permiti masina noua la fiecare 5 ani ...si aici sunt cei multi Eu ma bucur si pentru cei care isi iau electrice si pentru cei care nu isi iau Adica e un fel de a spune ca nu ma intereseaza ce fac ceilalti , traim intr-o lume in care fiecare e pentru el , restul sunt texte Degeaba iti iei masina electrica sa protejezi mediul daca iti arunci guma pe jos si tigara pe geam
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!