Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.01.2023 în toate secţiunile

  1. Salutare! 14000 km de cand am pus DSG. Cand am facut 14000? ca nici eu nu stiu? Am facut si prima alergare 0-100 kmph. A scos 10s, cu motor stock, extra greutate (DSG e mult mai greu) , frane mai mari (discuri mai mari = greutate mai mare la roata), si roti pe 17 de iarna. Not bad! Consumul a ramas tot pe acolo. As zice ca e chiar ok acum ca mai vede si 4400 RPM (in sport) Mai las niste poze si niste video. Winter setup. Poza de la 14000 de dupa DSG. Ador cum arata cu jantele astea. Si stau si fara griji ca nu mai am distantiere 0-100: Nightdrive Daydrive Din pacate, in ultimul video se simte duritatea combinatiei Eibach + bucsele pline si jante pe 17 + idiotii de la DRDP care au asfaltat si au "refacut" rosturile mai prost decat inainte - fapt pentru care ei NU isi asuma nimic si nu sunt raspunzatori de nimic. Una peste alta... La multi ani cu sanatate tuturor si drumuri bune tuturor! 2023 sa vina cu piese putine de schimbat si combustibil ieftin!
    2 points
  2. Am revenit la grupul Vag. Dupa aproximativ un an petrecut cu Mazda CX5 2016 sa votat sa ramanem la un suv . Am pus pe lista GLC,X4,SQ5 si Macan care a fost castigator.
    1 point
  3. Salutare, acum aprox 2 saptamani am schimbat vechiul Golf 6 1.2tsi pe un Golf 7.5 GTI PP DSG si am zis sa il postez aici ca jurnal, pentru diferite sfaturi si toate cele. Masina a fost adusa din Germania, a durat cam 2 saptamani tot procesul, timp in care am cam stat cu morcovul 🤣. Masina in cauza este un Golf 7 GTI Performance Pack din 10/2017 (2018 in cartea din Romania), cu DSG, cod motor DLBA. Abia cand a ajuns in tara ne-am dat seama ca este o motorizare mai speciala, in sensul in care nu are injectoare MPI. O sa fac candva o decarbonizare si ma gandesc daca merita un kit de injectoare MPI in viitor. Ca dotari, din ce imi aduc aminte: - DCC (dotare pe care am vrut-o neaparat si sper sa nu pice prea curand amortizoarele) - ACC - Farurile LED, dar nu cele de top (nu e faza lunga adaptiva) - Virtual Cockpit - Senzori parcare fata+spate - Clima - Navigatie - Winter pack - Camera marsarier highline (adaugata ulterior la niste baieti) - App connect (tot adaugat ulterior) I-am facut deja o prima revizie in care am schimbat baia de ulei, ulei, filtre, ulei DSG. Din ce am vazut in istoricul service a avut un schimb de ulei la diferential relativ recent. Ca feeling masina e minunata, super confortabila datorita dcc. Are un sunet minunat, dar din pacate e cam 'linistit', in sensul in care nu pops, nu bangs, nu farts, dar se va rezolva (nu vreua ceva extraordinar, ci ca si cand ar fi din fabrica, e masina daily). A venit cu jantele basic, anvelope de iarna pe care le voi schimba de la anul ca sunt cam pe duca. La primavara planuiesc un set de jante + anvelope, ceva Michellin. Aproape zilnic imi completez 'lista de cumparaturi' (un tabel) cu chestii pe care le voi face in viitor. Am in plan resonator delete, finala, ceva pe admisie, soft, intercooler poate, si pe parte estetica poate un detailing, polish (masina neagra parcata afara printre o gramada de pisici si porumbei nu e ok ), polish faruri + folie, o prelungire de eleron stil Oettinger, o prelungire diffuser stil Maxton. Inca sunt in cautare de tot felul de combinatii, am timp pana la primavara. A si un scut de passat alltrack sa acopere si motor+cutie, si o tavita din cauciuc pt portbagaj. Am facut deja aprox 1000km, pacat de aglomeratia din Bucuresti. Consumul mi se pare decent, un drum pana la Adancata (Motorpark) am scos 9.9 mers destul de agresiv. In oras scoate cat vrea ea, intre 9-15 cred (Bucuresti...), si in afara am auzit ca poate scoate si 5-6 pe drum national la mers super calm. Pentru putin timp am avut pe bord consumul dar mi-am dat seama ca incepe sa ma streseze si nici nu prea conteaza cat consuma asa ca am pus inapoi treapta si viteza 🤣. Astept orice sugestii/reclamatii
    1 point
  4. Pentru a activa diferitele functii extra ale unitatii media, se poate recurge la Component Protection Off si pe urma cei care fac aceste operatiuni, iti activeaza acele optiuni, dorite si suportate de unitate. Da, este o treaba mai neortodoxa, dar variante exista. Asta e una din dezavantajele platformei MQB. Si nu doar la VW e treaba asta. Gaselnita producatorilor de a lua bani pe diferite functii, care trebuie activate la dealer. In alta ordine de idei, dupa mine, Android Auto pe cablu mi se pare mai ok. Ai o conexiune stabila in primul rand, si doi la mana, nu consumi bateria la telefon in draci, asa cum se intampla in cazul in care are fi wireless. Da, ai o sarma pe acolo pe la bord la vedere, dar cred ca trebuie luate in considerare avantajele.
    1 point
  5. Mentenanta a inceput. Geometrie ca sa vedem cum stam. Curatare jante si etrieri
    1 point
  6. Nu conteaza unde au fost facuti kilometrii respectivi, sa schimbi distributia la 60000km este inutil, bani aruncati pe geam. Masinile nu sunt bibelouri.
    1 point
  7. Sincer, la anii astia, nu cred ca un dpf isi mai poate face treaba corect. incearca sa il speli, faci un oil ash reset, g450 nou.
    1 point
  8. Depinde si unde si cum sunt facuti km aia. 60k in 5 ani par mai mult oras, praf, proniri opriri dese. Pana la urma daca vrei sa tii masina mai mult timp si sa nu-ti faca probleme, costul unei distributii nu este enorm. Estimarile de 210k km sunt pentru tarile cu apa calda unde masinile fac cateva sute de km pe zi pe autostrazi in regim constant. Verifica distributia si pompa de apa, daca sunt sau nu probleme. Deobicei pompa de apa cedeaza in tot ansamblul.
    1 point
  9. 1400, pt un termostat si curatat clapeta , plus manopera ?! O mega teapa. ai grija pe viitor.
    1 point
  10. Merci, o sa tin cont pe viitor. Momentan l-am schimbat la un mecanic recomandat aici pe forum (dudu_1307) care mi-a tras-o de zile mari, cum s-ar zice - aprox 1400 Lei pt schimbat termostat si curățat clapeta accelerație (150 lei doar curățatul, cu clapeta deja demontata). A refuzat sa-mi ofere pretul piesei inainte, că cica trebuie sa demonteze intai ca sa vada codul, ca sunt multe modele, bla bla, dar nu mi-am imaginat că o să-mi ceară de 2.5 ori prețul piesei. Cu masina deja demontata mi-a cerut 800 lei pe termostat nou, in condițiile in care la Brady era 475Lei cu tva (la care mereu primeam 10-15% discount la piese), iar la Autokarma 363 Lei cu tva piesa originală. Ce mai era sa fac? am acceptat asa. Am cerut să monteze piesa originală, dar când i-am cerut să-mi facă dovada că măcar a pus piesă originală, a refuzat si asta (cică să-l demontez eu si sa ma uit la el), deci n-am idee ce a montat pe mașină, probabil ceva aftermarket la 100 Lei. Asta e, cât trăim învățăm. Ghinionul meu a fost că in reprezentanță nu am găsit loc să o duc, ca altfel nu mă incurcam cu asemena caractere. Aviz celor care intenționează să meargă la acest tip. Partea bună e că măcar acum se încălzește motorul. Sărbători liniștite.
    1 point
  11. Sarbatori fericite tuturor! EGR poate influenta,dar eroarea de presiune nu cred ca este din el.Nu am inteles ce vrei sa spui cu ,,ambele pompe de alimentare filtru pompa înalte injectoare." Ai schimbat pompa din rezervor,filtrul de combustibil,pompa de injectie,si injectoarele?Daca da,cu ce anume le-ai schimbat,cu piese SH sau noi? In general vorbind,daca egr-ul este plin de mizerie,asta se datoreaza in primul rind unei proaste combustii,care la rindul ei se datoreaza unui combustibil de proasta calitate,unui ulei de motor foarte uzat,si poate si altor cauze. Cind iti iese la diagnoza eroare de presiune de combustibil,cauzele pot fi multiple,sau niciuna din cele enumerate: 1-pompa de injectie stricata,plina de mizerie. 2-la pompa de injectie combustibilul nu ajunge cu minim 3 bar de presiune,asta poate insemna pompa combustibil din rezervor stricata sau partial blocata cu mizerie,ori filtru de combustibil plin de apa sau mizerie. 3-senzorii,ori valvele de pe pompa sau rampa,ori ambele sint defecte,unul sau toate,depinde de ce sistem ai pe masina. 4-Unul sau mai multe injectoare pierde mult combustibil pe retur,cauzele pot fi multiple,mizerie,uzura,etc. 5-Cind relantiul fluctueaza,in acelasi timp cu presiunea din rampa,posibil ca problema sa fie din pompa de injectie sau piesele aferente,iar cind flutueaza dar presiunea este constanta,in cea mai mare parte este problema de injectoare. Am facut referire doar la sistemul de injectie,generalitati,dar poti avea si alte probleme care nu au legatura cu el. Elimina din circuit tot,pune un bidon cu motorina noua,nu din masina ta,cu doua furtune,tur si retur,conectate la pompa de injectie,porneste masina,si vezi rezultatele. Daca continua la fel,ai probleme intre pompa de injectie si injectoare,daca nu,inseamna ca ai probleme de la rezervor pina la pompa de injectie. Pompa de injectie,aici depinde un pic de model,marca,etc,trebuie sa dea retur intre 700 si 1400 ml pe minut la 1000 rpm/min. Injectoarele trebuie sa dea retur cit mai egalat intre ele,cantitatea nu se poate stabili daca este bine, decit in bancul de probe.
    1 point
  12. Mai ștergem un pic praful aici, Crăciun liniștit!
    1 point
  13. Vrei doar service cu renume, nu uita ca meseriasii buni, nu stau in service mari. Ii gasesti prin recomandari, din vorba in vorba. Nu e mare filizofie sa sch un termostat la 1.6 tdi.
    1 point
  14. Iti propun alt experiment,ingroapa o baterie de masina in curte la tine,sau unde cultivi rosiile,ori in curtea cuiva de unde vei minca ceva din gradina respectiva,apoi maninca din ce se recolteaza,si la cite metale grele si minunatii exista in aceste baterii minune,daca nu mai revii sa ne spui cum te simti,vom intelege de ce.
    1 point
  15. Poate sa nu fie nimic din toate astea,dar daca ai schimbat tot si face la fel,logic,verifica si injectoarele,e tot ce a mai ramas,cu toate ca poate sa fie din egr,debitmetru,calitate combustibil,calculator de bord,etc,etc,etc. Zici ca ai schimbat senzorul de pe pompa,si ca totusi nu ai span,daca intradevar nu este decit din sistemul de presiune de combustibil,Ori vreunul din injectoare cind se incalzeste da mai mult pe retur,ori pompa de injectie pateste acelasi lucru,si e findca scoate span,chiar daca nu este vizibil,de obicei,cind are span dar inca mai functioneaza,spanul este asa de mic ca doar la microscop il poti vedea,si din cind in cind la cald,iti blocheaza vreo bila din partea de presiune inalta,si lasa deschis spre retur sau spre interiorul pompei. Mai exact,mergi cu pompa si cu injectoarele la un pompangiu sa le verifice.
    1 point
  16. Viata dpf-ului depinde in totalitate de starea motorului. In general nu se rezolva cauza colmatarii dpf-ului ,se curata/spala sau se pune dpf nou ,care in scurt timp ajunge ca cel vechi.
    1 point
  17. E riscant cu doua navigatii simultane pornite. In Stockholm am pățit-o in sensul ca una spunea sa ies de pe autostrada in stanga iar cealalalta navigatie in dreapta. Am fost asa de indecis incat am mers inainte ? In virtual cockpit merge harta si in modul Earth? Si intrebarea 2: Android auto (gmaps/waze) poate fi afisata in cockpit?
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!