Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.12.2022 în toate secţiunile
-
Salutare! 14000 km de cand am pus DSG. Cand am facut 14000? ca nici eu nu stiu? Am facut si prima alergare 0-100 kmph. A scos 10s, cu motor stock, extra greutate (DSG e mult mai greu) , frane mai mari (discuri mai mari = greutate mai mare la roata), si roti pe 17 de iarna. Not bad! Consumul a ramas tot pe acolo. As zice ca e chiar ok acum ca mai vede si 4400 RPM (in sport) Mai las niste poze si niste video. Winter setup. Poza de la 14000 de dupa DSG. Ador cum arata cu jantele astea. Si stau si fara griji ca nu mai am distantiere 0-100: Nightdrive Daydrive Din pacate, in ultimul video se simte duritatea combinatiei Eibach + bucsele pline si jante pe 17 + idiotii de la DRDP care au asfaltat si au "refacut" rosturile mai prost decat inainte - fapt pentru care ei NU isi asuma nimic si nu sunt raspunzatori de nimic. Una peste alta... La multi ani cu sanatate tuturor si drumuri bune tuturor! 2023 sa vina cu piese putine de schimbat si combustibil ieftin!4 points
-
Cum sa dai Mazda ...acea masina sublima si etalon al fiabilitatii . // te-au asaltat putin baietii pe "celalalt" forum Sa o stapanesti fara probleme. Ar fi mers benzina (doar cu Macan benzina am mers si am ramas impresionat (si 2 si 3l). Din pacate >>>> bugetul meu).3 points
-
Din grupul vag ,99% din motoarele diesel pornesc cu toate bujiile arse La 99% din motoarele diesel poti schimba bujiile in fata blocului ,fara cunostinte de mecanica,la fel si bateria.2 points
-
2 points
-
No vezi, fix la fel este si la EV-uri. Daca stii ce faci, nu patesti ca personajul din postarea cea virala (si care nu e flame bait, chiar deloc). Faptul ca poti s-o alimentezi nu-ti foloseste la absolut nimic daca nu porneste si nu stii sa schimbi bujiile incandescente in fata blocului pentru ca tu esti profesor de Istorie si nu mecanic de Duminica. Faptul ca Norvegia renunta la scutirea de TVA a EV-urilor n-are absolut nici o legatura cu nici o agenda.1 point
-
Autolatest nu este impotriva EV-urilor ci este cel mai varza blog din lumea asta, indiferent de topic sau tipul masinii. scuze de OT1 point
-
Pentru a activa diferitele functii extra ale unitatii media, se poate recurge la Component Protection Off si pe urma cei care fac aceste operatiuni, iti activeaza acele optiuni, dorite si suportate de unitate. Da, este o treaba mai neortodoxa, dar variante exista. Asta e una din dezavantajele platformei MQB. Si nu doar la VW e treaba asta. Gaselnita producatorilor de a lua bani pe diferite functii, care trebuie activate la dealer. In alta ordine de idei, dupa mine, Android Auto pe cablu mi se pare mai ok. Ai o conexiune stabila in primul rand, si doi la mana, nu consumi bateria la telefon in draci, asa cum se intampla in cazul in care are fi wireless. Da, ai o sarma pe acolo pe la bord la vedere, dar cred ca trebuie luate in considerare avantajele.1 point
-
Am vazut si o gramada de masini diesel care n-au mai vrut sa porneasca iarna (le-au murit prea multe bujii incandescente). Si in unele cazuri a durat 2 saptamani pana a gasit loc liber pt programare in service. Am vazut si o gramada de masini pe benzina care n-au mai vrut sa porneasca iarna (le-a murit subit bateria). Asa ca promovarea acestor filme este flame bait. Din partea unui moderator...🙄1 point
-
1 point
-
Multumesc la fel! Tips-urile arata si suna deosebit,probabil ca vin impreuna cu evacuarea activa @F l o r i n Multumesc! Sarbatori fericite tuturor! @cristi511 👍 Multumesc de asemenea si colegului @Andrei_72 pentru ajutorul acordat in realizarea acestui proiect.1 point
-
Am mai invatat ceva inainte sa se duca anul asta ... nu se merge cu masina pe ploaie ... no ca acum sunt mai destept datorita lui nea VW1 point
-
Salutare tuturor... A trecut mult timp de la ultima postare, dar hai sa mai scriem cate ceva, in stilul propriu, ca la inceputurile topicului. Rulaj actual: pe la 107k. Sinteza perioadei de garantie: Recalls oficiale de fabrică: - înlocuire airbag pasager cu posibil defect de sarire accidentală (dupa ce mersesem deja 20-30k km) - înlocuire siguranță generală pompă combustibil compartiment motor, pompa nu se oprea in caz de accident (estimez la 45k km) - adăugare siguranțe stanga-dreapta la luminile ambientale de la trapa, pericol de scurtcircuit si incendiu (tot pe la 45k km) Restul intervențiilor: - înlocuire bielete antiruliu pe garanție (după 3 vizite în service, 3 teste de drum, 3 constatări, bleah!) - inlocuire clapet rezervor pe garanție (nu se mai inchidea), clapeta s-a înlocuit apoi am așteptatat decizia celor de la garanții, după o luna și ceva mi s-a comunicat ca s-a acceptat. - update software unitate navigație (erori de poziționare la pornirea masinii, nu e vorba de hărți ci de softul intern), de la momentul semnalarii pana când s-a incarcat update-ul propriu-zis a durat aproape un an, acum funcționează corect cu navi afisat 3d, când e activat nivelul 2d masina iese de pe harta ce se mută corect pe ecran (cumva poziția o stie) - inlocuire claxon (pe banii clientului) explicația e ca am mers eu cu masina pe ploaie.. in fine, in manual nu zice sa nu folosesc masina pe ploaie! Băieții care au montat claxonul m-au întrebat dacă sa il repoziționeze altfel decât in pozitia OE pentru ca va lua apă mereu dar am zis sa îl pună la fel ca fabrica. - discuri OE frână spate ruginite: problema arhicunoscuta in grupul VAG, am luat ignore total, le-am înlocuit pe banii mei cu aftermarket de la EBC.. după 60k km se pare ca au fost o alegere buna. - zgomote suspensie pe hopuri/denivelări bruște... s-au gresat bucsele fata cu vasilina, zgomotele au rămas mult timp, acum după 4 ani parca s-au mai redus din intensitate, nu am schimbat nimic. - zgomot motorașe climă, s-a făcut o constatare (funcționare motorașe, basic settings, etc) mi s-a spus ca sunt zgomote normale, apoi am cerut sa îmi dea in scris, moment în care am aflat ca nu sunt siguri fără sa desfacă și m-au programat pentru demontat și verificat, cu atenționarea ca dacă nu găsesc nimic plătesc eu. No problem, boierul plătește. S-a demontat, nu s-a identificat cauza exactă, s-a asamblat înapoi, două zile a mers perfect, apoi iarna 21/22 zgomote multe, acum s-a calmat și nu mai am zgomote aproape deloc. Nu am plătit nimic pe intervenția asta, nu s-a înlocuit nimic. - clapeta rezervor combustibil: s-a înlocuit pe garanție după aproape o luna și jumătate de studiu a clapetei defecte din partea cuiva din București. În același timp eram pregătit sa o plătesc și pe asta ca asa păreau șansele. Concluzia usor de intuit: garanția seamănă cu o pierdere de vreme și chiar mi-am dat silința sa nu fiu clientul ăla dificil. Nu îmi dau seama dacă politica de acceptare zero la garanții este de la dealer sau de la importator, dar dealerul nu ia decizii si pentru client inseamna ca nu își da interesul, preferând sa facă constatări verbale. Din păcate timpul nu îmi permite sa alerg pe la alti dealeri sau service-uri din țară. Nu vreau sa scriu sau sa zic mai multe la concluzii, dar e departe de ce mi-am imaginat. Si totusi, simt o mare usurare: a ieșit din garanție, bine ca am scapat... Si ca e final de an, sa fie si cateva poze din anul 2022, petrecut cu un set nou de pingele si covorase in ton cu motorizarea! Pentru 2023... poate am timp sa adaug un topic sub forma unui desert delicios din ograda celor 4 inele. Va urez toate cele bune pentru noul an!1 point
-
A mai trecut un an de zile este vremea de o statistica anuala . Am parcurs 20800 km anul asta din care peste 90% extraurban , 60 % autostrada restul DN-uri si alte categorii de drum . Am alimentat 1210 de litrii de combustibil deci un consum mediu de 5.80% . Super multumit Tarraco este o masina de autostrada drumuri lungi unde la ora actuala motorul diesel este sef la consum .1 point
-
1 point
-
Multumesc pt feedback legat de uleiul C.V. In rest, respect pt pasiune, disciplina si perseverenta!0 points
-
Trebuie sa faci o setare, codare, cu VCDS, cablu de diagnoza in care bifezi faptul ca ai RCD 510 cu AUX In. ca tine am fost si eu, de la RCD 300 la RCD 5100 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00