Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.12.2022 în toate secţiunile
-
8 points
-
4 points
-
Dupa VIN 2017 167000 Dotarile mai deosebite ar fi: - plafon negru - alcantara - SPORTS EXHAUST SYSTEM IN BLACK (evacuare activa) - MONOCHROME BLACK EXTERIOR PACKAGE (HIGH-GLOSS) - ACOUSTIC PACKAGE EXTENDED - WINDOW, HEAT-INS. GLASS W. TOP TINT - LANE DEPARTURE WARNING - ACC -AIR SUSPENSION WITH SELF-LEVELLING,RIDE-HEIGHT CONTROL AND PORSCHE ACTIVE SUSPENSION MANAGEMENT (PASM) (confort/sport/sport plus) Motor 3.0 TDI ,V6 ,258 cp Cutie PDK 7+13 points
-
Salutare tuturor... A trecut mult timp de la ultima postare, dar hai sa mai scriem cate ceva, in stilul propriu, ca la inceputurile topicului. Rulaj actual: pe la 107k. Sinteza perioadei de garantie: Recalls oficiale de fabrică: - înlocuire airbag pasager cu posibil defect de sarire accidentală (dupa ce mersesem deja 20-30k km) - înlocuire siguranță generală pompă combustibil compartiment motor, pompa nu se oprea in caz de accident (estimez la 45k km) - adăugare siguranțe stanga-dreapta la luminile ambientale de la trapa, pericol de scurtcircuit si incendiu (tot pe la 45k km) Restul intervențiilor: - înlocuire bielete antiruliu pe garanție (după 3 vizite în service, 3 teste de drum, 3 constatări, bleah!) - inlocuire clapet rezervor pe garanție (nu se mai inchidea), clapeta s-a înlocuit apoi am așteptatat decizia celor de la garanții, după o luna și ceva mi s-a comunicat ca s-a acceptat. - update software unitate navigație (erori de poziționare la pornirea masinii, nu e vorba de hărți ci de softul intern), de la momentul semnalarii pana când s-a incarcat update-ul propriu-zis a durat aproape un an, acum funcționează corect cu navi afisat 3d, când e activat nivelul 2d masina iese de pe harta ce se mută corect pe ecran (cumva poziția o stie) - inlocuire claxon (pe banii clientului) explicația e ca am mers eu cu masina pe ploaie.. in fine, in manual nu zice sa nu folosesc masina pe ploaie! Băieții care au montat claxonul m-au întrebat dacă sa il repoziționeze altfel decât in pozitia OE pentru ca va lua apă mereu dar am zis sa îl pună la fel ca fabrica. - discuri OE frână spate ruginite: problema arhicunoscuta in grupul VAG, am luat ignore total, le-am înlocuit pe banii mei cu aftermarket de la EBC.. după 60k km se pare ca au fost o alegere buna. - zgomote suspensie pe hopuri/denivelări bruște... s-au gresat bucsele fata cu vasilina, zgomotele au rămas mult timp, acum după 4 ani parca s-au mai redus din intensitate, nu am schimbat nimic. - zgomot motorașe climă, s-a făcut o constatare (funcționare motorașe, basic settings, etc) mi s-a spus ca sunt zgomote normale, apoi am cerut sa îmi dea in scris, moment în care am aflat ca nu sunt siguri fără sa desfacă și m-au programat pentru demontat și verificat, cu atenționarea ca dacă nu găsesc nimic plătesc eu. No problem, boierul plătește. S-a demontat, nu s-a identificat cauza exactă, s-a asamblat înapoi, două zile a mers perfect, apoi iarna 21/22 zgomote multe, acum s-a calmat și nu mai am zgomote aproape deloc. Nu am plătit nimic pe intervenția asta, nu s-a înlocuit nimic. - clapeta rezervor combustibil: s-a înlocuit pe garanție după aproape o luna și jumătate de studiu a clapetei defecte din partea cuiva din București. În același timp eram pregătit sa o plătesc și pe asta ca asa păreau șansele. Concluzia usor de intuit: garanția seamănă cu o pierdere de vreme și chiar mi-am dat silința sa nu fiu clientul ăla dificil. Nu îmi dau seama dacă politica de acceptare zero la garanții este de la dealer sau de la importator, dar dealerul nu ia decizii si pentru client inseamna ca nu își da interesul, preferând sa facă constatări verbale. Din păcate timpul nu îmi permite sa alerg pe la alti dealeri sau service-uri din țară. Nu vreau sa scriu sau sa zic mai multe la concluzii, dar e departe de ce mi-am imaginat. Si totusi, simt o mare usurare: a ieșit din garanție, bine ca am scapat... Si ca e final de an, sa fie si cateva poze din anul 2022, petrecut cu un set nou de pingele si covorase in ton cu motorizarea! Pentru 2023... poate am timp sa adaug un topic sub forma unui desert delicios din ograda celor 4 inele. Va urez toate cele bune pentru noul an!2 points
-
1 point
-
Am mai invatat ceva inainte sa se duca anul asta ... nu se merge cu masina pe ploaie ... no ca acum sunt mai destept datorita lui nea VW1 point
-
A mai trecut un an de zile este vremea de o statistica anuala . Am parcurs 20800 km anul asta din care peste 90% extraurban , 60 % autostrada restul DN-uri si alte categorii de drum . Am alimentat 1210 de litrii de combustibil deci un consum mediu de 5.80% . Super multumit Tarraco este o masina de autostrada drumuri lungi unde la ora actuala motorul diesel este sef la consum .1 point
-
Am avut golf 6, cayc, euro 5 , aceeasi prbl, nu am rezolvat nicicum. Vandut masina, in zi de azi merge ok, regenerari la 700 km, tot ok.1 point
-
1 point
-
Merci, o sa tin cont pe viitor. Momentan l-am schimbat la un mecanic recomandat aici pe forum (dudu_1307) care mi-a tras-o de zile mari, cum s-ar zice - aprox 1400 Lei pt schimbat termostat si curățat clapeta accelerație (150 lei doar curățatul, cu clapeta deja demontata). A refuzat sa-mi ofere pretul piesei inainte, că cica trebuie sa demonteze intai ca sa vada codul, ca sunt multe modele, bla bla, dar nu mi-am imaginat că o să-mi ceară de 2.5 ori prețul piesei. Cu masina deja demontata mi-a cerut 800 lei pe termostat nou, in condițiile in care la Brady era 475Lei cu tva (la care mereu primeam 10-15% discount la piese), iar la Autokarma 363 Lei cu tva piesa originală. Ce mai era sa fac? am acceptat asa. Am cerut să monteze piesa originală, dar când i-am cerut să-mi facă dovada că măcar a pus piesă originală, a refuzat si asta (cică să-l demontez eu si sa ma uit la el), deci n-am idee ce a montat pe mașină, probabil ceva aftermarket la 100 Lei. Asta e, cât trăim învățăm. Ghinionul meu a fost că in reprezentanță nu am găsit loc să o duc, ca altfel nu mă incurcam cu asemena caractere. Aviz celor care intenționează să meargă la acest tip. Partea bună e că măcar acum se încălzește motorul. Sărbători liniștite.1 point
-
Nu e kit. Am luat boxele de la reprezentanta si mufele. Am confectionat cablajul din fir cu sectiune de 1 si l-am tras pe langa cablajul masinii. Cu pini in mufele de pe stalpi de la portierele spate. Au fost facute apoi activarild necesare. Boxele 165 lei bucata si mufele 35 lei. Kit de instalare gasesti pe kufatec. https://www.kufatec.com/de/volkswagen/vw-id3/id3-e11/kabelsatz-lautsprecher-hinten-fuer-vw-id3-e11-453661 point
-
Salutare, Cum iarna a cam venit, am trecut la setup-ul corespunzator, cu jantele pe 20" si cauciucuri noi. Am decis sa iau niste cauciucuri allseason din mai multe motive, nu merg mult iarna, zapada la noi mai rar..., quattro, le pot folosi in caz de nevoie si in sezonul cald, am prins un pret de ocazie, etc. Am mers pe Goodyear Eagle Sport SoundComfort, nu exceleaza la aderenta pe ud din experimentele facute, pe uscat sunt ff ok, vom vedea pe zapada Intre timp s-a rupt si firul de cauciuc de la buson alimentare combustibil si l-am inlocuit cu altul nou. Rotile de vara au fost curatate temeinic si le-am bagat la iernat in magazie , am avut si un ajutor de nadejde in procesul de curatare. (sunt eu singurul nebun care le-a bagat in dus ? , am avut aprobare de la sotie, pe cuvant 🤣 ) Pentru mai multe poze/videos va astept pe pagina de insta a masinii: rs7diesel 🤩1 point
-
Salut. Vezi intai conectorul acesteia daca e ok. Daca e ok, verificat daca are alimentare. Daca are...alta camera0 points
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00