Sint microsecunde,la peste 2..4milisecunde deja se arde ,,bobina" injectorului,dar pulsul electric il variaza calculatorul masinii,atunci cind crede ca injectorul nu scoate cantitatea necesara de combustibil.In real se poate traduce cam asa...ce iti da +22ys ( nu am semnul de micro pe tastatura) inseamna ca injectorul iti injecteaza mai putin,si il compenseaza ECU marind timpul de deschidere a duzei.
Toate injectoarele in cazul tau arata rau,pe deasupra sint Delphi,ca la Dacia si altele,numai ca sint duble la pret.
Cum ai trei injectoare cu minus,adica injecteaza prea mult,posibil ca sa ai mizerie sau span in pompa si a inceput sa iti blocheze duza,si valva de control.
Rontaitul mai mereu este din injectoare,si se mai vede si fum alb la pornire,lipsa de debit in cilindru.
Ca remediu,schimba combustibilul,filtrul,apoi fa citiva km de proba,si daca nu sa schimbat nimic,mergi la vreun pompangiu.
Nu te atinge de injectoare daca nu esti dispus sa verifici si pompa de injectie,este mai importanta ca injectoarele,si daca iese span din ea,poti sa pui injectoare noi din ora in ora,le vei strica pe toate imediat.Orice alta marca de injectoare suporta mai multe revizii si curatiri,dupa care totul se remediaza fara piese noi de schimb,marca Delphi este unica care nu suporta asa ceva.