Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.12.2022 în toate secţiunile

  1. Pe langa ce a spus @MyKe, cauta un service care stie ce face...G13 a fost inlocuit de G12Evo care vine deja diluat. Manualul mai spune si ca trebuie demontate anumite piese ca sa ajungi la carcasa termostatului, pentru ele iti trebuie garnituri. Poti rezolva si in alt mod dar vor trage de alte piese. Mai este o "teava" mica de plastic, foarte casant, care face legatura intre corp termostat si radiator ulei, trebuie inlocuita si ea.
    1 point
  2. Finalizata si partea a doua, nici o problema.
    1 point
  3. Cu vcds se verifica servomotoarele. Daca sunt ok, clar calorifer partial infundat
    0 points
  4. Daca nu mai baga pe dreapta poti fi sigur ca e caloriferul. Ca idee l-am schimbat la 230.000 km. Cam asta e viata lor. Ca sa fii sigur oprește ventilația, lasa apa sa ajungă la 90 si dai drumul la ventilație maxim grilele fata. Ții mâinile pe centru stanga si dreapta. Caldura va fi cam la fel pe ambele iar după câteva secunde se va raci pe dreapta semn clar ca este înfundat caloriferul pe partea dreapta. Inițial se încălzește cam tot dar nu poate menține pentru ca e înfundat.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!