Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.12.2022 în toate secţiunile

  1. Completand lego-ul...💣 De când facusem achizitia interiorului, stiam ca va mai fi de adaugat cate ceva. Fiind un model mai deosebit, Match edition, avea anumite motive, cusatura alba pe margine; astfel am completat puzzle-ul cu cotiera, schimbatorul si mansonul de la frana de mana. De asemenea, de cand schimbasem bara spate cu una cu senzori, nu dusesem retrofitul la capat. Am cautat cablaj, calculator senzori 4k, pentru a fi totul OE, cu alte cuvinte ca de fabrica. Cu ceva dibacie, tutun si multa rabdare, s-a desavarsit si acest retrofit. Ca sa nu ma plictisesc de sarbatori, ma gandesc deja la urmatorul retrofit si anume....incalzirea in scaune. Drumuri bune si sarbatori frumoase!
    1 point
  2. Se poate face operatiunea fara a demonta btot bordul, dupa ce se da clapeta din fata jos, ca se poate, se ajunge la cea din spate pe care se lipeste alt strat de burete sau alt material autoadeziv.
    1 point
  3. Destul de tarziu dar datorita anumitor necesitati a trebuit sa aman tocmai pana acum montarea rotilor de iarna... Ca sa intre fara probleme peste etrierii mari a trebuit sa apelez la un set de distantiere H&R de 10mm ( calculat cu un calculator de offset online pentru a copia offset-ul jantei pe 19 care trece de etrieri fara probleme ). Pe langa asta , acum roata si sta mult mai bine , aproape de aripa nu ascunsa pe amortizor
    1 point
  4. Salutare, a venit momentul asteptat de ceva vreme. Seatul meu de 8 ani jumate, a facut 100.000 km. Ca sa nu fiu chiar asa de scurt, am sa mai spun si ca sunt fantastic de multumit de aceasta masina, am mai detinut vreo 3 masini inainte, nici una nu a apucat 100000 la mine, toate mi-au placut, dar asta a fost cea care a tinut cu casa cel mai bine!!! Ca idee, in afara de consumabile, adica fluide si filtre, in 8.5 ani si 100000 de km am schimbat la ea urmatoarele: cateva seturi stergatoare fata, cateva becuri, la anvelope si la vara si la iarna sunt la al doilea set, un set de bujii, la baterii sunt la a 3-a, cea din cheie este inca originala, am schimbat pe fata un set de discuri si doua de placute, pe spate un set de discuri si placute... Asta ar fi lista, desi si astea sunt consumabile... Singurul lucru schimbat in plus ar fi un tampon motor, dar si ala sa defectat doar ptr ca am avut o piatra sparta, destul de mare intre doua brate, care a fortat in tampon pana a cedat... Consumul mediu exceptand lunile adevarate de iarna este undeva la 6.1 - 6.3 la suta de km, inclusiv acum! Nu consuma ulei, nu bate, nu troncane. Este masina mea de suflet, si desi acum vreun an am avut o tentativa de a o vinde, nu voi face asa o greseala, sper sa prinda si 200000 la mine.
    1 point
  5. 1. Nu, nu trebuie facut asta ci exact opusul. Iar sistemul national trebuie sa se adapteze. De putut se poate, tehnologiile exista, dar evident ca sunt interese financiare majore sa nu se faca nimic. 2. Am asa o banuiala ca n-ai nici cea mai vaga idee care este acel prag, nici daca este posibil dpdv practic sa se ajunga la acel prag si nici unde suntem astazi fata de acel prag. Prima problema: In primul citat spui ca taxa se justifica. Dar taxa despre care se discuta este PE ENERGIA CONSUMATA LOCAL acolo unde a fost produsa si care NU INTRA IN RETEA. In al doilea citat insa iti sustii opinia cu referire la ... injectia in retea. A doua problema: prosumatorii si injectia lor USUREAZA sarcina pe reteaua de transport prin faptul ca ofera productie gata distribuita. Ce bag eu in retea se consuma local, la casele si blocurile din jur si nu mai trebuie adus de la Portile de Fier II pe reteaua de transport (cu toate pierderile aferente care nu sunt neglijabile). Astea sunt speculatii.
    1 point
  6. Daca vrei sa faci o treaba buna, trebuie desfacut complet bordul si data jos aeroterma de pe masina, altfel nu poti ajunge la clapetele de directionare/amestec aer. Asta inseamna inclusiv golirea si ulterior reumplerea instalatiei de AC cu agent frigorific. Mai jos niste filmulete, ca sa intelegi cu ce ai de-a face. Pentru mai multe metode de reparatie, cauta filmilete cu "blend door" sau cu inlocuirea caloriferului la VW Golf 4. Oricum nu e imposibil, dar e migalos si mult de lucru, dar daca nu o faci, nu va mai functiona corect nici incalzirea si nici racirea pe timp de vara. Eu am inlocuit clapeta din fata fara sa demontez partea superioara a bordului, dar mi-a luat o zi si am avut o alta clapeta reparata la indemâna, insa nu as mai face asa. Asa arata clapeta din fata, la mine.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!