Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.12.2022 în toate secţiunile

  1. Salutare, a venit momentul asteptat de ceva vreme. Seatul meu de 8 ani jumate, a facut 100.000 km. Ca sa nu fiu chiar asa de scurt, am sa mai spun si ca sunt fantastic de multumit de aceasta masina, am mai detinut vreo 3 masini inainte, nici una nu a apucat 100000 la mine, toate mi-au placut, dar asta a fost cea care a tinut cu casa cel mai bine!!! Ca idee, in afara de consumabile, adica fluide si filtre, in 8.5 ani si 100000 de km am schimbat la ea urmatoarele: cateva seturi stergatoare fata, cateva becuri, la anvelope si la vara si la iarna sunt la al doilea set, un set de bujii, la baterii sunt la a 3-a, cea din cheie este inca originala, am schimbat pe fata un set de discuri si doua de placute, pe spate un set de discuri si placute... Asta ar fi lista, desi si astea sunt consumabile... Singurul lucru schimbat in plus ar fi un tampon motor, dar si ala sa defectat doar ptr ca am avut o piatra sparta, destul de mare intre doua brate, care a fortat in tampon pana a cedat... Consumul mediu exceptand lunile adevarate de iarna este undeva la 6.1 - 6.3 la suta de km, inclusiv acum! Nu consuma ulei, nu bate, nu troncane. Este masina mea de suflet, si desi acum vreun an am avut o tentativa de a o vinde, nu voi face asa o greseala, sper sa prinda si 200000 la mine.
    3 points
  2. Zic si eu, era o idee. Parca si pe topicul cu Octavia 4 se mai plangeau unii de zgomote spate, si de ala asta a fost. Merita incercat
    1 point
  3. Daca nu sunt offtopic, subscriu la postarea lui @Teodoreanu. Niciodata nu am schimbat placutele de frana in reprezentanta la masinile in garantie pe care le-am avut. La Kodiaq, de exemplu, schimb uleiul la an sau la 15.000 km in reprezentata (adica si schimbul de ulei intermediar, cel facut din proprie initiativa), dar cu placutele ma duc la orice alt service.
    1 point
  4. Am sunat, am fost, s-a rezolvat in cateva minute. De treaba omu'. Apelati cu incredere, m-a salvat de la distrugerea usii si cumparat alta broasca.
    1 point
  5. Salut florilar1,te citez pe tine dar doar ca sa se inteleaga rostul mesajului,nu pentru alt alt motiv. In programul bancului de probe,returul injectorului 03L130277B se recomanda sa fie intre 10,5 si 59,5 ml/min la o presiune specifica si la un impuls electric specific.Orice cantitate returnata cu valoarea cuprinsa intre cele doua mentionate,este considerata corecta,si testul va fi validat de bancul de probe. Totusi,tot acelasi program recomanda ca returul sa nu depaseasca 50% din cantitatea recomanda,considerata ca fiind cea optima. Care este realitatea? Realitatea este ca daca returul este mai mare de 15 ml/min sau 25...30% atunci masina va merge prost,pierdere de putere,fum,etc. De ce am facut acest comentariu? Punind eprubete ca sa vedeti returul injectoarelor,din pacate,nu puteti sa trageti nicio concluzie corecta,dar da,ajuta cu conditia ca toate cantitatile sa fie egale,cel putin asa puteti sa deduceti ca nu se pierde presiune pe returul vreunui injector. Sa nu uitam ca injectia se face prin duza,si asta este piesa cea mai forjata in orice tip de injector,si normal ca daca in loc sa injecteze pe 5..6 orificii,injecteaza pe 4,sau injecteaza pe toate dar fiind astupate in parte cu mizerie,nu injecteaza cantitatea,sau sub forma recomandata,unghi etc,atunci masurarea retururilor nu este prea efectiva. Observatia mea se bazeaza pe ce muncesc zilnic,si multi clienti cer doar spalarea injectorului,si corectarea returului,dar nu vor sa puna si duze noi pentru ca iese prea scump. Sincer sa fiu,curatarea unui injector fara a schimba si duza cu una noua,este doar cirpeala si nu prea are efect,poate doar citeva zile,dupa care masina incepe sa mearga iar prost.
    0 points
  6. Sa te bucuri de ea in continuare multi km fara incidente!
    0 points
  7. Doua chestii importante: Injectoarele piezo siemens,vdo,continental,indiferent de numarul de referinta si de masina pe care se monteaza,SE RECOMANDA odata montate si codificate fiecare pe cilindrul respectiv,sa se iasa cu masina pe sosea,pentru ,,invatarea calculatorului de bord" ,adaptarea lui, cu injectoarele nou montate. Adaptarea se face dupa cum urmeaza,se circula cu masina,pe un drum cit mai drept,in asa fel incit sa nu fiti nevoiti sa schimbati vitezele sau sa apasati frina ori ambreiajul,in limita posibilitatilor bineinteles. Se porneste normal cu viteza 1,apoi 2,..3...pina la treapta de viteza cea mai mare,cu demaraje intre o treapta de viteza si alta cit mai lungi,fara sa exageram,si se circula 20...30km, in decursul carora trebuie facut de mai multe ori aceeasi manevra,cind ajungeti la ultima treapta de viteza,incepeti sa reduceti,6...5...4...3...2...1 si tot asa de citeva ori pe parcursul celor 20..30km. Spus mai simplu,calculatorul de bord trebuie sa vada cum merge fiecare injector,in timpul probei,ca sa stie cum sa il ajusteze apoi in timpul mersului normal. Am avut cazuri in care masina a inceput sa mearga suav,abia dupa 2...3 zile cu injectoare noi noute.De remarcat si faptul ca de cele mai multe ori,montezi injectoarele,si pleci la drum fara codificari,fara nimic,si merg bine. A doua chestie: Rezistenta injectoarelor siemens,vdo,continental, tip piezo,trebuie sa fie de intre 170 si 200kohmi si sa nu scada timp de 4 secunde alimentat la 125v. In viata reala,vad multe care functioneaza si cu 140kohmi,chiar si cu mai putin,dar nu dau randament 100%
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!