Doua chestii importante:
Injectoarele piezo siemens,vdo,continental,indiferent de numarul de referinta si de masina pe care se monteaza,SE RECOMANDA odata montate si codificate fiecare pe cilindrul respectiv,sa se iasa cu masina pe sosea,pentru ,,invatarea calculatorului de bord" ,adaptarea lui, cu injectoarele nou montate.
Adaptarea se face dupa cum urmeaza,se circula cu masina,pe un drum cit mai drept,in asa fel incit sa nu fiti nevoiti sa schimbati vitezele sau sa apasati frina ori ambreiajul,in limita posibilitatilor bineinteles.
Se porneste normal cu viteza 1,apoi 2,..3...pina la treapta de viteza cea mai mare,cu demaraje intre o treapta de viteza si alta cit mai lungi,fara sa exageram,si se circula 20...30km, in decursul carora trebuie facut de mai multe ori aceeasi manevra,cind ajungeti la ultima treapta de viteza,incepeti sa reduceti,6...5...4...3...2...1 si tot asa de citeva ori pe parcursul celor 20..30km.
Spus mai simplu,calculatorul de bord trebuie sa vada cum merge fiecare injector,in timpul probei,ca sa stie cum sa il ajusteze apoi in timpul mersului normal.
Am avut cazuri in care masina a inceput sa mearga suav,abia dupa 2...3 zile cu injectoare noi noute.De remarcat si faptul ca de cele mai multe ori,montezi injectoarele,si pleci la drum fara codificari,fara nimic,si merg bine.
A doua chestie:
Rezistenta injectoarelor siemens,vdo,continental, tip piezo,trebuie sa fie de intre 170 si 200kohmi si sa nu scada timp de 4 secunde alimentat la 125v.
In viata reala,vad multe care functioneaza si cu 140kohmi,chiar si cu mai putin,dar nu dau randament 100%