Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.12.2022 în toate secţiunile

  1. Salutare, a venit momentul asteptat de ceva vreme. Seatul meu de 8 ani jumate, a facut 100.000 km. Ca sa nu fiu chiar asa de scurt, am sa mai spun si ca sunt fantastic de multumit de aceasta masina, am mai detinut vreo 3 masini inainte, nici una nu a apucat 100000 la mine, toate mi-au placut, dar asta a fost cea care a tinut cu casa cel mai bine!!! Ca idee, in afara de consumabile, adica fluide si filtre, in 8.5 ani si 100000 de km am schimbat la ea urmatoarele: cateva seturi stergatoare fata, cateva becuri, la anvelope si la vara si la iarna sunt la al doilea set, un set de bujii, la baterii sunt la a 3-a, cea din cheie este inca originala, am schimbat pe fata un set de discuri si doua de placute, pe spate un set de discuri si placute... Asta ar fi lista, desi si astea sunt consumabile... Singurul lucru schimbat in plus ar fi un tampon motor, dar si ala sa defectat doar ptr ca am avut o piatra sparta, destul de mare intre doua brate, care a fortat in tampon pana a cedat... Consumul mediu exceptand lunile adevarate de iarna este undeva la 6.1 - 6.3 la suta de km, inclusiv acum! Nu consuma ulei, nu bate, nu troncane. Este masina mea de suflet, si desi acum vreun an am avut o tentativa de a o vinde, nu voi face asa o greseala, sper sa prinda si 200000 la mine.
    3 points
  2. Nu am inteles de mi-a fost stearsa postarea ? Care este scopul topicului ? Nu avem voie sa ne exprimam oripilarea cu privire la preturile practicare de reprezentanta ? Pentru colegii de forum care doresc sa faca inlocuirea placute de frana le recomand sa ceara oferta si de la alte service autorizate RAR . Nu se pierde garantia si preturile sunt la jumatate . Un set de placute de frana fata OEM pt Kodiaq le gasesti la maxim 600 -700 de lei , deci pana la 2000 de lei cale lunga . Desigur fiecare face cum crede pe banul lui .
    2 points
  3. v-ati fi asteptat sa renunte la obiceiurile vechi cei de la reprezentante? ... probabil rad in pauzele de cafea cum au mai jecmanit clienti mai nou cu hibrizi_electrice.... de remarcat ca nu apar probleme reale, la acest gen de agregate
    1 point
  4. Avand un vedere ca de la OMV si Petrom nu mai pun neam (din motive personale ca sa nu o dam in politica) ce recomandati in rest? Rompetrol?
    1 point
  5. Nu, au zis ca la 3 ani trebuie schimbat la E-golf, ca la masinile noi obisnuite. Prima data la 3 si apoi din 2 in 2.
    1 point
  6. 1 point
  7. 3 pagini de operatiuni ... Cam aici s-a ajuns si la masini , se sta la computer si se incaseaza bani Daca as mai avea 25-30 de ani m-as reprofila acum ( acum 5-6 ani de fapt , deja se castiga bine de tot daca esti bun ) pe electronica auto si as pune burta pe carte serios Nu stiu daca mai vin destui din spate cu dorinta de munca si pasiune , probabil din ce in ce mai putini
    1 point
  8. Pana la urma se pot face zeci de mii de km si cu o bicicleta, sau chiar si pe jos, dar semintele nu "are" acelasi gust, vorba aia Atata timp cat mai putem alege, fiecare e liber sa circule cu ce-i place.
    1 point
  9. Calculul corect se face plecand cu ambele masini cu bateria, respectiv rezervorul, goale si alimentat pe drum. Ca atunci cand stai la bloc, ai electrica, nu e incarcata si ai nevoie sa ajungi repede in Iasi. O masina termica nu are nevoie de alimentare pe Bucuresti-Iasi si retur. Am alimentat ieri dupa 1000km facuti pe drumuri, cand mai aveam vreo 30km autonomie, fara sa imi pun problema ca nu gasesc statii, ba chiar am trecut pe langa vreo doua, unde nu am vrut sa opresc. Nici macar nu m-am obosit sa caut una, habar nu aveam ce e prin zona, pentru ca stiam ca gasesc. Cand nu ai timp de pierdut aiurea, de facut ''turism'' pe la statii de alimentare sau magazine prin orase prafuite si faci kilometri (nu 500km/luna) ai nevoie de masina cu motor termic. Da, o electrica poate fi folosita in orase si drumuri scurte. In rest e doar o alta bataie de cap. Consumul mixt (predominant extraurban) la o benzinara de 150CP cu rezervor de 50l.
    1 point
  10. Prea mult praf...😎 Avand in vedere ca se apropia aniversarea celor 3 ani de la achizitie, am zis sa ii ofer un refresh jucariei citadine. Astfel, hoinarind prin parcurile cu dezmembrari din zona am dat peste un Golf mk6 Match edition cu un interior impecabil, alaturi de un RNS 510 last edition. Putin cosmetizate si au intrat manusa in interior (fost)anost de Golf trendline. Colac peste pupaza "lupta" cu o bordura a ciupit una din anvelope si a necesitat inlocuirea. Una peste alta, pe viitorul apropiat schimbam si uleiul, probabil o sa merg pe Valvoline, dar mai cercetam. Ceva concludent: 💣
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!