Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.12.2022 în toate secţiunile
-
Salutare, Cum iarna a cam venit, am trecut la setup-ul corespunzator, cu jantele pe 20" si cauciucuri noi. Am decis sa iau niste cauciucuri allseason din mai multe motive, nu merg mult iarna, zapada la noi mai rar..., quattro, le pot folosi in caz de nevoie si in sezonul cald, am prins un pret de ocazie, etc. Am mers pe Goodyear Eagle Sport SoundComfort, nu exceleaza la aderenta pe ud din experimentele facute, pe uscat sunt ff ok, vom vedea pe zapada Intre timp s-a rupt si firul de cauciuc de la buson alimentare combustibil si l-am inlocuit cu altul nou. Rotile de vara au fost curatate temeinic si le-am bagat la iernat in magazie , am avut si un ajutor de nadejde in procesul de curatare. (sunt eu singurul nebun care le-a bagat in dus ? , am avut aprobare de la sotie, pe cuvant 🤣 ) Pentru mai multe poze/videos va astept pe pagina de insta a masinii: rs7diesel 🤩6 points
-
Eu tocmai am facut retrofitul de ceasuri digitale pe Mk7. Desi eram putin sceptic, acum ma bucur de fiecare data cand urc in masina. Noul display ii da un aer mult mai actual, fresh interiorului.2 points
-
@vizitatorala cu 190/200+CP/320Nm e EA888 rev3B (sau echivalent in ciclu Budak). Ala de 140CP/270Nm pare o versiune detunata a celui de 190CP. cel de 255CP e EA888 evo4. Incepand cu 2013 (EA888 rev3) nu stiu cazuri de 1.8/2.0T care sa pape ulei precum vechile 1.8 160/2/0 200/211 cc @Adi_vw1 point
-
Motorul 35 TFSI are 150 CP si 270 Nm Motorul 40 TFSI are 204 CP si 320 Nm Motorul 45 TFSI are 245 CP si 370 Nm. Toate au capacitate cilindrica de 1984 cmc. Pe mine ma intereseaza daca 35 TFSI mai pierde ulei si daca are probleme de fiabilitate. Multumesc.1 point
-
Servomotoare defecte. O diagnoza iti va preciza exact pe care sa le schimbi, daca vrei sa scapi de zgomotele produse de ele1 point
-
Da, 74% incarcare. Se pare ca asa e gandit sistemul sa nu incarce la 100% bateria.1 point
-
Exact asta. Daca iti fac niste poze cu farurile mele de Golf pe Halogen...zici ca am cele mai smechere faruri. Da, sunt chiar bune, dar sunt anumite momente cand chiar par ca nu bat cum trebuie. Da-mi link-ul de la becuri, sa trag o privire la ele. Banuiesc ca sunt la fel ca cele de la LedIt Up.1 point
-
@Adi_vw uite tot de pe cautare: Mentionez ca aceste date sunt dupa o tura de A2 CT-B si retur(sambata), duminica masina a fost nemiscata si scanarea a fost facuta acum, luni. Sa inteleg ca 74% este incarcarea, corect? @halamadrid nu cred ca avea rost dupa aproape 4 ani sa ma "cert" cu ei. Probabil ziceau ca la acesti ani a fost utilizare neadecvata etc bla bla. Din ce stiu acumulator este in garantie doar 6 luni. Cel mai probabil a fost un defect de fabrica pe care nu il poti demonstra. O trec la consumabile, benzina si la drum.1 point
-
Pentru sunetul usilor eu am dat cu WD-40 specialist, versiunea cu PTFE, pe chederul de pasla din partea de sus a usilor si e liniste deplina de atunci.1 point
-
1 point
-
1 point
-
8, dar oricum nu ai tu o cheie dinamometrica atat de precisa si chiar daca ai, strangerea la cuplu nu e o metoda atat de precisa pe cat pare. Cele 180 de grade sunt mult mai importante decat diferenta intre 7 si 8 Nm.1 point
-
8 Nm + 180 grade. VW zice ca iti trebuie si un surub nou, cel vechi nu trebuie refolosit.1 point
-
1 point
-
1 point
-
De obicei ,cand bat la rece si trepideaza trebuie inlocuite ,asa nu risti sa ramai in drum.1 point
-
Finally... de cand o asteptam E vorba de un Superb 3 Style, benzina, TSI220 DSG. Culoare Bej Cappuccino Pe langa toate bunatatile cu care vine standard Style (Kessy, portbagaj electric + pedala virtuala, Bi-Xenon + AFS, scaune incalzite fata, clima 3 zone, DMS, oglinzi antirobire, Park Pilot, Bolero + telefonie prin Bluetooth), am mai adaugat: Jante 19'' Sirius (235/40) Suspensie sport (-15mm) Directie progresiva Volan cu padele Interior Alcantara Parbriz incalzit Canton DAB Sunset Parking Assistant Prezoane antifurt Fabricatia a fost week 7, pe 6 Februarie Azi am intrat in posesia ei. Si pentru ca sunt in grupul "clientilor cu nevoie speciale" aka am OCD am fost prezent la tot ce inseamna pregatirea de livrare. Senzatia e majora, are asa un gust special. Inlaturarea foliilor de transport, inlaturarea blocatoarelor de transport si prima coborare pe suspensia ei... "smells like teen spirit" Asa cum spuneam si cu alta ocazie, masina asta e (cu evidenta adaptare la preferintele actuale) razbunarea mea pentru Golful 5 GTI la care visam acum 13 ani, dar care nu s-a materializat niciodata. Maine plecam in lumea larga, sa ardem benzina...cred ca o sa ranjesc ca prostul la pompa, in timp ce o sa am pistolul "verde" in mana, un gest de prea mult timp asteptat. (noroc ca nu pot alimenta cu motorina, un fel de "old habits die hard") Revin cu alte poze si impresii. Pana atunci, ceva de actualitate. Ultima poza e "pe picioarele" ei pentru prima oara.1 point
-
Daca codul injectorului e cu J la sfarsit trebuie injector/injectoare noi ,cu codul actual1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu afost pornit matorul cu dpf-ul scos , iar dpf-ul meu avea toti faguri sparti si nu isi mai facea treaba deloc . Ce senzori ar trebui sa-i verific .1 point
-
NU> cel de pe climatronic are modulul de control pe el, cel de climatic e simplu, rezistenetele de trepte sunt in afara.0 points
-
Trebuie sa schimbi ventilatorul, acesta merge greu, care curent mai mare si de aici problema.0 points
-
Eu cred ca "usable battery charge" e curentul disponibil pentru sistemul start-stop sau posibil sa tina motorul pornit si cand "usable battery charge" e 20Ah sa zicem astfel incat sa nu ramai fara baterie. Suna bine in teorie, dar din ce am vazut eu bateriile acestea inteligente mor fara prea multe semne de oboseala.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00