Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.12.2022 în toate secţiunile

  1. Salutare, Cum iarna a cam venit, am trecut la setup-ul corespunzator, cu jantele pe 20" si cauciucuri noi. Am decis sa iau niste cauciucuri allseason din mai multe motive, nu merg mult iarna, zapada la noi mai rar..., quattro, le pot folosi in caz de nevoie si in sezonul cald, am prins un pret de ocazie, etc. Am mers pe Goodyear Eagle Sport SoundComfort, nu exceleaza la aderenta pe ud din experimentele facute, pe uscat sunt ff ok, vom vedea pe zapada Intre timp s-a rupt si firul de cauciuc de la buson alimentare combustibil si l-am inlocuit cu altul nou. Rotile de vara au fost curatate temeinic si le-am bagat la iernat in magazie , am avut si un ajutor de nadejde in procesul de curatare. (sunt eu singurul nebun care le-a bagat in dus ? , am avut aprobare de la sotie, pe cuvant 🤣 ) Pentru mai multe poze/videos va astept pe pagina de insta a masinii: rs7diesel 🤩
    2 points
  2. Cauza martorilor aprinsi fara cheie in contact si a erorilor stocate a fost din ceasuri, s.au refacut lipiturile iar acum merg perfect.
    1 point
  3. Nu sa schimbat nimic la radio. Antena e pt gps, adica navigatie strict
    1 point
  4. Ma apropii de 3000 km (am 2990 km ca sa fiu foarte exact), astazi m-am intors dintr-o mica excursie la Sibiu si daca tot am gasit niste timp a venit momentul sa deschid si eu topicul de prezentare. Asa cum scrie si in topic, masina este Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI DSG 4Drive achitionata de la PBV2 - comanda data la inceputul lunii februarie, a sosit la sfarsitul lui septembrie. A fost o conjunctura buna si am prins un super pret, cel putin asa mi se pare mie, discountul total a fost de aproape 11%. Dotari optionale: Enjoy Xcellence (alarma, pachet iarna, Park Assist si sistem navigatie), Adaptive Cruise Control, Connectivity Box, Full Link, Parbriz incalzit, roata de rezerva de dimensiuni reduse si tapiserie alcantara de culoare neagra. Culoarea este cea default Mediterraneo Blue, am avut o disputa cu sotia - ea isi dorea Lava Blue, eu am zis ca nu dau 650 EUR pe acea vopsea si am vrut alb... asa ca in final a ramas albastru default. In zilele urmatoare trec si la bocancii de iarna, am achizionat jantele Scudo (http://eshop.skoda-auto.com/cz/en/b2c/rims/alloy-wheel-–-scudo-70j-x-17”-5l0071497m-8z8x/0/1/24/43/1001) si 4x BFGoodrich G-Force Winter 2 XL 225/55 R17 101H. Masina este senzationala, folosesc din plin Android Auto (pe un Google Pixel ce ruleaza Android 8.0) cu Google Maps si Google Music, singurul lucru pe care-l regret este ca nu am luat Lane Assist + Traffic Jam Assist. Adaptiv Cruise Controlul ajuta in aglomeratie, dar de fiecare data dupa ce masina se opreste trebuie tras de maneta de Cruise Control pentru a reporni... asta este, next time o sa-mi fac temele mai bine.
    1 point
  5. verifica senzorul de vilbrochen,daca nu gasesti ceva suspect schimba-l este decalibrat cand citeste cand nu turatia motorului...cel mai simplu vezi acul turometrului daca se misca cand ii dai la cheie sau pune testerul dimineata cand ii dai la cheie si vezi in blocul de valorii daca senzorul citeste turatia motorului
    1 point
  6. Tot pe un 3.0 Tdi 245 cp pe un Cayenne, dupa ani de incercari de a elimina acel carait/rontait la acceleratie usoara in sarcina mica (~ 1400-1800 rpm) rezolvarea a fost urmatoarea: 1. Alimentat doar cu Rompetrol Efix 55! Pur si simplu, motorul 3.0 Tdi, pare ca se simte cel mai bine cu motorina aceasta, cel mai probabil din cauza ca nu contine biodiesel. Cu Petrom, motorina normala, parca se chinuie, cu Omv normala la fel. Cu Omv Maxx Motion, ceva mai binisior, dar tot rontaie. Pe capacul de la rezervor, scrie clar 🚫Biodiesel. Ma miram intrucat trecea din cand in cand pe langa mine, ba un Q8 nou nout, ba un A8 nou nout, cu acelasi rontait de diesel in sarcina mica. Deci exclusesem varianta ca injectoarele sa fie problema si a unei masini noi noute. 2. Curatare clapeta acceleratie, cea mare, dinaintea admisiei. Chiar si depuneri mici, influenteaza actionarea ei, a.i. in admisie vor intra prea multe gaze de EGR si prea putin aer curat. Concluzie: Pt. 3.0 TDI, in Romania, recomand Rompetrol Efix 55
    0 points
  7. Normal e 13.7 - 14.4. Daca atunci cand o turezi creste tensiunea, atunci e dusa una sau mai multe diode din punte.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!