Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.12.2022 în toate secţiunile

  1. Salut. In pozele postate, vezi in partea de jos in stanga "editare tabele de intretinere". De acolo urmezi pasii. Ca o recomandare, mai bine iei acces 24 de ore si te joci prin meniuri, decat sa faci ca mine, sa iei 1 ora si sa te grabesti. Si daca se greseste ceva, se poate sterge si crea din nou (eu m-am incurcat in tipul de service, in DE era flexibil cu inspectie). Ca un bonus, in cele 24 de ore poti descarca orice documentatie ai nevoie pentru masina (manuale de reparatii gen). LE : exista si o brosura pe site.
    2 points
  2. Bucura-te de prima iarna, cat inca mai ai bateria intreaga. La anu pe vremea asta si inca 25k km o sa-ti mai lipseasca vreo 2-3kw din ea. -2 +4g nu e frig, se mai poate merge cu masina. Nici inainte de 89 nu era incalzire in autobuze si n-am murit pe distante scurte Daca vrei sa scoti consum "bun", adica vreo 14%, incalzirea inchisa, eventual doar aia in scaun pornita desi nici aleia nu-i prea vad rostul (doar nu mergi in pantaloni scurti si tricou), incalzirea in parbriz pornita non-stop sa nu se abureasca, in rest ocazional cateva minute AC ca sa se dezabureasca geamurile putin. Asta inseama sa fii "E-co".
    1 point
  3. ...probabil pentru ca si cea anterioara era tot EFB. La masina anterioara (1.4 TSI din 2017) bateria era tot EFB si asta a recomandat si dealerul: sa schimb pe aceeasi tehnologie.
    1 point
  4. Pe G7, toate au. 1.6 TDI vine cu varianta uscata. La G8 s-a stricat combinatia pentru ca au scos 1.6 TDI-ul si au pus un 2.0 TDI detunat in locul lui.
    1 point
  5. Confirm ce spune @dnysterian, dar cu o conditie... debitele de retur ale injectoarelor sa fie in parametri sau de valori apropiate. Daca debitele de retur sunt mult diferite, procedura de recalibrare nu va reusi cu succes sau va reusi cat de cat pe moment, dar in ceva timp va reveni la mersul inadecvat.
    1 point
  6. Este recomandat RCD330G plus A sau B ( No Name). Pentru Skoda este si cu meniul verde versiunea A.
    1 point
  7. cod telecomanda 1J0 959 753 AG, inlocuit cu 1J0 959 753 CT
    1 point
  8. La 1000 lei, nu stiu cat de calitativ este si de cine este produs....daca are android auto sau nu. Daca este o unitate ok, este perfect compatibila cu Samsung
    1 point
  9. Acum o luna, scfarsit de octombrie - ultima iesire spre munte - Obarsia Lotrului. Surpriza placuta, temutul drum Obarsia - Petrosani este aproape complet reparat Si cu aceasta ocazie primul drum cu Golful pe valea Jiului, pe care am avut marele noroc sa o nimerim mai libera ca niciodata. Bobina este ok, vor urma probabil si bujiile (nici astea nu stiu cand au fost schimbate, si are unele ezitari)
    1 point
  10. ...si mai trecura vreo 6k km de condus de placere, acum deja o folosesc ca masina mea de daily, de cca 1 luna de zile. Intre timp i-am schimbat partea de suspensie pe fata, adica toate bucsele si bratele superioare + bielete anti-ruliu(Lemforder totul), discuri si placute fata(aici am mers pe Brembo Xtra - discurile dublu ventilate) si vor urma si cele pe spate cand se duce actualul set de placute. I-am vopsit si tipsurile evacuarii negru, oricum se inegresc ele asa ca acum cel putin nu se mai observa . A urmat si un detailing exterior plus un alt set de jante intrucat nu sunt fanul celor AM, chiar daca erau noi si aratau bine am preferat sa trec la un model foarte drag mie si original. Desi am fost tentat sa trec la jante de 19" am ramas la 20" intrucat mi se pare ca arata mult mai bine asa plus ca nu e chiar atat de inconfortabil pe cat s-ar putea crede. E drept ca trebuie sa fi mai atent pe drumuri noi dar merita efortul atat pentru look cat mai ales pentru feeling pe un drum cu asfalt bun si virajat. Jantele sunt 9J x 20 cu ET29, fara distantieri. Overall masinuta mi se pare foarte, foarte misto, cu toate ca la inceput am fost sceptic in privinta spatiului interior intrucat avem 2 copii, am ajuns la concluzia ca nu e deloc mica, nici nu e A6, dar te poti descurca cu ea foarte ok, iei ceva mai putine lucruri inutile cu tine . Ador sa o aud dimineata cum porneste, mai ales acum ca e frig are un burble evacuarea pana se incalzeste care iti incalzeste sufletul instant :). Mi se pare destul de mare diferenta fata de S4/S5 NFL, am mers cu cel al unui prieten, si e parca night and day intre ele, au fost multe chestii schimbate la FL. Stiu ca ar ar arata ceva mai bine cu suspensia lowered, dar asta nu vreau inca sa o fac, sa pierd vreo 20mm din garda la sol nu prea as vrea intrucat atunci as avea ceva probleme si la anumite speed bumpers pe care le mai avem pe aici. Ce ma surpinde extrem de placut, e faptul ca in ultimii cca 6k km nu a consumat gram de ulei, tot maxim imi arata pe display inca, parca incep deja sa imi fac griji ca nu indica bine :).
    1 point
  11. Aerofan, e usor sa arunci vorbe aiurea sau sa jignesti cand nu te pricepi !!! hai sa-ti explic eu pe intelesul tau : - adevarat ca mecatronicul sta si lucreaza in ulei dar uleiul se regaseste doar in partea hidraulica a acestuia - tot adevarat este ca pe spatele mecatronicului este calculatorul lui care este ermetic pentru a nu intra ulei in interiorul acestuia - ce nu stii tu este ca la un control vizual daca gasesti ulei un mufa acestuia inseamna ca de la trepidatii si diferentele de temperatura apar fisuri si intra ulei in calculator , moment in care incep problemele electrice si in curand trebuie altul !!! - de aici afirmatia "ca ai ulei " in mecatronic pentru ca uleiul din mufa vine doar din interiorul calculatorului !!! Numai "cunoscatori" pe aici ???
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!