Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.12.2022 în toate secţiunile

  1. Da, mai exista o varianta, iti faci revizia intr-un service si completezi revizia in cartea masinii. Ulterior iti poti face cont pe https://erwin.skoda-auto.cz/erwin/showHome.do (Elektronische Reparatur und Werkstatt Information), platesti in functie de cat timp vrei acces : si iti poti trece si revizia in caietul de service electronic. In felul asta cred ca exista o trasabilitate cat mai sigura.
    2 points
  2. O mica plimbare...😎 Mi-am facut curaj si am scos Golfuletul din circuitul urban. Asadar am facut un circuit: Romania - Bulgaria - Turcia si retur, mai precis, Roman - Veliko Tarnavo - Istanbul - Roman, 4 persoane. Un total de 2060 km, la dus un consum de 6,8 litri / 100 km, la intors 7,5 l / 100 km, probabil eram dornic sa ajung acasa 😁 Masina s-a comportat foarte bine, probabil cu un Gti / R starneam si anumite zambete pe chip, in schimb, s-a mers relaxat reprize normale. Zilele astea trebuie sa imi fac timp pentru un mini detailing. Some pics:
    2 points
  3. 1. Nu, nu trebuie facut asta ci exact opusul. Iar sistemul national trebuie sa se adapteze. De putut se poate, tehnologiile exista, dar evident ca sunt interese financiare majore sa nu se faca nimic. 2. Am asa o banuiala ca n-ai nici cea mai vaga idee care este acel prag, nici daca este posibil dpdv practic sa se ajunga la acel prag si nici unde suntem astazi fata de acel prag. Prima problema: In primul citat spui ca taxa se justifica. Dar taxa despre care se discuta este PE ENERGIA CONSUMATA LOCAL acolo unde a fost produsa si care NU INTRA IN RETEA. In al doilea citat insa iti sustii opinia cu referire la ... injectia in retea. A doua problema: prosumatorii si injectia lor USUREAZA sarcina pe reteaua de transport prin faptul ca ofera productie gata distribuita. Ce bag eu in retea se consuma local, la casele si blocurile din jur si nu mai trebuie adus de la Portile de Fier II pe reteaua de transport (cu toate pierderile aferente care nu sunt neglijabile). Astea sunt speculatii.
    1 point
  4. S-a schimbat ieri regulatorul de presiune rampa. Era destul de murdar. cu cel nou: Cod piesa veche - 04L 130 764C Cod piesa noua - 04L 120 764D Ceva vibratii tot au ramas, si am comandat si volant, am mers tot pe SACHS, cod 2295 001 534. Maine se monteaza si voi reveni cu impresii.
    1 point
  5. Mai e si varianta sa mergi cu uleiul si filtrele in sacosa la reprezentanta, si sa platesti doar manopera, care bineinteles ca e mai mare. Asta, in cazul in care reprezentanta accepta sa vii cu marfa ta. Facuse un amic un calcul pentru schimb bujii reprezentanta vs cumparat bujii si montate la reprezentanta, diferenta nu justifica sa te complici sa vii tu cu bujiile cumparate. Pe de alta parte, un schimb de discuri + placute la reprezentanta poate costa de 2 ori fata de varianta cand cumperi tu placutele si discurile si le montezi unde doresti. La intrebarea lui @dod0, cred ca as merge la reprezentanta cu uleiul si filtrele cumparate de mine, masina are inca putini ani, merita sa apara cu istoric de reprezentanta. Daca avea 7-8 ani, deja probabil ca nu merita sa arunci banii. Dupa ce masinile ies din garantie, reprezentantele au perioade de promotii cand aplica diverse reduceri, cam 20% din costul reviziilor. Perioadele alea trebuie urmarite.
    1 point
  6. In decursul timpului au iesit buretei pe grilele de aer ?
    1 point
  7. Sa platesti cu 50-60% mai mult pentru acelasi lucru si aceleasi piese, pentru simple operatiuni de intretinere nu are sens, mai ales ca masina nu mai are garantie. Dar fiecare face cum vrea.
    1 point
  8. Salutare, Imi plac ceasurile digitale pentru ca au o diversitate mult mai mare fata de cele normale. P.S. As vrea sa ii activez cateva functii la navigatie + line assist, daca este vreun coleg prin apropiere de Targoviste care ma poate ajuta (evident, contra cost) i-as fi recunoscator. Multumesc.
    1 point
  9. Multumesc inca o data pentru pont, a sosit si al meu. De la acelasi magazin am luat si un tampon pentru cric care ar veni fix pe marimea suportului de passat.
    1 point
  10. Alea de acum vor arata la fel de bine si peste 10 ani, dar ceasurile digitale se vor demoda rapid. In plus, arata mult mai bine in combinatie cu cutia manuala.
    1 point
  11. Da, am facut. Banii oricui sunt buni pt grupul VAG, oricum nu poti adauga revizii mai in urma de 10 zile ( gen intocmire carti de service "pe genunchi", cum mai practica samsarii ). Singurul "inconvenient" in cazul meu e ca am aflat mai tarziu si prima revizie de cand e la mine am bagat-o cu intarziere ( trecand km de la data respectiva, dar informatiile despre revizie conform data si km din factura ). Pana la urma tot facturile le vad "de baza" ( la mine e ca in bancul cu 2 bilete de tramvai si abonament ). M-am revansat la urmatoarea revizie :
    0 points
  12. Cam asa trebuie sa arate o comunicatie pe un CAN normal. Cand nu comunica ambele linii stau la 2,5V. Cand comunica ajung la maxim 1,5V CAN-L si 3,5 V CAN-H.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!