Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.12.2022 în toate secţiunile

  1. Multumesc frumos pentru urari! Anul acesta nu vor mai fi modificari la masina, dar la anul am in plan ceasurile digitale, un set de roti pentru vara si probabil ceva imbunatatiri la exterior.
    2 points
  2. Salutare, In urma cu ~3 luni m-am decis ca dupa ~ 5 ani de BMW sa trec inapoi la VW. Si cum de mic am visat la un VW GTI am inceput cautarile pe site-uri din afara dar in acelasi timp am stat cu ochii si pe cele din Romania. Ca si buget voiam sa ma incadrez in ~26k, masina sa nu fie cu mai mult de 50 mii km, obligatoiu manuala, ACC si farurile cu led. Dupa cateva saptamani de cautari am reusit sa gasesc o masina care sa se incadreze cat de cat in ceritntele mele. Masina se afla la vanzare in Bucuresti. Am mers, vazut masina, testat....la prima vedere totul OK. Am mers acasa, am facut verificari la VW si site-uri de specialitate pentru a verifica istoricul. In urma verificarilor masina sa dovedit a fi cu km reali si fara evenimente majore (bara spate revopsita - mentionata si de proprietar). Ca si probleme la momentul achizitiei, pierderi de antigel. Masina, un GTI cu 230 cp la baza si cu stage 1, an fabricatie 04.2018 cu 68000 km la momentul achizitiei iar ca si dotari sunt cele uzuale din care cele mai importante pentru mine ar fi: keyless entry&go, trapa, faruri full led si ACC.. Primele investitiii in masina au inceput la doar cateva zile de la achizitie unele chiar neasteptate pentru mine. Daca investitia in pompa de apa + termostat erau luate in calcul inca de la inceput (am vazut ca sunt probleme de fabricatie cu aceste piese), schimbarea ambreiajului a venit ca o surpriza neplacuta. La momentul testarii, masina nu mi-a dat semne de oboseala (desi acum sunt convins ca nu am fost suficient de istet incat sa-mi dau seama). Pana acum am facut ~3000 km si am schimbat urmatoarele piese: - pompa apa + termostat pe original; - ambreiaj de golf 7.5 R; - schimb ulei + filtre; Pentru viitor as vrea sa schimb evacuarea finala. Cei care ati facut aceasta operatiune si aveti recomandari le primesc cu drag.
    1 point
  3. La noi deja s-a anuntat = urmatoarele doua saptamani nu mai apare deloc soarele Probabil e experimental sa ii invete minte pe cei care isi permit sa capteze lumina de la soare ca si cand ar fi a lor , nu a statului La vara probabil il lasa doar pe litoral la cei care isi cumpara abonament de facut plaja
    1 point
  4. Eu zic ca un contact imperfect e un posibil defect sigur, poate dai intr-o groapa se aseaza firul pe pozitia buna si iar merge, mai dai intr-una si se modifica iar nu ai conexiune electrica. Parerea mea, daca poti verifici conectivitatea de la un capat la altul, iar cand faci conexiuniile incearca sa misti de fire , sa tragi un pic de ele, asa o sa vezi daca hiba de e aici, repet, este doar o parere personala.
    1 point
  5. O nou informare de la VW. Dear ID. Drivers, Last week we informed you about the last status of the current ID. software 3.0 OTA-wave. Now that we have analyzed the results of the current OTA wave, we would like to inform you about the next steps, as promised: - We will start an additional ID. software 3.0 OTA wave for those who registered for the “I want OTA” action via email but were not able to be included in the previous wave (please note that the vehicle must meet the requirements. All emails will be reconsidered received by Nov. 30th, 2022) - We have noticed that a few vehicles can currently not be supplied with OTA updates due to a certain hardware composition. We are working on a service solution for these vehicles. - The above-mentioned ID. software 3.0 OTA-wave is planned to start in December 2022. We will soon provide you with detailed information about the start of the upcoming wave as well as tips for successfully installing the OTA update. We know that you had to wait some time for the update and would like to thank you for your feedback and patience. To avoid confusion, we would also like to inform you that we are launching an additional OTA campaign for certain MEB vehicles of the Volkswagen and SKODA brands that were built and delivered with ID. software 3.0 already installed. The customers with certain MEB vehicles having ID. software 3.0 already installed during the production process will receive an optimized version of the ID. software 3.0 software factory-version via an OTA campaign. As usual the update will be rolled out in the form of a canary release – i.e. in staggered waves that grow in the number of participants. The software contains optimizations and no new features. Over the next few weeks participating vehicles will display the familiar notification in the infotainment system. You can find more information about the update in the release notes available there and start the installation as usual via the exit panel. Your Volkswagen ID. Team
    1 point
  6. O diagnoza totala ai facut? Daca da, posteaza logul aici, sa ne uitam la el....
    1 point
  7. Alea de acum vor arata la fel de bine si peste 10 ani, dar ceasurile digitale se vor demoda rapid. In plus, arata mult mai bine in combinatie cu cutia manuala.
    1 point
  8. Tehnologia AGM e superioara celei EFB. Eu am ales si recomand AGM (aceiasi bateria varta am cumparat si eu), tot 1.6 tdi.
    1 point
  9. Salutare, Masina in cauza, Polo 9n3 1.4 tdi BMS (EGR si DPF OFF, anulate fizic si din soft) Inca cand am cumparat-o, a aparut eroarea P0101 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16485/P0101/000257 la momentul respectiv masina era stock, cu dpf si egr ON, functionale conform, mult mai tarziu le-am anulat. Simptomele: - cand este frig afara (toamna-iarna-primavara) masina mege perfect, nu da eroare, trage conform. - pe timpul sezonului cald, eroarea apare tot timpul, de obicei dupa un mers constant, daca reduc viteza, intra in limp mode. O sterg cu obd-ul si isi revine...dupa iar apare, de obicei cand schimb regimul de mers, in special in oras. - Debitmetrul si intercooler sunt noi, problema persista. Ambele debitmetre functioneaza ok. (si cel inlocuit) - cablajul deduc ca este OK, daca era intrerupt aveam problema indiferent de sezon sau alte conditii iar eroarea ar fi aparut imediat tot timpul. - Desi eroarea imi zice "Air Leak" Tubulatura este OK, nu am gasit furtune sau tevi sparte/crapate, filtrul aer este curat, MAF si MAP curate. iarasi deduc ca daca era ceva spart sau crapat eroarea nu ar fi fost conditionata de sezonul rece sau cald. Acum fiind sezon rece, masina rula OK fara nici o eroare, dar totul s-a schimbat ieri cand am inlocuit termostatul. De mult am observat ca apa nu ajungea niciodata la 90gr si nici nu statea acolo. Am inlocuit termostat, temp ajunge la 90grade, sta acolo, totul ok. Eroarea P0101 a aparut imediat dimineata cand apa a urcat la 90gr, chiar daca afara este rece. O sterg, iese din limp, merg cativa km constant, totul ok...opresc la un semafor, dau sa plec...limp mode, iar o iau de la capat...samd. Acum corelez eroarea P0101 cu temperatura motorului...cat timp motorul este rece sau sub 80gr...functioneaza perfect. S-a mai lovit cineva de problema? Sfaturi, ce sa-i mai fac? Va multumesc!
    1 point
  10. Dar navigatia masinii este tare urata… ca si GUI. Eu folosesc Waze pe Carplay si cateodata adaug destinatia si in Apple Maps pentru sagetiile pe ecran si HUD. A reusit cineva sa blocheze mesajele de aglomeratie pentru X min pe strada Y din navigatia integrata?
    1 point
  11. Salutam setup-ul de iarna…😂😂😂 Brgds
    1 point
  12. Multi fac vloguri sa dea bine, dar putini sunt mecanici.
    1 point
  13. daca Doomy , din Bucuresti face drumuri la Bacau, poate ar fi bine sa urmezi exemplu. Nu i suficient sa fii mecanic, poate e suficient sa iubesti mecanicia/
    1 point
  14. Dupa evenimentul de mai sus am patit sa mai faca probleme bateria, nepornita avand sub 12V: Asa ca am decis sa pun bateria pe redresor. Am vrut sa scot bateria din locasul ei si am observat ca cei de la avia au pus acolo goarna de la alarma: Dupa ce am scos goarna zic hai sa verific si lichidul din baterie unde observ ca 2 celul erau secate si restul cu foarte putin lichid: Am facut "plinul" si am pus bateria peste noapte la redresor: poza facut dupa incarcare. Am pus bateria pe masina si am repozitionat goarna de la alarma pentru o eventuala noua interventie in zona aia. Dupa ce a pornit masina am dat o scanare, am gasit 15 erori, le-am sters, am recalibrat geamurile si am mers mai departe. Toate bune si frumoase timp de 2 saptamani pana luni cand, dupa 3 zile nepornita nu a mai vrut sa porneasca deloc: dadeam strat si doar welcome skoda pe display dupa care nimic, nici nu invartea. Asta intr-o dimineata cand totul era pe graba si pusesem deja bebe in masina sa il duc la cresa. Aduc masina de munca, ii dau curent si o ia la "sfert de buton". Toata ziua bebe: Tati, masina gri stricata 🤣🤣🤣. Frustrat ca nu a pornit cand ai nevoie de ea, am dus repede bebe la cresa si m-am oprit direct la depozitul de bateri unde am luatbo baterie noua de 70Ah deoarece mi s-a parut micuta cea de 59A de pe masina. Am pus bateria, sters erori care s-au acumulat dupa pornirea esuata apoi am codat noua baterie pe masina: Acum totul ok, porneste la sfert si a revenit functia de strat-stop uitat de ceva timp. Din ce vorbeam si cu baiatul de la bateri el crede ca a fost totusi un defect de fabricatie de a ramas seaca de lichid. Cine stie..... Intre timp am trecut la echiparea de iarna si am pus lichid de parbriz adecvat ca sa nu ma prinda iarna pe picior gresit.
    1 point
  15. Acum o luna, scfarsit de octombrie - ultima iesire spre munte - Obarsia Lotrului. Surpriza placuta, temutul drum Obarsia - Petrosani este aproape complet reparat Si cu aceasta ocazie primul drum cu Golful pe valea Jiului, pe care am avut marele noroc sa o nimerim mai libera ca niciodata. Bobina este ok, vor urma probabil si bujiile (nici astea nu stiu cand au fost schimbate, si are unele ezitari)
    1 point
  16. Anvelopele AllSeason au destule avantaje: comoditate, economie, fara depozitare suplimentara. In ce priveste performantele, pentru oameni normali cu rulaj normal, daca locuiesti intr-o zona cu clima gen ca la noi (dar nu la munte), este alegerea optima zic eu, nu ai nevoie nici de cele mai tari cauciucuri de vara, nici ce pioleti la roti sa urci cu masina pe Moldoveanu.
    1 point
  17. 0 points
  18. Sunt de benzina, nu au martorul respectiv.
    0 points
  19. eZact... de aceea, nu se aprinde nici la test. Desfa si verifica, eventual posteaza codul de pe carcasa, daca este carcasa lor originala - cel cu 1j0 920 xxx x, ca sa identificam daca asa este
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!