Salutare,
In urma cu ~3 luni m-am decis ca dupa ~ 5 ani de BMW sa trec inapoi la VW. Si cum de mic am visat la un VW GTI am inceput cautarile pe site-uri din afara dar in acelasi timp am stat cu ochii si pe cele din Romania. Ca si buget voiam sa ma incadrez in ~26k, masina sa nu fie cu mai mult de 50 mii km, obligatoiu manuala, ACC si farurile cu led.
Dupa cateva saptamani de cautari am reusit sa gasesc o masina care sa se incadreze cat de cat in ceritntele mele. Masina se afla la vanzare in Bucuresti. Am mers, vazut masina, testat....la prima vedere totul OK. Am mers acasa, am facut verificari la VW si site-uri de specialitate pentru a verifica istoricul. In urma verificarilor masina sa dovedit a fi cu km reali si fara evenimente majore (bara spate revopsita - mentionata si de proprietar).
Ca si probleme la momentul achizitiei, pierderi de antigel.
Masina, un GTI cu 230 cp la baza si cu stage 1, an fabricatie 04.2018 cu 68000 km la momentul achizitiei iar ca si dotari sunt cele uzuale din care cele mai importante pentru mine ar fi: keyless entry&go, trapa, faruri full led si ACC..
Primele investitiii in masina au inceput la doar cateva zile de la achizitie unele chiar neasteptate pentru mine.
Daca investitia in pompa de apa + termostat erau luate in calcul inca de la inceput (am vazut ca sunt probleme de fabricatie cu aceste piese), schimbarea ambreiajului a venit ca o surpriza neplacuta. La momentul testarii, masina nu mi-a dat semne de oboseala (desi acum sunt convins ca nu am fost suficient de istet incat sa-mi dau seama).
Pana acum am facut ~3000 km si am schimbat urmatoarele piese:
- pompa apa + termostat pe original;
- ambreiaj de golf 7.5 R;
- schimb ulei + filtre;
Pentru viitor as vrea sa schimb evacuarea finala. Cei care ati facut aceasta operatiune si aveti recomandari le primesc cu drag.