Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.12.2022 în toate secţiunile

  1. Salutare. Pentru ca si la mine baza de date ramasese la 21.11 si nu doream sa dau un factory reset, am urmat pasii descrisi aici si acum este la 22.10 Cateva precizari: dupa ce se introduce stickul cu baza de date apare un ecran in care spune ca este o actualizare si se porneste de acolo actualizarea. Dupa ce se termina actualizarea, apare un mesaj cum ca sistemul se va reseta, dupa repornire apare acelasi mesaj ca este disponibila o actualizare a bazei de date, de data asta se da CANCEL si se scoate stickul. MAsina nu va arata noua versiune decat dupa ce intra in standby si reporneste, la mine, dupa o ora de la scoaterea sticului arata aceeasi versiune 21.2 Fiind seara deja am lasat-o pana dimineata si la pornire, acum , arata 22.10 Succes
    2 points
  2. Salutam setup-ul de iarna…😂😂😂 Brgds
    1 point
  3. Si i-am gasit: releul bujiilor era ars, distributia sarita 2 dinti. I-am pus releu nou, baterie AGM, i-am verificat electromotorul, i-am pus releu nou la alternator, distributie noua, curea pompa ulei, alt panou de sigurante + cablu mai gros. Porneste sfert :D.
    1 point
  4. Intamplarea face ca am una de 18 ani (luata de noua) si peste 500 000 km in care nu s-au bagat atatia bani si care e in stare decenta ... dar nu despre masina mea e vorba pe acest topic. Daca repari tot timpul la ea evident ca teoretic o masina poate tine la infinit, in schimb pentru mine conteaza si efortul pe care il depui pentru a atinge scopul asta. Iti ziceam doar sa contemplezi cu ideea ca poate ar fi variante mai bune fianaciar vorbind si nu numai. Acum daca tu esti sigur ca Passat-ul asta e cea mai buna masina pentru tine ... nu iti urez decat sa te bucuri de ea in continuare. Legat de rodaj, cam prin toate cartile (de aici expresia cu pe toate "gardurile") scrie ca nu e indicat sa lasi motorul pentru perioade lungi la ralanti in faza de rodaj. Acum, pare ca tu stii mai bine ce si cum, asa ca pentru mine acest subiect este inchis. Apreciez acest jurnal pentru valoarea pe care o aduce cand vine vorba de cati bani se cheltuie si ce inseamna o masina trecuta bine de prima tinerete. Sunt sigur ca altii (printre care si eu) au invatat din experinta ta.
    1 point
  5. Dupa evenimentul de mai sus am patit sa mai faca probleme bateria, nepornita avand sub 12V: Asa ca am decis sa pun bateria pe redresor. Am vrut sa scot bateria din locasul ei si am observat ca cei de la avia au pus acolo goarna de la alarma: Dupa ce am scos goarna zic hai sa verific si lichidul din baterie unde observ ca 2 celul erau secate si restul cu foarte putin lichid: Am facut "plinul" si am pus bateria peste noapte la redresor: poza facut dupa incarcare. Am pus bateria pe masina si am repozitionat goarna de la alarma pentru o eventuala noua interventie in zona aia. Dupa ce a pornit masina am dat o scanare, am gasit 15 erori, le-am sters, am recalibrat geamurile si am mers mai departe. Toate bune si frumoase timp de 2 saptamani pana luni cand, dupa 3 zile nepornita nu a mai vrut sa porneasca deloc: dadeam strat si doar welcome skoda pe display dupa care nimic, nici nu invartea. Asta intr-o dimineata cand totul era pe graba si pusesem deja bebe in masina sa il duc la cresa. Aduc masina de munca, ii dau curent si o ia la "sfert de buton". Toata ziua bebe: Tati, masina gri stricata 🤣🤣🤣. Frustrat ca nu a pornit cand ai nevoie de ea, am dus repede bebe la cresa si m-am oprit direct la depozitul de bateri unde am luatbo baterie noua de 70Ah deoarece mi s-a parut micuta cea de 59A de pe masina. Am pus bateria, sters erori care s-au acumulat dupa pornirea esuata apoi am codat noua baterie pe masina: Acum totul ok, porneste la sfert si a revenit functia de strat-stop uitat de ceva timp. Din ce vorbeam si cu baiatul de la bateri el crede ca a fost totusi un defect de fabricatie de a ramas seaca de lichid. Cine stie..... Intre timp am trecut la echiparea de iarna si am pus lichid de parbriz adecvat ca sa nu ma prinda iarna pe picior gresit.
    1 point
  6. Navigatia mea era blocata la versiunea 21.9, nu si-a mai facut actualizari. Am sperat ca dupa update de la SW 2.3 la 2.4 poate o sa-si revina, dar n-a fost asa. Urmarind instructiunile de la acest link, NU A MERS: https://app-connect.volkswagen.com/mapupdates/en/car/#download Urmarind instructiunile de la acest link, prima data a facut downgrade de la 21.9 la 21.2 si apoi s-a actualizat singura OTA la 22.8: https://www.meinid.com/wiki/entry/45-navigationsdatenbank-neu-installieren/ Dupa ce am instalat 21.2 de pe stick, am lasat masina cu navigatia pornita: m-am asezat la volan, am bagat centura de siguranta prin spatele meu, apoi am iesit din masina. NU am apasat nici pedala de frana si nici butonul de Engine Start/Stop. Am revenit peste o ora. Masina se oprise (cred ca se opreste dupa 30 de minute). Dupa ce a pornit din nou navigatia, era actualizata OTA la 22.8.
    1 point
  7. Faina masina ! Din punctul meu de vedere, cel mai bun Golf dintre toate generatiile. Sa te poarte cu bine. Asteptam niste poze in plus
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!