Dupa evenimentul de mai sus am patit sa mai faca probleme bateria, nepornita avand sub 12V:
Asa ca am decis sa pun bateria pe redresor. Am vrut sa scot bateria din locasul ei si am observat ca cei de la avia au pus acolo goarna de la alarma:
Dupa ce am scos goarna zic hai sa verific si lichidul din baterie unde observ ca 2 celul erau secate si restul cu foarte putin lichid:
Am facut "plinul" si am pus bateria peste noapte la redresor: poza facut dupa incarcare.
Am pus bateria pe masina si am repozitionat goarna de la alarma pentru o eventuala noua interventie in zona aia.
Dupa ce a pornit masina am dat o scanare, am gasit 15 erori, le-am sters, am recalibrat geamurile si am mers mai departe.
Toate bune si frumoase timp de 2 saptamani pana luni cand, dupa 3 zile nepornita nu a mai vrut sa porneasca deloc: dadeam strat si doar welcome skoda pe display dupa care nimic, nici nu invartea. Asta intr-o dimineata cand totul era pe graba si pusesem deja bebe in masina sa il duc la cresa. Aduc masina de munca, ii dau curent si o ia la "sfert de buton". Toata ziua bebe: Tati, masina gri stricata 🤣🤣🤣.
Frustrat ca nu a pornit cand ai nevoie de ea, am dus repede bebe la cresa si m-am oprit direct la depozitul de bateri unde am luatbo baterie noua de 70Ah deoarece mi s-a parut micuta cea de 59A de pe masina.
Am pus bateria, sters erori care s-au acumulat dupa pornirea esuata apoi am codat noua baterie pe masina:
Acum totul ok, porneste la sfert si a revenit functia de strat-stop uitat de ceva timp.
Din ce vorbeam si cu baiatul de la bateri el crede ca a fost totusi un defect de fabricatie de a ramas seaca de lichid. Cine stie.....
Intre timp am trecut la echiparea de iarna si am pus lichid de parbriz adecvat ca sa nu ma prinda iarna pe picior gresit.