Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.11.2022 în toate secţiunile

  1. Noile conducte de AC Cu rezonatorul scos si noul radiator de AC montat impreuna cu conductele de mai sus
    6 points
  2. Eu fac 5000km pe an cu masina,din necesitate,locuind intro capitala si neavind alte posibilitati pentru a face cumparaturile cu bicicleta,si sint nevoit sa merg la centru comercial de 2..3 ori pe saptamina,iar pentru produse romanesti,cind vreau sa cumpar ceva,merg la 15 km distanta de casa,asta fiind drumul cel mai lung pe care il fac. Nu o fac ca sa nu poluez,o fac ca sa economisesc banii,ca sa fac miscare,si din alte considerente. La pescuit vara,merg cu masina pina aproape de balta,apoi in bicicleta inca citiva km,tot din placere,masina sint obligat sa o iau pina in zona,fiind interzis sa mergi in bicicleta pe sosea. Toate iesirile,le fac impreuna cu sotia,si sintem trecuti de 50. Cind merg in vacante,la mare,cu masina de asemenea,din necesitate,bicicletele merg cu mine,si odata ajunsi la destinatie uit de masina. Am bicicleta de cind ma stiu,in copilarie aveam un Pegas,apoi un Tohan,mai tirziu o semicursiera ruseasca ca altceva nu se gasea in RO. Repet,folosesc bicicleta pentru ca imi place sa vad lumea in viteza 1,nu ca sa nu mai poluez. Celorlalti colegi de forum nu le raspund la comentarii,am invatat in decursul anilor ca nu are rost sa pierzi timpul incercind sa-l faci pe Papa mai catolic decit este. Se presupune ca impartim pareri,nu insulte voalate,fiecare are o parere propie,interesata sau nu,inconstienta sau nu,si trebuie respectata asa cum este,iar in cazul in care se doreste schimbarea opiniei celorlati,cel mai intelept este sa o faci cu argumente,sau cu exemplul personal. Revenind la subiectul topicului,motorina&benzina vs electrice.Pina acum am vazut cu totii ce face fiecare din motoarele termice....dar ce face o masina electrica nu a vazut si nu a demonstrat nimeni,ramin doar intrebarile incomode,la care adeptii masinii electrice nu vor sa raspunda direct,pur si simplu o iau pe cimp,si o ocolesc ca la Buftea,adica sustin acest tip de deplasare,fara a oferi nici macar un argument valabil,doar acela ca nu scoate fum. Eu vinerea trecuta,am trimis la cimitirul de masini un Audi a6,si mai am inca in curte pentru cimitir cel putin o masina in afara de cea folosita la cumparaturi,si trebuie sa recunosc ca nu imi voi cumpara o masina electrica niciodata,prefer trenul sau metroul. Daca forumul asta va mai exista peste 5...10 ani,sint curios ce vor mai spune detinatorii de masini electrice care fac publicitate pe aici,si mai curios sint sa vad cum vor cauta solutii pentru repararea sau imbunatatirea unor astfel de carute cu becuri. Apropo....de ce sar arsi unii cind se vorbeste rau despre masinile electrice??
    4 points
  3. 2 points
  4. Acest citat reprezinta o denaturare tendentioasa a realitatii. Acest citat nu este adevarat. Suficient si atat...ca de asta avem nevoie acum. Pentru ca unii dintre cei anti-masini-electrice fac postari de tip "flame-bait", in care, in acelasi mesaj posteaza despre "comunicare fara insulte voalate", apoi se pun pe treaba si posteaza insulte voalate.
    2 points
  5. Asta e cu jantele de vara. O sa fac poze la interior zilele astea. @Teodoreanu pretul de lista a fost peste 56.000€ tva inclus.
    2 points
  6. Trage si al meu parturi mai tari Joke aside, nice touch, sustin zambetul oferit
    1 point
  7. Masina era in dinamic cu valvele deschise. Pe confort cand se inchid valvele este liniste aproape ca inainte.
    1 point
  8. Trenul si metroul sunt electrice, doar le lipsesc bateriile, doar asa ca nota cand ai in vedere aspectul de "niciodata nu voi cumpara o masina electrica". Nu am inteles de ce pana acum nu a deranjat pe nimeni bateriile de tot soiul folosite in viata de zi cu zi, si sunt enorm de multe lucurui care au baterii in ele. Doar ca sunt mici nu a deranjat pana acum sau nu au poluat in aceeasi masura doar pentru ca sunt mai mici ca dimensiune? Si sunt pe piata de ceva ani buni ...... Da, bateriile de masina pe tehnologia actuala nu este cea mai fericita abordare daca o judecam strict din considerent al poluarii, dar bateriile respective in comparatie cu celelalte baterii amintite mai sus, se pot refolosi in sisteme fotovoltaice, deci durata de viata 10 ani la masina + inca 5 -10 ani pe sisteme, duce la o minimizare maxima a impactului asupra mediului.
    1 point
  9. Sunt sigur ca te iubesc si vecinii 🤣🤣🤣
    1 point
  10. Ti-e prea cald iarna si ai nevoie de AC mai puternic nu? stiu, am trecut prin asta..
    1 point
  11. Sunt curios oare cati dintre cei care comenteaza pe acest topic folosesc des mersul pe jos, cu trotineta sau bicicleta, evitand, pe cat posibil, deplasarile cu auto
    1 point
  12. Iti propun alt experiment,ingroapa o baterie de masina in curte la tine,sau unde cultivi rosiile,ori in curtea cuiva de unde vei minca ceva din gradina respectiva,apoi maninca din ce se recolteaza,si la cite metale grele si minunatii exista in aceste baterii minune,daca nu mai revii sa ne spui cum te simti,vom intelege de ce.
    1 point
  13. Iti propun doua experimente extrem de simple: 1. Pune nasul la 3 cm de teava de esapament a masinii recent pornita, cu motorul rece, si inspira adanc timp de 5 minute. Apoi revino si spune-ne cum te simti. 2. Baga-te intr-un garaj inchis cu motorul pornit si stai acolo vreo ora - doua. . Apoi revino si spune-ne cum te simti.
    1 point
  14. Da, deci cand n-ai de lucru iti faci... Si cand nu stii mecanica, o iei logic, dar sclipirea vine dupa multi nervi si peri albi. Deja ma resemnasem cu toate zgomotele masinii, si am zis asta e, poate asa face toate. Saptamana trecuta am schimbat tamponul hidraulic din zona distributiei, si ce sa vezi, baraiala aia de la 3000/3500+ rpm ca in filmuletul de mai sus a reaparut. Iar nervi, iar reasezat, orice i-au facut 2 zile n-a functionat. Am innebunit. Am pus masina pe rampa, am deschis capot si mi-am bagat si eu nasul sa vedem despre ce poate fi vorba, iar intr-un moment de sclipire am asociat zgomotul cu 2 conducte metalice care ar face contact undeva, asa ca am luat la puricat tot ce se misca sub motor. Si ce sa vezi, o conducta de clima nu mai statea bine stransa in pozitie, si freca in carcasa metalica a filtrului de motorina, conform pozei de mai jos. S-a pus o bucata de cauciuc moale sub colier, pentru a fixa un pic mai bine conducta, si gata. Da-i in teste. Baaa neneee, ce sa vezi. Miracol. LINISTE TOTALA. DA LINISTE D-AIA DE MORMANT IN MERS. NU SE MAI AUDE NIMIC, DA NIMIC in afara de torsul motorului. Eram extaziat. Am zis ca nu se poate, ireal. Nemaintalnit, nemaivazut si nemaiauzit. Deci 75k km am mancat nervi pe paine dintr-o chestie atat de marunta.
    1 point
  15. 1 point
  16. Orice-ar fi, nu poate fi mai toxic decat fumul de diesel din aglomerarile urbane si mai daunator decat efectele schimbarilor climatice.
    1 point
  17. Va multumesc! Sincer m-am obisnuit cu Skoda si cu diesel. Stiu ce poate, stiu ce nu poate, stiu la ce costuri sa ma astept, mi le-am asumat si merg mai departe cu ele. Momentan nu imi permit o masina premium, nu neaparat costul ei de achizitie cat mai mult intretinerea ei asa cum trebuie.
    1 point
  18. Verifica / Repozititioneaza distributia
    1 point
  19. Datorita deficientelor de functionare a unitatii AC , am hotarat sa maresc radiatorul si am zis cu ocazia asta sa scot si rezonatorul de pe evacuare pentru un volum mai mare de sunet
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!