Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.11.2022 în toate secţiunile
-
2 points
-
Da, deci cand n-ai de lucru iti faci... Si cand nu stii mecanica, o iei logic, dar sclipirea vine dupa multi nervi si peri albi. Deja ma resemnasem cu toate zgomotele masinii, si am zis asta e, poate asa face toate. Saptamana trecuta am schimbat tamponul hidraulic din zona distributiei, si ce sa vezi, baraiala aia de la 3000/3500+ rpm ca in filmuletul de mai sus a reaparut. Iar nervi, iar reasezat, orice i-au facut 2 zile n-a functionat. Am innebunit. Am pus masina pe rampa, am deschis capot si mi-am bagat si eu nasul sa vedem despre ce poate fi vorba, iar intr-un moment de sclipire am asociat zgomotul cu 2 conducte metalice care ar face contact undeva, asa ca am luat la puricat tot ce se misca sub motor. Si ce sa vezi, o conducta de clima nu mai statea bine stransa in pozitie, si freca in carcasa metalica a filtrului de motorina, conform pozei de mai jos. S-a pus o bucata de cauciuc moale sub colier, pentru a fixa un pic mai bine conducta, si gata. Da-i in teste. Baaa neneee, ce sa vezi. Miracol. LINISTE TOTALA. DA LINISTE D-AIA DE MORMANT IN MERS. NU SE MAI AUDE NIMIC, DA NIMIC in afara de torsul motorului. Eram extaziat. Am zis ca nu se poate, ireal. Nemaintalnit, nemaivazut si nemaiauzit. Deci 75k km am mancat nervi pe paine dintr-o chestie atat de marunta.2 points
-
@DB86CLP am montat diffuserul azi si sunt multumit. Vine destul de bine, se poate monta la fix sa nu aiba loc liber intre el si bara masinii daca esti putin atent, dar eu l-am montat pe marginea unei borduri (am folosit bordura pe post de cric pentru o roata) si a fost mai complicat. Vine cu cele 8 suruburi, eu le-am impartit 4 in partea de sus, 4 in partea de jos (sub masina/bara). Daca 'trageam' de diffuser mai mult in lateral si aveam pe cineva sa il tina in pozitie (probabil pe elevator) sigur il montam cum trebuie. Nu are gauri, ci suruburile sunt facute pentru a gauri plasticul. Am reusit destul de usor cu o surubelnita manuala. Am sa dau cu ceva culoare nagra peste cele 4 suruburi vizibile. Atasez si album cu pozele sa se vada ok ca nu incap toate in limita de 1MB. https://imgur.com/a/NQFflsZ Scuze de dublu post, poate se poate uni cu comentariul anterior pentru ca nu mai pot edita. Multumesc2 points
-
Inteleg ca bateriile masinilor electrice sunt mai mari, dar putem sa ne gandim si la sutele de baterii pe care le folosim in alte echipamente? Cate telefoane/tablete/laptopuri si multe altele nici macar nu ne punem problema sa le reciclam? @vp44 Ar merita updatat in profil motorizarea masinii cu una care chiar exista1 point
-
Iti propun alt experiment,ingroapa o baterie de masina in curte la tine,sau unde cultivi rosiile,ori in curtea cuiva de unde vei minca ceva din gradina respectiva,apoi maninca din ce se recolteaza,si la cite metale grele si minunatii exista in aceste baterii minune,daca nu mai revii sa ne spui cum te simti,vom intelege de ce.1 point
-
Iti propun doua experimente extrem de simple: 1. Pune nasul la 3 cm de teava de esapament a masinii recent pornita, cu motorul rece, si inspira adanc timp de 5 minute. Apoi revino si spune-ne cum te simti. 2. Baga-te intr-un garaj inchis cu motorul pornit si stai acolo vreo ora - doua. . Apoi revino si spune-ne cum te simti.1 point
-
pai la ce alta masina mai ai revizie la 2 ani fara limita de km?? sint oameni care au parcurs 70.000km in astia 2 ani sa zicem... la o termica faceai 4 revizii in 70.000km. La acest model electric faci doar un schimb de lichid frana, ce-i drept la suprapret.1 point
-
Încă o dată subliniez două aspecte: 1. Felicitări pentru modul în care o întreții! 2. Nu o să îmi (mai) iau mașină cu trapă, automată și 4x4!1 point
-
Update: ODO: aprox 100k km - problema cu check engine si regenerare fortata am rezolvat-o schimband furnizorul de AdBlue, de la bidon de 10l de la MOL, la Adblue la pompa de la Socar - O pana, dar asta din cauza drumului prin Bolintin - schimbat cauciucuri - puse Pirelli de iarna - probabil trebuie schimbate discuri si placute (al doilea set complet) - fluctueaza temperatura apei, se duce pana pe rosu, tre sa tin aerul conditionat la maxim pentru stabilizare. Probabil a picat pompa de apa, azi am programare in service, vedem - multi greieri prin masina, in special in zona bordului - uleiul iara a disparut, completat cu 1 litru dupa aproximativ 7.000 km, mai completasem cu inca un litru, dupa 7.0001 point
-
Fa ce face popa,nu ce zice! @kolfleading inca nu sint lamurit cum polueaza fabricarea masinilor electrice,a bateriilor lor in special.De ce nimeni nu vorbeste despre asta?Fumul de la diesel si benzina il vad,si stiu ca este fum,insa nu stiu daca imi face rau la sanatate decit din ce spun unii la tv,dar nu am certitudinea ca nu sint platiti ca sa spuna asa ceva,chestie care sa mai intimplat,si care sa demonstrat. Plastic toxic,mincare toxica,masini toxice,bauturi toxice,totul este toxic in jurul nostru,in functie de vinzarile care le fac cei interesati sa schimbe un produs cu altul,doar ca sa mai faca un ban in plus. Va rog sa ma scuzati,dar prea sintem prosti!Nu fac aluzie la nimeni,ma includ,si ma resemnez,de moment!1 point
-
@Doomy e doar o curiozitate dacă, așa cum zici și tu, pe timp îndelungat se văd mai ok decât Osram NBU. De asemenea am niște dubii privind iluminarea pe timp ploios, dar pentru asta testăm. Ai link pentru Aliexpress: https://a.aliexpress.com/_EuKyQ77 Urmează să fac un drum mai lung și cred că la întoarcere o să le folosesc. Vedem cum se comporta. Ca prima impresie deocamdată sunt wow 95% diferența fiind dată de acea pată închisă, care e ca pixelul mort la ecranul LCD: o dată ce l-ai văzut, nu poți să nu-l mai observi .1 point
-
1 point
-
Pe 09 centrala electrica, blocurile de masura, cauta Load management. Daca apare in blocul de masura Active, de acolo este. Daca nu apare Active, e alta problema1 point
-
Ce spne Dolfin: Si ce spune articolul citat: Cu alte cuvinte, nu exista nici o legatura intre afirmatia lui Dolfin si articolul indicat. Acum sunt doua posibile variante: Ignoranta: Dolfin s-a entuziasmat foarte tare cand a vazut titlul, dar n-a citit articolul pana la capat Rea vointa: Dolfin intentionat a dat o interpretare tendentioasa articolului, sperand ca oricum noi nu-l citim cu atentie.1 point
-
1 point
-
Problema rezolvata. Vibratiile proveneau de la volant uzata. Am schimbat volant si nu mai se simte nici o vibratie la turatii joase1 point
-
Urmaresc topicul de ceva vreme si tin sa te felicit, @Doomypentru modul in care te ocupi de masina. Este mai mult decat intretinuta masina ta @grppoti sa te detaliezi te rog de ce nu iti vei mai lua masina automata? Eu, posesor de manuala in Bucuresti, imi doresc din tot sufletul o cutie automata.. poate de Craciun!!0 points
-
Foarte urit din partea lui daca este pompangiu si nu a desfacut injectoarele sa le puna pe banc,la urma urmei te taxa mai mult,deci cistiga,dar poate ca stie el ceva ce nu stiu eu,posibil si asta,nici eu nu sint clarvazator,numai ca,meserias batrin fiind,m-am cam lasat sa fac cirpeli,mai ales aici unde sint eu,pentru ca daca iese bine,ma pune la icoane,dar daca iese rau vor sa le platesc masina de noua,asa sint europenii,daca esti bun si ieftin te lauda,daca gresesti vinzi un rinichi sa scapi de ei,nu tin cont de munca ta,de efortul depus sa le dai o solutie ieftina si bunicica,etc,asa ca am invatat lectia,el cere ieftin,eu lucrez scump,ori accepta,ori cauta pe altul. Injectorul 03L130277S nu da probleme de ,,bobina" asa ca probabil ai alte probleme relationate cu sistemul de injectie.In injectoarele 03L130277B din fabrica sau montat rezistente de 0,25w si astea se ardeau foarte repede,apoi au revenit in seria S cu rezistente de 0,50w mai bune,tip SMD,si se pare ca au rezolvat problema. Daca spuneai si de ce ai fost nevoit sa revizui injectoarele,poate ca puteam gasi impreuna alta solutie,nu neaparat cea oferita de mecanic.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00