Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.11.2022 în toate secţiunile
-
2 points
-
...pai ce sa zic...povestea incepe ca ma tot uitam si ma framantam sa gasesc o masina mai de daily dar buna si de familie ca se tot plangea sotia ca S5 e cam micut si cu 2 copii, dintre care unul de 3 ani, care inca necesita sa luam dupa noi cel putin un stroller de calatorie... asa ca dupa ce cu greu mi-am stabilit niste idei despre masina....ca ma tot uitam la avioane cu motoare mari de 3.0, fie ele benzina sau diesel, am zis ca totusi nu are rost sa platesc taxe si consum mari la inca o masina, asa ca intr-o zi tot facand browsing am dat peste acest Passat. Initial m-am dus sa-l vad avand asteptari scazute, nu anticipam sa-mi placa ceva prea mult la masina, ma atragea faptul ca era automata si ca avea pachetul R-line, astea 2 m-au facut sa ii dau o sansa. La vizionare si dupa drive test asteptarile mi-au fost depasite, cum am zis, nu stiu daca asta pentru ca le aveam eu setate prea low sau pentru ca masina chiar era ok :). In concluzie, vazut, placut si luat, a doua zi deja eram in posesia ei. Masina este un VW Passat B8, fabricatie Sept. 2015 si trecuta ca fiind 2016 in carte, pachet R-line exterior, cutia DSG DQ200 care merge foarte misto cu motorasul asta si "cireasa de pe tort" motorul de 1.6Tdi de 120cp si 250nm. Motorizarea evident nu are cum sa te dea pe spate, dar isi face treaba in mod silentios si cu un consum mai mult decat decent, sincer sa fiu am fost foarte placut surprins de faptul ca masina e foarte bine insonorizata, ma asteptam sa aud cam multe zgomote de rulare si de motor, dar sta foarte bine la acest capitol, credeam ca va fi cam ca o Skoda Octavia, dar e peste la acest capitol. Am luat-o la ceva peste 191k km si am facut aproape 1000km in prima saptamana cu aproape 1 plin, deci super consum tinand cont ca vreo 60% e urban. A avut ultima revizie si distributia facuta la 189k km si i-am mai facut eu o revizie cu ulei, f ulei si f polen ca sa fiu impacat. O sa-i fac si la cutie o revizie chiar daca evident ei zic ca e lifetime. In rest, masina se prezinta super bine, fara scurgeri de ulei, fara rugina, fiind adusa din NL in 2021 nu are rugina pe sub ea cum ma asteptam sa gasesc pe la jugul spate sau brate. Are un istoric super curat si la zi, fara accidente, fara km umblati desi cred ca a avut revopsita capota fata pentru ca gap-ul stanga-dreapta nu e identic, va trebui sa o centrez eu acolo. Masina e destul de boring la condus, nu te incita in mare fel, dar imi place spatiul, imi place cum arata cu pachetul R-line si imi plac optiunile, farurile LED High mi se par foarte faine, Apple car Play iarasi e bun si sistemul de infotaiment care e destul de actual fata de ceea ce am pe S5. Poate cineva stie care e faza pentru care de fiecare data dimineata sau dupa ce trec cele 2 ore, toate datele de consum mi se reseteaza? Nu ar trebui ca Long Term si Since Refueling sa ramana neschimbate? Inclusiv trip-ul mi se reseteaza, e cumva un bug de sw?1 point
-
1 point
-
Poti incerca si cu vaselina siliconica cu litiu, de la WD40. Ceva mai accesibila la pret si o cantitate mai decenta, decat flinticul ala de tubulet de la VW. Face fix acelasi lucru. Eu de exemplu folosesc vaselina asta de la WD40 in fiecare toamna. Cand schimb rotile, gresez bine bucsele minune, ca mai apoi, daca da frigul, sa am liniste in masina. Cat timp bucsele alea in cazul meu inca sunt tapene, am decis sa nu le schimb, doar pentru a scapa de acel scartait. VW stie de problema asta, exista nota de service pt gresarea acestor bucse pe intreaga platforma MQB, atunci prefer sa le gresez si eu. Cand vor ceda, o sa le schimb. Ce ofera VW ca si cantitate in acel tub de vaselina, mi se pare nesimtit de scump, doar pentru ca e un produs vezi doamne original, cu serie de catalog VAG.1 point
-
Salutare! A venit si a mea, in sfarsit, de 2 saptamani. Am aproape 1000 km. Este facuta in asa fel, incat te atrage sa mergi cat mai mult, de placere. In primele zile m-a speriat consumul de Bucuresti, cca 20l/100km, dar a inceput sa-si revina. Nu ma deranjeaza in mod deosebit lipsa butoanelor fizice pentru clima si volum radio, dar 'ofer' o bila gri pentru lipsa unor indicatoare luminoase acolo unde sunt tastele tactile pentru clima si volum, dar si acolo pe selectorul de mers. Daca erau indicatoarele luminoase, nu cred ca ar fi crescut pretul exagerat si ar fi aratat bestial. Altfel, usor zgomotoasa in mod confort si am citit ca zgomotul este mai mare in modul sport, cu aport in boxe. Nu le poti avea pe toate. Daca vrei zgomot cat mai mic si toate cele de care ne plangem, urcam stacheta la next level, cu alti bani. La acelasi pret, poti avea o Skoda Karoq, dar nu cu aceeasi tehnologie, o Mazda CX30, dar parca mai jos dotata. Depinde ce-ti doresti. Eu sunt multumit de achizitie. Nesimtire la reprezentanta cand mi-au spus ca jantele de 17" nu sunt in lista lor de jante omologate pentru Cupra si jantele sunt trecute in CIV.1 point
-
I am montat si pedalele, nu fara peripetii din pacate...grabindu-ma, am fortat clapeta de deschidere a capotei, cu capota deja deschia si am rupt cablul la imbinare, oarecum ma asteptam ca ceva sa mearga prost, de aia am deschis capota mai intai, sa ma asigur ca nu se rupe ceva cu ea inchisa :). A doua zi am schimbat si cablul, doar pe original se gaseste si am avut noroc sa mi-l aduca in aceeasi zi, mai complicat a fost sa-l schimb intrucat e bagat pe sub o gramada de plastice care trebuie demontate. Pedalele, pentru unele AM, se aseaza perfect, footrest-ul cred ca ar fi putut fi ceva mai lung in partea de jos, dar altfel arata foarte bine si completeaza interiorul masinii, multumit de ele . I-am schimbat de asemenea intinzatorul curelei de accesorii pentru ca mi se parea ca uneori se aude un zgomot in plus din zona aceea , la rece in special, si pare-se ca s-a rezolvat. Urmeaza sa-i schimb bucsele mari ale basculelor fata, am acel scartait gen la trecerea peste speed-bumps, am vazut ca foarte multa lume se plangea de el. In prima faza am gresat bucsele cu pricina si a disparut, dar am zis ca oricum ar trebui schimbate dat fiind faptul ca sunt cele originale. Am luat Lemforder si sper sa ajung sa le schimb sapt aceasta. I-am luat si un set de covorase de cauciuc dedicate B8 si tavita portbagaj, ca tot vine iarna.1 point
-
A trecut ceva timp de la ultimul post, asa ca: S-a facut prima revizie de 15 000 km, s-a schimbat si parbrizul din pacate, urmeaza in viitorul apropiat a 2 revizie de 30 000 km S-a facut retrofit la volan incalzit si cu touch ( multumesc mult pentru ajutor lui Sabin ) Al doilea "retrofit", am gasit fete de usi din piele la un pret de nerefuzat ( sau ce material se foloseste) cu tot cu trimuri, inca ma gandesc ce trimuri sa aleg..... Din pacate putine poze, dar o sa facem. Urmeaza un retrofit mai mare, avem toate piesele, cablaje dar timp lipseste Mai am cateva lucruri de rezolvat si la lumini ambientale ( plafoniera si suportul de pahare dar la fel il amanam ) Partea de interior(scaune) foarte greu de gasit si foarte scump ( caut si unul cat mai nou, mai studiez daca se potriveste cel de ARTEON) In rest masina merge ca la inceput, fara probleme, fara zgomote neobisnuite sau greieri prin bord, fete de usi sau alte zone Ce nu imi place si parca ma deranjeaza pe zi ce trece, insonorizarea destul de slaba, iar sistemul audio..... mediocru(imi aduc aminte ca b7 era mai antifonat, dar poate ma insel) . Poate in viitor incerc si o insonorizare si un upgrade a sistemului audio, bani si timp sa avem.1 point
-
Si...am bifat borna celor 3 ani de la achizitie💣, asadar pe langa interiorul si navigatia facute "cadou" saptamanile trecute, am trecut si la capitolul tehnic, astfel am schimbat distributia si uleiul impreuna cu filtrele aferente. Distributia fusese ContiTech facuta in Romania, iar aceasta a fost inlocuita de una Dayco facuta tocmai in America de Sud, iar pompa de apa Hepu facuta la fratii nemti. La ulei am ales un Valvoline alaturi de filtre Mahle. Toate acestea le-am facut la colegul @EEXCALADE pe care ii multumesc inca o data pe aceasta cale! Drumuri bune!1 point
-
@acidone77- are si ACC pe care chiar il folosesc la drumuri lungi ca oricum depasiri nu prea fac @adrian_mm89 - e onorabil daca faci depasire fara sa te bagi aiurea, gen din alea la mustata, dar evident nu e pentru asa ceva masina, nici cu S5 nu fac din alea, dar da, e una cand stii ca mai ai o rezerva considerabila si alta e cand esti la blana, dar sincer pe acelasi drum merg aproape la fel si cu una si cu alta, am trecut de varsta teribila. Imi place sa stiu ca am putere sub fund dar ma descurc si cu cei 120cp.1 point
-
Pe bune ? Cum poate sta asemenea postare pe acest forum ? A si predat la liceu ... nu conteaza ce ... un om care nu respecta un grup de oameni decat fortat de lege , cum poate preda unui grup de oameni ? Cum se simteau profesorii nefumatori de la acel liceu cand intrau in cancelaria aia imputita de atata fum ? Placerile care pot afecta pe altii ti le faci privat , nu in public , e vorba de o minima educatie Team Building-ul lu' peste ... de aia suntem ultimii peste tot , nu avem respect pentru nimic1 point
-
daca masina este cu start stop, incarcarea variaza, in functie de consumatori, baterie si alti factori. Daca ramai fara baterie in 24h, atunci trebuie masurat consumul in stand by - ai un consumator, nu e o problema de incarcare.1 point
-
1 point
-
Cu siguranta este demarorul. Pornire greoaie la cald poate fii si din senzor dar fa o diagnoza iar daca pe diagnoza nu da nici un defect poti schimba demaror care costa cam 1000ron. bafta(75%demaror cu probleme). Bafta1 point
-
Salut,pai ce vrei sa reglezi cu VCDS?Ce face ala in video este alta treaba,foloseste simulatorul ca sa stie cind distanta dintre piesa in miscare si solenoid este cea corecta. Daca nu ai necesarul la indemina,asa la ochi,piulita de la solenoid o stringi la 30Nm,dar retine,nu iti recomand sa faci asa ceva cu motorul pornit,risti sa ramina acul din duza ridicat,si topesti pistonul. Nu stiu ce injector ai tu in masina,zici ca e de 1,6 Tdi,eu lucrez cu alte informatii,de genul injector siemens-vdo-continental numar de referinta 03L130277B si nu stiu daca e cazul tau. Fiecare injector,si fiecare piulita,se stringe dupa datele fabricantului,si nu sint aceleasi pentru toate referintele de injector.Ca sa iti faci o ideie,jocul axial al sferei,in cazul de fata al butoiasului,ca nu stiu cum sa-l numesc in romana,este de 0,030....0,040mm,asta e un exemplu asa,aiurea,ca sa intelegi cit de minuscul poate fi,adica ce face ala cu simulatorul,dar se poate face cu comparatorul la rece,masurind distanta dintre piese,si punind o saiba hexagonala cu grosimea necesara. Daca nu ai saibe de diferite grosimi,comparator,si informatia necesara,nu poti realiza aceasta operatie. La final injectorul trebuie probat in bancul de probe si urmarit sa dea cantitatile cerute de fabricant,in testele specifice,relanti,preinjectie,emisii,maxima,retur. Sa revenim ...Prima proba intr-un injector siemens,este cea a ,,bobinei" care trebuie sa dea 200kohmi (170...200) la 110volti si sa nu dea la masa niciunul dintre pinii bobinei. Daca rezistenta este corecta in ,,rece" se probeaza si in presiune,adica in bancul de probe,findca poate face scurt circuit in bobina cind este in presiune. La rece,se poate masura cu un ohmetru sa dea 170...200kohmi,si daca nu se schimba injectorul.Asta este o proba sa zicem de maidan,dar daca rezistenta este mic in rece si fara tensiune,sigur nu va merge nici in conditiile de test specifice. Daca nu ai simulator,iti trebuie ce vezi in poza a doua,verifici distanta electromagnet,apoi distanta din injector,si intre ele pui o saiba de reglaj hexagonala cu dimensiunea care rezulta ca diferenta.Injecteaza mai mult,pui saiba mai subtire,injecteaza mai putin,saiba mai groasa. Daca iti bat injectoarele,zgomot de biela,cred ca ai probleme cu solenoidul.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00