Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.11.2022 în toate secţiunile

  1. A trecut ceva timp de la ultimul post, asa ca: S-a facut prima revizie de 15 000 km, s-a schimbat si parbrizul din pacate, urmeaza in viitorul apropiat a 2 revizie de 30 000 km S-a facut retrofit la volan incalzit si cu touch ( multumesc mult pentru ajutor lui Sabin ) Al doilea "retrofit", am gasit fete de usi din piele la un pret de nerefuzat ( sau ce material se foloseste) cu tot cu trimuri, inca ma gandesc ce trimuri sa aleg..... Din pacate putine poze, dar o sa facem. Urmeaza un retrofit mai mare, avem toate piesele, cablaje dar timp lipseste Mai am cateva lucruri de rezolvat si la lumini ambientale ( plafoniera si suportul de pahare dar la fel il amanam ) Partea de interior(scaune) foarte greu de gasit si foarte scump ( caut si unul cat mai nou, mai studiez daca se potriveste cel de ARTEON) In rest masina merge ca la inceput, fara probleme, fara zgomote neobisnuite sau greieri prin bord, fete de usi sau alte zone Ce nu imi place si parca ma deranjeaza pe zi ce trece, insonorizarea destul de slaba, iar sistemul audio..... mediocru(imi aduc aminte ca b7 era mai antifonat, dar poate ma insel) . Poate in viitor incerc si o insonorizare si un upgrade a sistemului audio, bani si timp sa avem.
    2 points
  2. Revizie Haldex generația a cincea: 800 lei. Km - 40.300. Operațiuni: scos uleiul din sistem, demontat pompa, demontat și curățat sita (foarte puțină mizerie), schimbat garnituri, montat, umplut cu ulei, inițializat/ amorsat pompa cu VCSD, recompletare ulei. Lucrarea s-a efectuat la Revizii cutii automate Buftea
    2 points
  3. Salutare, acum aprox 2 saptamani am schimbat vechiul Golf 6 1.2tsi pe un Golf 7.5 GTI PP DSG si am zis sa il postez aici ca jurnal, pentru diferite sfaturi si toate cele. Masina a fost adusa din Germania, a durat cam 2 saptamani tot procesul, timp in care am cam stat cu morcovul 🤣. Masina in cauza este un Golf 7 GTI Performance Pack din 10/2017 (2018 in cartea din Romania), cu DSG, cod motor DLBA. Abia cand a ajuns in tara ne-am dat seama ca este o motorizare mai speciala, in sensul in care nu are injectoare MPI. O sa fac candva o decarbonizare si ma gandesc daca merita un kit de injectoare MPI in viitor. Ca dotari, din ce imi aduc aminte: - DCC (dotare pe care am vrut-o neaparat si sper sa nu pice prea curand amortizoarele) - ACC - Farurile LED, dar nu cele de top (nu e faza lunga adaptiva) - Virtual Cockpit - Senzori parcare fata+spate - Clima - Navigatie - Winter pack - Camera marsarier highline (adaugata ulterior la niste baieti) - App connect (tot adaugat ulterior) I-am facut deja o prima revizie in care am schimbat baia de ulei, ulei, filtre, ulei DSG. Din ce am vazut in istoricul service a avut un schimb de ulei la diferential relativ recent. Ca feeling masina e minunata, super confortabila datorita dcc. Are un sunet minunat, dar din pacate e cam 'linistit', in sensul in care nu pops, nu bangs, nu farts, dar se va rezolva (nu vreua ceva extraordinar, ci ca si cand ar fi din fabrica, e masina daily). A venit cu jantele basic, anvelope de iarna pe care le voi schimba de la anul ca sunt cam pe duca. La primavara planuiesc un set de jante + anvelope, ceva Michellin. Aproape zilnic imi completez 'lista de cumparaturi' (un tabel) cu chestii pe care le voi face in viitor. Am in plan resonator delete, finala, ceva pe admisie, soft, intercooler poate, si pe parte estetica poate un detailing, polish (masina neagra parcata afara printre o gramada de pisici si porumbei nu e ok ), polish faruri + folie, o prelungire de eleron stil Oettinger, o prelungire diffuser stil Maxton. Inca sunt in cautare de tot felul de combinatii, am timp pana la primavara. A si un scut de passat alltrack sa acopere si motor+cutie, si o tavita din cauciuc pt portbagaj. Am facut deja aprox 1000km, pacat de aglomeratia din Bucuresti. Consumul mi se pare decent, un drum pana la Adancata (Motorpark) am scos 9.9 mers destul de agresiv. In oras scoate cat vrea ea, intre 9-15 cred (Bucuresti...), si in afara am auzit ca poate scoate si 5-6 pe drum national la mers super calm. Pentru putin timp am avut pe bord consumul dar mi-am dat seama ca incepe sa ma streseze si nici nu prea conteaza cat consuma asa ca am pus inapoi treapta si viteza 🤣. Astept orice sugestii/reclamatii
    1 point
  4. A fost una dintre cele mai calde ierni din istorie, unul dintre motivele pentru care s-au uzat atat de repede, dar tot s-au dus cam rapid. Real, in Bucuresti nu as monta anvelope de iarna decat din decembrie pana in februarie, deja in martie sunt 20 de grade. Ce e aiurea e ca in ultimele ierni nu a fost deloc zapada in Bucuresti, ea venind prin...martie.
    1 point
  5. Păi gândește-te cât mergem pe zăpadă cu ele... ca să nu mai spun că peste 10°C sunt ok și anvelopele de vară. Dacă socotesc că anul trecut a nins o dată la Galați și s-a văzut alb foarte pe iarbă, aproape că nu se justifică două seturi de roți.
    1 point
  6. Datorita deficientelor de functionare a unitatii AC , am hotarat sa maresc radiatorul si am zis cu ocazia asta sa scot si rezonatorul de pe evacuare pentru un volum mai mare de sunet
    1 point
  7. Ne pregatim de concediu 😁
    1 point
  8. Ok, sunt de acord ca nu am inteles exact ce vine in pachetul FISCON. Lasand la o parte faptul ca am deviat de la subiect si nu stiu cum se integreaza exact acele componente pe masina (- vali, poti sa-mi dai mai multe detalii despre acest sistem, daca tot l-ai vazut functionand?) mai intervine si costul pachetului care ajunge la peste 1600 RON. De acolo in afara microfonului, nu mai recunosc celelelte componente - banuiesc ca se conecteaza pe CAN cumva. De asemenea nu am nici comenzi pe volan ceea ce ma duce cu gandul la modalitatea de a raspunde la un apel sau la a initia unul. Intrebarea mea era daca voi aveti idee si de alte sisteme, eventual mai simple si mai ieftine, care sa-ti permita conectarea echipamentelor bluetooth la radio-ul swing instalat pe masina, pentru a nu lua in calcul posibilitatile: - schimbarea radio-ului cu o chinezarie multifunctionala gen Witson, costand peste 2000 RON: http://www.witson.ro/dvd-auto/dvd-witson/dvdwitsonSKODA%20Octavia%20%20W2-D781S.htm - sau un adaptor de bluetooth cu modulator fm alimentat de la bricheta masinii, costand pana in 200 RON. Multmesc
    1 point
  9. Poti merge linistit cu amestecul, nu e nici o problema.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!