Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.11.2022 în toate secţiunile

  1. S-a mai discutat subiectul. Ti-au dat buletine de masuratori inainte si dupa curatare (debit/cadere presiune)? Esti sigur ca are caracteristicile unui DPF nou? Daca pui la oil-ash valoarea de 0 si in realitate are 30, SMM si SMC vor fi calculate eronat. Spatiul din DPF disponibil pentru incarcarea cu "soot" va fi mai mic (restul fiind ocupat de oil-ash) deci vitezele de incarcare cu funingine (soot) vor fi mai mari. Daca nu stii cum a fost curatat eu as pune initial o valoare de 20 (nu poti lasa 89.1) si as urmari vreme de vreo 5 regenerari cum cresc SMM si SMC.
    4 points
  2. "Cred" ca iar se deviaza de la subiect... oricum discutia asta este ca o poveste fara sfarsit... benzina vs diesel...
    1 point
  3. Incercand sa schimb aspectul pe sfarsit de an, saptamana asta am ajuns la brasov sa ma vad cu cineva pt un swap de roti si anume talladega 19 si eu sa i le dau pe cele de 18 de pe masina din motive de copil pt respectivul. Ce nu am banuit noi, eu venind din bucuresti si el de la sibiu a fost faptul ca este sezonul de anvelope de iarna si absolut toate vulcanizarile erau in haos, cozi imense sau pur si simplu programare dupa 1 decembrie(am aflat asta cand am ajuns in brasov🤣). Dupa cateva cautari nereusite am decis sa le schimbam noi singuri, el avea cric la masina eu doar kit de pana fara cric dar fiind in curtea unei vulcanizari intr-o fosta fabrica ne-a ajutat cineva care astepta la coada cu un golf si ne-a imprumutat cricul lui . Pusi pe treaba schimbam prima roata de pe fata, la a doua roata de pe spate la el s-a produs nefericirea si anume s-a dus naiba antifurtul(eu aveam doar prezoane simple) si de aici chinuiala si sunat diversi, toata lumea ocupata/sau nu detine tubulara extractoare sau alte metode si asa stateam noi cu 1 janta e 19 si 3 de 18 iar la el fix invers. Aproape de inserat dupa vreo 2 ore chin cautat antifurt, ce aveam eu era diferit de ce avea el, nici o masina de la coada de la vulcanizare si nu erau putine vag-uri nimic nu semana cu antifurtul lui. Ultima speranta a fost sa ii rugam pe cei de la vulcanizare sa incerce cu pistolul cu putere mica sa desfaca antifurtul de pe roata fata a lui ca sa imi recuperez janta si spre norocul nostru fiind stransa doar la mana de el s-a desfacut relativ usor cu pistolul dupa ce a fost batut bine pe prezon cu un ciocan. Asadar dupa 4 ore aproape mi-am pus roata inapoi pe masina si ne-am intors la casele noastre dupa o zi pierduta degeaba din pacate. Am ratat borna de 200.000km , macar drumul a fost liber spre bucuresti si m-am bucurat de curbe si traseu. Am apucat sa fac totusi o poza dupa prima roata montata🤣 Urmeaza sa montez si eu rotile de iarna saptamana viitoare daca se opresc ploile si cam atat pe anul acesta. Bonus m-am ales si cu proiector de ceata spart dupa acest drum, inca functioneaza dar urmeaza si el sa fie schimbat.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!