Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.11.2022 în toate secţiunile

  1. Datorita deficientelor de functionare a unitatii AC , am hotarat sa maresc radiatorul si am zis cu ocazia asta sa scot si rezonatorul de pe evacuare pentru un volum mai mare de sunet
    6 points
  2. Poate pana la finalul decenului se mai schimba unii-altii si de prin institutiile europene si o lasa mai moale cu aiureala asta de totul pe electric. https://www.automarket.ro/stiri/oficial-viitorul-volkswagen-golf-9-va-fi-electric-va-fi-plasat-sub-id-3-111341.html
    2 points
  3. Am început pregătirile de iarnă așa că am schimbat ștergătoarele și am pus un capac tip pâlnie pentru rezervorul lichidului de parbriz, drept urmare am +5cp la "herghelia" adăugată acum o lună 😁. Urmează rotile de iarnă și apoi poate sa ningă.
    2 points
  4. Aia e de la racitorul de gaze si nu da eroare ,e componenta mecanica. Eroare P0403 vine de la egr si se rezolva cu inlocuirea lui .
    1 point
  5. Cureaua 200.000km. Daca e lant, il schimbi odata cu masina.
    1 point
  6. Pai d'aia iti consuma asa putina benzina, ca ma ia si niste G13 din cand in cand
    1 point
  7. Fa o diagnoza. Posteaza cod eroare...daca este. Daca gasesti ,, incorect corelation" -faci distributia urgent. Altfel-pune un ulei de calitate si un filtru original sau Mhale.
    1 point
  8. Povestea a inceput joi, cand, avand 4 zile libere in fata, ma uitam cu familionul dupa cazare... ba la bulgari (dar vineri si sambata se anuntau ploioase, ba prin Poiana, ba pe la @acidone77 prin judet... ) pana la urma am decis ca nu merita ;))) Actually n-am mai gasit nicio cazare ca sa merite efortul. Asa ca vineri am purces spre Ocnele Mari, un drum de 2h si nitel plecand din Bucuresti. Asta daca nu ploua. Si normal ca a plouat. Rau. Noroc cu pACC si ALA. Planul era sa stam acolo pana la inchidere (aka 1500) si apoi sa mergem prin Calimanesti sa cautam cazare. Cu piscina ca ma tot baraia juniorul ca vrea la piscina. Pana la urma ne-am convins ca nu merita efortul asa ca... am plecat spre casa. Teoretic. I-am zis Gabrielei de la Waze sa evite A1 si... cam in 30 de min am inteles de ce soferii de AG conduc cum conduc... Ni se face foame, chef n-aveam niciunu sa gatim asa ca am zis sa mancam o midie prin Targoviste. Seteaza Gabriela un traseu pe un DJ ca in palma, fix prin mijlocul unei paduri... noapte, padure, drum perfect, liber, curbe in exces... cand am ajuns acasa am inceput iar sa caut un 718... ;)) Sambata ne trezim si, pa cand ne sorbeam cafeaua, apare intrebarea: "dar noi ce facem azi?" Ne suna niste amici sa ne invite la pranz... pe la jumatea drumului ne suna din nou: "bah, anulam tot. s-au spart niste conducte prin casa la etaj si ne-am facut cascada pe scara". Aia e... what to do now? Merem in cel mai apropiat oras, intamplator tot Targoviste, dam o tura pe la Curtea Domneasca - btw Turnul Chindiei e deschis publicului... si ni se face foame. Din nou apare intrebarea: "Ce facem? Mancam aici? Mergem in Sinaia? Luam la pachet si dam o tura pe Transbucegi?" Pana la urma am luat ceva la pachet si am pus de un picnic pe Varful Pietrosul. Cineva a dat ture peste ture prin zona de a dormit de cand am pornit motorul pana a doua zi. La 10. Nu mai zic ca si la dus si la intors am avut drumul pentru mine si... n-a mai contat ca eram cu rotile de roaba... Booon... am plecat de acolo aproape de asfintit, cineva a uitat aparatul pornit, bateria era moarta... mai vin sa mai prind unu la fel. Duminica... zi de leneveala. Am facut un pitstop la Godac si am mers la Conac. Am stat la soare ca mustele, ne-am jucat cu potaia si cam atat. Dupa excursia de sambata... ma mancau rau ghetele de munte... Numai ca nimeni cu era disponibil pentru ca motive. Luni dimineata ma trezesc cu nopatea-n cap, arunc bagajele in masina si ies usor in A1... ceata cat cuprinde. Din nou, multe masini, soferi putin. Fac un pitsop la OMV - s-a aprins becul fix cu 2km inainte si continui deplasarea. Pe la Pitesti se mai ridica ceata si curand intram in Campuscurt... Bai ce drum de kko, poate al doilea dupa Slatina (n-am mai fost pe acolo de ceva vreme, e posibil sa ia locu 1 si 2) - Leresti - Voina... Dau sa parchez langa Salvamont sa-i anunt ca ma duc pe dealuri, cum deschid usa... 14 potai cat Trarigradul de mari sar pe mine. Nu stau sa vad daca sunt friends or foes, ma duc undeva mai la vale, las masina sub un bradut ma echipez si incepe plimbarea. Ca sa nu ma simt singur, trei dintre catei decid sa ma urmeze. Ba si stiau astia traseul... mai ales la coborare ca nici harta si nici marcajele nu mai erau necesare. In sfarsit, ies din padure, ma minunez din nou de peisaje... se vedeau Bucegii intr-un hal fata de hal... Piatra Craiului era putin mai la stanga. Ma uit spre sud, mare de nori. Se vedeau vreo 3 cosuri iesind din nori, acolo unde trebuia sa fie fabrica de ciment. 7 ore mai tarziu eram din nou aproape de masina. Din nou ma saluta potaile. As in daca nu erau baietii de la salvamont cu dusteru... ma clampaneau bine. Ajungem in parcare, stau putin de vorba cu ei, imi mai dau cateva sfaturi (binevenite de altfel) si.. plec spre casa. Iau din nou la rand toate transeele din Campulung... unu mi se arunca in fata, o scoala se sperie la vederea politiei si... nu mai inainteaza desi avea prioritate, vreo 2-3 testeaza franele camioanelor de pe constrases... AG in toata splendoarea lui. Pun ACC la 90 si 5 secunde si ma bucur de drum... In Mioveni, pe bucata aia cu 4 benzi... WRC. Viteza, lipsa semnalizari, neacordari de prioritate cu duiumu, pietoni luati pe sus... WRC... Cu chiu cu vai ajung in A1, din nou B1 distrusa, ridic putin limita la ACC cat sa nu deranjez pe nimeni... si ma tarasc spre casa. Ajung, parchez, fac un dus, deschid o bere si... somn de voie
    1 point
  9. @vasi67 Salutare, nu e luat din RO, nu se gaseste la noi, comanda un prieten de 2-3 ori pe an si ma combin si eu la comanda. Pretul e de aprox 50 eur (ajunge la aprox 2 schimburi de ulei). Efecte benefice, nustiu sincer sa spun, motorul pare o idee mai silentios. Il folosesc in urma unui research amanuntit facut de alti oameni, cu mostre de ulei uzat trimise in laboratoare si analiza a cum ajuta aditivul in timp, rezultatul fiind unul foarte bun dpdv chimic. Evident, reduce si frecarea o idee mai mult decat uleiul singur, lucru ce ajuta printre multe altele si la distributia pe lant. In alta ordine de idei, nu am mai facut mare lucru si cam asta a fost pentru anul acesta cred. Singura schimbare recenta este faptul ca am reusit impreuna cu cei de la ambrace_eu (ei fac modulul custom pentru volan R8) cat si cei de la CETE (ei fac modulul pentru sunet evacuare) sa rezolvam solutia pentru butonul de evacuare on/off de pe volan, acum acesta controland sunetul de evacuare (deci, o functionare cat mai apropiata de cea originala). Tin sa mentionez ca sunt primul in lume (din ce stiu eu) care a reusit sa faca lucrul acesta cu volanul si modulul de sunet evacuare, mai mult de atat, comunicarea fiind facuta prin CAN si prin firmware-uri custom (si nu vreo carpeala cu relee sau alte treburi) da, stiu ca pentru marea majoritate e o banalitate, pentru mine era ultimul buton de pe volan care trebuia sa fie functional. Va las doua poze asa mai de toamna, si va invit pe insta-ul masinii pentru a va delecta cu mai multe poze si filmari: @rs7diesel
    1 point
  10. Revin cu identificarea, se poate si online prin aplicatia "We connect", se face conexiunea cu un agent, se apeleaza video, si verificarea se face prin videocall, e nevoie de un act de identificare Pana una alta, va dorim weekend placut!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!