Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.11.2022 în toate secţiunile

  1. Ma trezesc dimineata, pe la 1100, sa ma duc pana la banca. Cum n-aveam chef sa iau RATB-ul (babysitter today), zic sa iau rosia. Pornesc motoru si ma duc sa dau jos frunzele stranse la stergatoare. Cand ma intorc... vad o icoana mare cu un termometru rosu.... WTF? In Amudsen (btw, harti noi) la status, zice sa verific nivelul lichidului de racire (acum imi dau seama ca se poate si din AID). Opresc motoru, ridic capota... ma uit... vasul de expansiune cam gol. Desfac busonul, electrozii cam in aer. G13 needed ;))
    2 points
  2. A venit si poza mai greu fiind foarte ocupat. Masina mege aproape zilnic si e o placere.
    2 points
  3. Prezint si aici noua achizitie. Din motive de largire a familiei + o casa la munte cu un drum putin mai greu accesibil iarna, cautam ceva mai mare si "mai 4x4" ) decat Golful curent. M-am uitat mult dupa un Mercedes W211 E320cdi 4matic break, dar la noi in tara nu am gasit unul in mintile lui si pana la urma a primat partea practica si am decis sa iau ceva mai economic si nou, ca sa nu transform masina familiei intr-un proiect de restaurare. Apoi m-am uitat dupa un Passat Alltrack, dar cei cativa cm in plus de garda la sol + cateva brizbrizuri nu prea justificau diferenta mare de pret fata de un 4motion normal. Am vazut si la noi in tara cateva masini, dar cu probleme ( erori pe cutie, accidente marisoare etc) si ar fi urmat o cautare destul de lunga asa ca am decis sa risc si sa iau din Germania pe neve, doar cu o verificare de serie sasiu la reprezentanta si pe carvertical. Masina e un Passat 4motion 2018 2.0 TDI cu DSG si motorul de 190 de cai, cu AdBlue, rulaj 150000 km la achizitie. Ca dotari mai interesante are: - scaunele ergocomfort cu masaj la sofer pe care le-am vrut musai ca le stiam de pe Golf ca is super ( aici is in varianta fara alcantara, dar ca profilare tot sunt foarte ok, ajuta foarte mult la Passat ca tetiera e reglabila si pe adancime si poti sa o pui sa iti rezeme capul) - Faruri led full cu faza lunga automata - clima pe 3 zone - ACC - plasa despartitoare la portbagaj - roata de rezerva full ( aici decodarea de vin imi dadea ca are, i-am sunat pe cei de la dealer inainte sa o iau si au zis ca din pacate nu o mai are, dar cand a ajuns in tara am gasit-o la locul ei, cred ca au fost de treaba si mi-au pus-o de la alta masina, ca are dot 2019 si aveau mai multe passaturi la vanzare) - priza 230v in cotiera spate ( nu stiu care e utilitatea inafara de a utiliza un incarcator standard) - radio cd cu display mare si navigatie ( total inutila zic eu, am activat app connect pt Android Auto la reprezentanta acum cateva zile) - padele la volan pt schimbat vitezele ( bucuria mea, dsg in drive e prea setat pe economie, cu motorul cald o tin mai mult pe sport/manual) - camera spate și senzori de parcare -luneta si geamuri spate fumurii - scaune fata incalzite, oglinzi incalzite etc Am facut revizia motor ( ulei si filtre complet), am schimbat toate bujiile incandescente deoarece 2 dadeau erori. In rest masina este perfect curata, nu are nici o eroare. M-am mai jucat putin cu obdeleven si am activat Scandinavian DRL ( DRL pornite si fata si spate tot timpul), refuel quantity, staging la ceasurile de bord si alte 2-3 chitibusuri. Urmeaza sa o bag la un detailing interior-exterior, spalatoriile cu perii din Germania isi spun cuvantul, arata bine, dar nu-ti mai poti numara dintii in lacul vopselei, intra la un polish usor si o protectie ceramica si o curatare integrala cu injectie extractie interior ( e curata, dar se simte cateva secunde cand intri in ea un vag miros de tigara, probabil s-au mai fumat din astea cu vaporizator). Miercuri sunt programat si pentru revizie la haldex cu curatare pompa, filtru si cu montaj de filtru suplimentar ( cei de la reprezentanta Skoda din Suceava au fost foarte amabili si au propus ei toate aceste operatiuni fata de cei de la VW care nu vroiau nici sa curete ca nu le dadea in program, deci de acum voi apela la ei). Revizia la DSG a avut-o la 115000 de km, deci urmeaza probabil la urmatoarea revizie motor. Are jante pe 16, am luat si cauciucuri de iarna Goodyear ultragrip 8, cele de pe masina (Michelin de vara) mai merg un sezon. Ca istoric e destul de curata, a avut doar bara fata si parbrizul schimbate, lucru pe care l-am confirmat cu un tester de vopsea, e neatinsa in rest. Din fericire, am prins din fasa un benghi la parbrizul nou si l-am umplut cu rasina inainte sa dea mustati, poate e si de pe drumul incoace. Fiind luata de la reprezentanta VW, am primit si un an garantie in orice reprezentanta VAG din Europa. A costat 18800 euro la care se adauga platforma pentru adus. Deocamdata n-am scos-o inca la drum lung, dar pare vioaie si agila chiar si prin oras pt cata masina e, ma asteptam sa fie mai vapor, dar e foarte usor de condus, are aproape 5 metri lungime, dar nu simti ca lupti cu ea daca o conduci mai infipt, nici nu e greu de parcat/manevrat. M-a speriat si prima regenerare, nu stiam ce se intampla, uitasem cum e cu diesel :)).
    1 point
  4. ...pai ce sa zic...povestea incepe ca ma tot uitam si ma framantam sa gasesc o masina mai de daily dar buna si de familie ca se tot plangea sotia ca S5 e cam micut si cu 2 copii, dintre care unul de 3 ani, care inca necesita sa luam dupa noi cel putin un stroller de calatorie... asa ca dupa ce cu greu mi-am stabilit niste idei despre masina....ca ma tot uitam la avioane cu motoare mari de 3.0, fie ele benzina sau diesel, am zis ca totusi nu are rost sa platesc taxe si consum mari la inca o masina, asa ca intr-o zi tot facand browsing am dat peste acest Passat. Initial m-am dus sa-l vad avand asteptari scazute, nu anticipam sa-mi placa ceva prea mult la masina, ma atragea faptul ca era automata si ca avea pachetul R-line, astea 2 m-au facut sa ii dau o sansa. La vizionare si dupa drive test asteptarile mi-au fost depasite, cum am zis, nu stiu daca asta pentru ca le aveam eu setate prea low sau pentru ca masina chiar era ok :). In concluzie, vazut, placut si luat, a doua zi deja eram in posesia ei. Masina este un VW Passat B8, fabricatie Sept. 2015 si trecuta ca fiind 2016 in carte, pachet R-line exterior, cutia DSG DQ200 care merge foarte misto cu motorasul asta si "cireasa de pe tort" motorul de 1.6Tdi de 120cp si 250nm. Motorizarea evident nu are cum sa te dea pe spate, dar isi face treaba in mod silentios si cu un consum mai mult decat decent, sincer sa fiu am fost foarte placut surprins de faptul ca masina e foarte bine insonorizata, ma asteptam sa aud cam multe zgomote de rulare si de motor, dar sta foarte bine la acest capitol, credeam ca va fi cam ca o Skoda Octavia, dar e peste la acest capitol. Am luat-o la ceva peste 191k km si am facut aproape 1000km in prima saptamana cu aproape 1 plin, deci super consum tinand cont ca vreo 60% e urban. A avut ultima revizie si distributia facuta la 189k km si i-am mai facut eu o revizie cu ulei, f ulei si f polen ca sa fiu impacat. O sa-i fac si la cutie o revizie chiar daca evident ei zic ca e lifetime. In rest, masina se prezinta super bine, fara scurgeri de ulei, fara rugina, fiind adusa din NL in 2021 nu are rugina pe sub ea cum ma asteptam sa gasesc pe la jugul spate sau brate. Are un istoric super curat si la zi, fara accidente, fara km umblati desi cred ca a avut revopsita capota fata pentru ca gap-ul stanga-dreapta nu e identic, va trebui sa o centrez eu acolo. Masina e destul de boring la condus, nu te incita in mare fel, dar imi place spatiul, imi place cum arata cu pachetul R-line si imi plac optiunile, farurile LED High mi se par foarte faine, Apple car Play iarasi e bun si sistemul de infotaiment care e destul de actual fata de ceea ce am pe S5. Poate cineva stie care e faza pentru care de fiecare data dimineata sau dupa ce trec cele 2 ore, toate datele de consum mi se reseteaza? Nu ar trebui ca Long Term si Since Refueling sa ramana neschimbate? Inclusiv trip-ul mi se reseteaza, e cumva un bug de sw?
    1 point
  5. Aia e de la racitorul de gaze si nu da eroare ,e componenta mecanica. Eroare P0403 vine de la egr si se rezolva cu inlocuirea lui .
    1 point
  6. Am început pregătirile de iarnă așa că am schimbat ștergătoarele și am pus un capac tip pâlnie pentru rezervorul lichidului de parbriz, drept urmare am +5cp la "herghelia" adăugată acum o lună 😁. Urmează rotile de iarnă și apoi poate sa ningă.
    1 point
  7. E sezonul antigelului acum. E traditie in grupul VAG
    1 point
  8. Salut! Am rezolvat problema. Inlocuit radiatorul, era infundat. Denso era...denso am pus. Nu se da jos bordul.
    1 point
  9. Pai d'aia iti consuma asa putina benzina, ca ma ia si niste G13 din cand in cand
    1 point
  10. Fa o diagnoza. Posteaza cod eroare...daca este. Daca gasesti ,, incorect corelation" -faci distributia urgent. Altfel-pune un ulei de calitate si un filtru original sau Mhale.
    1 point
  11. ...eu am folosit un SanDisk Ultra USB 3.0 de 64 GB formatat (FAT 32) cu utilitarul SmartDisk FAT32 tool. Dar poti folosi si SD card de 64 GB formatat cu acelasi utilitar. Daca nu mă înșel, la o actualizare mai veche am folosit stick-ul formatat in NTFS si la citit unitatea, poti incerca sa vezi daca il recunoaste.
    1 point
  12. Povestea a inceput joi, cand, avand 4 zile libere in fata, ma uitam cu familionul dupa cazare... ba la bulgari (dar vineri si sambata se anuntau ploioase, ba prin Poiana, ba pe la @acidone77 prin judet... ) pana la urma am decis ca nu merita ;))) Actually n-am mai gasit nicio cazare ca sa merite efortul. Asa ca vineri am purces spre Ocnele Mari, un drum de 2h si nitel plecand din Bucuresti. Asta daca nu ploua. Si normal ca a plouat. Rau. Noroc cu pACC si ALA. Planul era sa stam acolo pana la inchidere (aka 1500) si apoi sa mergem prin Calimanesti sa cautam cazare. Cu piscina ca ma tot baraia juniorul ca vrea la piscina. Pana la urma ne-am convins ca nu merita efortul asa ca... am plecat spre casa. Teoretic. I-am zis Gabrielei de la Waze sa evite A1 si... cam in 30 de min am inteles de ce soferii de AG conduc cum conduc... Ni se face foame, chef n-aveam niciunu sa gatim asa ca am zis sa mancam o midie prin Targoviste. Seteaza Gabriela un traseu pe un DJ ca in palma, fix prin mijlocul unei paduri... noapte, padure, drum perfect, liber, curbe in exces... cand am ajuns acasa am inceput iar sa caut un 718... ;)) Sambata ne trezim si, pa cand ne sorbeam cafeaua, apare intrebarea: "dar noi ce facem azi?" Ne suna niste amici sa ne invite la pranz... pe la jumatea drumului ne suna din nou: "bah, anulam tot. s-au spart niste conducte prin casa la etaj si ne-am facut cascada pe scara". Aia e... what to do now? Merem in cel mai apropiat oras, intamplator tot Targoviste, dam o tura pe la Curtea Domneasca - btw Turnul Chindiei e deschis publicului... si ni se face foame. Din nou apare intrebarea: "Ce facem? Mancam aici? Mergem in Sinaia? Luam la pachet si dam o tura pe Transbucegi?" Pana la urma am luat ceva la pachet si am pus de un picnic pe Varful Pietrosul. Cineva a dat ture peste ture prin zona de a dormit de cand am pornit motorul pana a doua zi. La 10. Nu mai zic ca si la dus si la intors am avut drumul pentru mine si... n-a mai contat ca eram cu rotile de roaba... Booon... am plecat de acolo aproape de asfintit, cineva a uitat aparatul pornit, bateria era moarta... mai vin sa mai prind unu la fel. Duminica... zi de leneveala. Am facut un pitstop la Godac si am mers la Conac. Am stat la soare ca mustele, ne-am jucat cu potaia si cam atat. Dupa excursia de sambata... ma mancau rau ghetele de munte... Numai ca nimeni cu era disponibil pentru ca motive. Luni dimineata ma trezesc cu nopatea-n cap, arunc bagajele in masina si ies usor in A1... ceata cat cuprinde. Din nou, multe masini, soferi putin. Fac un pitsop la OMV - s-a aprins becul fix cu 2km inainte si continui deplasarea. Pe la Pitesti se mai ridica ceata si curand intram in Campuscurt... Bai ce drum de kko, poate al doilea dupa Slatina (n-am mai fost pe acolo de ceva vreme, e posibil sa ia locu 1 si 2) - Leresti - Voina... Dau sa parchez langa Salvamont sa-i anunt ca ma duc pe dealuri, cum deschid usa... 14 potai cat Trarigradul de mari sar pe mine. Nu stau sa vad daca sunt friends or foes, ma duc undeva mai la vale, las masina sub un bradut ma echipez si incepe plimbarea. Ca sa nu ma simt singur, trei dintre catei decid sa ma urmeze. Ba si stiau astia traseul... mai ales la coborare ca nici harta si nici marcajele nu mai erau necesare. In sfarsit, ies din padure, ma minunez din nou de peisaje... se vedeau Bucegii intr-un hal fata de hal... Piatra Craiului era putin mai la stanga. Ma uit spre sud, mare de nori. Se vedeau vreo 3 cosuri iesind din nori, acolo unde trebuia sa fie fabrica de ciment. 7 ore mai tarziu eram din nou aproape de masina. Din nou ma saluta potaile. As in daca nu erau baietii de la salvamont cu dusteru... ma clampaneau bine. Ajungem in parcare, stau putin de vorba cu ei, imi mai dau cateva sfaturi (binevenite de altfel) si.. plec spre casa. Iau din nou la rand toate transeele din Campulung... unu mi se arunca in fata, o scoala se sperie la vederea politiei si... nu mai inainteaza desi avea prioritate, vreo 2-3 testeaza franele camioanelor de pe constrases... AG in toata splendoarea lui. Pun ACC la 90 si 5 secunde si ma bucur de drum... In Mioveni, pe bucata aia cu 4 benzi... WRC. Viteza, lipsa semnalizari, neacordari de prioritate cu duiumu, pietoni luati pe sus... WRC... Cu chiu cu vai ajung in A1, din nou B1 distrusa, ridic putin limita la ACC cat sa nu deranjez pe nimeni... si ma tarasc spre casa. Ajung, parchez, fac un dus, deschid o bere si... somn de voie
    1 point
  13. Salutare oameni buni, Am mai bifat o revizie pe acest an, ulei motor + filtre la 185.729 km + alte operatiuni: Curatat rezervor, simering arbore cotit ( erau ceva scurgeri mici pe acolo ) + rulment ax cutie, inlocuit toate 4 injectoare, schimbat pompa inalte ( HPFP ). Cu ocazia asta am aflat ca aveam pompa de 1.8, nu stiu daca asa vin din fabrica, poate confirma colegii cu GTI-uri. Am pus de 2.0. Pot zice ca masina functioneaza si trage mai bine ca niciodata. Pe partea estetica o spal in continuare cu solutiile dedicate si am instalat capace negre la oglinzi + niste grile putin mai agresive. Momentan are 187.098 km si ii dam inainte Cat de curand doresc sa ii rezolv rugina ce o are la aripa spate, si la praguri in zona de deschidere, poate chiar o vopsire totala iar in primavara cand o sa trec din nou la jantele de vara o sa ii fac si un upgrade la sistemul de franare. Etrieri, discuri si placute. Ceva poze cat am prins putin soare. Multa sanatate si sa ne auzim cu bine la anul!
    1 point
  14. Hărți noi pentru Discover Pro: https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/P310_N60S5MIBH3_EU.7z
    1 point
  15. Ti-am dat un like , poate asa te opresti din comentat orice la oricine Tare plictisitor mai esti omule ... am spus ca retrag tot ce am scris si mai bine nu postam , revino on-topic
    1 point
  16. In 1980 se spunea ca daca maninci mai mult de doua oua prajite pe saptamina,te imbolnavesti de ficat. Tot pe atunci se spunea ca un pahar de vin rosu,la masa este recomandat. Carnea de peste,foarte recomandata in ziua de azi. In ziua de azi,zic unii,ca e foarte bine sa maninci oua,cite poti. Orice picatura de alcool,de orice fel,dauneaza creierul. Carnea de peste este infestata cu microparticule de plastic,datorita poluarii,iar cea mai mare cantitae de peste oceanic,este creat in ferme,nu este natural,ferme oceanice bineinteles,pestii sint ingraditi si crescuti cu chimicale,sau mai bine zis resturi Am vreo toti masini electrice,dar sint scumpe,nu au autonomia necesara,si habar avem cu ce probleme ne vom confrunta peste 20 de ani,cind ne vom da seama ca nu avem gropi de gunoi atit de mari unde sa aruncam rezidurile produsecare sint la fel de toxice ca si cele atomice de la centralele nucleare,si la fel de greu de reciclat(imposibil de fapt) Sau creat locuri de munca numai la orase,mai rau,cele din zonele rurale sau distrus,asa ca ne-au obligat sa folosim masini ca sa ajungem la munca,ca doar nu toata lumea isi permite sa isi cumpere o casa in oras si sa stramute si familia cu el. Apoi,li sau dat locuri de munca si femeilor,ce ironie,egalitatea in drepturi,si daca tot are de munca,sa isi cumpere si masina ca sa poata ajunge la servici. Acum ne cer ,vezi doamne,ca sa nu mai poluam,sa renuntam la tot,si sa poluam mai putin....vizibil,adica sa nu se mai vada in aerul pe care il respiram,sa il ingropam in pamint sub forma de baterii,si sa-l bagam in stomac sub forma de hrana,si la niste preturi care nu pot ajuta decit pe unul ca Elon sa isi termine statia orbitala cu care va calatori in univers,ca noi sigur nu visam la asa ceva. Ni se interzice sa fumam in restaurante...foarte bine,mai nou in masinile personale,foarte rau,dar cum naiba de nu interzic fabricarea si vinzarea tigarilor???..pai ce sint prosti,la citi bani iau pe droguri sa renunte la ele? Prostitutia nu o interzic,au redenumito,servicii sexuale,si mai stiu eu ce. Ati observat o chestie? Ne certam,adica discutam mai aprins intre noi,ne jignim,si in realitate,noi sintem singurii care platim pretul,indiferent ca este vorba despre o masina cu combustibili fosili sau una electrica. Astea sint uneltele pe care ni le ofera ei,ca sa putem continua sa platim impozite in continuare. In copilarie,am folosit trenul si bicicleta,si asa am reusit sa cunosc multa lume si sa imi fac prieteni,drumuri lungi,plictiseala,te face sa intri in vorba cu oricine,sa schimbi o parere,sa vezi un cimp inverzit pe geamul trenului,sa vezi un oras la pas,nu in viteza masinii. Din pacate,in ziua de azi,fara telefon mobil,internet,si masina,nu pot sa merg nici la magazin sa cumpar mincare,nici sa contactez cu clientii si eventualii clienti,si ce sa mai vorbesc despre legatura dintre amici,si familie,care sint la sute, sau mii de km distanta. Inapoi nu mai putem sa mergem,decit daca vreun nebun ne rade complet ca specie si aia care scapa nu vor avea incotro. Jucam pe muzica lor,din pacate,dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne miscam toti la fel. Am vazut azi citeva Tesla la mina a doua,80 mii euro,din 2021,si un Renault,20 mii euro,din anul 2020,de care sa imi iau?Banca imi da imprumut cu 4,5% si trebuie sa pun casa gaj. In curte am un Audi A6 vechi,motor 2,5tdi v6 si un opel cu 200 mii km,folosesc masina cam 5000km anual,din cauza ca am atelierul acasa,iar centrul comercial la 1 km distanta? In final,eu cred ca la asta se rezuma totul,cum spuneau si altii inaintea mea,cumparam electrice,daca avem bani,si daca ne sint rentabile si necesare,sau daca sintem curiosi sa testam o masina ca asta,lucru care se poate face mai bine inchiriind una. In ce priveste poluarea....bleah,astea sint vorbe mari,exista ca si sfintul,dar nu este vizibil.
    1 point
  17. Pe puntea spate i-ar trebui senzor de rugină pe discuri, nu de uzură...
    1 point
  18. Salutari, @blordc - Intr-adevar este cu totul o alta masina. Cand am cautat nu eram setat pe manuala sau DSG, am luat ce sa gasit. Dar nu regret deloc DSG-ul. Mersi frumos si la fel iti doresc! Un "mic" update....Am instalat pana la urma un intercooler de S3 iar cu ocazia asta am schimbat si radiatorul de clima ca era plin de insecte si jeg. Dupa aprox 2000 KM a urmat o lucrare mai mare. Schimbat mecatronic OE ( partea electrica ), schimbat ambreiaje DSG OE, pompa ulei DSG, ulei cutie DSG + filtru. Nu era un dezastru dar sa-au rupt bucati din kevlar + discuri zgariate. Poze mai jos. Schimbat clapeta de acceleratie. Instalat admisia de carbon HFI Gen2 care suna bestial super multumit. Scuzati jegul, o sa vina si un detailing. Iar intr-un final am lucrat-o si pe asta O saptamana usoara sa aveti!
    1 point
  19. Am fost la o cabana la Oasa iar în una din zile am urcat pe Transalpina. Peisaje superbe, aer curat și câțiva pistruiati de grădinița. Mașina e decentă atât pe autostradă cât și pe serpentine. Las mai jos câteva consumuri, două persoane cu multe bagaje(bancheta rabatata, dar se mai vedea pe luneta): Cj-Oasa 6l/100km; Oasa-Transalpina-Oasa 6l/100km (fără bagaje); Oasa-Cluj 4.5l/100km. La întoarcere pe bord arata 5.7l/100km de la ultima alimentare. Pe autostrada la 120km/h pe bord consumul instant a fost în jur de 5.5l/100km. La 130km/h pe bord (130 pe GPS) arăta în jur de 6.5l/100km. Un motor decent pentru o compactă care ține cu casa.
    1 point
  20. La benzinare cu motoare mari merita, la diesel, mai ales cu capacitati mici este cvasiinutil. Pana si Porsche Panamera Turbo are Start&Stop :D
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!