Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.11.2022 în toate secţiunile
-
Povestea a inceput joi, cand, avand 4 zile libere in fata, ma uitam cu familionul dupa cazare... ba la bulgari (dar vineri si sambata se anuntau ploioase, ba prin Poiana, ba pe la @acidone77 prin judet... ) pana la urma am decis ca nu merita ;))) Actually n-am mai gasit nicio cazare ca sa merite efortul. Asa ca vineri am purces spre Ocnele Mari, un drum de 2h si nitel plecand din Bucuresti. Asta daca nu ploua. Si normal ca a plouat. Rau. Noroc cu pACC si ALA. Planul era sa stam acolo pana la inchidere (aka 1500) si apoi sa mergem prin Calimanesti sa cautam cazare. Cu piscina ca ma tot baraia juniorul ca vrea la piscina. Pana la urma ne-am convins ca nu merita efortul asa ca... am plecat spre casa. Teoretic. I-am zis Gabrielei de la Waze sa evite A1 si... cam in 30 de min am inteles de ce soferii de AG conduc cum conduc... Ni se face foame, chef n-aveam niciunu sa gatim asa ca am zis sa mancam o midie prin Targoviste. Seteaza Gabriela un traseu pe un DJ ca in palma, fix prin mijlocul unei paduri... noapte, padure, drum perfect, liber, curbe in exces... cand am ajuns acasa am inceput iar sa caut un 718... ;)) Sambata ne trezim si, pa cand ne sorbeam cafeaua, apare intrebarea: "dar noi ce facem azi?" Ne suna niste amici sa ne invite la pranz... pe la jumatea drumului ne suna din nou: "bah, anulam tot. s-au spart niste conducte prin casa la etaj si ne-am facut cascada pe scara". Aia e... what to do now? Merem in cel mai apropiat oras, intamplator tot Targoviste, dam o tura pe la Curtea Domneasca - btw Turnul Chindiei e deschis publicului... si ni se face foame. Din nou apare intrebarea: "Ce facem? Mancam aici? Mergem in Sinaia? Luam la pachet si dam o tura pe Transbucegi?" Pana la urma am luat ceva la pachet si am pus de un picnic pe Varful Pietrosul. Cineva a dat ture peste ture prin zona de a dormit de cand am pornit motorul pana a doua zi. La 10. Nu mai zic ca si la dus si la intors am avut drumul pentru mine si... n-a mai contat ca eram cu rotile de roaba... Booon... am plecat de acolo aproape de asfintit, cineva a uitat aparatul pornit, bateria era moarta... mai vin sa mai prind unu la fel. Duminica... zi de leneveala. Am facut un pitstop la Godac si am mers la Conac. Am stat la soare ca mustele, ne-am jucat cu potaia si cam atat. Dupa excursia de sambata... ma mancau rau ghetele de munte... Numai ca nimeni cu era disponibil pentru ca motive. Luni dimineata ma trezesc cu nopatea-n cap, arunc bagajele in masina si ies usor in A1... ceata cat cuprinde. Din nou, multe masini, soferi putin. Fac un pitsop la OMV - s-a aprins becul fix cu 2km inainte si continui deplasarea. Pe la Pitesti se mai ridica ceata si curand intram in Campuscurt... Bai ce drum de kko, poate al doilea dupa Slatina (n-am mai fost pe acolo de ceva vreme, e posibil sa ia locu 1 si 2) - Leresti - Voina... Dau sa parchez langa Salvamont sa-i anunt ca ma duc pe dealuri, cum deschid usa... 14 potai cat Trarigradul de mari sar pe mine. Nu stau sa vad daca sunt friends or foes, ma duc undeva mai la vale, las masina sub un bradut ma echipez si incepe plimbarea. Ca sa nu ma simt singur, trei dintre catei decid sa ma urmeze. Ba si stiau astia traseul... mai ales la coborare ca nici harta si nici marcajele nu mai erau necesare. In sfarsit, ies din padure, ma minunez din nou de peisaje... se vedeau Bucegii intr-un hal fata de hal... Piatra Craiului era putin mai la stanga. Ma uit spre sud, mare de nori. Se vedeau vreo 3 cosuri iesind din nori, acolo unde trebuia sa fie fabrica de ciment. 7 ore mai tarziu eram din nou aproape de masina. Din nou ma saluta potaile. As in daca nu erau baietii de la salvamont cu dusteru... ma clampaneau bine. Ajungem in parcare, stau putin de vorba cu ei, imi mai dau cateva sfaturi (binevenite de altfel) si.. plec spre casa. Iau din nou la rand toate transeele din Campulung... unu mi se arunca in fata, o scoala se sperie la vederea politiei si... nu mai inainteaza desi avea prioritate, vreo 2-3 testeaza franele camioanelor de pe constrases... AG in toata splendoarea lui. Pun ACC la 90 si 5 secunde si ma bucur de drum... In Mioveni, pe bucata aia cu 4 benzi... WRC. Viteza, lipsa semnalizari, neacordari de prioritate cu duiumu, pietoni luati pe sus... WRC... Cu chiu cu vai ajung in A1, din nou B1 distrusa, ridic putin limita la ACC cat sa nu deranjez pe nimeni... si ma tarasc spre casa. Ajung, parchez, fac un dus, deschid o bere si... somn de voie4 points
-
In conditiile traficului actual, atunci cand merg cu atelajul de doar 110cp ma simt mult mai relaxat si linistit. Simplu fapt ca mi se seteaza ideea de "no graba" face toti banii. Sa va bucurati de ea fara probleme.2 points
-
@acidone77- are si ACC pe care chiar il folosesc la drumuri lungi ca oricum depasiri nu prea fac @adrian_mm89 - e onorabil daca faci depasire fara sa te bagi aiurea, gen din alea la mustata, dar evident nu e pentru asa ceva masina, nici cu S5 nu fac din alea, dar da, e una cand stii ca mai ai o rezerva considerabila si alta e cand esti la blana, dar sincer pe acelasi drum merg aproape la fel si cu una si cu alta, am trecut de varsta teribila. Imi place sa stiu ca am putere sub fund dar ma descurc si cu cei 120cp.2 points
-
...pai ce sa zic...povestea incepe ca ma tot uitam si ma framantam sa gasesc o masina mai de daily dar buna si de familie ca se tot plangea sotia ca S5 e cam micut si cu 2 copii, dintre care unul de 3 ani, care inca necesita sa luam dupa noi cel putin un stroller de calatorie... asa ca dupa ce cu greu mi-am stabilit niste idei despre masina....ca ma tot uitam la avioane cu motoare mari de 3.0, fie ele benzina sau diesel, am zis ca totusi nu are rost sa platesc taxe si consum mari la inca o masina, asa ca intr-o zi tot facand browsing am dat peste acest Passat. Initial m-am dus sa-l vad avand asteptari scazute, nu anticipam sa-mi placa ceva prea mult la masina, ma atragea faptul ca era automata si ca avea pachetul R-line, astea 2 m-au facut sa ii dau o sansa. La vizionare si dupa drive test asteptarile mi-au fost depasite, cum am zis, nu stiu daca asta pentru ca le aveam eu setate prea low sau pentru ca masina chiar era ok :). In concluzie, vazut, placut si luat, a doua zi deja eram in posesia ei. Masina este un VW Passat B8, fabricatie Sept. 2015 si trecuta ca fiind 2016 in carte, pachet R-line exterior, cutia DSG DQ200 care merge foarte misto cu motorasul asta si "cireasa de pe tort" motorul de 1.6Tdi de 120cp si 250nm. Motorizarea evident nu are cum sa te dea pe spate, dar isi face treaba in mod silentios si cu un consum mai mult decat decent, sincer sa fiu am fost foarte placut surprins de faptul ca masina e foarte bine insonorizata, ma asteptam sa aud cam multe zgomote de rulare si de motor, dar sta foarte bine la acest capitol, credeam ca va fi cam ca o Skoda Octavia, dar e peste la acest capitol. Am luat-o la ceva peste 191k km si am facut aproape 1000km in prima saptamana cu aproape 1 plin, deci super consum tinand cont ca vreo 60% e urban. A avut ultima revizie si distributia facuta la 189k km si i-am mai facut eu o revizie cu ulei, f ulei si f polen ca sa fiu impacat. O sa-i fac si la cutie o revizie chiar daca evident ei zic ca e lifetime. In rest, masina se prezinta super bine, fara scurgeri de ulei, fara rugina, fiind adusa din NL in 2021 nu are rugina pe sub ea cum ma asteptam sa gasesc pe la jugul spate sau brate. Are un istoric super curat si la zi, fara accidente, fara km umblati desi cred ca a avut revopsita capota fata pentru ca gap-ul stanga-dreapta nu e identic, va trebui sa o centrez eu acolo. Masina e destul de boring la condus, nu te incita in mare fel, dar imi place spatiul, imi place cum arata cu pachetul R-line si imi plac optiunile, farurile LED High mi se par foarte faine, Apple car Play iarasi e bun si sistemul de infotaiment care e destul de actual fata de ceea ce am pe S5. Poate cineva stie care e faza pentru care de fiecare data dimineata sau dupa ce trec cele 2 ore, toate datele de consum mi se reseteaza? Nu ar trebui ca Long Term si Since Refueling sa ramana neschimbate? Inclusiv trip-ul mi se reseteaza, e cumva un bug de sw?1 point
-
Intai trebuie verificat ce e defect. Nu inlocui piese asa.. Se masoara continuitate spira...apoi se pune un diagnostic. Da, calculatorul coloana se codeaza.1 point
-
1 point
-
1 point
-
La jumatatea lui mai am facut o excursie la Nurburgring, dupa o pauza de 8 ani. Am plecat cu Nankang AR1 (montate din RO), care au fost foarte ok pe drum public dpdv aderenta uscat&ploaie, insa aveau anumite intervale de viteza unde erau foarte zgomotoase. In prima zi, pe final, am prins deschis circuitul de GP, insa a fost aglomeratie foarte mare si, cel mai grav, au intrat pe pista impreuna masini si multe motociclete. Am prins doar doua ture "rapide", deoarece sesiunea a fost oprita in timpul turei de racire ca urmare a unui accident moto. Am reusit totusi sa "gust" un pic circuitul, care e cel mai lat pe care personal am mers vreodata, si cu cele mai generoase zone de esapare... in contrast evident cu Nordschleife Mai jos cateva poze si un film cu cele doua ture Enjoy!1 point
-
Acum merg si atasamentele Din surubul 1 se regleaza lumina farului lateral - in plan orizontal (mai dificil fara standul de reglaj al farurilor sau alta masina similara) Din surubul 2 se regleaza lumina in plan vertical (vezi imaginea)1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00