Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.11.2022 în toate secţiunile

  1. Pe bune ? Cum poate sta asemenea postare pe acest forum ? A si predat la liceu ... nu conteaza ce ... un om care nu respecta un grup de oameni decat fortat de lege , cum poate preda unui grup de oameni ? Cum se simteau profesorii nefumatori de la acel liceu cand intrau in cancelaria aia imputita de atata fum ? Placerile care pot afecta pe altii ti le faci privat , nu in public , e vorba de o minima educatie Team Building-ul lu' peste ... de aia suntem ultimii peste tot , nu avem respect pentru nimic
    5 points
  2. Te inteleg perfect. Pe vremea cand predam la liceu, imi aduc aminte cu placere cum fumam in cancelarie impreuna cu aproape toate cadrele didactice si asta ajuta sa se stabileasca o atmosfera de prietenie intre noi...mai discutam chestiuni profesionale, mai discutam chestiuni personale...ne cunosteam mai bine...fumatul in cancelarie era un adevarat Team Building. Apoi a inceput sa se interzica fumatul care pentru mine era un moment placut in viata. Nu inteleg de ce s-a interzis, eu nu sunt de acord cu interzicerile. Cui nu-i place fumul de tigara, sa plece de acolo. Nu inteleg de ce a trebuit sa-mi puna mie interziceri la micile placeri ale vietii mele. Trebuia sa lase piata libera sa decida daca se mai vand tigari sau nu. Toata povestea cu "fumatul daunator" este doar o incercare de a ne restrictiona liberatile...eu am fumat zeci de ani si n-am avut nimic... Apoi imi aduc aminte ca m-am mutat la o firma unde aveam biroul la Et. 2 si singurul loc de fumat era la parter, afara. Atat de tare m-am suparat, ca m-am si lasat de fumat.
    5 points
  3. Ne invartim oarecum in cerc cu topicul asta, fiecare incearca sa demonstreze ca alegerea lui e cea mai buna. Cred ca toate datele sunt deja pe masa si oricine are toate informatiile necesare sa ia o decizie in cunostina de cauza daca depunde un minim de efort. Sfatul meu, incercati sa mergeti cu o masina eletrica ca sa va faceti o idee in cunostinta de cauza despre ce e vorba.
    3 points
  4. De curiozitate: @dercos, @EEXCALADE, @Dolfin, @halamadrid, ce masini electrice ati condus si in ce conditii? Care sunt problemele de care v-ati lovit in practica?
    2 points
  5. Nu este adevarat. Normele de europene de poluare, incepand de la Euro 1, sunt o "fortare a pietei". Normele de siguranta sunt o "fortare a pietei". Si totusi, e mai bine cu ele decat fara ele. Dar fac pariu ca producatorii auto ar fi preferat sa faca in continuare masini non-euro si la standarde de siguranta ale anilor '70.
    2 points
  6. Dupa 68 de pagini de topic , concluzia e ca nu se stie ca o sa fie maine Cat timp Pamantul ne va mai iubi Noi nu vom stii ca-i suntem o povara Indiferent de tara , suntem ai lui copii Cat timp Pamantul ne va mai iubi Dar numai atat Cand se va satura de niste troli care nu stiu decat sa distruga si sa omoare e posibil sa nu ne mai iubeasca Si e de ajuns sa se scuture odata ca sa ne dam seama cat suntem de mici in comparatie cu el Cu sau fara masinia electrica solutia ca sa fii linistit e sa stai cat mai mult cu ochii si mintea inchisa Cum ai deschis ochii si incepe sa iti mearga mintea iti dai seama ca nimic important nu merge corect in directia buna si tot viitorul e pana la urma o chestie de noroc Acum ca v-am ridicat putin moralul , sa continuam sa ne dam cu parerea ca oricum nu conteaza ptr nimeni cu putere de decizie parerea noastra Important e sa ne punem la volan si sa il depasim pe fraierul ala din fata noastra
    2 points
  7. Pretul de achizitie ,lipsa statiilor de incarcare,pretul energiei ...stresul. Personal ,daca dau 40 k pe o masina nu ma intereseaza consumul . Daca dau 40 k pe o masina plina de plasticaraie ...poti sa-mi dai combustibil/incarcari free pe viata si tot nu ma intereseaza.
    1 point
  8. F bine punctat si adevarat. Personal desi detin si masina ICE, prefer masina electrica cu toate neajunsurile ei. Apreciez evolutia masinii electrice de fiecare data cand merg cu ICE.
    1 point
  9. O prejudecata interesanta. Ca fapt divers, cu turismul metionat de tine am parcurs 56k Km in 2 ani cu masina electrica "de oras". Nu suntem toti la fel si nu avem aceeleasi nevoi. Diferenta este ca posesorii de masini electrice de aici de pe forum vin si spun in ce conditii se poate, iar o parte din cei din tabara adversa tin mortisi sa contrazica asta cu niste argumente personale pe care nu le-a cerut nimeni. Un fel de cugetare cu voce tare.
    1 point
  10. Posibil de la tampoanele cutiei poate si cel/cele de la motor. Btw , la motor , 1.4TSI are tampoane cu hidrolagar ?
    1 point
  11. exact. trebuie sa iti evaluezi bine situatia intai si apoi decizi. ideea e ca nu iei si te gandesti unde incarci DUPA ce o iei. era un nene intr-un video pe yt care incarca electrica la munca unde societatea oricum consuma mult curent si nu platea nimic ca nu se mai simtea ce consuma el. pt el iesea practic gratis. normal ca pui problema altfel. dar astfel de cazuri nu pot fi date ca exemplu general valabil. sunt exceptii. si mai ales sa iti placa cand o conduci, am condus 2, nu, mersi. poate daca erau tesla era altceva.
    1 point
  12. Asta zic: e ca si cum ai compara spalarea vaselor de mana sau la masina de spalat. Prima dureaza mai putin, dar iti ocupa timp. A doua dureaza mai mult, dar nu iti ocupa timp. Daca mergi la cumparaturi in zilele dinainte sa pleci, incarci masina. Sau la ce am scris eu acolo mai sus, pe unde se gasesc priza, ca sunt prin multe locuri. In cel mai romanesc caz tragi un prelungitor de la un vecin de la parter, daca nu si nu si nu si nu. In cel mai prost caz, pierzi timp special ca sa incarci, dar, daca nu stai cu bateria descarcata (si nimeni nu sta), nu ar trebui sa dureze mai mult de 30 de minute. Pentru mine, care stau la casa, incarcarea dureaza mai putin per total decat alimentarea la termica, rezultand intr-un confort mai ridicat. Dar fiecare cu situatia si calculele lui.
    1 point
  13. Calculul corect se face plecand cu ambele masini cu bateria, respectiv rezervorul, goale si alimentat pe drum. Ca atunci cand stai la bloc, ai electrica, nu e incarcata si ai nevoie sa ajungi repede in Iasi. O masina termica nu are nevoie de alimentare pe Bucuresti-Iasi si retur. Am alimentat ieri dupa 1000km facuti pe drumuri, cand mai aveam vreo 30km autonomie, fara sa imi pun problema ca nu gasesc statii, ba chiar am trecut pe langa vreo doua, unde nu am vrut sa opresc. Nici macar nu m-am obosit sa caut una, habar nu aveam ce e prin zona, pentru ca stiam ca gasesc. Cand nu ai timp de pierdut aiurea, de facut ''turism'' pe la statii de alimentare sau magazine prin orase prafuite si faci kilometri (nu 500km/luna) ai nevoie de masina cu motor termic. Da, o electrica poate fi folosita in orase si drumuri scurte. In rest e doar o alta bataie de cap. Consumul mixt (predominant extraurban) la o benzinara de 150CP cu rezervor de 50l.
    1 point
  14. + 25 min la retur= 50 min vs 5 minute alimentare cu benzina. Statia de la Focsani e in cadrul unui complex comercial, mai mult de 3-4 locuri nu cred ca sunt, daca ai bafta sa gasesti niste Spring pe acolo, poti manca la KFC vreo 2 ore pana termina aia. Eu unul prefer sa aleg locul unde sa iau masa independent de statia de incarcare a masinii.
    1 point
  15. Ba da, poti tu. Se slabesc suruburile, misti foarte putin din surub mare. Strangi si verifici cu vcds. Repeti procedura pana se incadreaza in intervalul corect. Zic ca nu se transfera, deoarece, daca nu folosești cale de blocaj, etc...este imposibil sa nu se miste la montaj. Ele se misca....f.f.f puțin...suficient cand valoarea sa nu fie ok. De fiecare data, dupa ce se face distribuția, cu cale de blocaj, se verifica valoarea avansului si se regleaza. E adevarat ca nu multi mecanici fac asta....
    1 point
  16. Legat de telefoane: - al meu se încarcă wireless cu 15W, nu l-am băgat pe cablu de vreun an - la drum lung cu AA wireless se încarcă mai mult decât consumă el, cu Waze ( GPS) , Spotify/YouTube Music pornit - dacă bagi telefonul la încărcat pe cablu, îl poți pune unde vrei că nu se va mai încărca și wireless, sunt mutually exclusive - cum zicea cineva mai sus telefonul se încălzește la încărcare oricum (nu are rost să intrăm în detalii de fizică), da, pe termen lung folosirea lui împreună cu încărcatul wireless duce la degradarea bateriei, dar pentru asta este nevoie de folosire foarte îndelungată - legat de suport, poți lua eventual un suport care să intre în suportul de pahare cu un braț mai lung care să ajungă în față la AC
    1 point
  17. salutari catre rs7Diesel de la s3Benzina 😄
    1 point
  18. Din pacate in continuare este gresit, probabil prost explicat sau inteles de la posesorii pe care ii mentionezi. In cazul meu, cu o masina electirca primitiva cu baterie "de oras" ca sa merg Bucuresti-2Mai fac o pauza de 25-30 de min la Cernavoda. La un drum Bucuresti-Iasi am "pierdut" 80-85 de min in total cu incarcarile. Am pus intre ghilimele am pierdut pt ca in pauzele acelea am mancat, mers la baie, plimmbat prin Mall etc. Ca informatie suplimentara incarc de la 20-80% in 28 de min. Plecarea la drum cu bateria 100% e indicata, dar nu obligatorie. Pt partea de cunoastere a trasului exista aplicatii dedicate care fac estimari destul de precise in ceea ce priveste consumul, unde sa incarci, cat timp, etc...
    1 point
  19. @vasi67 Salutare, nu e luat din RO, nu se gaseste la noi, comanda un prieten de 2-3 ori pe an si ma combin si eu la comanda. Pretul e de aprox 50 eur (ajunge la aprox 2 schimburi de ulei). Efecte benefice, nustiu sincer sa spun, motorul pare o idee mai silentios. Il folosesc in urma unui research amanuntit facut de alti oameni, cu mostre de ulei uzat trimise in laboratoare si analiza a cum ajuta aditivul in timp, rezultatul fiind unul foarte bun dpdv chimic. Evident, reduce si frecarea o idee mai mult decat uleiul singur, lucru ce ajuta printre multe altele si la distributia pe lant. In alta ordine de idei, nu am mai facut mare lucru si cam asta a fost pentru anul acesta cred. Singura schimbare recenta este faptul ca am reusit impreuna cu cei de la ambrace_eu (ei fac modulul custom pentru volan R8) cat si cei de la CETE (ei fac modulul pentru sunet evacuare) sa rezolvam solutia pentru butonul de evacuare on/off de pe volan, acum acesta controland sunetul de evacuare (deci, o functionare cat mai apropiata de cea originala). Tin sa mentionez ca sunt primul in lume (din ce stiu eu) care a reusit sa faca lucrul acesta cu volanul si modulul de sunet evacuare, mai mult de atat, comunicarea fiind facuta prin CAN si prin firmware-uri custom (si nu vreo carpeala cu relee sau alte treburi) da, stiu ca pentru marea majoritate e o banalitate, pentru mine era ultimul buton de pe volan care trebuia sa fie functional. Va las doua poze asa mai de toamna, si va invit pe insta-ul masinii pentru a va delecta cu mai multe poze si filmari: @rs7diesel
    1 point
  20. 100ml la o regenerare medie din 250 in 250km sa zicem, sunt 400ml la 1000km deci 400ml x 7 = 2,8L de motorina la aprox 7000km ceea ce e enorm dpmdv.
    1 point
  21. Indiferent de vointa ,mediu,politica ... momentan nu este suficient curent pt a inlocui toate autoturismele si nici suficiente materiale (cobalt...) pentru fabricarea lor si a bateriilor. Deci ,cel putin 20-30 de ani ne mai dam cu termice
    1 point
  22. Verifica in blocurile de masura, pe 09 centrala electrica, daca este in load management, iti afiseaza
    1 point
  23. @CristiALF: Tizule, sa te bucuri de masinuta ca si pana acum O poza, doua n-ar strica. Ref la zgarieturile de pe volan, iti recomand un tratament DYI cu crema. Eu il dau pe al meu cu Nivea aia din conserva albastra, rotunda, de 3 ori pe an. La 75k arata ca nou, matifiat, nu luceste deloc. In plus, zgarieturile fine (de la manichiura, inele, etc) dispar dupa un tratament cu crema. In 10-15min ai rezolvat. Important: aplica crema seara, ca sa intre in piele pana dimineata cand pleci cu ea. Spor.
    1 point
  24. Ai codul in poza cost in jur de 136€ plus tva.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!