Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.11.2022 în toate secţiunile

  1. @vasi67 Salutare, nu e luat din RO, nu se gaseste la noi, comanda un prieten de 2-3 ori pe an si ma combin si eu la comanda. Pretul e de aprox 50 eur (ajunge la aprox 2 schimburi de ulei). Efecte benefice, nustiu sincer sa spun, motorul pare o idee mai silentios. Il folosesc in urma unui research amanuntit facut de alti oameni, cu mostre de ulei uzat trimise in laboratoare si analiza a cum ajuta aditivul in timp, rezultatul fiind unul foarte bun dpdv chimic. Evident, reduce si frecarea o idee mai mult decat uleiul singur, lucru ce ajuta printre multe altele si la distributia pe lant. In alta ordine de idei, nu am mai facut mare lucru si cam asta a fost pentru anul acesta cred. Singura schimbare recenta este faptul ca am reusit impreuna cu cei de la ambrace_eu (ei fac modulul custom pentru volan R8) cat si cei de la CETE (ei fac modulul pentru sunet evacuare) sa rezolvam solutia pentru butonul de evacuare on/off de pe volan, acum acesta controland sunetul de evacuare (deci, o functionare cat mai apropiata de cea originala). Tin sa mentionez ca sunt primul in lume (din ce stiu eu) care a reusit sa faca lucrul acesta cu volanul si modulul de sunet evacuare, mai mult de atat, comunicarea fiind facuta prin CAN si prin firmware-uri custom (si nu vreo carpeala cu relee sau alte treburi) da, stiu ca pentru marea majoritate e o banalitate, pentru mine era ultimul buton de pe volan care trebuia sa fie functional. Va las doua poze asa mai de toamna, si va invit pe insta-ul masinii pentru a va delecta cu mai multe poze si filmari: @rs7diesel
    5 points
  2. Dupa 68 de pagini de topic , concluzia e ca nu se stie ca o sa fie maine Cat timp Pamantul ne va mai iubi Noi nu vom stii ca-i suntem o povara Indiferent de tara , suntem ai lui copii Cat timp Pamantul ne va mai iubi Dar numai atat Cand se va satura de niste troli care nu stiu decat sa distruga si sa omoare e posibil sa nu ne mai iubeasca Si e de ajuns sa se scuture odata ca sa ne dam seama cat suntem de mici in comparatie cu el Cu sau fara masinia electrica solutia ca sa fii linistit e sa stai cat mai mult cu ochii si mintea inchisa Cum ai deschis ochii si incepe sa iti mearga mintea iti dai seama ca nimic important nu merge corect in directia buna si tot viitorul e pana la urma o chestie de noroc Acum ca v-am ridicat putin moralul , sa continuam sa ne dam cu parerea ca oricum nu conteaza ptr nimeni cu putere de decizie parerea noastra Important e sa ne punem la volan si sa il depasim pe fraierul ala din fata noastra
    3 points
  3. salutari catre rs7Diesel de la s3Benzina 😄
    2 points
  4. N-are cum sa se transfere valoarea
    1 point
  5. Folosesc ca masina de servici un Mitsubishi Outlander 3 2.2 DI-D si am avut probleme mari cu diluarea uleiului cu motorina.Joja de ulei are min si max cam ca la Passat,diferenta de 3 cm intre repere,iar la vreo 10 cm de nivelul max exista o sageata cu o gaura parca,care iti arata nivelul maxim de ulei+motorina,cand ajunge la nivelul ala imi da eroare in bord de "check dpf system" si merg la service sa schimb uleiul si sa reseteze eroarea.Asta se intampla in 7-8000 de km,in conditiile in care schimbul de ulei e obligatoriu,cf cartii de service la 20 000 km.Am patit asta de cateva ori la rand,masina fiind noua la momentul ala.Am fost la reprezentanta de fiecare data,apoi i-au facut o modificare de soft si ma lasa sa merg cam 10 000 km fara sa dilueze uleiul in halul ala.Acum am 88.000 km cu ea si deja arborii balansieri s-au dus,face motorul ala ca toti dracii.Parca e alimentata cu suruburi si piulite,nu cu motorina.Culmea e ca am vazut la multe japoneze cacanaria asta.Cumperi ulei de 150 lei/l de la reprezentanta ca e mega smecher si bun,apoi iti dilueaza uleiul ala cu litrii de motorina..Si te miri ca se duce dracu motorul..Norme euro6 si mizerii de genul asta.La Passatul meu B6 CBBB,la 10 000 km nu creste nivelul de ulei absolut deloc,dpf e perfect functional.Aaa,si cu aia de munca merg zilnic Bucuresti-Oltenita si inapoi.Mare mizerie!
    1 point
  6. CO2 produs de masini se disipa in atmosfera si nu reprezinta un factor de poluare LOCAL. De aceea este ridicol sa vorbesti despre "mutarea CO2" dintr-o tara in alta. Pana si articolul indicat de tine se refera in principal la schimbari climatice (efecte GLOBALE ale emisiilor de CO2) si consecintele acestora. Nu e mare pierdere.
    1 point
  7. Inhalarea de CO2 este sigur sănătate curată și nu produce absolut nicio problemă. https://www.google.com/amp/s/www.businessinsider.com/how-atmospheric-carbon-dioxide-affects-health-2018-5%3famp Legat de celelalte emisii care au loc în urma combustiei, era de la sine înțeles că se petrec. Când spun că lucrurile sunt mai complexe decât sunt unii capabili să le înțeleagă, chiar așa e. Iar tu ții neapărat să dovedești că afirmația mea este corectă. Niște cunoștințe elementare de chimie ar putea să dezvăluie mare parte din procesele care se petrec. Îmi pare rău dar nu am timpul necesar să stau să le explic.
    1 point
  8. @halamadridnu o sa comentez concluziile, fiecare are alte prioritati, "comoditati" etc. Cand merg cu masina termica, in cazul meu e la fel, alimentez de la un singur lant de benzinarii (e o alegere personala), deci tot incomod este. In exemplul de mai sus statiile de incarcare au fost libere si la dus si la intors, fiind cu plata. Mentionez aceste aspecte, nu din dorinta de a te contrazice, ci de a arata ca solutii exista si in prezent. Nu la fel de comode ca benzinariile care sunt aproape peste tot si care nu mai departe de acum 30 si ceva de ani in Romania erau cum sunt statiile de incaracare azi.
    1 point
  9. Eu merg pentru 1.5TSI-ul meu cu norma 508. 0w20 original VW facut de Shell. Fac schimburile la 1 an sau 15k km. Sunt foarte multumit pana acum. Nu consuma ulei intre schimburi.
    1 point
  10. 1.5TSI cu GPF au nevoie de norma 508. Restul fara GPF pot merge si cu 504/507.
    1 point
  11. Din pacate in continuare este gresit, probabil prost explicat sau inteles de la posesorii pe care ii mentionezi. In cazul meu, cu o masina electirca primitiva cu baterie "de oras" ca sa merg Bucuresti-2Mai fac o pauza de 25-30 de min la Cernavoda. La un drum Bucuresti-Iasi am "pierdut" 80-85 de min in total cu incarcarile. Am pus intre ghilimele am pierdut pt ca in pauzele acelea am mancat, mers la baie, plimmbat prin Mall etc. Ca informatie suplimentara incarc de la 20-80% in 28 de min. Plecarea la drum cu bateria 100% e indicata, dar nu obligatorie. Pt partea de cunoastere a trasului exista aplicatii dedicate care fac estimari destul de precise in ceea ce priveste consumul, unde sa incarci, cat timp, etc...
    1 point
  12. 64k, probabil ultima vizita la Delcar. Doua din vizitele cu programare s-au lasat cu asteptari mai lungi de 30 minute, asta pentru ca persoana a intarziat la munca. Mi s-a recomandat schimb discuri si placute spate-fata(4400 lei) inca de cand masina implinise doi ani. Merg bine mersi in continuare, buza de sus a discului este ruginita, calitate buna. Pacutele au fost inspectate tot timpul cand am schimbat roti iarna-vara, la alt service Mecanicul de la Delcar ii spunea celui de la frontdesk sa ma anunte ca trebuie schimbate, fara sa isi dea seama ca sunt prezent. Motivul, "pai au 60k", nu ca ar fi fost uzate... Am platit 1400 revizia si le-am spus ca o sa ii contactez eu cand schimb componentele frana In ianuarie masina o sa fie de vanzare
    1 point
  13. Partea asta este gresita. Problema este ca tot restul argumentului pe asta se bazeaza... 🙄
    1 point
  14. In masinile Kia si Hyundai,din cauza filtrelor de particule,majoritatea ajung sa bage si cite 500ml de motorina in ulei la fiecare regenerare.Majoritatea ajung la mine cu injectoarele,ei cred ca din cauza lor,asa le spun mecanicii,si are logica,dar nu este real. Dupa spalarea filtrelor,1...2 regenerari nu le mai baga motorina in baia de ulei,dar doar atit dureaza,apoi incep sa faca iar acelasi lucru. In final,banuiesc ca fac o gaura in ceramica filtrului,cam de diametrul tevii de esapament,nu il golesc complet,si isi rezolva problemele. Conform legii te poate amenda pentru asa ceva,sau poate si mai grav,dar tot conform legii,fabricantii ar trebui sa dea o solutie acestor probleme,dar nu se deranjeaza. Nu pretind sa invat pe nimeni la prostii,fiecare face ce vrea cu informatia gasita pe internet,eu daca as cumpara un televizor si ar trebui sa il repar in fiecare luna,din cauza ca sa fabricat prost,prefer sa scap de el,decit sa platesc in reparatii inca odata pretul lui de nou.
    1 point
  15. Eu folosesc antigelul OE de la VAG,tot gata preparat G12E050A2. Inainte de a pune antigelul nou clatesc cu apa si pun coolant flush / radiator flush de la Wynns/BG dupa care clatesc cu apa distilata si pun antigelul nou.
    1 point
  16. MAi mult decat schimbare lichid de frana si test stand franare nu am vazut. Sunt 3 pagini de operatiuni bifate, printre care si verificare grosime saboti spate, nu stiu cum au facut-o fara sa dea rotile jos. Si cred ca cu test stand franare am fost taxat in plus , deoarece operatiunea ar trebui sa fie inclusa in revizie, asa am mai vazut pe alte facturi de la alte reprezentante.
    1 point
  17. Am verificat eu cu o priza smart vs ce raporteaza masina la incarcarea la 220V/10A si am undeva la 15% “pierderi”. Masina are un consum cand e la incarcat pentru calculatoare si chestii. Am vazut chiar si spre 20% abaterea cand afara erau aproape 40 grade si mergea ventilatorul in timpul incarcarii. La fel, daca masina incalzeste sau raceste bateria la incarcarea rapida, o sa fie niste consum. Uite un test aici:
    1 point
  18. Stergem praful…poza de babuin aniversat🤣🤣🤣 Brgds
    1 point
  19. Eu am mai scris ce trebuie facut, desi ai facut revenind la masina dupa x minute. Marele concern VW asta a reusit sa faca: o masina de care tre sa te indepartezi impreuna cu cheia si sa revii dupa x minute. By magic se repara. Se reseteaza ceva prin aceasta indepartare a cheii de masina timp de cateva minute. Reseturile de orice alt fel nu rezolva acel tip de problema. Si desi ei stiu foarte bine si problema si modalitatea empirica si provizorie de resetare, nu fac absolut nimic deoarece masina se vinde. Atata timp cat clientii nu se duc peste ei (problemele fiind cunoscute si in germania si in marea britanie, deci peste tot) si se plang doar pe forumuri sau nici macar, zic lasa ca merge si asa, problemele nu se vor rezolva. Ei, VW, au in proiect trecerea la electric si deja nu-si mai bat prea mult capul cu benzinarele.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!