Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.11.2022 în toate secţiunile

  1. Stergem praful…poza de babuin aniversat🤣🤣🤣 Brgds
    2 points
  2. Salut. Au trecut mai mult de doi ani de când am curățat si remontat EGR-ul, care era pietrificat (nu știu pe unde mai treceau gazele). Inca merge. Deci cred ca merita încercata întâi o curățare. Daca se găsește dantura pinionului rupta sau altceva, atunci da, treceți la înlocuire. Dar întâi vedeți despre ce e vorba si abia apoi acceptați ca trebuie neapărat unul nou.
    1 point
  3. Eu nu le mai tin pe automat de multa vreme. Le pliez cand consider ca e nevoie. Si da, iarna daca ingheata si motorasul va forta deplierea e posibil ca sa se strice in timp.
    1 point
  4. Se mai pot bloca/ forta/strica in timp de la inghet. Mai departe, le poti dezactiva plierea automata, iarna....cum doresti.
    1 point
  5. Update 181.000 km: Am schimbat capacul motor deoarece aveam scurgeri de ulei. Bineinteles si garnituri injectoare. Am trecut la climatronicul nou dar nu pot sa zic ca sunt multumit. Simt lipsa acelui "click" cand schimbi temperatura si esti atent la drum, nu la clima. In rest, ca design, se potriveste cu ecranul. Filtrul de polen... il schimb cam la 3 luni. Mi se pare ca se aduna f multe chestii in el. Schimb mai mult pt copil.. Urmeaza sa schimb amortizoarele spate OEM pe garantie deoarece la fix 1 an, unul curge destul de tare. Eficienta in schimb e ok la test..
    1 point
  6. Nu e deloc normal sa scada nivelul antigelului.
    1 point
  7. Pana la sugestia ta cu suportul, nu ma gandisem la o asemenea solutie. Am reusit sa gasesc un suport in care nu-mi pusesem mari sperante, dar am zis ca merita testat... Surpriza a fost ca suportul este rock-solid, nu vibreaza absolut deloc la denivelari. Pozitia detectorului este una de compromis, adica desi este lipit de plafonul masinii, este inca ecranat putin in partea inferioara (undeva in jur de 20-30% din suprafata de intrare).
    1 point
  8. Poze dupa schimbul la ulei de astazi la 27,5k km. Am facut totul ca la carte: Ulei haldex OEM : G060175A2 Kit garnituri pompa Haldex : 0CQ598305 Surub umplere/golire N90281802 Surub umplere/golire : N91082701 Revenim pentru schimbare la aprox 60k cand facem si la cutie automata si la grupuri.
    1 point
  9. Cel mult pot sa-i intreb pe baietii de la Adria Skoda Suceava, ca acolo am facut toate operatiunile. I-am intrebat daca e vreun update, au cautat, au zis ca e si au pus, nu m-am interesat de versionare. Cert e ca s-a îmbunătățit într-adevăr mult comportamentul cutiei pe Sport, care ma si interesa, ca 80-90% pe S merg, pare mult mai hotarata cutia, înainte mai avea ezitari, si nu mai smuceste deloc pe decelerare in nici o situatie.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!