Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.11.2022 în toate secţiunile

  1. Interzicerea masinilor care ard combustibili fosili este un lucru ABSOLUT NECESAR.
    3 points
  2. Am verificat eu cu o priza smart vs ce raporteaza masina la incarcarea la 220V/10A si am undeva la 15% “pierderi”. Masina are un consum cand e la incarcat pentru calculatoare si chestii. Am vazut chiar si spre 20% abaterea cand afara erau aproape 40 grade si mergea ventilatorul in timpul incarcarii. La fel, daca masina incalzeste sau raceste bateria la incarcarea rapida, o sa fie niste consum. Uite un test aici:
    2 points
  3. Autoturismelor sau si a utilitarelor ? Crezi ca in urmatorii 20-30 ani alimentele ser vor transporta cu tiruri/camioane electrice ,in RO ?
    2 points
  4. Absolut. Dar dupa ce ne oprim din producerea de curent: "The biggest contributors of air pollution are from industry sources and power plants to generate power, as well as fossil fuel motor vehicles. The continuous burning of fossil fuels releases air pollutants, emissions and chemicals into the air and atmosphere" https://earth.org/causes-and-effects-of-air-pollution/ Dar lasa, ca scoatem poluarea din oras, ca doar toata populatia globala traieste in centrul orasului
    2 points
  5. Codurile sunt cele de aici : https://www.emag.ro/furtun-aer-intercooler-turborury-vw-touareg-3-0-tdi-7p0145737a-7p0145737d-2506700014081/pd/DKJVCLMBM/?X-Search-Id=35ccdd59e9e61d5fff73&X-Product-Id=101245370&X-Search-Page=1&X-Search-Position=11&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view Mie mi l-a luat mai ieftin prietenul meu de la Nurvil , cat am fost plecat , de la un furnizor de-al lor Desi aseara cand am ajuns si am verificat furtulul era complet uscat , azi cand am fost sa spal masina era ud , asa ca voi merge sa il schimb Probabil se usuca cand merg mult cu masina , nu ma pricep dar fiind vorba de aer care circula cu presiune probabil se si degaja o anumita temperatura ridicata in furtun
    1 point
  6. Sezamo si FanCourier au deja masini electrice. In privinta poluarii, daca tot ce se intampla se rezuma doar la opri productia de masini pe benzina si motorina, nu facem decat sa mutam gazele toxice dintr-o parte in alta. Electrificarea flotelor auto trebuie sa fie sustinuta si cu dezvoltarea productiei nepoluante de curent electric. Stimularea achizitiei de panori fotovoltaice, care sa asigure alimentarea de zi cu zi a masinilor si poate a godpodariilor private, iluminat mai eficient, recuperarea caldurii generata de diverse aparate si masinarii, izolarea termica, tehnologii si solutii mai eficiente de climatizare, proiectarea mai desteapta a cladirilor. Doar masinile electrice nu vor aduce imbunatatiri.
    1 point
  7. alternativele sunt si mai slabe. sigur, tu te gandesti ca alea sigur nu au problemele astea de soft, dar au si ele, iar g8 2022 nu mai are asa multe, nici pe departe. asta din ce zic colegii de pe aici. in plus, uita-te te rog de la 1m la interiorul unui g8 si apoi uita-te la unul de ceed de exemplu. o sa iti sara in ochi ce clean e lookul de g8 la interior comparativ cu ala plin de butoane. sigur, o sa zici ca da, dar sufera utilitatea. dar asta o zici tu care il ai de ceva timp. dar pune-te in pielea unui nou client si o sa vezi ca are perfect sens ce zic. plus ca piata imensa in europa a VW e probabil germania. iar acolo chiar au comenzi.
    1 point
  8. 7.8 un drum azi de la Zalau la Rm-Valcea cu oprire in Sibiu sa realimentez soferul + blocajele aferente zonei Drum relativ liber pana la Sibiu , mers legal cu viteza maxima admisa de lege , inclusiv pe cei aprox 200 km de autostrada 8.3 long term dar merg putin in oras
    1 point
  9. E cel mai bun, folosesc ulei Ravenol VMP 5w30 in motorul meu 2,0tdi 140cp cbab. Am passat b6. Mi-a zis Trofin Liviu pe facebook de acel ulei,omul posteaza pe grupuri si pe alte forumuri cu userul TLGTLC
    1 point
  10. Stergem praful…poza de babuin aniversat🤣🤣🤣 Brgds
    1 point
  11. Astazi s-au schimbat : Amortizoare ( toate 4) kyb, flanse, bucse bascula fata, bielete antiruliu, rola intinzatoare (gates) si curea accesorii (conti) + facut update soft cutie de viteze si infotainment. Masina sta acum lipita de drum cum trebuie, anterior la o denivelare mai adanca luata pe la 60 la ora am harsait un pic de pamant, moment in care am decis schimbarea amortizoarelor cu tot ce mai era uzat pe acolo. Nu mai am deocamdată nici un zgomot de la suspensie, stiu ca e doar pentru un an - doi tacerea, dar se simte ca o masina noua din punctul asta de vedere. La cutie dupa update de soft s-a îmbunătățit mult cat de lin schimba vitezele la decelerare in modul sport ( in special din 4 in 3 si din 3 in 2), in drive si in sport accelerare nu erau probleme. Acum nu se mai simte nici un schimb de viteza, parca e hidramata. La infotainment am facut update-ul ca s-a blocat de vreo 2 ori pe connecting to Android Auto si a ramas asa pana la reset, vedem daca se rezolva.
    1 point
  12. https://www.g4media.ro/thierry-breton-sugereaza-ca-termenul-limita-pentru-sfarsitul-masinilor-termice-in-uniunea-europeana-ar-putea-fi-decalat.html suprise, surprise!
    1 point
  13. @Crs.Vag Am trecut pe anvelopele de 205/55/R16… am mai taiat un .5% ;)) Daca puteam pune 195/65/R16-uri… ceva eco… ma incadram.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!