Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.11.2022 în toate secţiunile
-
Se poate face. Iti trebuie grup manete cu tempomat, can gateway sa suporte sau inlocuire cu unul compatibil si cod de activare, svm, swap, etc. Codurile de activare, etc...nu sunt ieftine. Pune o scanare a masinii, te rog1 point
-
Am mai scris pe aici .. da-i un force reset. Tine apasat pe "patratelul" din stanga pana iti apare meniul de engineering. Acolo era o optiune de "reboot to normal mode" si asa o lua. Cel putin la mine1 point
-
1 point
-
A ajuns Golf-ul la sediu si imi zice colegul meu ca i-a dat eroare pe senzorii de parcare spate :)))) Il alta ordine de idei s-au aliniat planetele si pe 7 noiembrie o sa am masina noua, stoc, livrare "imediata". Civic eHEV Advanced, singura problema este ca masina din stoc este rosie (ca focul). Sper sa ma obisnuiesc cu CVT-ul. Numai de bine!1 point
-
Se poate schimba si fara demontare toepedou. Oricum, verifica intai sa nu fie sarita rotita din servomotor.....se intampla la MQB. Daca e sarita, se repune pe pozitie1 point
-
1 point
-
Pentru cei care vor sa stie consumul unui Formentor 2.0 190hp 4x4: Extraurban: 8-9l/100km Urban (Bucuresti): 15-16l/100km Urban (Brasov): 12-13l /100km Sper sa va ajute!1 point
-
Salutare. Ca membru la primul pas, o sa incep prin a-mi prezenta masina, urmand ca pe parcurs sa vad ce mai pot afla despre model/motorizare si eventual, sa mai fac mici upgrade-uri. Masina in cauza e un Golf Sportsvan pe care l-am achizitionat de vreo saptamana, cumva ca un capriciu al sortii. Nu eram chitit pe marca sau model, pur si simplu am dat de oferta pe mobile.de, am sunat, am rezervat-o, am fost sa o vad si am luat-o in aceeasi zi. Cautam sa imi inlocuiesc fosta masina diesel cu una pe benzina iar cerintele erau urmatoarele: - 2016 sau mai noua - intre 150 CP si 220 CP - benzinar si cutie automata - 5 usi (hatch/fastback/tourer) - plafon panoramic - incalzire in scaune - android auto pentru mirroring - buget 16-25.000 Euro - de la dealer nu de la privat - SH Marca, modelul, culoarea erau factori secundari, indiferent ca era o Kia alba, un Renault albastru, o Skoda gri sau o Mazda rosie Am gasit masina la un dealer de langa Fulda, am vorbit la telefon, mi s-a spus ca pretul de 16.900 Euro e fix, insa imi dau in banii aia un service complet, TÜV nou, un set de covorase de caucuiuc OE nou pe langa cel textil OE deja montat pe masina, plinul facut si imi platesc si trenul pana la ei. Bombonelele astea s-ar aduna undeva pe la 800 Euro, asa ca am zis bogdaproste si tuamneajută, să fie primit. In pozele de vanzare masina avea cauciucuri de vara, chestiune care nu ma incanta foarte tare fiindca asta ar fi insemnat ca mai era nevoie de inca un rand de jante, posibil de tabla, inca un rand de anvelope, adica minim un 600 Euro in plus. Drept urmare am comandat un set de Vredestein Quatrac Pro pe 225/45 R17 fiindca am vazut ca Autobild testase mai multe marci iar asta a iesit pe locul 2 dupa Michelinurile CrossClimate (care, IMHO, sunt mult supraapreciate, chestiune care se reflecta si in pret...) si au primit calificativul de "exemplar". Cu livrare direct la dealer care mi le-a si montat si a dat jos gumele de vara (treaba lui ce a facut cu ele, asta ar mai fi fost un 100-120 Euro la un atelier, cu tot cu echilibrare). Da, stiu, all-seasonurile sunt un no-no, insa nu mai conduc la fel de mult ca inainte (acum 3-4 ani faceam 25-30.000 pe an cu ochii inchisi, insa de cand cu pandemia nu am trecut de 3.000 km/an) asta fiind si motivul pentru care am renuntat la diesel, asa ca un set de cauciucuri all-season a parut cea mai rationala decizie. Am ajuns la dealer pe la ora 11, la ora 11:30 deja plecam cu masina spre casa. Da, stiu, se face drive test, se mai negociaza un 50 Euro, etc. N-avea sens, fiindca masina era deja incaltata cu gumele comandate de mine, actele erau facute pe numele meu, numerele negre de Berlin deja erau in rucsac, nu mai aveam ce negocia. Daca masina avea vicii ascunse, ne-am fi vazut in instanta, insa arata si se comporta ca una noua, consumul pana la Berlin cu o medie de 109 km/h a iesit un onorabil 6,8%, DCC setat pe Comfort e (aproape) ca AirMatic de la MB asa ca n-am regretat si nu o fac nici acum ca am luat-o pe asta in defavoarea altora. Am mai decartat inca 250 Euro garantie completa de la VW pe 2 ani (conform celor scrise, garantia e acordata de VW nu de dealer si e 100% similara cu cea de care se bucura o masina noua) si cam asta a fost. Ca dotari, pe langa cele cunoscute si specifice modelului si echiparii, ar mai fi asa: - Dynaudio si Discover Pro - ACC cu Front Assist si City Braking - ALS - Blind Spot sensor Plus - DCC inclusiv driver profile select - Park Assist inclusiv ParkPilot - Pachet Business Premium - carlig rabatabil - Pachet Top - Pachet asistenta sofer - RWC - recunoasterea semnelor de circulatie - volan incalzit - parbriz incalzit Din cate mi-am dat eu seama, cu calculatorul intr-o mana si lista de optionale in alta, fostul proprietar a mai bagat optionale de aprox. 10K Euro pe masina asta n-as putea spune ca imi pare rau, doar nu inteleg de ce. In fine... Niste 4 poze, ca doar atat imi permite sistemul. Restul, autre jour. Acum are 90.050 km., i-am mai cumparat un bandou protector din brushed aluminium pentru bara de protectie, ca sa o feresc de zgarieturi cand sunt mai neatent la incarcare si un set de perdelute din plasa pentru toate geamurile spate si luneta. I-as fi pus folie, insa astept sa ajung in Romania ca sa ii pun Llumar si ma costa 200 Euro, spre deosebire de aici, unde as da 300 pe ceva brand de care n-o auzit nici ma-sa lu' ta-su. Ce-mi place pana acum: - DCC e neasteptat de bun. - spatiul interior e spectacol. - consumul. E de diesel, la bani si impozit de benzina. So far, so good. - claritatea si stabilitatea semnalului la telefonarea prin bluetooth. Ce m-a dezamagit pana acum (sper sa fie doar atat): - Dynaudio. Credeam ca o sa fie ceva de gen Burmester, cand colo e doar muzica nitel mai tare. Nu stiu cum e Fender, insa Dynaudio e hotie la banii aia. - RWC. Calitatea imaginii e mizerabila, e ca si cum te-ai uita la un film in 360p. Trist. In plus, cand treci din R in D, dupa putin timp se aude clar cum se rabateaza camera. Planuri de viitor: - hayon operat electric cu kick-open. La asta o sa renunt, cel mai probabil, fiindca aparent nu gasesc nicaieri un kit la un pret rezonabil. Am primit doua oferte loco, una de 1.800 si alta de 2.200 Euro, asa ca am zis binedăipace. - scaune incalzite spate. - folie Llumar; bun, asta am mai zis deja... - un portbagaj Thule si niste bare originale VW. Cand gasesc SH la un pret si calitate OK, ca 150-200 Euro nu dau pe un set nou. - un set de pedale de alu de pe aliexpress. Nu, nu de pe AHW Shop, fiindca e fix aceeasi branza, doar ca ala de pe AHW are stantata seria din 9 caractere. Big whoop. - inca mai rumeg daca sa fac sau nu un Stage 1 la TCM care sa o duca la 175CP. Asta mai am timp sa decid pana ajung in Romania la anul. Sper ca masina asta sa ma tina fara probleme 3-4 ani pana om trece pe ceva mai mare cu motor mai vanjos. Asa, la nivel de idee, gasisem pe autovit la cineva din Bucuresti un Volvo S80 din 2007 la 10.000 Euro cu 88.000 km si 315CP, benzinar automat, insa pana sa o conving eu pe nevasta-mea sa luam o masina din Romania, s-a dat... Pana una-alta, pentru doi adulti si un pitic de doi ani e suficienta.1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00