Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.10.2022 în toate secţiunile
-
Prea mult praf...😎 Avand in vedere ca se apropia aniversarea celor 3 ani de la achizitie, am zis sa ii ofer un refresh jucariei citadine. Astfel, hoinarind prin parcurile cu dezmembrari din zona am dat peste un Golf mk6 Match edition cu un interior impecabil, alaturi de un RNS 510 last edition. Putin cosmetizate si au intrat manusa in interior (fost)anost de Golf trendline. Colac peste pupaza "lupta" cu o bordura a ciupit una din anvelope si a necesitat inlocuirea. Una peste alta, pe viitorul apropiat schimbam si uleiul, probabil o sa merg pe Valvoline, dar mai cercetam. Ceva concludent: 💣3 points
-
...si mai trecura vreo 6k km de condus de placere, acum deja o folosesc ca masina mea de daily, de cca 1 luna de zile. Intre timp i-am schimbat partea de suspensie pe fata, adica toate bucsele si bratele superioare + bielete anti-ruliu(Lemforder totul), discuri si placute fata(aici am mers pe Brembo Xtra - discurile dublu ventilate) si vor urma si cele pe spate cand se duce actualul set de placute. I-am vopsit si tipsurile evacuarii negru, oricum se inegresc ele asa ca acum cel putin nu se mai observa . A urmat si un detailing exterior plus un alt set de jante intrucat nu sunt fanul celor AM, chiar daca erau noi si aratau bine am preferat sa trec la un model foarte drag mie si original. Desi am fost tentat sa trec la jante de 19" am ramas la 20" intrucat mi se pare ca arata mult mai bine asa plus ca nu e chiar atat de inconfortabil pe cat s-ar putea crede. E drept ca trebuie sa fi mai atent pe drumuri noi dar merita efortul atat pentru look cat mai ales pentru feeling pe un drum cu asfalt bun si virajat. Jantele sunt 9J x 20 cu ET29, fara distantieri. Overall masinuta mi se pare foarte, foarte misto, cu toate ca la inceput am fost sceptic in privinta spatiului interior intrucat avem 2 copii, am ajuns la concluzia ca nu e deloc mica, nici nu e A6, dar te poti descurca cu ea foarte ok, iei ceva mai putine lucruri inutile cu tine . Ador sa o aud dimineata cum porneste, mai ales acum ca e frig are un burble evacuarea pana se incalzeste care iti incalzeste sufletul instant :). Mi se pare destul de mare diferenta fata de S4/S5 NFL, am mers cu cel al unui prieten, si e parca night and day intre ele, au fost multe chestii schimbate la FL. Stiu ca ar ar arata ceva mai bine cu suspensia lowered, dar asta nu vreau inca sa o fac, sa pierd vreo 20mm din garda la sol nu prea as vrea intrucat atunci as avea ceva probleme si la anumite speed bumpers pe care le mai avem pe aici. Ce ma surpinde extrem de placut, e faptul ca in ultimii cca 6k km nu a consumat gram de ulei, tot maxim imi arata pe display inca, parca incep deja sa imi fac griji ca nu indica bine :).2 points
-
Salutare, acum aprox 2 saptamani am schimbat vechiul Golf 6 1.2tsi pe un Golf 7.5 GTI PP DSG si am zis sa il postez aici ca jurnal, pentru diferite sfaturi si toate cele. Masina a fost adusa din Germania, a durat cam 2 saptamani tot procesul, timp in care am cam stat cu morcovul 🤣. Masina in cauza este un Golf 7 GTI Performance Pack din 10/2017 (2018 in cartea din Romania), cu DSG, cod motor DLBA. Abia cand a ajuns in tara ne-am dat seama ca este o motorizare mai speciala, in sensul in care nu are injectoare MPI. O sa fac candva o decarbonizare si ma gandesc daca merita un kit de injectoare MPI in viitor. Ca dotari, din ce imi aduc aminte: - DCC (dotare pe care am vrut-o neaparat si sper sa nu pice prea curand amortizoarele) - ACC - Farurile LED, dar nu cele de top (nu e faza lunga adaptiva) - Virtual Cockpit - Senzori parcare fata+spate - Clima - Navigatie - Winter pack - Camera marsarier highline (adaugata ulterior la niste baieti) - App connect (tot adaugat ulterior) I-am facut deja o prima revizie in care am schimbat baia de ulei, ulei, filtre, ulei DSG. Din ce am vazut in istoricul service a avut un schimb de ulei la diferential relativ recent. Ca feeling masina e minunata, super confortabila datorita dcc. Are un sunet minunat, dar din pacate e cam 'linistit', in sensul in care nu pops, nu bangs, nu farts, dar se va rezolva (nu vreua ceva extraordinar, ci ca si cand ar fi din fabrica, e masina daily). A venit cu jantele basic, anvelope de iarna pe care le voi schimba de la anul ca sunt cam pe duca. La primavara planuiesc un set de jante + anvelope, ceva Michellin. Aproape zilnic imi completez 'lista de cumparaturi' (un tabel) cu chestii pe care le voi face in viitor. Am in plan resonator delete, finala, ceva pe admisie, soft, intercooler poate, si pe parte estetica poate un detailing, polish (masina neagra parcata afara printre o gramada de pisici si porumbei nu e ok ), polish faruri + folie, o prelungire de eleron stil Oettinger, o prelungire diffuser stil Maxton. Inca sunt in cautare de tot felul de combinatii, am timp pana la primavara. A si un scut de passat alltrack sa acopere si motor+cutie, si o tavita din cauciuc pt portbagaj. Am facut deja aprox 1000km, pacat de aglomeratia din Bucuresti. Consumul mi se pare decent, un drum pana la Adancata (Motorpark) am scos 9.9 mers destul de agresiv. In oras scoate cat vrea ea, intre 9-15 cred (Bucuresti...), si in afara am auzit ca poate scoate si 5-6 pe drum national la mers super calm. Pentru putin timp am avut pe bord consumul dar mi-am dat seama ca incepe sa ma streseze si nici nu prea conteaza cat consuma asa ca am pus inapoi treapta si viteza 🤣. Astept orice sugestii/reclamatii1 point
-
Masina e din 2018, 4 ani, peste 230k km, aia inseamna aproape 60k pe an... ceea ce ne ar duce cu gandul ca s au facut majoritar extraurban, unde regenereaza mai rar, deci si oil ash mai mic... De cand a luat o colegul circula majoritar urban deci regenerari de intre 100 si 200km pot fi normale mai ales acum ca s a mai racit un pic. La iarna poate va fi si mai problematic. Incearca sa vezi presiunea la relanti si presiunea imediat dupa oprirea motorului.1 point
-
Eu am avut o statie portabila de 7.4kW, AMP107MC de la Ampevo, era foarte buna dar am vandut-o pentru ca am luat alta de la Lektri.co care lucreaza foarte bine cu panourile. E facuta la Timisoara din ce am inteles. Partea buna este ca suportul oferit este la cele mai inalte standarde. Am avut ceva probleme minore cu ea (de exemplu nu am putut-o detecta la initializare, si am fost ajutat de ei imediat - sunat, conectat la statie remote, etc). Vor face si una de 22KW, nu am idee cand insa apare pe site. Sunt incantat de cele 3 moduri de operare: Power - merge la puterea selectata pana se incarca masina, Hybrid - ia 1.4kWh din retea si pe masura ce ai surplus de curent din panouri ia de acolo si opreste incarcarea din retea si Green - ia numai din panouri daca exista surplus. Cu incarcatorul vechi, daca nu voiam sa iau curent din retea trebuia sa il stau cu cohii pe el tot timpul. La acesta, selectez Green si nu am treaba. Cablul poate fi conectat non-stop la masina, nu va incarca decat cand ai surplus de curent de la panouri.1 point
-
Km reali nu se "descopera" din imaginile legate de DPF 🙂 Poate a circulat majoritar urban => are DPF incarcat. Una care a circulat 350k km pe autostrada s-ar putea sa aiba DPF mai putin incarcat decat al tau. DPF-ul este incarcat/mort la 80g. Vad ca al tau este pe la 52,7g, deci mai are ceva...1 point
-
S-a introdus posibilitatea de a semna constatarea amiabila electronic, fara a mai fi nevoie de exemplarul fizic. Aplicatia se numeste "Amiabila" si poate fi descarcata de pe Google Play si AppStore. Google Play: aici App Store: aici Exemplarul fizic de constatare ramane si el valabil pentru completare. Acum brokerii au obligatia de a afisa in ofertele pe care vi le trimit si prima neta. Prima de asigurare neta reprezinta costul asigurarii fara comisionul perceput de broker. Daca broker-ul accepta vanzarea politei la prima neta, puteti beneficia de un RCA mai ieftin -> trebuie sa fii nebun sa vinzi RCA fara sa incasezi un comision, fie el de 1% Pentru un RCA mai ieftin, va mai puteti adresa si la BAAR urmarind pasii de pe site-ul acesta dar tineti cont ca procesul de ofertare de catre BAAR poate dura pana la 20 zile de la solicitare.. Deci cel mai bine este sa solicitati oferta cu minim 20 de zile inainte de expirarea politei RCA pentru a fi siguri ca o primiti in timp util, s-o puteti reinnoi cu continuitate. Referitor la pretul RCA, mi-am calculat o oferta si acum trebuie sa platesc 2.500 lei/ an, cel mai ieftin Omniasig. Dimpotriva, acum am si B5 nu mai am B4. "Asigurarile s-au ieftinit"1 point
-
PAi daca nu ai tensiune de ce sa schimbi clima ? Schimba electricianul. Vezi de ce nu ai tensiune.1 point
-
Intre timp am mai facut cateva mici treburi. 1. Revizie ulei Ravenol 5w30 VMP USVO + aditiv Archoil 9100 (am decis in sezonul rece sa bag 5w30 iar in sezonul cald 5w40 din motive evidente) + toate filtrele originale Audi 2. Am curatat clapeta si teava de admisie din zona EGR, nu era foarte imbacsita insa foarte rar aveam o vibratie cand porneam masina dupa o lunga perioada de sedere, cu aceasta curatare s-a rezolvat problema 3. Am corectat o janta pe care o ciupisem dintr-o graba prosteasca (umplut cu vopsea si lac si apoi lasata cateva saptamani sa se intareasca bine apoi smirghel 2000 + polish) 4. Am corectat cateva zgarieturi / matuiri pe caroserie, la fel unele cu smirghel 2000 si apa apoi polish. 5. Am scos siglele S-line de pe aripi, sincer nu isi mai au rostul fiindca masina nu mai este de mult in zona S-line si la un moment dat nu va mai fi deloc S-line pe exterior, asa ca am montat siglele V6T care vin pe BiTDI facelift competition, sigle care sunt foarte finute si imi plac de mor 🤩 (iar motorul e acelasi, deci nu sunt sigle "neadevarate") 6. Am spalat in detaliu masina si aplicat o protectie CarPro Reload, o protectie ceramica care tine cateva luni. 7. Am spalat cu spuma si peria rotativa + jet puternic apa abundent covorasele. 8. Am curatat parbrizul si geamurile fata cu SOFT99 Glaco polish si apoi am aplicat tratament hidrofob SOFT99 Glaco roll on. 9. Am schimbat stergatoarele cu altele noi originale Audi (singurele de care am fost multumit vreodata). 10. Mi-am sucit gatu uitandu-ma prea des la masina cand plecam de langa ea 11. Ah, era sa uit 🤭, am primit o membra noua in familie, asa ca i-am asezat locul ei special in masina Nu am poze pentru toate punctele, am fost pe mare graba uneori si n-am mai stat de poze.1 point
-
1 point
-
O diagnoza cu o interfata originala va elucida misterul. ,,,New feature! Extended UDS fault detail is only supported,,,,, Ups. Salut Florin. Am scris amandoi in acelasi timp...0 points
-
Fa o scanare cu o interfata buna, care o sa iti citeasca si eroarea . Interfata ta nu este ok0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00