Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.10.2022 în toate secţiunile

  1. Salutare, acum aprox 2 saptamani am schimbat vechiul Golf 6 1.2tsi pe un Golf 7.5 GTI PP DSG si am zis sa il postez aici ca jurnal, pentru diferite sfaturi si toate cele. Masina a fost adusa din Germania, a durat cam 2 saptamani tot procesul, timp in care am cam stat cu morcovul 🤣. Masina in cauza este un Golf 7 GTI Performance Pack din 10/2017 (2018 in cartea din Romania), cu DSG, cod motor DLBA. Abia cand a ajuns in tara ne-am dat seama ca este o motorizare mai speciala, in sensul in care nu are injectoare MPI. O sa fac candva o decarbonizare si ma gandesc daca merita un kit de injectoare MPI in viitor. Ca dotari, din ce imi aduc aminte: - DCC (dotare pe care am vrut-o neaparat si sper sa nu pice prea curand amortizoarele) - ACC - Farurile LED, dar nu cele de top (nu e faza lunga adaptiva) - Virtual Cockpit - Senzori parcare fata+spate - Clima - Navigatie - Winter pack - Camera marsarier highline (adaugata ulterior la niste baieti) - App connect (tot adaugat ulterior) I-am facut deja o prima revizie in care am schimbat baia de ulei, ulei, filtre, ulei DSG. Din ce am vazut in istoricul service a avut un schimb de ulei la diferential relativ recent. Ca feeling masina e minunata, super confortabila datorita dcc. Are un sunet minunat, dar din pacate e cam 'linistit', in sensul in care nu pops, nu bangs, nu farts, dar se va rezolva (nu vreua ceva extraordinar, ci ca si cand ar fi din fabrica, e masina daily). A venit cu jantele basic, anvelope de iarna pe care le voi schimba de la anul ca sunt cam pe duca. La primavara planuiesc un set de jante + anvelope, ceva Michellin. Aproape zilnic imi completez 'lista de cumparaturi' (un tabel) cu chestii pe care le voi face in viitor. Am in plan resonator delete, finala, ceva pe admisie, soft, intercooler poate, si pe parte estetica poate un detailing, polish (masina neagra parcata afara printre o gramada de pisici si porumbei nu e ok ), polish faruri + folie, o prelungire de eleron stil Oettinger, o prelungire diffuser stil Maxton. Inca sunt in cautare de tot felul de combinatii, am timp pana la primavara. A si un scut de passat alltrack sa acopere si motor+cutie, si o tavita din cauciuc pt portbagaj. Am facut deja aprox 1000km, pacat de aglomeratia din Bucuresti. Consumul mi se pare decent, un drum pana la Adancata (Motorpark) am scos 9.9 mers destul de agresiv. In oras scoate cat vrea ea, intre 9-15 cred (Bucuresti...), si in afara am auzit ca poate scoate si 5-6 pe drum national la mers super calm. Pentru putin timp am avut pe bord consumul dar mi-am dat seama ca incepe sa ma streseze si nici nu prea conteaza cat consuma asa ca am pus inapoi treapta si viteza 🤣. Astept orice sugestii/reclamatii
    10 points
  2. Prezint si aici noua achizitie. Din motive de largire a familiei + o casa la munte cu un drum putin mai greu accesibil iarna, cautam ceva mai mare si "mai 4x4" ) decat Golful curent. M-am uitat mult dupa un Mercedes W211 E320cdi 4matic break, dar la noi in tara nu am gasit unul in mintile lui si pana la urma a primat partea practica si am decis sa iau ceva mai economic si nou, ca sa nu transform masina familiei intr-un proiect de restaurare. Apoi m-am uitat dupa un Passat Alltrack, dar cei cativa cm in plus de garda la sol + cateva brizbrizuri nu prea justificau diferenta mare de pret fata de un 4motion normal. Am vazut si la noi in tara cateva masini, dar cu probleme ( erori pe cutie, accidente marisoare etc) si ar fi urmat o cautare destul de lunga asa ca am decis sa risc si sa iau din Germania pe neve, doar cu o verificare de serie sasiu la reprezentanta si pe carvertical. Masina e un Passat 4motion 2018 2.0 TDI cu DSG si motorul de 190 de cai, cu AdBlue, rulaj 150000 km la achizitie. Ca dotari mai interesante are: - scaunele ergocomfort cu masaj la sofer pe care le-am vrut musai ca le stiam de pe Golf ca is super ( aici is in varianta fara alcantara, dar ca profilare tot sunt foarte ok, ajuta foarte mult la Passat ca tetiera e reglabila si pe adancime si poti sa o pui sa iti rezeme capul) - Faruri led full cu faza lunga automata - clima pe 3 zone - ACC - plasa despartitoare la portbagaj - roata de rezerva full ( aici decodarea de vin imi dadea ca are, i-am sunat pe cei de la dealer inainte sa o iau si au zis ca din pacate nu o mai are, dar cand a ajuns in tara am gasit-o la locul ei, cred ca au fost de treaba si mi-au pus-o de la alta masina, ca are dot 2019 si aveau mai multe passaturi la vanzare) - priza 230v in cotiera spate ( nu stiu care e utilitatea inafara de a utiliza un incarcator standard) - radio cd cu display mare si navigatie ( total inutila zic eu, am activat app connect pt Android Auto la reprezentanta acum cateva zile) - padele la volan pt schimbat vitezele ( bucuria mea, dsg in drive e prea setat pe economie, cu motorul cald o tin mai mult pe sport/manual) - camera spate și senzori de parcare -luneta si geamuri spate fumurii - scaune fata incalzite, oglinzi incalzite etc Am facut revizia motor ( ulei si filtre complet), am schimbat toate bujiile incandescente deoarece 2 dadeau erori. In rest masina este perfect curata, nu are nici o eroare. M-am mai jucat putin cu obdeleven si am activat Scandinavian DRL ( DRL pornite si fata si spate tot timpul), refuel quantity, staging la ceasurile de bord si alte 2-3 chitibusuri. Urmeaza sa o bag la un detailing interior-exterior, spalatoriile cu perii din Germania isi spun cuvantul, arata bine, dar nu-ti mai poti numara dintii in lacul vopselei, intra la un polish usor si o protectie ceramica si o curatare integrala cu injectie extractie interior ( e curata, dar se simte cateva secunde cand intri in ea un vag miros de tigara, probabil s-au mai fumat din astea cu vaporizator). Miercuri sunt programat si pentru revizie la haldex cu curatare pompa, filtru si cu montaj de filtru suplimentar ( cei de la reprezentanta Skoda din Suceava au fost foarte amabili si au propus ei toate aceste operatiuni fata de cei de la VW care nu vroiau nici sa curete ca nu le dadea in program, deci de acum voi apela la ei). Revizia la DSG a avut-o la 115000 de km, deci urmeaza probabil la urmatoarea revizie motor. Are jante pe 16, am luat si cauciucuri de iarna Goodyear ultragrip 8, cele de pe masina (Michelin de vara) mai merg un sezon. Ca istoric e destul de curata, a avut doar bara fata si parbrizul schimbate, lucru pe care l-am confirmat cu un tester de vopsea, e neatinsa in rest. Din fericire, am prins din fasa un benghi la parbrizul nou si l-am umplut cu rasina inainte sa dea mustati, poate e si de pe drumul incoace. Fiind luata de la reprezentanta VW, am primit si un an garantie in orice reprezentanta VAG din Europa. A costat 18800 euro la care se adauga platforma pentru adus. Deocamdata n-am scos-o inca la drum lung, dar pare vioaie si agila chiar si prin oras pt cata masina e, ma asteptam sa fie mai vapor, dar e foarte usor de condus, are aproape 5 metri lungime, dar nu simti ca lupti cu ea daca o conduci mai infipt, nici nu e greu de parcat/manevrat. M-a speriat si prima regenerare, nu stiam ce se intampla, uitasem cum e cu diesel :)).
    1 point
  3. Daca limitatorul e ok...si e montat corect, ai motorasul defect.
    1 point
  4. Golf 6 2.0 cfhc, dpf off se face si cu egr off ca sa nu mai am erori pe masina ?
    1 point
  5. Asa facea si a mea ... am renuntat la auto-hold, dar in ultima vreme il folosesc iar - este horror in Bucuresti. uneori smuceste la plecate, alteori nu-l activeaza chiar daca am copita pe frana. oricum cutia mea nu e in mintile ei ... patineaza intre 2-3, dar cei de la PB sunt niste imbecili si atunci o sa astept pana raman cu ea in drum, o las acolo, o incui si le zic sa o ia sa si-o bage in ... service!
    1 point
  6. ...si mai trecura vreo 6k km de condus de placere, acum deja o folosesc ca masina mea de daily, de cca 1 luna de zile. Intre timp i-am schimbat partea de suspensie pe fata, adica toate bucsele si bratele superioare + bielete anti-ruliu(Lemforder totul), discuri si placute fata(aici am mers pe Brembo Xtra - discurile dublu ventilate) si vor urma si cele pe spate cand se duce actualul set de placute. I-am vopsit si tipsurile evacuarii negru, oricum se inegresc ele asa ca acum cel putin nu se mai observa . A urmat si un detailing exterior plus un alt set de jante intrucat nu sunt fanul celor AM, chiar daca erau noi si aratau bine am preferat sa trec la un model foarte drag mie si original. Desi am fost tentat sa trec la jante de 19" am ramas la 20" intrucat mi se pare ca arata mult mai bine asa plus ca nu e chiar atat de inconfortabil pe cat s-ar putea crede. E drept ca trebuie sa fi mai atent pe drumuri noi dar merita efortul atat pentru look cat mai ales pentru feeling pe un drum cu asfalt bun si virajat. Jantele sunt 9J x 20 cu ET29, fara distantieri. Overall masinuta mi se pare foarte, foarte misto, cu toate ca la inceput am fost sceptic in privinta spatiului interior intrucat avem 2 copii, am ajuns la concluzia ca nu e deloc mica, nici nu e A6, dar te poti descurca cu ea foarte ok, iei ceva mai putine lucruri inutile cu tine . Ador sa o aud dimineata cum porneste, mai ales acum ca e frig are un burble evacuarea pana se incalzeste care iti incalzeste sufletul instant :). Mi se pare destul de mare diferenta fata de S4/S5 NFL, am mers cu cel al unui prieten, si e parca night and day intre ele, au fost multe chestii schimbate la FL. Stiu ca ar ar arata ceva mai bine cu suspensia lowered, dar asta nu vreau inca sa o fac, sa pierd vreo 20mm din garda la sol nu prea as vrea intrucat atunci as avea ceva probleme si la anumite speed bumpers pe care le mai avem pe aici. Ce ma surpinde extrem de placut, e faptul ca in ultimii cca 6k km nu a consumat gram de ulei, tot maxim imi arata pe display inca, parca incep deja sa imi fac griji ca nu indica bine :).
    1 point
  7. Gata, s-a ocupat si cel de-al doilea loc de parcare si totodata sper sa nu mai fie nevoie sa fac pe Uber-ul. In schimb, cel mai probabil o sa petrec si mai mult timp la spalatorie pentru ca acum o sa am de bibilit la dublu. Orice as face, n-am cum sa castig se pare 😅.
    1 point
  8. Inseamna ca la masina s-a schimbat uleiul des, nu a mers exagerat de mult cu el. Mai bun decat un ulei bun este un ulei schimbat des 🙂
    1 point
  9. Asa se intampla cand ai echipa de development formata din pakistanezi si indieni (ultra low cost)... rareori merge, alteori nu merge.
    1 point
  10. Am montat eu acel modul bluetooth chinezesc si sunt multumit! Este fara microfon, urmeaza sa trec la cel cu microfon in cateva zile... ma declar multumit chiar daca nu am info in display despre ce redau, etc. Folosesc telefonul.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!