Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.10.2022 în toate secţiunile

  1. Salutare, acum aprox 2 saptamani am schimbat vechiul Golf 6 1.2tsi pe un Golf 7.5 GTI PP DSG si am zis sa il postez aici ca jurnal, pentru diferite sfaturi si toate cele. Masina a fost adusa din Germania, a durat cam 2 saptamani tot procesul, timp in care am cam stat cu morcovul 🤣. Masina in cauza este un Golf 7 GTI Performance Pack din 10/2017 (2018 in cartea din Romania), cu DSG, cod motor DLBA. Abia cand a ajuns in tara ne-am dat seama ca este o motorizare mai speciala, in sensul in care nu are injectoare MPI. O sa fac candva o decarbonizare si ma gandesc daca merita un kit de injectoare MPI in viitor. Ca dotari, din ce imi aduc aminte: - DCC (dotare pe care am vrut-o neaparat si sper sa nu pice prea curand amortizoarele) - ACC - Farurile LED, dar nu cele de top (nu e faza lunga adaptiva) - Virtual Cockpit - Senzori parcare fata+spate - Clima - Navigatie - Winter pack - Camera marsarier highline (adaugata ulterior la niste baieti) - App connect (tot adaugat ulterior) I-am facut deja o prima revizie in care am schimbat baia de ulei, ulei, filtre, ulei DSG. Din ce am vazut in istoricul service a avut un schimb de ulei la diferential relativ recent. Ca feeling masina e minunata, super confortabila datorita dcc. Are un sunet minunat, dar din pacate e cam 'linistit', in sensul in care nu pops, nu bangs, nu farts, dar se va rezolva (nu vreua ceva extraordinar, ci ca si cand ar fi din fabrica, e masina daily). A venit cu jantele basic, anvelope de iarna pe care le voi schimba de la anul ca sunt cam pe duca. La primavara planuiesc un set de jante + anvelope, ceva Michellin. Aproape zilnic imi completez 'lista de cumparaturi' (un tabel) cu chestii pe care le voi face in viitor. Am in plan resonator delete, finala, ceva pe admisie, soft, intercooler poate, si pe parte estetica poate un detailing, polish (masina neagra parcata afara printre o gramada de pisici si porumbei nu e ok ), polish faruri + folie, o prelungire de eleron stil Oettinger, o prelungire diffuser stil Maxton. Inca sunt in cautare de tot felul de combinatii, am timp pana la primavara. A si un scut de passat alltrack sa acopere si motor+cutie, si o tavita din cauciuc pt portbagaj. Am facut deja aprox 1000km, pacat de aglomeratia din Bucuresti. Consumul mi se pare decent, un drum pana la Adancata (Motorpark) am scos 9.9 mers destul de agresiv. In oras scoate cat vrea ea, intre 9-15 cred (Bucuresti...), si in afara am auzit ca poate scoate si 5-6 pe drum national la mers super calm. Pentru putin timp am avut pe bord consumul dar mi-am dat seama ca incepe sa ma streseze si nici nu prea conteaza cat consuma asa ca am pus inapoi treapta si viteza 🤣. Astept orice sugestii/reclamatii
    5 points
  2. Intre timp am mai facut cateva mici treburi. 1. Revizie ulei Ravenol 5w30 VMP USVO + aditiv Archoil 9100 (am decis in sezonul rece sa bag 5w30 iar in sezonul cald 5w40 din motive evidente) + toate filtrele originale Audi 2. Am curatat clapeta si teava de admisie din zona EGR, nu era foarte imbacsita insa foarte rar aveam o vibratie cand porneam masina dupa o lunga perioada de sedere, cu aceasta curatare s-a rezolvat problema 3. Am corectat o janta pe care o ciupisem dintr-o graba prosteasca (umplut cu vopsea si lac si apoi lasata cateva saptamani sa se intareasca bine apoi smirghel 2000 + polish) 4. Am corectat cateva zgarieturi / matuiri pe caroserie, la fel unele cu smirghel 2000 si apa apoi polish. 5. Am scos siglele S-line de pe aripi, sincer nu isi mai au rostul fiindca masina nu mai este de mult in zona S-line si la un moment dat nu va mai fi deloc S-line pe exterior, asa ca am montat siglele V6T care vin pe BiTDI facelift competition, sigle care sunt foarte finute si imi plac de mor 🤩 (iar motorul e acelasi, deci nu sunt sigle "neadevarate") 6. Am spalat in detaliu masina si aplicat o protectie CarPro Reload, o protectie ceramica care tine cateva luni. 7. Am spalat cu spuma si peria rotativa + jet puternic apa abundent covorasele. 8. Am curatat parbrizul si geamurile fata cu SOFT99 Glaco polish si apoi am aplicat tratament hidrofob SOFT99 Glaco roll on. 9. Am schimbat stergatoarele cu altele noi originale Audi (singurele de care am fost multumit vreodata). 10. Mi-am sucit gatu uitandu-ma prea des la masina cand plecam de langa ea 11. Ah, era sa uit 🤭, am primit o membra noua in familie, asa ca i-am asezat locul ei special in masina Nu am poze pentru toate punctele, am fost pe mare graba uneori si n-am mai stat de poze.
    4 points
  3. ...si mai trecura vreo 6k km de condus de placere, acum deja o folosesc ca masina mea de daily, de cca 1 luna de zile. Intre timp i-am schimbat partea de suspensie pe fata, adica toate bucsele si bratele superioare + bielete anti-ruliu(Lemforder totul), discuri si placute fata(aici am mers pe Brembo Xtra - discurile dublu ventilate) si vor urma si cele pe spate cand se duce actualul set de placute. I-am vopsit si tipsurile evacuarii negru, oricum se inegresc ele asa ca acum cel putin nu se mai observa . A urmat si un detailing exterior plus un alt set de jante intrucat nu sunt fanul celor AM, chiar daca erau noi si aratau bine am preferat sa trec la un model foarte drag mie si original. Desi am fost tentat sa trec la jante de 19" am ramas la 20" intrucat mi se pare ca arata mult mai bine asa plus ca nu e chiar atat de inconfortabil pe cat s-ar putea crede. E drept ca trebuie sa fi mai atent pe drumuri noi dar merita efortul atat pentru look cat mai ales pentru feeling pe un drum cu asfalt bun si virajat. Jantele sunt 9J x 20 cu ET29, fara distantieri. Overall masinuta mi se pare foarte, foarte misto, cu toate ca la inceput am fost sceptic in privinta spatiului interior intrucat avem 2 copii, am ajuns la concluzia ca nu e deloc mica, nici nu e A6, dar te poti descurca cu ea foarte ok, iei ceva mai putine lucruri inutile cu tine . Ador sa o aud dimineata cum porneste, mai ales acum ca e frig are un burble evacuarea pana se incalzeste care iti incalzeste sufletul instant :). Mi se pare destul de mare diferenta fata de S4/S5 NFL, am mers cu cel al unui prieten, si e parca night and day intre ele, au fost multe chestii schimbate la FL. Stiu ca ar ar arata ceva mai bine cu suspensia lowered, dar asta nu vreau inca sa o fac, sa pierd vreo 20mm din garda la sol nu prea as vrea intrucat atunci as avea ceva probleme si la anumite speed bumpers pe care le mai avem pe aici. Ce ma surpinde extrem de placut, e faptul ca in ultimii cca 6k km nu a consumat gram de ulei, tot maxim imi arata pe display inca, parca incep deja sa imi fac griji ca nu indica bine :).
    3 points
  4. Cum ar veni, nu poti sa treci prin balti cu masina electrica? 🤯 Trebuia sa-mi spui si mie, ca am trecut deja de sute de ori. Cand ia masina foc, ca sa ma pregatesc? Masinile alea au fost inundate, adica scufundate in apa sarata, coroziva, ca sa ia foc: Statistic, masinile electrice sunt mai sigure (din mai multe motive, vezi poza de mai sus — am pus poza ca sa nu existe discutii, dar chiar si asa...). E ca la accidentele de avion: cand pica un avion auzi peste tot, dar accidente cu masini se intampla tot timpul si nu auzi de fiecare. Totusi, statistic, care dintre modurile de transport e mai sigur?
    2 points
  5. Da-mi o serie sasiu pe PM si o sa verific maine, cand ajung la mine la service. Daca vrei si sistem de leveling, ai nevoie de senzori level roti (2 buc, unul fata si unul spate), modul afs si cablajul aferent. Farurile complete + centrala compatibila ( trebuie sa verific ce ai tu pe masina acum)
    1 point
  6. PAi daca nu ai tensiune de ce sa schimbi clima ? Schimba electricianul. Vezi de ce nu ai tensiune.
    1 point
  7. Deci, daca intra apa de mare in ea este mai periculoasa o masina electrica. Sper sa se imbunatateasca reglementarile si sa izoleze complet circuitele de inalta tensiune cat sa poti sa o folosesti ca submarin. Adevarul e ca la stiri numai de incidentii de masini electrice auzi, deci clar e ceva...
    1 point
  8. Injectoarele nu prea dau probleme in cazul asta,cel putin in masinile Kia si Hyundai,care la fiecare regenerare umple baie de ulei cu 0,5l....1l de motorina,si care este cauza filtrului infundat,in celelalte marci este chestie doar de filtru de particule.. Inteleg ca in RO se spala,problema este cit de bine,aud ca majoritatea se lauda cu masini de spalat speciale,si de cele mai multe ori baga apa cu soda caustica si sufla cu aer.Poate ca ma insel,pe internet se spun mult,si se minte si mai mult decit se vorbeste,dar din pacate asta este situatia. Masinile de curatat filtre,speciale,cu parere de rau o spun,si o stiu doar cei care au asa ceva,nu fac decit sa treaca apa fierbinte cu presiune prin filtru,si spala doar ce este moale,ce sa lipit in timp,si sa durificat,nu iese cu asa ceva. Am luat si eu o teapa de citeva mii de euro cu asa ceva,si am invatat lectia. Mergeti unde au masini cu ultrasunete si faceti o curatare a filtrului,si va garantez ca nu va mai da probleme asa de des. Ma repet,ca masina sa nu dea cu fum si sa incarce filtrul,ca regula generala,trebuie sa aveti grija la: -combustibil cit mai bun,arderea lui trebuie sa fie cit mai completa. -uleiul de motor,sub nivel maxim pe joja,si sa fie cel recomand (de fabricant) si daca masina este veche,ma refer la nr de km parcursi,schimbul sa se faca mai des decit este recomandad,de exemplu la 5...7000 km. -EGR curat -Debitmetru curat Mai sint si alte lucruri care influenteaza dar care sint mai putin importante,mersul la drum lung,viteza,temperatura,umiditatea,etc. Chiar daca ma injura cite unul pe aici,si ma acuza ca fac publicitate la ultrasunete,adevarul este ca e singura maniera sa curatati filtrele si restul pieselor unui motor.
    1 point
  9. Gata, s-a ocupat si cel de-al doilea loc de parcare si totodata sper sa nu mai fie nevoie sa fac pe Uber-ul. In schimb, cel mai probabil o sa petrec si mai mult timp la spalatorie pentru ca acum o sa am de bibilit la dublu. Orice as face, n-am cum sa castig se pare 😅.
    1 point
  10. În istoric, are schimburile de ulei făcute la 15k km, eu le voi face la maxim 10k km.
    1 point
  11. Așa e și la mine. Poți scrie din tastatura telefonului, e mai rapid.
    1 point
  12. Prin Ianuarie, cu ocazia unei spălări la Self după un drum lung, am observat ca farul stânga începuse sa beneficieze de o noua dotare: condens . Astfel, cu ocazia reviziei finale înainte de ieșirea de garantie, am ridicat problema înlocuirii farurilor (fiindcă și cel drept începuse sa dea semne). Fara sa intru prea mult in detalii, după lupte îndelungate cu “Importatorul”, am reușit sa obțin înlocuirea ambelor faruri pe garantie, cost 0. Ca sfat pentru toți cei care întâmpina aceasta problema: asigurați-vă ca va prezentați la garantie la primul semn de “picături”, și, neaparat, cu foliile date jos, pentru o experiența stress-free .
    1 point
  13. https://www.automarket.ro/stiri/preturi-volkswagen-id5-in-romania-start-de-la-50100-de-euro-106859.html Se poate configura ID.5, incepand de la 50.100 euro.
    1 point
  14. un magazin de piese din falticeni
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!