Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.10.2022 în toate secţiunile

  1. Intre timp am mai facut cateva mici treburi. 1. Revizie ulei Ravenol 5w30 VMP USVO + aditiv Archoil 9100 (am decis in sezonul rece sa bag 5w30 iar in sezonul cald 5w40 din motive evidente) + toate filtrele originale Audi 2. Am curatat clapeta si teava de admisie din zona EGR, nu era foarte imbacsita insa foarte rar aveam o vibratie cand porneam masina dupa o lunga perioada de sedere, cu aceasta curatare s-a rezolvat problema 3. Am corectat o janta pe care o ciupisem dintr-o graba prosteasca (umplut cu vopsea si lac si apoi lasata cateva saptamani sa se intareasca bine apoi smirghel 2000 + polish) 4. Am corectat cateva zgarieturi / matuiri pe caroserie, la fel unele cu smirghel 2000 si apa apoi polish. 5. Am scos siglele S-line de pe aripi, sincer nu isi mai au rostul fiindca masina nu mai este de mult in zona S-line si la un moment dat nu va mai fi deloc S-line pe exterior, asa ca am montat siglele V6T care vin pe BiTDI facelift competition, sigle care sunt foarte finute si imi plac de mor 🤩 (iar motorul e acelasi, deci nu sunt sigle "neadevarate") 6. Am spalat in detaliu masina si aplicat o protectie CarPro Reload, o protectie ceramica care tine cateva luni. 7. Am spalat cu spuma si peria rotativa + jet puternic apa abundent covorasele. 8. Am curatat parbrizul si geamurile fata cu SOFT99 Glaco polish si apoi am aplicat tratament hidrofob SOFT99 Glaco roll on. 9. Am schimbat stergatoarele cu altele noi originale Audi (singurele de care am fost multumit vreodata). 10. Mi-am sucit gatu uitandu-ma prea des la masina cand plecam de langa ea 11. Ah, era sa uit 🤭, am primit o membra noua in familie, asa ca i-am asezat locul ei special in masina Nu am poze pentru toate punctele, am fost pe mare graba uneori si n-am mai stat de poze.
    8 points
  2. Gata, s-a ocupat si cel de-al doilea loc de parcare si totodata sper sa nu mai fie nevoie sa fac pe Uber-ul. In schimb, cel mai probabil o sa petrec si mai mult timp la spalatorie pentru ca acum o sa am de bibilit la dublu. Orice as face, n-am cum sa castig se pare 😅.
    3 points
  3. Injectoarele nu prea dau probleme in cazul asta,cel putin in masinile Kia si Hyundai,care la fiecare regenerare umple baie de ulei cu 0,5l....1l de motorina,si care este cauza filtrului infundat,in celelalte marci este chestie doar de filtru de particule.. Inteleg ca in RO se spala,problema este cit de bine,aud ca majoritatea se lauda cu masini de spalat speciale,si de cele mai multe ori baga apa cu soda caustica si sufla cu aer.Poate ca ma insel,pe internet se spun mult,si se minte si mai mult decit se vorbeste,dar din pacate asta este situatia. Masinile de curatat filtre,speciale,cu parere de rau o spun,si o stiu doar cei care au asa ceva,nu fac decit sa treaca apa fierbinte cu presiune prin filtru,si spala doar ce este moale,ce sa lipit in timp,si sa durificat,nu iese cu asa ceva. Am luat si eu o teapa de citeva mii de euro cu asa ceva,si am invatat lectia. Mergeti unde au masini cu ultrasunete si faceti o curatare a filtrului,si va garantez ca nu va mai da probleme asa de des. Ma repet,ca masina sa nu dea cu fum si sa incarce filtrul,ca regula generala,trebuie sa aveti grija la: -combustibil cit mai bun,arderea lui trebuie sa fie cit mai completa. -uleiul de motor,sub nivel maxim pe joja,si sa fie cel recomand (de fabricant) si daca masina este veche,ma refer la nr de km parcursi,schimbul sa se faca mai des decit este recomandad,de exemplu la 5...7000 km. -EGR curat -Debitmetru curat Mai sint si alte lucruri care influenteaza dar care sint mai putin importante,mersul la drum lung,viteza,temperatura,umiditatea,etc. Chiar daca ma injura cite unul pe aici,si ma acuza ca fac publicitate la ultrasunete,adevarul este ca e singura maniera sa curatati filtrele si restul pieselor unui motor.
    1 point
  4. Mic update : - oddo sarit de 178.000 - schimbat placute de frana pe la 175 k ( am ales TRW ). Nicio problema, nu scartaie, nu haraie Ne pregatim de o noua revizie pe la 180 mii cu "de toate". Am pregatit o lista insemnand urmatoarele : - kit distributie 04L198119 ( terminatie A/D sau mai nou K). AICI spune de rola intinzatoare sa fie cu terminatie C sau G, cu protectia din aluminiu, nu otel vopsit negru. Voi vedea la un magazin de profil dupa seria VIN, n-as vrea sa iau vreo revizie veche - pompa apa 04L121011N - curea pompa ulei 04L115264A - flansa cu simering arbore 04L103151A - curea transmisie 04L260849C - intinzator curea transmisie 04L903315K - schimb antigel - schimb ulei si filtre S-ar mai schimba si altceva ?
    1 point
  5. Am luat Sh la 300 ron de pe un golf 5, s-a rezolvat doar prin schimbarea clapetei si o adaptare cu vag-com
    1 point
  6. Să schimbi uleiul mai des...
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!