Injectoarele nu prea dau probleme in cazul asta,cel putin in masinile Kia si Hyundai,care la fiecare regenerare umple baie de ulei cu 0,5l....1l de motorina,si care este cauza filtrului infundat,in celelalte marci este chestie doar de filtru de particule..
Inteleg ca in RO se spala,problema este cit de bine,aud ca majoritatea se lauda cu masini de spalat speciale,si de cele mai multe ori baga apa cu soda caustica si sufla cu aer.Poate ca ma insel,pe internet se spun mult,si se minte si mai mult decit se vorbeste,dar din pacate asta este situatia.
Masinile de curatat filtre,speciale,cu parere de rau o spun,si o stiu doar cei care au asa ceva,nu fac decit sa treaca apa fierbinte cu presiune prin filtru,si spala doar ce este moale,ce sa lipit in timp,si sa durificat,nu iese cu asa ceva.
Am luat si eu o teapa de citeva mii de euro cu asa ceva,si am invatat lectia.
Mergeti unde au masini cu ultrasunete si faceti o curatare a filtrului,si va garantez ca nu va mai da probleme asa de des.
Ma repet,ca masina sa nu dea cu fum si sa incarce filtrul,ca regula generala,trebuie sa aveti grija la:
-combustibil cit mai bun,arderea lui trebuie sa fie cit mai completa.
-uleiul de motor,sub nivel maxim pe joja,si sa fie cel recomand (de fabricant) si daca masina este veche,ma refer la nr de km parcursi,schimbul sa se faca mai des decit este recomandad,de exemplu la 5...7000 km.
-EGR curat
-Debitmetru curat
Mai sint si alte lucruri care influenteaza dar care sint mai putin importante,mersul la drum lung,viteza,temperatura,umiditatea,etc.
Chiar daca ma injura cite unul pe aici,si ma acuza ca fac publicitate la ultrasunete,adevarul este ca e singura maniera sa curatati filtrele si restul pieselor unui motor.