Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.10.2022 în toate secţiunile

  1. Inseamna ca la masina s-a schimbat uleiul des, nu a mers exagerat de mult cu el. Mai bun decat un ulei bun este un ulei schimbat des 🙂
    3 points
  2. Au venit 870p'urile, cu DOT 2622. Ca fapt divers, au 8.5mm profil Aventura a fost cu inlocuirea broastei de la usa soferului. Comandata la autokarma, 514 ron cu termen de livrare de pana la 2 saptamani, a venit in 3 sau 4 zile. Problema a fost ca nu am fost atent si am incercat initial sa desfac suruburile care fixeaza broasca cu torx T30, cand scula potrivita este de fapt imbus cu 12 dinti (XZN) de 6mm. Asa am reusit sa stric dintii unuia din suruburi si incercarile de a'l extrage cu diverse surubelnite n'au avut succes, ci a trebuit sa apelez la burghiu. Las si cateva poze cu cele doua elemente de plastic ce trebuie scoase pentru a avea acces la cele 3 suruburi de prindere ale panoului de usa, poate vor ajuta pe cineva pe viitor in a intelege cum sunt fixate (eu am reusit sa rup un piciorus superior al plasticului de mascare din manerul interior al usii) Broasca originala era prima revizie, 5TB837015 (fabricatie 2017), cea montata acum este revizia D (fabricatie mar 2022), iar producatorul inteleg ca e Kiekert (nu l'am regasit in reperele aftermarket)
    2 points
  3. Aproape 260 mii. Am făcut update la soft nu a avut nici un efect. Tot bitdi e mașina. Bine ca știu cum rezolv problema, nu ma mai agit când apare acum 😀. La început era groaza când am văzut ca apare 😂. @SHARANMAN2018 cel mai probabil se afla în rezervorul de adblue acest senzor de nivel, poate chiar în pompa... Sau poate vb prostii. Eu unul acolo as cauta. Poate te ajuta discuția de aici cu tot cu procedura de resetare, dar totuși ma gândesc ca e vb de un contact imperfect. https://www.myturbodiesel.com/threads/adblue-tank-level-sensing.30392/
    1 point
  4. Poti pune fara probleme. Vezi ca a aparut recent versiunea 12 la harti
    1 point
  5. @titan_polo vezi ceva optiune in meniu "synchronous mirror adjustment" (da, stiu, m-am murdarit la gura de engleza)
    1 point
  6. Update: - Revizie Ulei Castrol + filtre MAN (8.500 KM intre schimburi) - Am curatat de frunze in spatele protectiilor de plastic la rotile din fata. - Totul neasteptat de bine pe articulatii dupa 1 an de zile in Bucuresti si fara nici un pic de "transpiratii" de lichide pe la motor si cutie viteze. Poze mai jos.
    1 point
  7. trebuie urmatoarele: Mufa rapida-reductie de la 4mm la 6mm, cot rapid de 6 mm si 3-5 cm conducta(furtun) de plastic de 6mm. Mufele le-am luat de la un magazin de piese de camioane, cred ca au si conducta. Eu am avut conducta. Se elimina cotul alb incercuit in poza. In urma lui ramane conducta de 4, care vine de la rezervor. Am atasat reductia de la 4 la 6, apoi conducta de 6 si cotul. Conducta injectorului este de 6. Apoi am bricolat putin capacele care acopereau cotul original, pentru a intra cotul nou. Se putea si mai bine. Atentie, pe langa conducta care vine de la rezervor mai vin 2 fire cu un senzor in cap, care are un loc special in cele 2 capace care acopera cotul. Desfaceti cu atentie si rabdare cele 2 capace, are niste clipsuri, care la mine s-au rupt, oricum nu mai sunt de folos la rezultatul final.
    1 point
  8. Asta inseamna sa urasti cu adevarat clima touch de pe Golf GTI / O4 RS / Cupra
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!